Zzper vanuit de ziektewet, iemand ervaring=

donderdag 4 juli 2013 om 16:02
donderdag 4 juli 2013 om 16:10
donderdag 4 juli 2013 om 16:11
Is het geen optie om vrijwilligers werk oid te gaan doen? Bij een terugslag (?) van je ziekte (weet niet of je die kan/ moet verwachten) is dat makkelijker te regelen dan dat je op dat moment met onvoorziene kosten komt... (Maar geen idee of dat een optie is hoor!)
Wat zegt het UWV erover? Die zouden toch moeten weten hoe dat verder geregeld is?
Wat zegt het UWV erover? Die zouden toch moeten weten hoe dat verder geregeld is?

donderdag 4 juli 2013 om 18:58
Je wilt mensen helpen om uit de financiële problemen te komen. Op welke manier? Vanuit welke werkervaring? En als ZZPer? Weet je hoe onwijs veel werk het is om klanten te werven binnen dit vakgebied? ( ik weet waar ik het over heb)
Kun je dan niet beter bij een bewindvoerderskantoor aan de slag? Je zegt wel dat je niet onder een baas kunt werken, maar dan hou ik mijn hart vast voor de vele lagen en de enorme machtsstrijd die je in dit werkgebied tegenkomt, de valse spelletjes die er gespeeld worden door cliënten, deurwaarders en instanties, de mate waarop je op de qui vive moet zijn en de vaak hele korte tijd (2 dagen) waarbinnen je dingen moet regelen.
Ik zou je echt willen adviseren om eerst een stage/ werkervaringsplek te doen voor je besluit hierin te gaan werken.
Kun je dan niet beter bij een bewindvoerderskantoor aan de slag? Je zegt wel dat je niet onder een baas kunt werken, maar dan hou ik mijn hart vast voor de vele lagen en de enorme machtsstrijd die je in dit werkgebied tegenkomt, de valse spelletjes die er gespeeld worden door cliënten, deurwaarders en instanties, de mate waarop je op de qui vive moet zijn en de vaak hele korte tijd (2 dagen) waarbinnen je dingen moet regelen.
Ik zou je echt willen adviseren om eerst een stage/ werkervaringsplek te doen voor je besluit hierin te gaan werken.