17 Jaar en zwanger?!

14-06-2009 15:50 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatmaar... Dit forum is bullshit.
anoniem_87401 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 16:38
Reden: Bullhit
% gewijzigd
Tssss, we hadden toch afgesproken dat de eerste die een nieuw topic spot de openingspost quote?

* Kijkt streng *

Waarom is dat niet gebeurt?
Ja dames, ik vind dat ook wel grappig maar ik vond het verhaal (dank voor het quoten ) eigenlijk typisch een verhaal van een 17-jarige. Toevallig heb ik een 17-jarige meid in mijn nabije omgeving en die kan ook zo doordraven en denken dat ze de hele wereld aankan. Dus.... nu maak ik me alleen nog zorgen over Unsure en of ze beseft dat een kindje krijgen altijd nog kan, later, als ze eraan toe is.
Helemaal eens met Eleonora! Ik was aan het broeden op een antwoord, maar had het niet beter gedaan!!!
Hee ehh, dat zeg ik toch ook. Dat dat dus makkelijk is, en veilig vanachter een computer. :S
quote:eleonora schreef op 14 juni 2009 @ 17:21:

Goh Zatla, makkelijk he? Zo van achter je computer, lekker je toetsenbord een douw geven. Meedoen met de anderen, forummertje pesten, met z'n allen tegen één. Dapper hoor!

Hoezo is dit nou weer een lulverhaal?

Omdat het meisje niet praat zoals de breezahjeugd tegenwoordig praat? Omdat ze een lange OP maakt met veel, niet al te nuttige bijzaken er in? Ze schrijft dat ze adhd heeft. Een vriendin van mij schrijft ook zulke mails, heeft ook adhad.

Ze maakt zich zorgen. Moet een zwangerschapstest doen als ze niet ongesteld raakt. Maar het feit dat ze intelligent schrijft en niet al te kort van stof is, maakt haar nog geen bullshitter.

Ik denk dat Zatla de enige niet is. Dat nieuwe topic van Digitalis getuigd ook niet van respect zou ik zeggen.

Je kunt wel dingen willen afdwingen, maar als je ze zelf niet geeft moet je ook niet zeiken. Wie goed doet, goed ontmoet.

@TO: sterkte er maar mee...of je nu een trol bent of niet.
Wees er maar trots op meid.
Word een beetje moe van al die verhalen, zou ik zwanger zijn etc.

Okee, de reacties worden wat flauwer maar komopheeee.
Zatla is zeker niet de enige, daar ging het ook niet om. Haar posting was gewoon de laatste die ik las.

Dat topic van jou Digitalis, wat jammer nou....

Op een ander topic roepen dat je je altijd zo inleeft in anderen en dat anderen altijd over jou oordelen maar als je de kans krijgt sla je je nagels uit naar wie er ook maar even in een underdogpositie zit.

bah.
Ja, als je van een bubbeltjesplasticenvelop droomt, ben je zwanger. Heb ik in mijn dromenverklaarboek gelezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oké oke., eleonora, jij bent ook niet vies van een beetje moraliseren he.. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen sistah.

Als iemand zo'n topic schrijft en gelijk als eerste reactie dingen zegt als 'ambitie, kennen jullie dat woord', dan vraag je er een beetje om, m.i.

@ himalaya, haha, ja, ga er nog even op door!
Wat klets je nou Zatla, ik ben ineens een moralist omdat ik vind dat dit meisje belachelijke reacties krijgt?

Als je niet meejankt met de wolven en even een ander geluid laat horen en kritiek hebt op de criticasters dan ben je een moralist. Ja ja.

En als jij reageert zoals jij net reageerde, van leuk om iemand af te branden en zo, dan kun je zo'n reactie als die van mij verwachten. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
quote:_Sofie_ schreef op 14 juni 2009 @ 17:29:

Word een beetje moe van al die verhalen, zou ik zwanger zijn etc.

Okee, de reacties worden wat flauwer maar komopheeee.Meid je bent net pas lid. Als je nu al moe wordt zou ik een andere hobby zoeken. Elk topic komt langs, ieder jaar, soms wel twintig keer per jaar. Je kunt ook gewoon niet reageren.
quote:eleonora schreef op 14 juni 2009 @ 17:53:

[...]

Meid je bent net pas lid. Als je nu al moe wordt zou ik een andere hobby zoeken. Elk topic komt langs, ieder jaar, soms wel twintig keer per jaar. Je kunt ook gewoon niet reageren.

Ja klopt, net lid maar lees al jaren mee.

Dat kan ook namelijk.
Ik ben het zo ontzettend met leo eens. Wat zijn jullie een stel krengen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:_Sofie_ schreef op 14 juni 2009 @ 17:55:

[...]

Ja klopt, net lid maar lees al jaren mee.

Dat kan ook namelijk.

Nou dan weet je het toch al lang?

Sla ze lekker over die topics, dan heb je nergens last van.
Als je dit nog leest: Welke antibiotica heb je gebruikt? Je kan beter daarvan de bijsluiter lezen. Niet alle antibiotica heeft namelijk invloed op de pil...
Daar heb je gelijk in, dat ik ook gewoon niet kan reageren.

Ben ook maar een mens.
Eensch met Leo.

Ik vond het (hele lange) verhaal niet zo ongeloofwaardig voor een slimme, ambitieuze, tikkeltje arrogante 17-jarige meid (met adhd). Dus nogmaals, voordat dit topic verzandt in een klassieke trollfight:

Unsure, ik hoop dat je nog meeleest en toch nog wil reageren want een aantal mensen hier willen graag met je meedenken en de verschillende opties met je doornemen.
Ik zie echt niet in waarom dit verhaal ongeloofwaardig is. Het werk-gedeelte is een beetje vaag, maar hé, niet iedereen gaat tot zijn 18e braaf iedere dag naar school.

Het taalgebruik vind ik trouwens best bij iemand van een jaar of 17 passen. Zo moeilijk is het nou ook weer niet, en een 17-jarige kan over het algemeen toch best goed Nederlands lijkt mij.

Verder ben ik het 100% eens met Leo...
quote:floor72 schreef op 14 juni 2009 @ 17:21:

Tssss, we hadden toch afgesproken dat de eerste die een nieuw topic spot de openingspost quote?

* Kijkt streng *

Waarom is dat niet gebeurt?is gedaan, op de eerste pagina
Ik ben het ook met Leo eensch.
En de conclusie die wel getrokken kan worden na dit topic is dat mensen kuddedieren zijn...
...
Maar serieus: niet alle antibiotica heeft invloed op de pil. Dat staat op de bijsluiter van de antibiotica. Misschien valt het dus allemaal wel wat mee.... even bijsluiter van de AB lezen dus.
Peas on earth!
Ik zal wel naief zijn, maar ik geloof TO wel. Als je dit nog leest, raad ik je aan contact op te nemen met de VBOK. In tegenstelling tot wat veel mensen denken (dat is een christelijke organisatie, dus die zullen een abortus afraden), kan je bij hen terecht met allerlei vragen over een gewenste dan wel ongewenste zwangerschap. Ze zullen je vanuit hun achtergrond geen abortus aanraden, maar denken wel mee over alle (dus ook abortus) mogelijkheden.

En nee (voor de azijnzeikers), ik werk niet voor de VBOK.
Ik geloof geen drol van dit verhaal en ik vind dat ik dat gewoon mag zeggen op een forum. Als dat betekent dat Hoipippilangkous of wie dan mij een kreng vindt, dan moet dat maar.Zal wat worden zeg, dat je al moet gaan anticiperen op de toekomstige reacties op potentieel onwelgevallige postings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven