Gezondheid alle pijlers

Zo vreselijk moe...

25-06-2014 11:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb cvs en vandaag is weer zon dag dat ik gewoon verschrikkelijk moe ben...geen energie, geen puf..niks...moest het even kwijt...
Pff, sterkte!
Ga je lekker een tukkie doen, kom ik er wel naast liggen, ben ook moeeeeeeeeeeeee
Hoi! Ik heb dezelfde diagnose, alhoewel ik al graag beweer dat ik genezen ben .

Als je echt heel moe bent is het dan niet verstandig om even een half uurtje te slapen en daarna even maximaal 5 minuutjes oid te wandelen ? Dat hielp bij mij altijd best wel goed, vooral als ik echt zo verschrikkelijk vermoeid opstond. In ieder geval een knuffel!
Thankz...
Ik ben ook al heel lang chronisch moe en een slechte dag blijft moeilijk vind ik. Ook nu ik mij beter voel ben ik bang om moe te worden en zo'n dag te hebben.

Maar het is 1 dag morgen kan het al weer anders zijn!!! Niet piekeren en even dingen doen waar je behoefte aan hebt. Komt goed!
Lieve lily-rose,

Vervelend dat je zo'n slechte dag hebt. Hier inmiddels al 9,5 jaar ervaring..

Het helpt mij vooral om wat warme dingen te nemen, denk aan Brinta, soepje,,eitje, kopjes thee, tosti etc.

Ik weet dat dit je vermoeidheid niet gaat oplossen, maar ik voel me daarna vaak toch even iets fijner in mijn lijf.

Als ik duf ben heb ik ook wat aan geuren bijv. Mint (bijv. van thee)

Wanneer ik last heb van mn benen (= mn zwakke plek) leg ik altijd een kussen onder mn knieen, dan doen ze wat minder pijn.

Sterkte!
Je er aan over geven zonder schuldgevoel en lekker bank hangen.

Woede en schuldgevoel kost zoveel energie dus houd dat niet vast dan ben je morgen weer moe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben een eindje gaan wandelen,maar nog steeds moe. Vanaaf vroeg naar bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven