2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Nee, ik had ook geen parfum hoor... Heel grappig inderdaad om iemands handschrift te zien.

Ellein, dat is ook niet gezellig. Rossiaman is hem ook gepeerd, maar die zit nog 2 verdiepingen hoger... Wij houden je wel gezelschap.

Vera, bij jou dus echt regen. Prettig dan zo'n zonnescherm.
Dit topic gaan snel zo. Als je even wat langer doet over je berichtje is er weer een pagina vol....

Teddy, wist niet van die meeting. Ga eens even kijken. Leuk dat je daar naar toe gaat.
ja ellein, ik eet graag van 2 walletjes hihi

nee ik ben heel veel op het forum te vinden (echt waar joh?) en lees dus heel veel reacties en verhalen van iedereen. Ik ben dus erg benieuwd wie er achter die verhalen zitten. Tis wel helemaal f***ing in den haag, maar goed, het lijkt me wel heel leuk. Er is zelfs een hyves aangemaakt. Daar worden alle details besproken.
Vera, waar woon jij eigenlijk? Ik ben dat geloof ik helemaal kwijt. Ik dacht iets dichterbij mij dan Rossia toch? Of zit ik helemaal mis.

Ik denk dat Michigan best een mooi handschrift heeft, beetje sierlijk, hoge smalle letters.... of zit ik helemaal mis?

Mimpje, zit ik je even lekker te maken met mijn chippies. Ik schaam me diep!

Rossia, dat is ook onze "normale" verdeling 's avonds gezelligheid ten top!
Ben jij ook heel actief in reageren bij andere topic Teddy?
hmmm lekker ellein.

je kunt het aantal reacties per pagina instellen in je voorkeuren.

hier net een bakje dubbelvla achter de kiezen jammie
Teddy, hoe krijg je dat toch allemaal gecombineerd? Ik heb het idee dat jij zo ontzettend veel dingen onderneemt, en dan ben je ook nogeens overal hier op het forum te vinden. Ben je zo'n typje dat niet stil kan zitten?
michiga heeft een heel leesbaar handschrift. niet sierlijk ofzo. hahahaa. zullen we allemaal een briefje scannen?
Heb je trouwens je koffers al gepakt en broodjes gesmeerd ?
jeetje zeg druk hier.

Ik ga niet naar een algemene meeting hoor, ik wil nog wel een beetje prive blijven hihi.

Ik snap het post verhaal niet helemaal geloof ik. Wie stuurt nou wat? Mis ik iets?

Vind jullie reacties op de mail echt super lief! Doet me goed. Spannende ontwikkelingen maar wel zooooooo leuk. Ik hoop echt dat het doorgaat, lijkt me de ervaring van ons leven!

Mimpje wat raar dat je borsten zo lekker. Is je prolactine spiegel ook bepaald in het bloed of niet? Wat zegt de huisarts daarover dan?

Michigan hoe is het?

x Floortje
Nee hoor Ellein, ik kan zelfs naast manlief ziten terwijl hij chips eet.

Ik gok ook een sierlijk handschrift bij Michigan. Handschrift is best persoonlijk bedenk ik me nu.
Ja, briefjes scannen en dan raden wie welk briefje heeft geschreven
multitasken ellein!

mimpje ik post veel op de fototopics op overig,. Leuk tijdverdrijf. Af en toe klets ik mee op het entertainmentpijler, verder lees ik veel kindertopics, relatieperikelen, supermarktromances. Ik post niet altijd.
Teddy, als je zoveel rondsnuffelt heb je dan ook weleens iemand kunnen ontmaskeren?
floortje michigan is een tijdschriftenservice begonnen. Ik en rossia hadden vandaag spannende post. Grote onbekende envellop met daarop Mevr Teddy-Teddyman.
Floortje mijn huisarts kwam met niets noppes nada, ik moest alles zelf aandragen. Dat prolactine gehalte heb ik wel zelf aangedacht maar ben zelf een beetje geschrokken nadat ik gegoogled had (niet meer doen dus!).

Misschien hadden ze dat ook moeten testen...

Klopt het dat een bepaald soort buikpijn daar ook bij kan horen?
He verrek, het is de overbuuf! Zoiets?
ja ben wel een bekende tegen gekomen. Iemand die ik via via ken.
Floortje, Michigan stuurt poederbrieven rond
Ik lees wel veel op andere topics, maar eigenlijjk alleen bij kinderen. reageren doe ik af en toe.
oh en nog geen koffer ingepakt of broodjes gesmeerd. alles staat al wel in kratjes
Grappig Teddy. Denk je dat iemand jou ook herkent?
Grappig Teddy, super leuk dat je daar naar toe gaat.

Ellein, ik ga trouwens dit weekend weer richting jou. Rossiaman heeft een druk weekend, dus ga mijn ouders in ieder geval zaterdag even lastig vallen.

Teddy, jij bent ook heel goed in pim pam petten he hihi. Heb ik ook een keertje met je meegespeeld. Forum lezen is ook echt mega verslavend.

Is wel wel een leuke topic voor overig trouwens.... raad het handschrift.
Lekker druk hier.

Ik heb mijn vraag volgens mij nog in het oude topic gesteld, maar blijf je in Nederland Teddy?
vooral overig is een leuk pijler. Veel onzinnige topics, maar wel erg leuk vermaak voor als mini slaapt en het huishouden is gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven