Yasmin

dinsdag 24 september 2013 om 13:25
Hallo Dames
Even een vraagje wat betreft de anticonceptie pil; Yasmin.
Ik merk steeds vaker dat ik in de laatste week van de strip erg prikkelbaar ben en niet erg stabiel wat betreft emoties, erg snel huilerig en pak alles wat erger op dan zou moeten..
Zijn er meer dames die hier last van hebben bij deze pil?
Even een vraagje wat betreft de anticonceptie pil; Yasmin.
Ik merk steeds vaker dat ik in de laatste week van de strip erg prikkelbaar ben en niet erg stabiel wat betreft emoties, erg snel huilerig en pak alles wat erger op dan zou moeten..
Zijn er meer dames die hier last van hebben bij deze pil?
dinsdag 24 september 2013 om 14:21
Ik slik sinds een paar maanden de Yasminn (de 'goedkope' versie) en ik heb helemaal nergens last van. Ben sowieso een emotioneel persoon en merk niet verschil met het wel of niet slikken van de pil. Ben nu aan het eind van mijn derde strip. Kan natuurlijk zijn dat ik deze pil nog te kort slik om er een oordeel over te geven. Hoop in elk geval dat je wat antwoorden kunt krijgen.
dinsdag 24 september 2013 om 14:57
dinsdag 24 september 2013 om 16:11
dinsdag 24 september 2013 om 16:15
quote:lilalinda schreef op 24 september 2013 @ 15:49:
ik Google even je bijsluiter en Neerslachtigheid is een vrij veel voorkomende bijwerking.
Handig joh, bijsluiters
Ooit de bijsluiter gelezen van Paracetamol? En van, ik noem maar wat, Echinaforce?
Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.
ik Google even je bijsluiter en Neerslachtigheid is een vrij veel voorkomende bijwerking.
Handig joh, bijsluiters
Ooit de bijsluiter gelezen van Paracetamol? En van, ik noem maar wat, Echinaforce?
Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 25 september 2013 om 07:00
woensdag 25 september 2013 om 08:22
quote:Very__Cherry schreef op 24 september 2013 @ 16:15:
[...]
Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.TO vraagt zich af of het aan de pil kan liggen, volgens de bijsluiter kan dat dus. Wat voegen ervaringen dan toe?
[...]
Ze vraagt toch om ervaringen? Als alles ook daadwerkelijk zou gebeuren wat op bijsluiters slaat kan iedereen de WAO in.TO vraagt zich af of het aan de pil kan liggen, volgens de bijsluiter kan dat dus. Wat voegen ervaringen dan toe?