Gezondheid alle pijlers

zorgverzekeraar kiezen 2014

02-12-2013 12:14 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind het zo lastig om uit te zoeken welke zorgverzekeraar en vooral ook welk pakket je het best kunt nemen om zo voordelig mogelijk en goed mogelijk verzekerd te zijn? Ik zit zelf bij IZZ via de zorg en dat vond ik altijd best een goede verzekeraar alleen wordt je nu zo bestookt met allerlei aanbiedingen dat je ervan gaat twijfelen.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Twijfelaartje
Wil je vrije zorgleuze of niet? heb je fysio nodig, ben je man of vrouw die wel of niet zwanger wil worden enz...
Alle reacties Link kopieren
Hi aries38,

Ik heb precies hetzelfde "probleem". Ik zit toevallig net te kijken welke verzekering ik het beste kan afsluiten. Al vier jaar ben ik zeer tevreden over Zorg & Zekerheid. Declaraties worden altijd snel afgehandeld en verder geen problemen.

Echter, heb ik afgelopen jaar vier acnetherapiebehandelingen gehad (twv 50 euro per keer). Deze worden vergoed voor 250 als ik binnen Z&Z overstap naar bijvoorbeeld het Gezinn pakket. Alleen dan betaal ik wel 240 euro per jaar meer. Dus uiteindelijk zou ik dan alleen maar overstappen voor 10 euro.

Daarnaast denken mijn vriend en ik aan kinderen. Maar ja, waar moet je opletten? Het begint mij allemaal te duizelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven