Gezondheid alle pijlers

Zwanger of niet , hulp nodig

11-01-2014 18:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Mens, laat je vriendin naar de huisarts gaan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Godsamme! NOD dag, hou toch eens op. Denk je dat je gedurende een zwangerschap maar 1 dag per maand (!) een positieve uitslag kan hebben? O, we zijn een minuut te laat, een maandje wachten tot de volgende test?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nadat haar menstruatie voorbij was een test gedaan? Tering, dan ben je dom! Die menstruatie had je een paar euro kunnen schelen, vent. Denk eens na.
Zucht. De kans is heeeeeeeeeeeeeel klein dat ze zwanger is. Zou eerder aan een blaasontsteking denken..

En wat gebruiken jullie aan anticonceptie?
Waar heb jij het dan over? Gedurende zwangerschap? We willen juist dat ze niet zwanger is
En dan open je op zaterdagavond weer een topic. Shit, winkels dicht.

Doe dit weekend een lesje biologie. En koop een test. (Action 2 voor 1.49, Kruidvat 2 voor 5, zoveel, Hema, 2 vooor 7.50)
Hou nou toch op. Ze heeft ook nog de MAP geslikt dus NIET zwanger. Ga terug naar school en leer googelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sanane010 schreef op 11 januari 2014 @ 19:06:

Waar heb jij het dan over? Gedurende zwangerschap? We willen juist dat ze niet zwanger isWaarom zou je met testen wachten op de volgende (!) NOD als je ook NU kan testen?
quote:sanane010 schreef op 11 januari 2014 @ 19:06:

Waar heb jij het dan over? Gedurende zwangerschap? We willen juist dat ze niet zwanger isDan moet je veilig vrijen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stumper.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Menstruatie = in jullie geval 99.999999999999% niet zwanger. Daarna negatief getest is 100% niet zwanger.

Hoe moeilijk kan het zijn?

Een test werkt ook na een NOD dag. Sukkel.
Wat een vaag verhaal. Hebben jullie ook maar enig idee wat jullie aan het doen zijn?
Niet ongesteldheidsdag. Ze is toch ongesteld geworden? = NIET ZWANGER!

(Daarnaast ook nog de MAP geslikt. Wie denk je dat ze is? Maria?)
quote:Aardbeienthee schreef op 11 januari 2014 @ 19:13:

Wat een vaag verhaal. Hebben jullie ook maar enig idee wat jullie aan het doen zijn?Waarschijnlijk iets met slip, legging en boxershort.
Haal morgen een test, de appie is vast wel los op zondag
Hé, ik was opzoek naar het seks-verhaal van 6 weken geleden 'waar je alles over had verteld in je vorige post'.

Ik hoopte inspiratie op te doen voor vanavond. Maar niks hoor..
Ow, en ga maandag gewoon naar dokter. Dan weet je het zeker.

Kan je gelijk een spiraaltje bestellen. Dan ben je 5 tot 10 jaar beschermd.
quote:Fame schreef op 11 januari 2014 @ 19:14:

[...]

Waarschijnlijk iets met slip, legging en boxershort.
6 weken geleden seks gehad, map en ongesteld geworden, daarna 2x getest. Niet zwanger

Shit, niet op de NOD getest, nu maar wachten op de volgende NOD met testen?
quote:Fame schreef op 11 januari 2014 @ 19:22:

6 weken geleden seks gehad, map en ongesteld geworden, daarna 2x getest. Niet zwanger

Shit, niet op de NOD getest, nu maar wachten op de volgende NOD met testen?

Dat is de samenvatting?

Ik zou zeggen zwanger hoor, met vrij grote zekerheid.
Ah nee, de OP gemist. Was vast een pareltje maak ik op uit de reacties.
Geen OP, maar ik heb al lol om de reacties.
Ik niet, ik moet er eerlijk gezegd eerder om huilen. .....Het is treurig gesteld met de seksuele voorlichting op school volgens mij.

Als je geen pil slikt , dan is een menstruatie een teken dat je niét zwanger bent. Verder kan de cyclus van je vriendin van slag zijn doordat ze vorige maand de morning after pil heeft geslikt.

Misschien is het tijd voor andere anticonceptie náást de condooms die jullie hopelijk ook gebruiken? Want iedere maand zo in de stress zitten , daar krijgt iedereen een punthoofd van. Zelfs de mensen hier op het forum.

En is er niemand in jullie omgeving met wie je hierover kunt praten? En die het allemaal een keer goed uit wil leggen?

Supermarkten zijn op zondag open, de dienstapotheek ook. Haal even een test als je nog twijfelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven