2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
De ziekenboeg is weer geopend zo te lezen!! Voor iedereen heel veel beterschap!

Mimpje, mini is zeker goed gegroeid zeg! Hoera!! Ah, het mysterie is opgelost. Verschil inderdaad s'morgens of s'middags.

Teddy, applaus ook voor jou dappere mini. Hoe gaat het nu. Nog steeds een beetje vervelend? Goed dat je een rustig dagje pakt. Zwemmen was dus geen succes. Lekker binnen blijven en haar een beetje vertroetelen.

Michigan, hoe voel jij je vandaag? Wat heb je gekocht voor Mich-man? Gaan jullie het groots vieren?

OGG, wij vieren sinterklaas ook net zoals jullie. Cadeautje en een gedichtje. Is altijd toch een gezellig avondje.

Floortje, balen van jullie dagje sauna, maar aan de andere kant heb je straks nog wat in het vooruitzicht. Doe je rustig aan. Goed uitzieken hoor, wel balen dat het nu midden in je sexytime periode valt

Bep, wat raar dat er geen inhaalmoment is. Je moet je toch gewoon kunnen laten inenten. Je bent een risicogroep. Hoop dat je vanmiddag terecht kan.

Gisteravond was erg leuk. Wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar het is een heel klein groepje. We zijn maar met z'n 3-en. Misschien dat daar volgende week iemand bij komt, maar dan blijft het echt daarbij.

Leuke meiden ook allemaal zwanger van de eerste. We hebben gister voorstelrondje gehad en veel tips voor houding en omgaan met de buik. Nu het mezelf nog aanleren.
wat een klein groepje rossia. wel leuk.

mini heeft koorts. 38.4. heb haar net een zetpilletje gegeven en weer in bed gelegd. ze wil niet spelen. alleen tegen mama aanhangen. eten en drinken doet ze gelukkig wel goed dus ik hoop dat ze zich in de loop van de dag beter voelt. rode ogen van het huilen en zo'n pruillipje
Ach nee toch. Zo zielig ! Hoop dat ze opknapt van het slapen en het zetpilletje.
Hee meiden, ik ben ook al thuis. Heb hoofdpijn en voel me niet heel lekker. Heb even aan mijn beloftes op de mail voldaan en nu ga ik een kopje thee zetten en even lekker languit. Misschien tot later!
jeetje is echt iedereen hier ziek dan? Misschien heb ik jullie allemaal wel aangestoken, of iemand anders ons allemaal? Is wel toevallig he.

Ik heb trouwens volgende week een sollicitatiegesprek voor een tijdelijke functie als verloskundige. Zou heel mooi de periode tot mijn grote plannen overbruggen! Zou dus echt perfect zijn want dan kan ik weer lekker doen wat ik het leukst vind!

Dus meiden duimen voor mij!
oeh spannend floortje. volgens mij haal jij elke baan binnen, dus geen zorgen

hoe voel je je nu?

mini's koorts is ietsje gezakt. 38 nu. ze heeft alweer even gelachen, maar slaapt nog veel. wel haar broodje gegeten en fles gedronken tussen de middag, dus das goed. Verwacht toch dat dit een bijwerking van de prik is. morgen zal het vast beter gaan
Zo, ik ben weer iets op de been.. nog wel wat koortsig, maar de slappe kopjes thee en beschuitjes blijven binnen. Het is zeker de tijd van het jaar die zoveel zieken met zich meebrengt.

Hopelijk kan ik onze mini uit de wind houden, zou het zo zielig vinden! Vriendlief heeft vandaag papadag, dus zorgt lekker voor de kleine en is nu met haar naar de osteopaat.

Rossia, goed om te horen dat het leuk was de 1e les. Ik weet nu natuurlijk ook van wie je les hebt! Ze geeft veel goede tips hoor, ik vind het jammer dat ik de les van gisteravond gemist heb, volgende week de laatste voor mij.

Floor, fijn dat je iets aan de beterende hand bent, wel jammer van jullie sauna-dagje! Enne.. ik duim hoor voor die baan!

Michigan, jij dus een lekker sauna-dagje in het verschiet! Is ook een van de eerste dingen die ik ga plannen wanneer ik met de bv ben gestopt, lekker een verwendagje!

Haha Mimpje, wat een grappig mysterie rond het gewicht van jullie ventje! Moment van wegen scheelt dus toch.. En jij dus ook van de week ziek geweest? Is echt onhandig he, met zo'n kleintje! En dan heb jij ook nog een man die niet zo mobiel is... echt onhandig!

Bep, wat een ellende: allebei ziek! Kon mini nog geprikt worden vanmiddag? Zou fijn zijn als je het achter de rug hebt. Raar verhaal trouwens zeg, dat er geen inhaalmoment is.

Tsss OGG, ik zit ook echt met verbazing te lezen wat je collega uitkraamt!! Niks van aantrekken hoor, wat Michigan en Floor al zeggen: je hebt een kind gedragen en bij de 2e dij je al wat sneller uit. Ik zou me er lekker geen zorgen over maken hoor, je ziet er hartstikke goed uit!

Teddy, zielig dat je meisje wat last heeft van de prik! Jammer dat het zwem-uurtje in het water viel, hopelijk knapt ze snel weer op!

Vera, sterkte met je hoofdpijn meid, knap snel op!

Kortom, voor alle zieken en niet-meer-zo-zieken:

Ik ga even de mail checken..
Hoi meiden!

Uk heeft hier ook zijn prikje binnen, en oh wat moest hij huilen! Helemaal blij zat hij op mijn schoot, rond te kijken naar alle kindjes en bam, daar was de prik. Krijsen krijsen krijsen, zo sneu . Maar toen kreeg meneer een ballon en was het weer goed. Op naar over 3 weken.

Wat balen dat er zoveel zieken zijn. Komen wij er wat dat betreft goede mee weg . Beterschap voor iedereen.

Maki, ik heb jullie huis even bekeken. Ziet er netjes uit. Lekker veel ruimte of niet? Ik hoop dat het snel verkocht is.

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik gelezen heb, was wel veel, dat weet ik weer wel.

Fijne avond allemaal
ach ellein, arme uk.

hoop dat ie minder heftig reageert dan mini.

Net had ze weer 38,4. ze heeft wel goed gegeten, maar is zonder fles naar bed gegaan. vanavond maak ik haar nog even wakker voor een fles en even temperaturen.
Uk heeft weinig gegeten. Geen idee of het door de prik kwam eigenlijk. Verder was hij wel vrolijk en ligt hij nu lekker te slapen. Hij voelde wel wat warm, maar we hebben de houtkachel aan en hij was nog flink aan het fietsen dus dat kan ook daar door komen. We zullen zien wat vannacht brengt.

Teddy, ik hoop dat jouw mini morgen weer de oude is.
oh wat heerlijk een houtkachel. bij hebben een gezellige cv...
Is heerlijk Teddy! Lekker met de billen ervoor.
ik heb me inmiddels in een lekkere pyjama en badjas gehez(s?)en, samen met een pot thee. ik vind het ook best aangenaam zo
Snelle zwaai, druk dagje gehad. Kom morgen even reageren. Heb dan weer mamadag, heerlijk hoor!

Oh ja, mini moet morgenvroeg 'diplomazwemmen'....Voordeel als hij het haalt: dan mogen we naar de volgende groep en kunnen we dus op vrijdag voortaan een half uurtje langer blijven liggen
oeh spannend OGG ik duim voor mini hoor. heerlijk zo'n half uurtje extra
goedemorgen

vannacht en vanmorgen was mini koortsvrij. Ze speelt weer een beetje en klets weer. dus hoop dat ze in de loop van de dag weer de oude wordt. Vanmiddag komt haar nichtje waar ik op moet passen en dn is het wel gezellig als ze samen kunnen spelen.

voor iedereen
Morning

Teddy, fijn dat mini weer koortsvrij is. Hier geen last van de prik gelukkig.

OGG, toi toi toi voor de kleine waterrat!
Teddy, fijn dat mini weer koortsvrij is!

OGG, heel veel succes voor mini!!

Ellein, fijn dat uk geen last heeft gehad van de prik. En die paar tranen, waren na de ballon dus weer snel vergeten....
Missc, hoe voel jij je vandaag? Weer een beetje beter dan gister?

Floortje, hoe gaat het met jou? Nog steeds belabberd? Spannend met je sollicitatie, maar heb er alle vertrouwen in dat dat je gaat lukken. Zou een mooie tussenoplossing zijn zeg!

Vera, bedankt voor de foto's! Hoe is het in jou ziekenboegje?
hey meiden,

gaat redelijk hier. Heb gisteren wel iets teveel gedaan en voelde me toen 's avonds weer belabberd. Gelukkig is de koorts wel weg en dat scheelt al een heleboel. Manlief is nu onze keuken aan het demonteren. De deurtjes gaan gespoten worden, maar help wat een rotzooi is het nu!!!

Rossia ja het zou een geniale oplossing zijn, precies de maanden todat ik wegga! Gisteren is er weer meer duidelijk geworden over salaris, niet helemaal wat we verwacht hadden maar we zijn er nog over in gesprek. Komt vast goed! En ook met dit salaris hebben we afgesproken gewoon te gaan!!!! Het is nu dus defintief!!! Waarschijnlijk teken ik volgende week en dan gaat de taalcursus starten.. Wow!

zo en nu ga ik weer netjes op de bank liggen...

xx Floor
zo mini is back! ze stapt weer vrolijk door de kamer. had het idee dat ze vanmorgen wat last had van spierpijn. heb haar een pijnstiller gegeven en na een uurtje ging het beduidend beter.

ga bij de volgende prik vragen of hij misschien in haar armpje mag. misschien dat dat scheelt in de spierpijn.

floortje fijn dat de koorts weg is. dat scheelt toch een hoop. ik hoop dat je eruit komt wat betreft je slaris. vast wel. je droom komt steeds dichterbij.

hoe gaat met de andere zieken? knapt iedereen weer een beetje op?
Goed om te horen Teddy! Wie weet inderdaad volgende keer in armpje, maar daar kan je natuurlijk ook spierpijn in krijgen. Misschien wel minder inderdaad.

Floortje, rustig aan hoor. Goed uitzieken. Je hebt er niets aan om er heel lang mee door te lopen of een terugslag te krijgen door het niet goed uitzieken. Balen van het salaris, maar nog even onderhandelen en misschien nog wel een verhoging. Te gek dat je in ieder geval definitief gaat tekenen!!!!!

Ik slaap vanavond bij mijn ouders. Rossiaman heeft an guys night out en dan kan ik lekker morgen met mijn moeder shoppen. Meld me waarschijnlijk zondag pas weer.

Fijn weekend allemaal en heel veel beterschap voor iedereen!!!
rossia door de spierpijn in haar beentje kan ze zich minder goed omdraaien in bed en kon ze vanmorgen alleen maar zitten. Maar kan best zijn dat ze met haar armpje net zoveel last heeft.

zo leuk, mijn schoonmoeder geeft mini voor haar verjaardag een muziekcursus voor baby's en peuters cadeau. Zijn 8 lessen waar ze liedjes gaan zingen en muziek gaan maken. Denk dat mini dat heel leuk vind. met rammelaars en trommels enzo. lekker 3 kwartier herrie maken. Ze is nu al weg van muziekjes en dingen die geluid maken.
hoi meiden,

hier even een zwaai voor iedereen en een heel fijn weekend.

morgen dus weer een sintfeest, uk vind het allemaal wel prima geloof ik

hoe is het met onze zieken? hoorde net ook dat er relatief heel veel kleintjes koorts als bijwerking hadden. arme kleintjes..

OGG hoe ging t zwemmen? en Floor hoe gaat t met jou?

kus maki
Ik snap hem Teddy. Dat is ook wat lastig inderdaad. Het is dan maar afwachten wat het armpje gaat doen.

Wat een ontzettend leuk cadeautje! Hoor daar heel veel goede verhalen over. Zal ook wat voor Seabert zijn. Als ze de genen heeft van haar papa, dan is ze heel muzikaal. Wanneer is de eerste les??

Maki, heel veel plezier met je volgende Sint viering! Alleen maar gezellig toch??

Zo, op naar Mams!! Nogmaals fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven