18 Kids & Counting!

05-09-2009 19:03 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie biedt er meer? quote:Arkansas family prepares for baby No. 19

Michelle and Jim Bob Duggar’s next child is due after their first grandchild.

After 18 children, Michelle Duggar thought she knew what it feels like to be pregnant. But even she was caught by surprise to learn that just eight months after she gave birth to Jordyn-Grace, Duggar baby No. 19 is on the way.

“We are thrilled to announce that we found out we’re expecting our 19th child,” a glowing Michelle Duggar told TODAY’s Meredith Vieira Tuesday from the family’s home in Springdale, Ark.

Michelle and family patriarch Jim Bob Duggar sat on the staircase of their home, surrounded by their 18 other children. Behind them and in the center were eldest son Josh and his wife, Anna, who is expecting the first Duggar grandchild — a girl — on Oct. 18.Lees het hele bericht HIER

Website van de Duggar Familie
Moet er niet aan denken...

Je hele huwelijkse leven ben je onderhand zwanger. Zij liever dan ik.

Ik zou me dood ongelukkig voelen en een groot schuldgevoel naar de kinderen toe hebben. Je kunt ze nooit zoveel aandacht en liefde geven dan als je 2 of 3 kinderen hebt.
Achterlijk. We hebben zeker nog niet genoeg mensen op deze planeet.
Zie die gelukzalige glimlach op ieders gezicht. Die komt vast vanuit hun tenen. :puke:

Zullen ze daarop moeten oefenen? Hij lijkt wel gekopieerd
quote:AgentL schreef op 05 september 2009 @ 19:10:

Zie die gelukzalige glimlach op ieders gezicht. Die komt vast vanuit hun tenen. :puke:

Zullen ze daarop moeten oefenen? Hij lijkt wel gekopieerd Misschien zijn het clones..
quote:Metatron schreef op 05 september 2009 @ 19:12:

[...]

Misschien zijn het clones..

Misschien zijn ze over het algemeen best gelukkig.

Misschien zijn die kids opgevoed en weten ze zich te gedragen (heel gek, in grote gezinnen lijkt dat vaker voor te komen dan in kleine gezinnen)

Misschien slaat pa ze wel verrot als ze niet net-doen-alsof.

Misschien hebbenz e het prima naar hun zin met z'n allen.

We weten het niet he.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Misschien weten we het niet..

Misschien weten we het wel..

anoniem_67000 wijzigde dit bericht op 05-09-2009 19:20
Reden: weten,- niet eten
% gewijzigd
Voor wie zou dit nou de allergrootste nachtmerrie zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 05 september 2009 @ 19:20:

Voor wie zou dit nou de allergrootste nachtmerrie zijn?voor de taxpayers denk ik
Mijn hemel. Dat is vijf wassen draaien per dag!

Minstens...
quote:Metatron schreef op 05 september 2009 @ 19:20:

[...]

voor de taxpayers denk ikHuh? Ga nou niet beginnen over je zuurverdiende belastingcentjes alsjeblieft.
Hoeveel koters ze daar nemen moeten ze zelf weten, dat de hele gemeenschap daar voor op moet draaien vind ik minder fraai. De Duggards beweren dan wel geen geld van de staat aan te nemen maar ondertussen zijn ze door hun kerkgemeenschap wel in de tonnen gesponsord.
quote:nouschi schreef op 05 september 2009 @ 19:20:

Voor wie zou dit nou de allergrootste nachtmerrie zijn?Waarom zou het per se een nachtmerrie moeten zijn?
Ik bedoel echt iemand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 september 2009 @ 19:24:

[...]

Huh? Ga nou niet beginnen over je zuurverdiende belastingcentjes alsjeblieft.Hey, mijn centjes zijn het niet!
Zo te lezen kunnen er nog wel meer komen, want ze gebruiken de pil iig niet meer, en waarschijnlijk ook geen andere voorbehoedsmiddelen.

Op de moeder heeft iedereen een naam die begint met een J. Handig als er post komt;-)
Iedereen in NL krijgt geld van de staat. Hetzij direct, bv kinderbijslag, en uitkeringen. Hetzij indirect door huursubsidie, hypotheekrenteaftrek, een lleasebak van de zaak etc.

Wat maakt het nou uit of ik kinderbijslag moet betalen voor een gezin van 2 kids of een gezin van 18?
Nouchi Elninjoo heeft een naam en dit grapje is nogal flauw. Ik moet er ook niet aan denken om er 19 te krijgen ook al wil ik best kinderen.
Ohw ik moet er niet aan denken! 18 Keer 9 maanden zwangeren...
The time is now
Best veel.

Nou ja, als ze maar gelukkig zijn.
HPL het gaat om extra geld, evenveel subsidies als een ander vind ik ook prima en logisch. Maar dat anderen (extra) bij moeten dragen aan de McMansion om dit gezin in te huizen en de complete bus die er nodig is om ze in te vervoern is wat anders. En die dingen kunnen ze dus niet zelf in voorzien, in tegenstelling tot gezinnen van reguliere grootte.
Michelle en Jim Bob? Achttien keer sex gehad? Tsss.....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 september 2009 @ 19:17:

[...]

Misschien zijn ze over het algemeen best gelukkig.

Misschien zijn die kids opgevoed en weten ze zich te gedragen (heel gek, in grote gezinnen lijkt dat vaker voor te komen dan in kleine gezinnen)

Misschien slaat pa ze wel verrot als ze niet net-doen-alsof.

Misschien hebbenz e het prima naar hun zin met z'n allen.

We weten het niet he.....Dat kunnen we terugvinden in hun boek, wat dat geeft o.a. antwoord op de vraag: "How are your children so well behaved?"
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 september 2009 @ 19:29:

Nouchi Elninjoo heeft een naam en dit grapje is nogal flauw. Ik moet er ook niet aan denken om er 19 te krijgen ook al wil ik best kinderen.Was ook geen grapje. Djeeez
Ik nam aan dat het een grapje was, als raadseltje issie te makkelijk

Bennie kwaad hoor, vriendjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven