Gezondheid alle pijlers

Zere tieten

24-08-2013 00:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben sinds 1,5 maand aan een nieuwe pil en bijwerkingen overal. Maar sinds begin vorige week heb ik last van mijn borsten, vooral rechts doet zeeeeeeeeeeeeeeeer. En hij is groter. Opzich geen ramp, alleen jammer dat links niet mee wilt doen. Balen maar oke.

Heeft iemand tips tegen gevoelige borsten? Loop de hele dag in een sportbh en slapen op m'n buik is ook niet echt een pretje momenteel maar dat slaapt zo lekker!
Ben je een vent...
Ik zou hiermee naar de huisarts gaan, die heeft je deze pil voorgeschreven en kan kijken naar de oorzaak/oplossing.
De gyn heeft deze aan me voorgeschreven. Ik heb 12 september een afspraak, maar een andere pi is waarschijnlijk toch geen optie. Vandaar dat ik zoek naar tips! Er is geen goede tip met warme/koude compressen oid?
Misschien voor het weekend een kool in de koelkast doen, en af en toe de bladeren als compres gebruiken? Net als bij stuwing.

En na het weekend naar de huisarts.
Haha, een kool. Is het proberen waard, morgen maar even boodschappen doen en toch maar maandag de huisarts bellen en hopen dat ze een magisch zalfje heeft liggen ergens.
Of een andere vorm van anticonceptie? Prikpil, implanon, nuvaring, hormoon- of koperspiraal.
Ben onder behandeling voor Endometriose. Prikpril was een ramp, koperspiraal geen optie want ik 'mag' niet ongesteld worden. Nu net een nieuwe pil en sowieso afwachten tot de 3 maanden grens, hopelijk zijn die klote bijwerkingen dan minder.
Vervelend :(

Heb geen tips maar wil je wel succes wensen en hoop dat het minder zal worden binnenkort!

Plus dat ik best wel moest lachen om je topic titel ;)
Internagelaktisch
had ik ook met toen nieuwe pil..ben wel wat gewend door stuwing!maar dat was ook een ramp!oja..gaat over hoor
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Je zou capsules met teunisbloemolie kunnen proberen. Dit helpt tegen mastopetie (weet niet of ik het correct schrijf).

Succes, ik weet wat het is.
Had het ook (prikpil) en slik er nu vanwege iets anders de yazmin bij dus is het over bij mij. Wat bij mij meestal hielp is mijn tepels insmeren met vaseline. Mss dat proberen?
Heb er helemaal slecht van geslapen. Bedankt voor de tips, ga gewoon alles proberen.

Kool, vaseline & teunisbloemolie!
Nou, toch maar aan de paracetamol. Ik heb dit echt nog nooooit gehad, mijn god zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven