Gezondheid alle pijlers

Zomaar 2 menstruaties overslaan?!

28-03-2011 21:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn sinds deze maand bezig met proberen zwanger te worden, van een tweede kind. Nou heb ik eind feb/ begin maart mijn spiraal laten verwijderen. Enkele dagen hiervoor had ik moeten menstrueren, deze sloeg ik dus 'zomaar' over. Stress misschien, omdat het allemaal toch best spannend is?

Nu deze maand (zou ongeveer de 25e ongesteld moeten worden) nog steeds niets. 3 testen verder, allen negatief, ben ik een beetje in de war.

Kun je nou met een altijd regelmatige cyclus zomaar 2 menstruaties overslaan?!

Zou ik hiervoor de dokter ook moeten bellen? Om te melden dat ik tweemaal een menstruatie heb overgeslaan of is dat no-big-deal?

Spiraaltje was overigens hormoon-vrij. Een koperspiraal dus daar ligt het niet aan. En na verwijderen van spiraal heb ik wel 3 dagen een soort van bloeding gehad, maar dit is dus niet echt een menstruatie neem ik aan?
Je had hier toch al een topic over geopend?

Ik zou nog even wachten en pas naar de dokter gaan als ik zo'n 3 maanden niet ongesteld ben geweest. Dan zou ik wel Primolut oid willen om de boel op te wekken.

Maar als je ongerust bent kun je natuurlijk altijd even de huisarts bellen.
Ja Nikkie79, maar daar reageert niemand meer

haha.. Dat ging overigens over 1 menstruatie overslaan en wanneer je de dan de volgende weer mag verwachten.
Ja snap ik. Het is gewoon irritant dat je niet weet waar je aan toe bent en vreemd als je altijd regelmatig was. Maar een lichaam kan rare dingen doen he.

En blijven testen dan maar.
Ja, maar iedere test is weer een teleurstelling :(

En normaal gesproken ben ik niet zo gauw 'bang', maar omdat ik nu graag weer zwanger wil worden ben ik een beetje bang dat er iets niet goed zit ofzo. Nouja, bedankt voor je reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven