18 Kids & Counting!
zaterdag 5 september 2009 om 19:03
Wie biedt er meer? quote:Arkansas family prepares for baby No. 19
Michelle and Jim Bob Duggar’s next child is due after their first grandchild.
After 18 children, Michelle Duggar thought she knew what it feels like to be pregnant. But even she was caught by surprise to learn that just eight months after she gave birth to Jordyn-Grace, Duggar baby No. 19 is on the way.
“We are thrilled to announce that we found out we’re expecting our 19th child,” a glowing Michelle Duggar told TODAY’s Meredith Vieira Tuesday from the family’s home in Springdale, Ark.
Michelle and family patriarch Jim Bob Duggar sat on the staircase of their home, surrounded by their 18 other children. Behind them and in the center were eldest son Josh and his wife, Anna, who is expecting the first Duggar grandchild — a girl — on Oct. 18.Lees het hele bericht HIER
Website van de Duggar Familie
Michelle and Jim Bob Duggar’s next child is due after their first grandchild.
After 18 children, Michelle Duggar thought she knew what it feels like to be pregnant. But even she was caught by surprise to learn that just eight months after she gave birth to Jordyn-Grace, Duggar baby No. 19 is on the way.
“We are thrilled to announce that we found out we’re expecting our 19th child,” a glowing Michelle Duggar told TODAY’s Meredith Vieira Tuesday from the family’s home in Springdale, Ark.
Michelle and family patriarch Jim Bob Duggar sat on the staircase of their home, surrounded by their 18 other children. Behind them and in the center were eldest son Josh and his wife, Anna, who is expecting the first Duggar grandchild — a girl — on Oct. 18.Lees het hele bericht HIER
Website van de Duggar Familie
zaterdag 5 september 2009 om 19:07
zaterdag 5 september 2009 om 19:17
quote:Metatron schreef op 05 september 2009 @ 19:12:
[...]
Misschien zijn het clones..
Misschien zijn ze over het algemeen best gelukkig.
Misschien zijn die kids opgevoed en weten ze zich te gedragen (heel gek, in grote gezinnen lijkt dat vaker voor te komen dan in kleine gezinnen)
Misschien slaat pa ze wel verrot als ze niet net-doen-alsof.
Misschien hebbenz e het prima naar hun zin met z'n allen.
We weten het niet he.....
[...]
Misschien zijn het clones..
Misschien zijn die kids opgevoed en weten ze zich te gedragen (heel gek, in grote gezinnen lijkt dat vaker voor te komen dan in kleine gezinnen)
We weten het niet he.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 5 september 2009 om 19:24
zaterdag 5 september 2009 om 19:24
zaterdag 5 september 2009 om 19:29
Iedereen in NL krijgt geld van de staat. Hetzij direct, bv kinderbijslag, en uitkeringen. Hetzij indirect door huursubsidie, hypotheekrenteaftrek, een lleasebak van de zaak etc.
Wat maakt het nou uit of ik kinderbijslag moet betalen voor een gezin van 2 kids of een gezin van 18?
Wat maakt het nou uit of ik kinderbijslag moet betalen voor een gezin van 2 kids of een gezin van 18?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 5 september 2009 om 19:32
HPL het gaat om extra geld, evenveel subsidies als een ander vind ik ook prima en logisch. Maar dat anderen (extra) bij moeten dragen aan de McMansion om dit gezin in te huizen en de complete bus die er nodig is om ze in te vervoern is wat anders. En die dingen kunnen ze dus niet zelf in voorzien, in tegenstelling tot gezinnen van reguliere grootte.
zaterdag 5 september 2009 om 19:36
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 september 2009 @ 19:17:
[...]
We weten het niet he.....Dat kunnen we terugvinden in hun boek, wat dat geeft o.a. antwoord op de vraag: "How are your children so well behaved?"
[...]
We weten het niet he.....Dat kunnen we terugvinden in hun boek, wat dat geeft o.a. antwoord op de vraag: "How are your children so well behaved?"
zaterdag 5 september 2009 om 19:36
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 september 2009 @ 19:29:
Nouchi Elninjoo heeft een naam en dit grapje is nogal flauw. Ik moet er ook niet aan denken om er 19 te krijgen ook al wil ik best kinderen.Was ook geen grapje. Djeeez
Nouchi Elninjoo heeft een naam en dit grapje is nogal flauw. Ik moet er ook niet aan denken om er 19 te krijgen ook al wil ik best kinderen.Was ook geen grapje. Djeeez
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!