Gezondheid alle pijlers

zoontje 15 mnd al 11 dagen diaree.

23-12-2009 19:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik ben een jonge vrouw van 23 en heb een zoontje van 15 maanden.

ik weet niet of ik het hier of bij het onderwerp: kinderen"

moet plaatsen, dus dan maar alle 2, hoor het wel als het niet goed is;)

Mijn zoontje had laatst een stuk plakband ingeslikt, ten groote van een paar cm..

3 dagen daarna begon hij meteen diaree te krijgen,(echt water dun wat door zijn pamper en kleertjes + slaapzak! heen drenkte..)en na een paar dagen kreeg zijn ontlasting een chemisch gele kleur.

na 6 dagen begon hij ook over te geven en we waren al naar de dokter gegaan maar ze stuurde ons gewoon naar huis.

de 7ende dag s'ochtends lag hij slap in mijn armen, en ik heb in paniek de dokter gebeld: gisteren was er niks aan de hand dus zal het wel meevallen" zei de hoofd arts.

ik begon te schreeuwen aan de telefoon dat er NU een dokter moest komen.

dus we zijn daarheen gegaan en de collega van de hoofd arts had gelijk de SEH gebeld en de kinderarts. dus we waren met spoed daarheen gegaan.

eenmaal daar viel hij helemaal weg, zijn ogen draaide omhoog en toen achter zijn kassen zeg maar.. en hij werd niet meer wakker.

het alarm ging daar af en er kwamen een hoop doktoren aangerend en assistentes. ik werd aan de kant geduwt en ze hebben zijn pols nagekeken en meteen een infuus en sonde aangebracht.

er werd bloed geprikt en zijn suiker.

die was 3.4 en uit de bloedtest kwam uit: fikse uitdroging!

en dat er wel een virus in zijn lijf zat maar welke zagen ze niet, daarvoor moest zijn ontlasting op de kweek en daar hadden we volgens het ziekenhuis niets aan omdat dat 2 mnd later pas bekend zou zijn. dus ze hielden het maar op een rota virus.

gek wel want die begint juist met overgeven en eindigt met diaree en niet andersom volgens mij?

enfin..

na een week is ie eergisteren thuis gekomen en hij heeft nu nog een raar ontlasting patroon.

heel "snotterig" en sauzig zeg maar.. ja klinkt vies maar weet geen andere omschrijving te geven.

hij is verder heel vrolijk en het gaato pzich wel goed met m.

maar nu zei iemand dat zijn 2 katten overleden waren aan kanker door het gevolg van plakband eten. en dat ie geen onrust wilde zaaien (wat ie overigens wel doet nu)

nouja.. hopelijk weet iemand hoe of wat

ik bedoel dit is de 11e dag, zolang diaree is toch niet normaal?

het is wel veel minder hooguit 2 luiers op een dag maar maak me toch zorgen..

ik wil dit niet nog es meemaken dat ik zo bang was dat ik mijn mannetje kwijt was.. de tranen springen weer in mijn ogen.
Is de plakband er ook weer uitgekomen?
Gatverredamme. Wat een hel om je zoontje zo weg te moeten brengen. Ik weet het niet. Kun je geen contact opnemen met de afdeling waar hij heeft gelegen? En vertellen dat het nog steeds zo is? Hebben ze je geen instructies meegegeven toen je hem mocht ophalen?
Zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord maar heb ook geen verstand van katten maar het lijkt me onmogelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kanker krijg je meestal door langdurige blootstelling, dus daarmee zal het wel meevallen. Voor de rest zou ik gewoon even de kinderarts (of iig die afdeling) bellen.
Heb je wel aangegeven bij de dokter dat hij plakband gegeten heeft?

Daarnaast denk ik niet dat je van het eten van een stukje plakband kanker kunt krijgen. Ook katten niet.

Ik zou morgenochtend gewoon even de dokter of kinderarts bellen. Aangezien je zoontje een virus heeft (gehad) zal het wel eve duren voor hij daar helemaal van hersteld is en ik denk dat de dunnere ontlasting daar nog bij hoort.

Maar zeker de arts bellen waar hij onder behandeling is geweest als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze voor.

Beterschap voor de kleine
ja hun zeggen dat dat geen kwaad kon maar ik voel me gewoon niet gerust..
ja hun zeggen dat dat geen kwaad kon maar ik voel me gewoon niet gerust..
Str8love, zie ook je andere topic voor reacties.
ja ik merk dat daar de meeste komen dus deze mag een slotje op als ze daar hier aan doen, wist niet in welke ik mijn vraag moest plaatsen;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven