Zo raar, ineens soort van krassen in mijn nek
zaterdag 16 februari 2013 om 21:56
Echt, zo maar ineens, zooi soort van opgezwollen soort van krassen in mijn nek, geen enkele aanleiding, heb geen kat, wel een hond maar die hangt niet in mijn nek, niks raars gedaan, niet ergens geweest waar ik anders niet kom maar zomaar ineens een 5-tal soort van schrammen vanaf linkeroor tot aan de bovenste nekwervel 5 krassen, heel raar. Spontaan ontstaan sinds vanmiddag, man zag ineens rare rode strepen. Heb geen jas met een kriebellabel aangehad of zo, ze waren er ineens, zomaar helemaal schijnbaar vanuit het niks@-( .
Wat is dat nou?
Wat is dat nou?
zaterdag 16 februari 2013 om 22:04
zaterdag 16 februari 2013 om 22:10
quote:Rara70 schreef op 16 februari 2013 @ 22:04:
Voor alle zekerheid wel ff je alu-hoedje op vannacht, meestal is het een teken aan andere aliens dat ze je vannacht moeten ontvoeren.....
Aluhoedje staat me voor geen meter en irriteert enkel die striemen dus big no-no .
Zonder gein, ze zaten er serieus zomaar ineens.
Voor alle zekerheid wel ff je alu-hoedje op vannacht, meestal is het een teken aan andere aliens dat ze je vannacht moeten ontvoeren.....
Aluhoedje staat me voor geen meter en irriteert enkel die striemen dus big no-no .
Zonder gein, ze zaten er serieus zomaar ineens.
zaterdag 16 februari 2013 om 22:13
zaterdag 16 februari 2013 om 22:14
quote:Frizzy schreef op 16 februari 2013 @ 22:07:
Joh, je merkt niet altijd wat je doet.
Nou, wel dus, het jeukt ook niet, voel er niks van, man zag ineens vanmiddag een kras bij mijn oor, keek verder en hóppa, 5 krassen, meer soort van striemen vanuit het niks . En geen enkele aanleiding te bedenken
Hé, dit is serieus hoor.Zit ik ineens spontaan onder de striemen, vind ik niet zo lollig .
(al lig ik wel in een deuk om voorgaande reacties, ik riep eerst ook al tegen man: hé, aliens maar ondertussen zit ik er wel fijn mee)
Joh, je merkt niet altijd wat je doet.
Nou, wel dus, het jeukt ook niet, voel er niks van, man zag ineens vanmiddag een kras bij mijn oor, keek verder en hóppa, 5 krassen, meer soort van striemen vanuit het niks . En geen enkele aanleiding te bedenken
Hé, dit is serieus hoor.Zit ik ineens spontaan onder de striemen, vind ik niet zo lollig .
(al lig ik wel in een deuk om voorgaande reacties, ik riep eerst ook al tegen man: hé, aliens maar ondertussen zit ik er wel fijn mee)
zaterdag 16 februari 2013 om 22:26
Fuck die aliens, die durven niet eens in mijn buurt te komen....heb een proton-geweer
Maar even echt serieus, het is dus géén geintje.
Kan geen foto plaatsen hier maar het zijn van die rode, ietwat verdikte strepen zonder enige aanleiding, zonder wondjes of zo en spontaan ontstaan vanaf het oor tot aan de bovenrug.
Maar even echt serieus, het is dus géén geintje.
Kan geen foto plaatsen hier maar het zijn van die rode, ietwat verdikte strepen zonder enige aanleiding, zonder wondjes of zo en spontaan ontstaan vanaf het oor tot aan de bovenrug.