Zo verlammend moe
maandag 14 december 2009 om 21:01
Pff ik word echt gek van mezelf. Al een paar maanden ben ik soms zo verlammend moe dat ik bijna niet meer kan staan van moeheid. Ben duizelig en mijn benen voelen zwaar en loom.
Verder heb ik zo'n hoofdpijn, helaas bijna dagelijks dat ik er gewoon niet meer zo goed door functioneer, maar vooral de moeheid legt me lam. Het liefste zou ik dagen slapen, maar ik heb niet het idee dat dit echt helpen zal, dus ik blijf actief, maar het kost me moeite
Nu bijvoorbeeld, heb ik vandaag helemaal geen drukke dag gehad, maar ik ben zo moe dat mijn ogen bijna dichtvallen.
Is er iemand die dit herkent? Waar komt het bij jou door?
Wat kan ik doen om mijn energieniveau op te krikken?
Ben bij de huisarts geweest maar die zegt dat ik het even moet aankijken. Dat doe ik nu al een tijdje en ik trek het niet veel langer meer, dus zal binnenkort teruggaan naar de huisarts. Ik zou het prettig vinden om wat opties te hebben waar de moeheid door kan komen, dat praat met mijn huisarts prettiger.
Verder heb ik zo'n hoofdpijn, helaas bijna dagelijks dat ik er gewoon niet meer zo goed door functioneer, maar vooral de moeheid legt me lam. Het liefste zou ik dagen slapen, maar ik heb niet het idee dat dit echt helpen zal, dus ik blijf actief, maar het kost me moeite
Nu bijvoorbeeld, heb ik vandaag helemaal geen drukke dag gehad, maar ik ben zo moe dat mijn ogen bijna dichtvallen.
Is er iemand die dit herkent? Waar komt het bij jou door?
Wat kan ik doen om mijn energieniveau op te krikken?
Ben bij de huisarts geweest maar die zegt dat ik het even moet aankijken. Dat doe ik nu al een tijdje en ik trek het niet veel langer meer, dus zal binnenkort teruggaan naar de huisarts. Ik zou het prettig vinden om wat opties te hebben waar de moeheid door kan komen, dat praat met mijn huisarts prettiger.

maandag 14 december 2009 om 21:16
Kan het misschien iets te maken hebben met je leefstijl? Eet je gezond (verse ingredienten, niet teveel suiker etc.), krijg je genoeg beweging? Ik krijg zelf altijd een enorme terugslag als ik een tijd niet sport en ongezond eet. Alles lijkt dan veel meer energie te kosten en ik kan eigenlijk 's avonds alleen maar een beetje op de bank hangen...
maandag 14 december 2009 om 21:31

maandag 14 december 2009 om 21:51
quote:meds schreef op 14 december 2009 @ 21:46:
even bloed laten checken, als dat goed is veel naar buiten en bewegen, moeheid kan heel snel een vicieuze cirkel worden (ik ben moe dus ik ga rusten, dat heeft een nadelig effect op je conditie, en dus ben je nog vermoeider)Klinkt logisch meds. ALs er niks uit het onderzoek komt ga ik je tip zeker ter harte nemen.
even bloed laten checken, als dat goed is veel naar buiten en bewegen, moeheid kan heel snel een vicieuze cirkel worden (ik ben moe dus ik ga rusten, dat heeft een nadelig effect op je conditie, en dus ben je nog vermoeider)Klinkt logisch meds. ALs er niks uit het onderzoek komt ga ik je tip zeker ter harte nemen.
maandag 14 december 2009 om 21:53
maandag 14 december 2009 om 22:15