Zwanger en blaasontsteking
donderdag 19 november 2009 om 12:28
Ik heb al 2 weken last van harde buiken (ben nu 23 weken zwanger) en vorige week kreeg ik zelfs voorweeën! Ik moest toen rust houden en kijken of de harde buiken over gingen. Deze werden wel minder, maar had toch wel 20 harde buiken overdag. Nu moest ik van de verloskundige mijn urine laten nakijken en ik heb inderdaad blaasontsteking!
De huisarts wilde mij Amoxilline voorschrijven, maar hier kan ik niet tegen (ik ga daar vreselijk van overgeven en wordt daar ontzettend beroerd van) Maar nu zegt hij dat er verder geen antibioticum voor te schrijven valt!
Ik moet nu vitamine c gaan halen van 500 gram, deze 2x per dag innemen en granberryspul. Heeft iemand hier ervaring mee?
De huisarts wilde mij Amoxilline voorschrijven, maar hier kan ik niet tegen (ik ga daar vreselijk van overgeven en wordt daar ontzettend beroerd van) Maar nu zegt hij dat er verder geen antibioticum voor te schrijven valt!
Ik moet nu vitamine c gaan halen van 500 gram, deze 2x per dag innemen en granberryspul. Heeft iemand hier ervaring mee?