Gezondheid alle pijlers

Zo blij

17-11-2013 10:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een non-topic.

Ben nog herstellende van een hersenschudding een aantal weken geleden. Wel een aantal keer op het werk geweest en daar wat dingetjes gedaan die ik kon doen. Ik heb volgende week 2 weken vrij.

Maar moest dit weekeind nog werken. Gisteren gedaan, kon heel rustig aan doen dankzij lieve collega's en een dijk van een stagaire, en eerder naar huis gegaan.

Nu belde net een collega op hebben ze in overkeg met de leidinggevende het zo kunnen regelen dat ik vanmiddag niet hoef te werken, zo blij mee!

Morgen gaan we mnl een paar daagjes weg naar deEifel rust en natuur, wat is er beter. Maar kan nu rustig aan doen.

Zo blij zulke lieve collega's!

Dat wilde ik even kwijt!
Wat fijn, zulke lieve collega's. Ben je zelf vast ook een goede collega, als ze dit voor je doen. Geniet ervan!
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Dat is het dubbele nederlandsevrouw, normaal ben ik degene die zieke collega's naar huis stuurt. En nu word het voor me gedaan, heel lief, maar ook soort van lastig.
Dat is het dubbele nederlandsevrouw, normaal ben ik degene die zieke collega's naar huis stuurt. En nu word het voor me gedaan, heel lief, maar ook soort van lastig.
Fijn toch: wie goed doet, goed ontmoet.

(Leuk om dat ook eens een keer te zien.)

Fijne vakantie!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
wat heerlijk en wat fijn dat er zo veel lieve mensen bestaan.
Drom denk ik post dit ook maar eens.
quote:sassie67 schreef op 17 november 2013 @ 11:04:

Dat is het dubbele nederlandsevrouw, normaal ben ik degene die zieke collega's naar huis stuurt. En nu word het voor me gedaan, heel lief, maar ook soort van lastig.Niks dubbel of lastig, denk dat je collega's bijna blij zijn dat ze jou ook eens kunnen matsen. Fijne vakantie gewenst.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven