2 buiken.....
woensdag 19 augustus 2009 om 13:55
Ik heb een beetje rare vraag voor een raar 'probleempje'. Ben momenteel 20 weken zwanger en daar waar de zwangere vrouwen in mijn omgeving een prachtig rond buikje hebben, heb ik maarliefst 2 prachtig ronde buikjes . Klinkt misschien een beetje raar maar het gedeelte boven mijn navel (van navel tot borst) is nog steeds boller dan het gedeelte van navel naar beneden, echt ziet er vrij typisch uit.
Had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook al 'last' van en dit verschijnsel heeft zich tot week 34 voorgedaan en toen was mijn buik pas zo groot dat het een beetje rechttrok en ik leuke buikfoto's kon gaan maken. Van die leuke strakke jurkjes en truitjes staan dus echt voor geen meter. Ben verder normaal gebouwd (maat 38). Nog meer mensen hier last van en tips hoe dit te verhullen (behalve de tenten waar ik nu in loop)?
Had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook al 'last' van en dit verschijnsel heeft zich tot week 34 voorgedaan en toen was mijn buik pas zo groot dat het een beetje rechttrok en ik leuke buikfoto's kon gaan maken. Van die leuke strakke jurkjes en truitjes staan dus echt voor geen meter. Ben verder normaal gebouwd (maat 38). Nog meer mensen hier last van en tips hoe dit te verhullen (behalve de tenten waar ik nu in loop)?
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
woensdag 19 augustus 2009 om 13:59
quote:dodo75 schreef op 19 augustus 2009 @ 13:55:
Had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook al 'last' van en dit verschijnsel heeft zich tot week 34 voorgedaan en toen was mijn buik pas zo groot dat het een beetje rechttrok en ik leuke buikfoto's kon gaan maken.
Euh.. je maakt toch foto's van je buik omdat het mooi/leuk/bijzonder/watdanook is om te zien hoe je buik eruit ziet met je kindje erin? Toch? Of niet?
Verder heb ik geen ervaring, sorry.
Had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook al 'last' van en dit verschijnsel heeft zich tot week 34 voorgedaan en toen was mijn buik pas zo groot dat het een beetje rechttrok en ik leuke buikfoto's kon gaan maken.
Euh.. je maakt toch foto's van je buik omdat het mooi/leuk/bijzonder/watdanook is om te zien hoe je buik eruit ziet met je kindje erin? Toch? Of niet?
Verder heb ik geen ervaring, sorry.
woensdag 19 augustus 2009 om 14:18
Had ik ook en ook nog es een heel hardnekkige taille, alsof ik een riem omhad. Bij mij is het bovenste gedeelte boller gebleven en heeft de taille het op een gegeven moment ook opgegeven. Zoon lag vanaf 26 weken in een stuit en is niet meer gekeerd en ook niet ingedaald.
Oh, ik droeg shirts/tuniekjes/jurkjes met een prinsessenlijn (naad onder de borsten)
Oh, ik droeg shirts/tuniekjes/jurkjes met een prinsessenlijn (naad onder de borsten)
woensdag 19 augustus 2009 om 14:32
quote:Marloussie schreef op 19 augustus 2009 @ 14:15:
Ik had het ook. Is nu net een paar weken aan het bijtrekken (nu week 37), maar boven navel is nog steeds boller dan eronder. Hou het erop dat dochter een wat groter achterwerk heeft
Haha, dat riep ik ook bij mijn zoontje, ging helaas niet op na de bevalling .
Lig er ook echt niet wakker van hoor, vroeg me gewoon af of meer vrouwen dit hebben en hoe ze dit oplossen qua kleding. De prinsessenlijn is idd een heel goeie tip!
Ik had het ook. Is nu net een paar weken aan het bijtrekken (nu week 37), maar boven navel is nog steeds boller dan eronder. Hou het erop dat dochter een wat groter achterwerk heeft
Haha, dat riep ik ook bij mijn zoontje, ging helaas niet op na de bevalling .
Lig er ook echt niet wakker van hoor, vroeg me gewoon af of meer vrouwen dit hebben en hoe ze dit oplossen qua kleding. De prinsessenlijn is idd een heel goeie tip!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.