Godsamme! NOD dag, hou toch eens op. Denk je dat je gedurende een zwangerschap maar 1 dag per maand (!) een positieve uitslag kan hebben? O, we zijn een minuut te laat, een maandje wachten tot de volgende test?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anoniem_156705
zaterdag 11 januari 2014 om 19:05
Nadat haar menstruatie voorbij was een test gedaan? Tering, dan ben je dom! Die menstruatie had je een paar euro kunnen schelen, vent. Denk eens na.
quote:sanane010 schreef op 11 januari 2014 @ 19:06:
Waar heb jij het dan over? Gedurende zwangerschap? We willen juist dat ze niet zwanger isWaarom zou je met testen wachten op de volgende (!) NOD als je ook NU kan testen?
6 weken geleden seks gehad, map en ongesteld geworden, daarna 2x getest. Niet zwanger
Shit, niet op de NOD getest, nu maar wachten op de volgende NOD met testen?
Anoniem_126218
zaterdag 11 januari 2014 om 19:26
quote:Fame schreef op 11 januari 2014 @ 19:22:
6 weken geleden seks gehad, map en ongesteld geworden, daarna 2x getest. Niet zwanger
Shit, niet op de NOD getest, nu maar wachten op de volgende NOD met testen?
Dat is de samenvatting?
Ik zou zeggen zwanger hoor, met vrij grote zekerheid.
Anoniem_70707
zaterdag 11 januari 2014 om 19:50
Ah nee, de OP gemist. Was vast een pareltje maak ik op uit de reacties.
Anoniem_107547
zaterdag 11 januari 2014 om 20:30
Geen OP, maar ik heb al lol om de reacties.
Anoniem_179349
zaterdag 11 januari 2014 om 20:45
Ik niet, ik moet er eerlijk gezegd eerder om huilen. .....Het is treurig gesteld met de seksuele voorlichting op school volgens mij.
Als je geen pil slikt , dan is een menstruatie een teken dat je niét zwanger bent. Verder kan de cyclus van je vriendin van slag zijn doordat ze vorige maand de morning after pil heeft geslikt.
Misschien is het tijd voor andere anticonceptie náást de condooms die jullie hopelijk ook gebruiken? Want iedere maand zo in de stress zitten , daar krijgt iedereen een punthoofd van. Zelfs de mensen hier op het forum.
En is er niemand in jullie omgeving met wie je hierover kunt praten? En die het allemaal een keer goed uit wil leggen?
Supermarkten zijn op zondag open, de dienstapotheek ook. Haal even een test als je nog twijfelt.