Gezondheid alle pijlers

Yasmin

24-09-2013 13:25 15 berichten
Hallo Dames

Even een vraagje wat betreft de anticonceptie pil; Yasmin.

Ik merk steeds vaker dat ik in de laatste week van de strip erg prikkelbaar ben en niet erg stabiel wat betreft emoties, erg snel huilerig en pak alles wat erger op dan zou moeten..

Zijn er meer dames die hier last van hebben bij deze pil?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die nooit slikken, wordt nogal in verband gebracht met behoorlijk veel gezondsheidsklachten en zelfs sterfgevallen. Google er maar eens op. Ik zou gewoon een tweede generatiepil nemen, die zijn echt gezonder.
Zeg maar Spijker.
Ik slik sinds een paar maanden de Yasminn (de 'goedkope' versie) en ik heb helemaal nergens last van. Ben sowieso een emotioneel persoon en merk niet verschil met het wel of niet slikken van de pil. Ben nu aan het eind van mijn derde strip. Kan natuurlijk zijn dat ik deze pil nog te kort slik om er een oordeel over te geven. Hoop in elk geval dat je wat antwoorden kunt krijgen.
Ik slik 'm al zo'n 8 jaar , zonder stop week overigens.

Tussendoor nog 2 kinderen gekregen.

Nergens last van.
Nee. Ik ben erg tevreden.
quote:Lilith75 schreef op 24 september 2013 @ 14:27:

Ik slik 'm al zo'n 8 jaar , zonder stop week overigens.

Tussendoor nog 2 kinderen gekregen.

Nergens last van.Dan krijg ik toch het idee dat die pil niet echt zijn werk doet :s
Niet geschoten is altijd mis
Ja hoor, zat mensen die er last van hebben. Ook zat mensen die nergens last van hebben, verschilt gewoon per persoon.
ik Google even je bijsluiter en Neerslachtigheid is een vrij veel voorkomende bijwerking.

Handig joh, bijsluiters
Wat fijn dat jij het hebt opgezocht
Ik veranderde van een super relaxed rustig flexibel optimistisch persoon in een opvliegende onredelijke agressieve jankerige draak. Serieus. De kloof was gewoon te groot.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:lilalinda schreef op 24 september 2013 @ 15:49:

ik Google even je bijsluiter en Neerslachtigheid is een vrij veel voorkomende bijwerking.

Handig joh, bijsluiters

Ooit de bijsluiter gelezen van Paracetamol? En van, ik noem maar wat, Echinaforce?

Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.
quote:Bitje93 schreef op 24 september 2013 @ 14:57:

[...]

Dan krijg ik toch het idee dat die pil niet echt zijn werk doet :s

ja als je het zo leest.

Vermelde het meer om vragen/opmerkingen te voorkomen of dit dan niet heel slecht is en of je je hele hormoonhuishouding niet op de schop gooit.
quote:Very__Cherry schreef op 24 september 2013 @ 16:15:

[...]

Ooit de bijsluiter gelezen van Paracetamol? En van, ik noem maar wat, Echinaforce?

Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.TO vraagt zich af of het aan de pil kan liggen, volgens de bijsluiter kan dat dus. Wat voegen ervaringen dan toe?
Slik jij hem soms ook?
quote:Very__Cherry schreef op 25 september 2013 @ 09:47:

Slik jij hem soms ook?

:D!

Thanks in ieder geval voor de dames die hier wel gewoon op geantwoord hebben. Ik ga het even voor mijzelf goed bijhouden of dit inderdaad het geval is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven