2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Morning!

Daar zitten we weer, fris en fruitig op het werk. De sneeuw en gladheid getrotseerd, gelukkig viel het mee. Ach, en het went ook al wel een beetje moet ik zeggen. Gister is uk bij mijn ouders geweest en hij ging steeds aapjeslopen, oftewel op handen en voeten en dan probeerde hij rechtop te komen en ja hoor, dat is meneer ook een keer gelukt! Tot hij het zelf door had....... snel weer op de billen! De schat

Vera, druk druk druk. Wat kun je toch ontzettend genieten van die kleintjes he? Ik merk dat uk sinds een maand of anderhalf steeds minder aan dingen gaat zitten, aanraken, planten trekken, tv-slaan etc. Heeeeel fijn moet ik zeggen. Daarom heeft de kerstboom ook niks te verduren. Ik heb alleen de kadootjes er niet onder gelegd, die zijn denk ik niet veilig!

Wat schattig dat ze het kussen heeft ontdekt. En dan fijn met die snottebellen. Mag mama een kus? Plak plak plak

Michigan, hoe is het vannacht gegaan met de kleine meid? Hier ook erg veel last gehad van het 11-maanden sprongetje. Daarna was het zo'n ander kind! Heel tevreden, weinig zeuren. Alleen duurde het sprongetje best lang........

OGG, je bent van harte welkom hoor de 30e! Lekker aan de oliebollen en warme chocomelk .

Missc, heerlijk dagje hebben jullie gehad gister. Fijn om even saampjes aan te rommelen, net als vroegah. En wat leuk dat mini steeds meer dingetjes kan. Zo trots kun je dan zijn op je kindje.....

Rossia, lekker bankhangavondje gehad? Nu nog maar 6 dagen werken!!!!!!! Ben je weer wezen carpoolen met rossiaman of heb je zelf gereden? Of euh, carpool jij rossiaman, dat kan ook nog

Mimpje, hoe is het met de kleine man? Hebben jullie een goede nacht gehad? Lijkt het verhogen van de medicatie al te werken? Stoere mimpjeboy, drinken uit een rietjesbeker! Ik heb geen extra vrij nee . Kerst valt precies verkeerd voor mij. Ik werk ma-di-do. Alleen op donderdag een paar uurtjes eerder naar huis, en volgende week donderdag ook. Met een beetje geluk de hele middag, maar dat moet ik nog maar even bekijken.

Teddy, hoe is het met mini? Eet ze weer goed? Hoe is het met de vlekjes? Ben je vandaag aan het werk gegaan of nog een dagje thuis?

Floor, alles goed in het land van mijn dromen?

Bep, hoe is het bij jullie thuis?

Gorgi, pfffffff???? Of is alles nog rustig? Geniet je lekker van je verlof? Heb je de vriezer al ontdooid ?

Maki, hoe is het met jullie? Heb je vakantie of werk je gestaag door? Hoe gaat het met jullie huis? Al kijkers gehad? Of misschien al een koper?

Jobje, hoe is het met jullie? Heb je mamadag vandaag of mag je werken?

Wie-o-wie wil mij gezelschap houden vandaag? Ik heb wel zin in een forumdagje, doet er iemand mee?
anoniem_60682 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 09:54
Reden: Fout ontdekt door de altijd oplettende mimpje!
% gewijzigd
Goedemorgen!

Ellein ik ga mijn best doen je gezelschap te houden We moeten straks alleen naar het ziekenhuis voor mankeman. We zijn beide een beetje zenuwachtig....

Mini heeft goed geslapen vannacht van 19.30 tot 7.30 en lag er om 8.30 alweer in. Hij is zooo moe en ziet zo bleek. Vanmorgen scheurde hij van de honger en heeft hij een bord pap op, wel na elke hap huilen tijdens het slikken maar goed er zit weer wat in.

Wat een knap ukje heb je toch Ellein. Hihi op zijn aapjes lopen. Het is voor hun ook wel spannend he als ze dan staan en lopen, ineens zo hoog!

OGG jij hebt ook al zo;n grote man. Zo stoer. Wat een ontwikkeling maken ze toch mee.

Vera wij hebben een rietjes beker van N.uby en dat vond hij erg lastig. Nu zagen we er gister eentje van de H*ma en dat ging gelijk goed. daar kon ik eerst ook even in knijpen zodat hij door heeft dat er iets lekkers uitkomt. En nu snapt hij die andere beker ook gelijk.

Beker van de H*ma was ook goed betaalbaar dus uitproberen waard.

Michigan oei een sprongetje? Mini heeft er net eentje achter de rug. Over vier weken dus weer? Hmmm wij slaan die over denk ik. Succes meis.

Missc lekker he af en toe zo'n dagje. Wij hebben dat morgen. Heerlijk rommelen etc.

En je meisje begint karakter te krijgen, ze weet wat ze wil. Lekker bij mama en papa en niet alleen in bed.

Vandaag weer aan het werk?

Teddy hoe is het met mini? Weer aan het werk of blijf je thuis? En nog een test gedaan?

Rossia, pp nog gekeken? Was best heftig vond ik zelf. Nog maar 6 dagen werken.
Ellein, minimich is wel wat ouder dan 11 weken. je bedoelt vast 11 maanden.
Mimpje, gelukkig heeft hij weer wat gegeten en heeft hij goed geslapen vannacht. Alleen zo sneu dat hij na iedere hap moet huilen van de pijn. Je zou toch alles wel voor hem willen doen om dat weg te nemen, maar ja, je kunt het niet .

Uk heeft geen rietjesbeker maar een poosje terug hadden wij hem door een rietje laten drinken. Een paar weken daarvoor snapte hij dat nog niet, en toen ineens wel. Wow, dat vond hij wel interessant! Als ze het maar eenmaal doorhebben dan gaat het haast vanzelf.

Succes in het ziekenhuis. Zijn jullie bang voor een slechte uitslag?
anoniem_60682 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 09:55
Reden: Pffffff, moejluk hoor
% gewijzigd
mimje, gelukkig is er nog iemand wakker vanochtend
Ik weet niet zo wat ik een slechte uitslag ga vinden. Zonder operatie kan manlief gewoon niet (nooit?) meer sporten en een operatie gaat gewoon heel veel pijn, tijd, geduld en trainen kosten.

Ben benieuwd wat de chirurg gaat zeggen.
Dat is dus kiezen uit 2 kwaden . Hoe laat wordt je verwacht bij de chirurg?
Het is hier zo koud dat ik wel wakker blijf. Verwarming heeft opstart moeilijkheden volgens mij.

(Ik doe even of dit een sneeuwpopje is oke?)
Om half 12. Twijfel een beetje wat ik met mini doe. Meenemen of niet?
DAMN! Heel bericht gemaakt over dat het leuk zou zijn als je kunt kiezen welk sprongetje wel en welke niet (zoals Mimp zegt: deze slaan we over!) en over dat ik met Mimpje en de familie meeleef en dat ik sssssst plotseling op het forum blijk te kunnen en zo nog een en ander..... knalt 'ie me er uit! Dat is niet de bedoeling!!!!

Hmmm ga nu eerst in overleg en hoop later terug te komen.....

zwaai!
Haha, het poppetje is in ieder geval wit!

Als het kan met slaapjes dan kun je mini toch wel meenemen? Of even de buurtjes laten oppassen, is ook handig.
Arme Michigan . Succes in het overleg.
Michigan succes vandaag! En bedankt voor je meeleven.

Jullie zijn lieverds allemaal.
even ego:

denk niet dat een 2e test nodig is. Voel me zwaar beroerd. kan natuurlijk ook toeval zijn. Gistermiddag/avond en vanacht voornamelijk op het toilet doorgebracht. Liep aan alle kanten leeg. Sjonge wat voelde ik me ellendig. Kan ook zijn dat ik een buikgriepje opgelopen heb. het heerst natuurlijk. Vanmorgen wilde ik een test doen, maar er zat geen druppel meer in mijn lijf. Mijn hele buik is ook ingevallen. Ben vanmorgen wel naar mijn werk gegaan en het gaat redelijk, maar denk dat ik vanmiddag weer naar huis ga.

Met mini gaat het steeds beter. Ze drinkt weer redelijk en eet ook wat meer nu. Vanacht als een blok geslapen en ze is alweer wat vrolijker.

heb nog helemaal niet bijgelezen. Dat doe ik vanmiddag of vanavond. Ga nu wat klussen wegwerken en dan naar huis

tot later
Teddy, he bah wat een narigheid. Ik begrijp alleen niet helemaal wat je bedoelt met leeglopen. Spugen en diarree? Of ook bloedverlies? Geen testje meer nodig omdat dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn of omdat je bloedverlies hebt en het waarschijnlijk niet goed zit?

Gelukkig knapt mini steeds ietsjes meer op! Gelukkig maar.

Mimpje, succes straks!
nee geen bloed hoor. overgeven en diarree. En ik ben echt nooit ziek.
Hmmm, toch een virusje opgelopen in het ziekenhuis misschien? Het kan toch haast nog geen zwangerschapskwaaltje zijn, zo heftig al? Nou, ik duim dat je snel weer beter bent. Bah, jullie kwakkelen wel achter elkaar aan zeg.
ja zoiets dacht ik ook al. Lijkt me niet dat dit al van de zwangerschap komt. dan staat me nog wat te wachten.
Tja Teddy, dat heb je allemaal nog tegoed
nou fijn....
Teddy, klinkt als het virusje dat huize OGG vorige week in haar ban had. Zelfs manlief was ziek en allemaal hadden we de klachten die jij beschrijft...Beterschap!

Manlief is jarig! Heb alleen nog niet echt een cadeau, dus ga zo maar eens op pad. Hopen dat mijn salaris eindelijk is gestort. Tot straks!
Oh ja, durf nu wel te zeggen dat mini loopt. Al is het dan vooral zijn neus
Even een zwaai, ben druk en zit vanmiddag in bespreking. Saaaaaaaai. Kom vanavond bijkletsen.

Teddy beterschap, niet leuk!

Ellein, ben zelf weer in de auto gestapt vanmorgen. Rossiaman moet het maar even zonder mij doen

X voor jullie allemaal!!
Hieperdepiep hoera voor OGGman!!!!!!!!!!

Haha, dan is ons ukje ook kampioen lopen . Veel plezier met shoppen!

Heeft iemand nog een leuk idee voor een kerstkado voor onze ouders? Het oudejaarslot en kaarten voor de schouwburg worden zo standaard.....
Nou, shoppen zit er niet in hoor. Mijn salaris is nog steeds niet gestort. Balen! Naja, een leuk boek kan er nog net vanaf...

Gelukkig had ik dit al een beetje voorzien en heb ik gisteren al manliefs pinpas gekregen. Beetje jammer alleen dat hij nu voor zijn eigen verjaardagsdiner moet betalen

Mini loopt trouwens geloof ik echt (en dan niet alleen zijn neus, al zou een ingebouwde snotvanger momenteel niet vervelend zijn ) Hij gaat steeds zelf staan en loopt dan een paar meter. Zo stoer!! Oehh, wat kun je als moeder toch trots zijn op zo'n guppie he?! Ellein, zoals jouw uk nu doet, deed mini vorige week ook, dus wie weet?!

Zo, dan toch maar eens even de Appie gaan leegkopen, hoeven we dat tenminste morgen tussen alle kerstdiner-shoppende mensen niet meer te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven