Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
04-04-2020 19:35
Huh? Ze had toch mooie tanden?
Vond ik ook. Niet te wit, gewoon goed. Of ze hoopt ook een BN-er te worden net als Soof of mama verzint leuke dingen om nog meer geld binnen te harken. Wat is het volgende, botox?
Alle reacties Link kopieren
Gesponsorde doe het zelf pakketten dan want in deze tijd kan het niet bij een praktijk..
een èigen vàllei, een èigen vàllei
scottiewinkie schreef:
04-04-2020 20:24
Gesponsorde doe het zelf pakketten dan want in deze tijd kan het niet bij een praktijk..
Klopt, is zelfs verboden onder de 18 jaar, het tast het glazuur aan. Maar zelfs de doe-het-zelf pakketten zijn slecht. Ik kan mij niet voorstellen dat Sofie dit goed zou keuren, zeker gezien de slechte staat van de gebitten van alle kinderen (zogenaamd erfelijk) en die van haar zelf. Misschien gewoon een aparte tandpasta gebruikt, hoop ik.

Zo niet, dan geef ik jullie gelijk. Sofie is knettergek als moeder.
Er staat een merk bij. Geen tandpasta dus.
Maar aangezien Sofie de kinderen goed onder controle heeft op de camping is ze vast op de hoogte.
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 23:58
4.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even nagekeken en het is inderdaad een pakket waar je iets op je tanden smeert en er een lampje opzet. Aliexpress verkoopt vergelijkbare zooi. Volgens mij helpt het geen drol.
Rosalind schreef:
04-04-2020 23:35
Er staat een merk bij. Geen tandpasta dus.
Maar Sofie aangezien de kinderen goed onder controle heeft op de camping is ze vast op de hoogte.
Te triest voor woorden! Sofie heeft haar eigen onzekerheid geprojecteerd op Merel.
Alle reacties Link kopieren
Het is reclame.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
scottiewinkie schreef:
05-04-2020 00:02
Het is reclame.
Ik geloof dan weer niet dat ze zo stom zijn.
Andrieske1976 schreef:
05-04-2020 00:05
Ik geloof dan weer niet dat ze zo stom zijn.
Wake up. Ze doen vrijwel alles voor gratis spullen en aandacht.
Rosalind schreef:
05-04-2020 00:14
Wake up. Ze doen vrijwel alles voor gratis spullen en aandacht.
Geloof ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ze noemen het een samenwerking hebben.Is gewoon business.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Jeetjemina, natuurlijk is hun zaak hun business, het zijn ondernemers, geen loonslaven of ambtenaren. Uiteraard houd je dan bij elke actie in je achterhoofd of het iets gaat opleveren. Maar dat betekent nog niet dat je alle acties doet vanuit een realistisch denken, er komt ook een hoop gevoelsmatig iets bij, soort gokken.

Ik heb geen idee, wie jullie zijn, want het lijken allemaal anonieme stuurlui-aan-wal raadgevers.

Beetje empathie mag ook wel nu voor deze ondernemers, ik hoop niet dat ze al hun spaargeld en winst gestoken hebben in de nieuwe zaak, in de flat in Spanje en in de nieuwe auto.

Bovendien als ze zo op business waren als ondernemers, waren ze nooit aan 8 kinderen begonnen. Een kind is duur, elke ondernemer weet dat.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
05-04-2020 00:44
Jeetjemina, natuurlijk is hun zaak hun business, het zijn ondernemers, geen loonslaven of ambtenaren. Uiteraard houd je dan bij elke actie in je achterhoofd of het iets gaat opleveren. Maar dat betekent nog niet dat je alle acties doet vanuit een realistisch denken, er komt ook een hoop gevoelsmatig iets bij, soort gokken.

Ik heb geen idee, wie jullie zijn, want het lijken allemaal anonieme stuurlui-aan-wal raadgevers.

Beetje empathie mag ook wel nu voor deze ondernemers, ik hoop niet dat ze al hun spaargeld en winst gestoken hebben in de nieuwe zaak, in de flat in Spanje en in de nieuwe auto.

Bovendien als ze zo op business waren als ondernemers, waren ze nooit aan 8 kinderen begonnen. Een kind is duur, elke ondernemer weet dat.
Hun zaak? Daar hebben we het niet over! We hebben het er over dat een meisje van 14 haar tanden heeft laten bleken, met zo’n doe-het-zelf pakketje. Je zegt zelf, het tast het glazuur aan! Vervolgens schrijft ze op Instagram dat haar tanden een tintje witter zijn geworden en tagt ze het bedrijf. Bedrijf reageert 1 minuut later met ‘Goed om te horen Merel!’.

En nee, ik kan geen empathie opbrengen voor een moeder die toestaat dat haar dochter van 14 haar tanden bleekt, al is het dus zelf met zo’n pakketje. Merel is met ruim 28 duizend volgers op Instagram natuurlijk heel handig voor zo’n bedrijf en zal dus de vraag hebben gekregen of ze samen wil werken met dat bedrijf. Ik kan me niet voorstellen dat Sofie nee heeft gezegd, want dan had ze dit niet gedaan of Merel zit inmiddels in de kelder onder hun huis. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze het wel toestaat, want welke ouder doet dat nou?!

Oh ja, dat ze acht kinderen hebben, dat is ook voor de business. Op de pagina van Guusje op Instagram staat alles in het Engels, omdat anders internationale modellenbureaus het niet konden lezen. Ze noemde serieus als voorbeelden een modellenbureaus in Rusland :facepalm:

En verder natuurlijk Junior allemaal merkkleding aantrekken inclusief bretels, zodat hij hopelijk ook gescout wordt. De worstenbroodjes van Eline en dit van Merel dus.

En waarschijnlijk hebben ze inderdaad het meeste geld zitten in het appartement in Spanje, de nieuwe Tesla en de nieuwe baacckereeii. Ze zijn niet zo slim.
cookielover wijzigde dit bericht op 05-04-2020 09:02
33.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
04-04-2020 23:28
Klopt, is zelfs verboden onder de 18 jaar, het tast het glazuur aan. Maar zelfs de doe-het-zelf pakketten zijn slecht. Ik kan mij niet voorstellen dat Sofie dit goed zou keuren, zeker gezien de slechte staat van de gebitten van alle kinderen (zogenaamd erfelijk) en die van haar zelf. Misschien gewoon een aparte tandpasta gebruikt, hoop ik.

Zo niet, dan geef ik jullie gelijk. Sofie is knettergek als moeder.

Andrieske, ik let al een tijd op jou manier van reageren. Ene moment kun je de familie afbranden. Het andere moment kom je voor ze op, verdedig je ze en brand je ons af.
Je komt behoorlijk apart over. Lees je eigen berichten eens terug.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
04-04-2020 23:58
Te triest voor woorden! Sofie heeft haar eigen onzekerheid geprojecteerd op Merel.
Dit..En als iemand even later zegt dat het reclame is, draai je het gesprek weer om. Ben je in real live ook zo bijzonder in je communicatie. Lijkt mij heel vermoeiend namelijk om met jou in gesprek te gaan. Alsof je bij jou niet weet waar je aan toe bent....
Sushibar36 schreef:
05-04-2020 08:51
Andrieske, ik let al een tijd op jou manier van reageren. Ene moment kun je de familie afbranden. Het andere moment kom je voor ze op, verdedig je ze en brand je ons af.
Je komt behoorlijk apart over. Lees je eigen berichten eens terug.
Dit viel mij ook al op.

Als Merel haar tanden bleekt en er een foto van zichzelf met het product erbij plaatst, wat kan dat anders zijn dan reclame??
Alle reacties Link kopieren
Je bent verplicht om te melden als je betaald krijgt om iets te laten zien, dus vermelden dat het een advertentie is aka betaalde samenwerking. Het is verboden om dit niet te melden. Dus ze heeft gewoon een setje toegestuurt gekregen en maakt zo ‘gratis’ reclame of zelf gekocht. Net zoals Sofie altijd zegt dat ze geen reclame maakt maar alsnog in elk bericht meerdere bedrijven tagged waar ze geen samenwerking mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
04-04-2020 23:28
Klopt, is zelfs verboden onder de 18 jaar, het tast het glazuur aan. Maar zelfs de doe-het-zelf pakketten zijn slecht. Ik kan mij niet voorstellen dat Sofie dit goed zou keuren, zeker gezien de slechte staat van de gebitten van alle kinderen (zogenaamd erfelijk) en die van haar zelf. Misschien gewoon een aparte tandpasta gebruikt, hoop ik.

Zo niet, dan geef ik jullie gelijk. Sofie is knettergek als moeder.
Tuurlijk vindt ze dat prima. Sofie is niet zo slim. Alles voor de reclame en gratis spullen.
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
05-04-2020 08:51
Andrieske, ik let al een tijd op jou manier van reageren. Ene moment kun je de familie afbranden. Het andere moment kom je voor ze op, verdedig je ze en brand je ons af.
Je komt behoorlijk apart over. Lees je eigen berichten eens terug.
Precies. Ik neem haar reacties totaal niet serieus. Gewoon familie van.
Byrma schreef:
04-04-2020 14:27
Ik heb al lang niet gekeken ,daar veranderd niks denk ik .
Leuk die Baumgards nog eens te zien maar ook daar veranderd niks er komen nu kleinkinderen bij ,dat is een gewone doorzon woning . Ik begrijp die grote gezinnen, anno nu , gewoon niet .De oudste zijn inmiddels 20+ ers bij Baumgard waarom woon je dan nog bijelkaar allemaal?
De enige die normaal overkomen zijn de Adema's en die hebben niet bewust gekozen voor 6 kinderen, daar kwam een vierling.

Net het "hang moment" gekeken van Sofie ... hing ze maar zo aan haar kinderen .
En toch, mijn eerste gedachte was 'daar kan Soof nog wat van leren'. Ik was op een gegeven moment ook een beetje ma Baumgard moe, en moet er niet aan denken met zo veel mensen in zo'n woning te wonen, zeker niet in deze tijd! Maar ze maakt tenminste wél schoon, en praat met de kinderen (of doet alsof naar de media) in plaats van in de krant te willen komen met een cattery of steeds tegen haar man aan te hangen (ugh). Ze doet het ook niet perfect, en ik ben blij dat ze mijn moeder niet is :P maar ze heeft tenminste de basics door zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg serieus de rillingen van die instapost met het tandenbleeksetje. Sofie is nu echt te ver gegaan. Dat ze de privacy van haar gezin grof schendt is belachelijk, en dat ze haar kinderen tijdens de coronacrisis uit gemakzucht opeenpropt in een bungalow is onbegrijpelijk. Maar op een een of andere manier vind ik deze foto van een 14-jarig meisje als promotiepoppetje voor iets dat bewezen schadelijk is voor het gebit, té erg. Commercie vóór de gezondheid van je dochter.....Sofie, waar ben je in gódsnaam mee bezig?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Andrieske een van hen is. Af en toe probeert ze de schijn te wekken dat dit niet zo is. De Nagelkerkjes hechten erg aan uiterlijke vertoon. Al die merkkleding met opdruk van het merk. Ze zijn erg materialistisch ingesteld. Hebben gewoon veel te veel geld te besteden. Constant uit eten, tweede huis etc.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
05-04-2020 11:59
Ik krijg serieus de rillingen van die instapost met het tandenbleeksetje. Sofie is nu echt te ver gegaan. Dat ze de privacy van haar gezin grof schendt is belachelijk, en dat ze haar kinderen tijdens de coronacrisis uit gemakzucht opeenpropt in een bungalow is onbegrijpelijk. Maar op een een of andere manier vind ik deze foto van een 14-jarig meisje als promotiepoppetje voor iets dat bewezen schadelijk is voor het gebit, té erg. Commercie vóór de gezondheid van je dochter.....Sofie, waar ben je in gódsnaam mee bezig?

Gebrek aan hersens.

Trouwens dat overdreven gedoe met Guusje is ook belachelijk en al die Engelse Instagram accounts van de kinderen.


Ik heb meer respect voor Nadine. Die doet het toch maar met haar kinderen, helpt met huiswerk, heeft aandacht voor ze. Samen met die lieve zoon van haar. Alleen haar ogen lachen niet daar zie je het verdriet.
Ondanks de negatieve posts hier heb ik altijd geprobeerd de youtube-vlogs van het gezin Nagelkerke vanuit een positieve blik te bekijken. Maar als het klopt dat Merel als 14-jarige een doe-het-zelf-pakket voor tanden bleken promoot op haar Instagram dan is voor mij de maat vol.

Merel weet niet beter, maar haar ouders zijn daar verantwoordelijk voor.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
05-04-2020 13:42
Ondanks de negatieve posts hier heb ik altijd geprobeerd de youtube-vlogs van het gezin Nagelkerke vanuit een positieve blik te bekijken. Maar als het klopt dat Merel als 14-jarige een doe-het-zelf-pakket voor tanden bleken promoot op haar Instagram dan is voor mij de maat vol.

Merel weet niet beter, maar haar ouders zijn daar verantwoordelijk voor.
Maar het mag want het is hun business ..zijn jouw woorden
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven