2009, ons jaar ( deel 2 )
woensdag 5 augustus 2009 om 20:33
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
maandag 5 oktober 2009 om 13:30
Hi Meiden,
Wat een zieke mensjes allemaal!!
Ook hier een wat verkouden mini. Kan dat als ze zo klein zijn? Ze hoest steeds wat slijm op en niest veel, maar heeft verder geen koorts en is wel vrolijk. Gisteravond wilde ze maar niet in slaap vallen, gelukkig vanmorgen wat bij kunnen slapen.
Heb zelf keelpijn, hoop niet dat ik echt verkouden ga worden!
Ik ga snel even opruimen, krijg zo nog kraambezoek. Fijne dag cq. succes allemaal!!
Wat een zieke mensjes allemaal!!
Ook hier een wat verkouden mini. Kan dat als ze zo klein zijn? Ze hoest steeds wat slijm op en niest veel, maar heeft verder geen koorts en is wel vrolijk. Gisteravond wilde ze maar niet in slaap vallen, gelukkig vanmorgen wat bij kunnen slapen.
Heb zelf keelpijn, hoop niet dat ik echt verkouden ga worden!
Ik ga snel even opruimen, krijg zo nog kraambezoek. Fijne dag cq. succes allemaal!!
maandag 5 oktober 2009 om 15:53
Goedemorgen!!
Jobje, wil je mijn bestemming van het forum halen? Too much information.... Dank je!
Hier gaat het prima. Net ontbijtje achter de rug en we gaan maar weer zwemmen. Voor andere dingen is het echt te heet.
Ik lees en schrijf jullie helemaal bij hoor na de vakantie. Dat is hier echt niet te doen.
XX
Jobje, wil je mijn bestemming van het forum halen? Too much information.... Dank je!
Hier gaat het prima. Net ontbijtje achter de rug en we gaan maar weer zwemmen. Voor andere dingen is het echt te heet.
Ik lees en schrijf jullie helemaal bij hoor na de vakantie. Dat is hier echt niet te doen.
XX
maandag 5 oktober 2009 om 15:56
Ah, minimissc ook al verkouden...
Ik heb ook keelpijn gehad, maar dat was na een dag over.
Ik heb jullie even geantwoord op de mail in 2 delen:
re jobje aan iedereen
en
re jobje vervolg
Verder heb ik net mini opgehaald. Het was nu wat rustiger in de ruimte omdat veel kindjes sliepen. Ze vonden dat mini het voor een eerste dag goed gedaan had, maar zelf weet ik het niet.
Ze wilde niet in een bedje slapen dus heeft een half uurtje in de hangmat geslapen. Verder heeft ze maar 90 ml gedronken van haar flesje dat ze normaal helemaal leegdrinkt (200 ml)...
Toen ik thuiskwam viel ze binnen 2 seconden in slaap. Ze is gewend om 's morgens veel te slapen, maar dat heeft ze daar dus niet gedaan. Hoop dat het woensdag beter gaat...
Ik heb ook keelpijn gehad, maar dat was na een dag over.
Ik heb jullie even geantwoord op de mail in 2 delen:
re jobje aan iedereen
en
re jobje vervolg
Verder heb ik net mini opgehaald. Het was nu wat rustiger in de ruimte omdat veel kindjes sliepen. Ze vonden dat mini het voor een eerste dag goed gedaan had, maar zelf weet ik het niet.
Ze wilde niet in een bedje slapen dus heeft een half uurtje in de hangmat geslapen. Verder heeft ze maar 90 ml gedronken van haar flesje dat ze normaal helemaal leegdrinkt (200 ml)...
Toen ik thuiskwam viel ze binnen 2 seconden in slaap. Ze is gewend om 's morgens veel te slapen, maar dat heeft ze daar dus niet gedaan. Hoop dat het woensdag beter gaat...
maandag 5 oktober 2009 om 16:01
Hey meiden,
Jobje de eerste wendag heb je overleefd dus. Mini sliep de eerste paar weken, geloof week of 5 echt veel minder op het kdv dan thuis. Ze moeten wennen aan alle geluiden, andere geuren etc.
En dat kan ook een reden zijn dat ze haar flesje niet heeft leeggedronken. Er valt zoveel te zien en beleven daar met al die kindjes.
Komt wel goed!
Ik ga even naar de mail, reageer later verder.
Liefs
Jobje de eerste wendag heb je overleefd dus. Mini sliep de eerste paar weken, geloof week of 5 echt veel minder op het kdv dan thuis. Ze moeten wennen aan alle geluiden, andere geuren etc.
En dat kan ook een reden zijn dat ze haar flesje niet heeft leeggedronken. Er valt zoveel te zien en beleven daar met al die kindjes.
Komt wel goed!
Ik ga even naar de mail, reageer later verder.
Liefs
maandag 5 oktober 2009 om 16:25
Ja, Mimpje, ik hoop ook dat het binnenkort beter gaat. Ik word er nu toch wel een beetje verdrietig van. Niet omdat ik haar gemist heb, dat valt wel mee, maar zo zielig dat ze daar niet kan slapen en drinken. Maar ja, het zal wel wennen, zoals jij zegt.
Ze slaapt nu nog steeds en heeft dus ook nog steeds niet gedronken.
Ze slaapt nu nog steeds en heeft dus ook nog steeds niet gedronken.
maandag 5 oktober 2009 om 16:31
Ik heb vandaag (en gister en eergister) te maken met een moppermini. Hij wil meer dan hij kan en dat is erg lastig. Vandaag ben ik weer alleen met hem dus dan kost het best veel energie moet ik zeggen.
Hij wil graag vooruit komen, maar als hij erg goed zijn best doet (lees, zich kwaad maakt) dan komt hij alleen maar achteruit. Shit zeg....speeltje nog verder.
Zitten vind hij leuk, maar kan hij nog niet zelf...zucht arm kind
Verder hier ook nog steeds een snottermini, en hoesten dat hij doet. Het is net een klein zeehondje.
Michigan hoe is het nu met jullie meisje? Wat een slopende nachten hebben jullie gehad Michigan.
Miniteddy eenkennig aan het worden dus? Hoe gaat dat op het kdv en bij oma?
Rossia lekker aan het genieten, dobberze!
Maki nog even en dan heb je een grote jongen! Geven jullie een groot feest?
Ben de rest weer vergeten, excusses....lees zo nog wel bij even wat troep opruimen.
Hij wil graag vooruit komen, maar als hij erg goed zijn best doet (lees, zich kwaad maakt) dan komt hij alleen maar achteruit. Shit zeg....speeltje nog verder.
Zitten vind hij leuk, maar kan hij nog niet zelf...zucht arm kind
Verder hier ook nog steeds een snottermini, en hoesten dat hij doet. Het is net een klein zeehondje.
Michigan hoe is het nu met jullie meisje? Wat een slopende nachten hebben jullie gehad Michigan.
Miniteddy eenkennig aan het worden dus? Hoe gaat dat op het kdv en bij oma?
Rossia lekker aan het genieten, dobberze!
Maki nog even en dan heb je een grote jongen! Geven jullie een groot feest?
Ben de rest weer vergeten, excusses....lees zo nog wel bij even wat troep opruimen.
maandag 5 oktober 2009 om 16:43
jobje mini heeft hier tot anderhalve maand geleden in een hangmatje geslapen op het kdv. Ik vond het prima. Ik heb liever dat ze in een hangmat slaapt dan helemaal niet. En met het drinken is het natuurlijk ook wennen. iemand anders die het geeft, een andere plek, veel te zien om haar heen, mama niet in de buurt. Je zult zien dat ze het na een tijdje allemaal gaat herkennen en dat ze dan ook beter gaat eten en slapen. Ze moet nu gewoon bijkomen van alle indrukken die ze opgedaan heeft. Ze is moe. Ze is zomaar in een nieuwe omgeving beland. Dat kost energie. Dat drinken haalt ze vanavond wel in en anders wordt ze echt wel wakker als ze honger heeft. Niet verdrietig worden hoor.
maandag 5 oktober 2009 om 16:43
Floor ik vind dat ze jullie gewoon een andere laptop moeten geven hoor! leg ze maar uit dat je ons anders zo lang moet missen, misschien helpt dat...
Ellein koken voor twee dagen voor mini lukt me nog wel. Maar wat maak je dan voor jullie zelf. Ook aardappels met groente ofzo? En dan hup in de magnetron? Is dat nog lekker?
Erg eigenlijk dat ik me dat nu pas afvraag nu het om ons zelf gaat.....voor mini doe ik het wel!
Geef mij maar wat kook tips want op mijn werkdagen is het om 18.00 niet echt gezellig hier thuis.
Duplo is leuk Ellein! Wij hebben van de week een kastje gekocht waar het speelgoed van mini in kan, hij vraagt ook duplo straks van sinterklaas. En iets van nijntje denk ik, hij is helemaal fan van dat liedje.
Ohja en hopla schijnt helemaal leuk te zijn, dat konijntje wat je moet verstoppen. Dan roept hij steeds 'hopla!"en dan moet mini gaan zoeken. Hoop dat hij het straks net zo leuk vind als zijn moeder..
Ellein koken voor twee dagen voor mini lukt me nog wel. Maar wat maak je dan voor jullie zelf. Ook aardappels met groente ofzo? En dan hup in de magnetron? Is dat nog lekker?
Erg eigenlijk dat ik me dat nu pas afvraag nu het om ons zelf gaat.....voor mini doe ik het wel!
Geef mij maar wat kook tips want op mijn werkdagen is het om 18.00 niet echt gezellig hier thuis.
Duplo is leuk Ellein! Wij hebben van de week een kastje gekocht waar het speelgoed van mini in kan, hij vraagt ook duplo straks van sinterklaas. En iets van nijntje denk ik, hij is helemaal fan van dat liedje.
Ohja en hopla schijnt helemaal leuk te zijn, dat konijntje wat je moet verstoppen. Dan roept hij steeds 'hopla!"en dan moet mini gaan zoeken. Hoop dat hij het straks net zo leuk vind als zijn moeder..
maandag 5 oktober 2009 om 16:46
maandag 5 oktober 2009 om 16:51
quote:mimpje schreef op 05 oktober 2009 @ 16:31:
.
ach gossie wat zielig... kan me de frustratie zo voorstellen.
Hoe het met mini op het kdv is gegaan hoor ik zometeen. Meestal is het daar in positieve zin een groot feest.
Ga haar vandaag met de fiets ophalen,. joepie
succes met moppersnottermini!
.
ach gossie wat zielig... kan me de frustratie zo voorstellen.
Hoe het met mini op het kdv is gegaan hoor ik zometeen. Meestal is het daar in positieve zin een groot feest.
Ga haar vandaag met de fiets ophalen,. joepie
succes met moppersnottermini!
maandag 5 oktober 2009 om 16:56
Ohja vergeet ik bijna te zeggen dat moppersnottemini wel een kanjer is wat eten betreft. Hij eet gewoon om 12 uur een hele boterham! Er blijft geen stukje liggen en eet bijna zijn vingers er bij op. Zo mooi om te zien.
En door al dat vaste eten wordt er bijna niet meer gespuugd, nu zou je denken he eindelijk minder was....maar mini eet niet zo netjes
En door al dat vaste eten wordt er bijna niet meer gespuugd, nu zou je denken he eindelijk minder was....maar mini eet niet zo netjes
maandag 5 oktober 2009 om 17:40
Ja, jullie hebben gelijk, ze zal wel snel wennen, maar het gaat je toch aan je moederhart als ze niet goed drinkt en slaapt, maar jullie zijn dat allemaal al gewend. Ik kom net kijken in het wereldje van het kdv...
Teddy, is er ook een manier om alleen je eigen berichtjes te zien? Jij was toch bezig om alles op te slaan van jezelf. Dat lijkt mij ook wel wat als dagboek, maar ik zie wel de oude forums, maar zie dan alle berichten en niet alleen die van mezelf of kan dat niet anders?
Val je trouwens nog niet om van de moeheid? Lijkt me echt slopend zo'n nacht...
Floortje, gewoon een nieuwe eisen! Weer zo lang moeten wachten is echt belachelijk!
Michigan, hoe gaat het nu en ben je ook nog heel moe?
Teddy, is er ook een manier om alleen je eigen berichtjes te zien? Jij was toch bezig om alles op te slaan van jezelf. Dat lijkt mij ook wel wat als dagboek, maar ik zie wel de oude forums, maar zie dan alle berichten en niet alleen die van mezelf of kan dat niet anders?
Val je trouwens nog niet om van de moeheid? Lijkt me echt slopend zo'n nacht...
Floortje, gewoon een nieuwe eisen! Weer zo lang moeten wachten is echt belachelijk!
Michigan, hoe gaat het nu en ben je ook nog heel moe?
maandag 5 oktober 2009 om 19:27
maandag 5 oktober 2009 om 19:54
jobje ik heb alle teksten even doorgelezen en alleen gekopieerd wat ik leuk vindt om te bewaren. De eerste testen, de positive test, de eerste echo, dat soort dingen. ik heb van de 185 pagina's er nu 45 gelezen. wel een klus, maar hoe langer ik wacht hoe meer pagina;s erbij komen. en ik wil het graag in een soort groot boek zetten, met foto's enzo erbij.
ben wel erg moe nu. ga dan ook op tijd naar bed. mini ligt er al in. Ze had zich trouwens uitstekend gedragen op het kdv vandaag. we duimen voor een goeie nacht.
floortje hoera een nieuwe laptop. Wat een gedoe zeg.
ben wel erg moe nu. ga dan ook op tijd naar bed. mini ligt er al in. Ze had zich trouwens uitstekend gedragen op het kdv vandaag. we duimen voor een goeie nacht.
floortje hoera een nieuwe laptop. Wat een gedoe zeg.
maandag 5 oktober 2009 om 20:45
Hee meiden. Hier behalve een verkouden mini ook een verkouden mama. Ik voel me allesbehalve lekker vandaag. Een beetje het gevoel dat al mijn spieren pijn doen. Morgen naar het cb en dan thuis werken als mini naar het kdv is. Hopelijk voel ik me dan weer wat beter.
Ik reageer dan ook even snel op Jobje en dan ga ik even languit:
Jobje, de eerste wendag werd ik gebeld door het kdv dat mini weigerde te eten. Terwijl ze thuis heel goed dronk. De keer erna ging het al iets beter en langzamerhand dronk ze zoals ze gewend is. Slapen gaat nu nog steeds moeizaam. Door alle andere geluiden en ook omdat ze alles buiten het bedje zo interessant vindt. Maar dat haalt ze thuis altijd weer in. Ik maak me er al niet meer druk om eigenlijk.
Nou meiden, fijne avond en tot morgen! (Want dan kan ik forummen, jippie!)
Ik reageer dan ook even snel op Jobje en dan ga ik even languit:
Jobje, de eerste wendag werd ik gebeld door het kdv dat mini weigerde te eten. Terwijl ze thuis heel goed dronk. De keer erna ging het al iets beter en langzamerhand dronk ze zoals ze gewend is. Slapen gaat nu nog steeds moeizaam. Door alle andere geluiden en ook omdat ze alles buiten het bedje zo interessant vindt. Maar dat haalt ze thuis altijd weer in. Ik maak me er al niet meer druk om eigenlijk.
Nou meiden, fijne avond en tot morgen! (Want dan kan ik forummen, jippie!)