Gezondheid alle pijlers

Zweer in mond/keel

10-03-2011 20:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een rare zweer in mijn mond aan de linker kant. Nu begint het ook aan de rechter kant. Verder heb ik hoge koorts, stekende hoofdpijn, oorpijn en heel moe. Ook maak ik veel speeksel aan en me klieren in me nek zijn ook opgezwollen en een bult me lichaam verder doet ook pijn. Ik ben al naar de dokter geweest die heeft een test gedaan en daar moet ik 5 dagen op wachten. Ik wil liefst niet zo lang wachten en dus dacht ik, mis kan iemand mij zo vertellen wat het is of raad geven.

Dus weet iemand toevallig wat dit ongeveer kan zijn? of heeft iemand tips toevallig?

Dankje! Want ik word helemaal gek ervan om me zo rot te voelen.
Als de huisarts het al niet weet, hoe moeten wij anonieme leken op afstand via de laptop dan weten wat jou mankeert? Als de klachten te erg worden, kun je altijd de huisarts nog eens opbellen.
Ongeveer schurft denk ik.

Of mond- en klauwzeer.

Of de pest.
Toen ik die klachten had bleek ik angina te hebben en testte ik positief op pfeiffer.

Maar aids, open tbc of scheurbuik kan natuurlijk ook

Beterschap iig.
Een soa?

Een ontstoken aft ivm verminderde weerstand die de andere klachten ook veroorzaakt?

een hevige allergische reactie?

Een virusje?

Geen idee......terug naar de huisarts als er niets uit de kweek komt.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
laten testen op pfeiffer
Een tip? Ga naar de dokter. Dit is geen medisch forum. Het klinkt in ieder geval niet gezond.

Sterkte.
Herpes

Travis, 2 uur geleden

Ongeveer schurft denk ik.

Of mond- en klauwzeer.

Of de pest.

Ik zet in op Dr. Travis

Maar goed.... serieus.... We zijn forummutsen, geen 'medical docters' (alhoewel die hier ook vast rondzwerven). Je zal toch helaas de kweek moeten afwachten

Vl43inder, 2 uur geleden

Toen ik die klachten had bleek ik angina te hebben en testte ik positief op pfeiffer.

Maar aids, open tbc of scheurbuik kan natuurlijk ook

Zoiets kreeg ik ooit te horen bij een medische dienst... Tja, het kan hooikoorts zijn, maar ook TBC

De dokter was er niet (was al erg laat), dus een verpleegster nam het waar. Of ik de volgende dag even terug wilde komen... Dat lukte dus niet meer. Twaalf uur later werd in het ziekenhuis longontsteking + bloedvergiftiging geconstateerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven