2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen.

Floor, heb al gereageerd op je mail.. balen zeg, wat een ellendige situatie!

Oef Teddy, dat klinkt pittig, die avonden/nachten van jullie! Maar dat nieuwe schema met boekje, badje en fles biedt dus soelaas, zo lijkt het? Hopelijk gaat t vanavond ook weer goed!

Wil je op de mail zetten waar (welke camping) jullie zitten? Zag afgelopen maandag iets op tv voorbij komen over Gardameer/Italie en zei toen tegen vriend dat ik daar komend jaar wel heen wil op vakantie. Gaan jullie in t voor- of naseizoen? Dan zal ik er iig voor zorgen dat wij niet in dezelfde periode gaan

Mimpje, jouw ventje heeft dus ook kennisgemaakt met het concept eenkennigheid en aanhankelijkheid Lijkt me behoorlijk zwaar, als je kind letterlijk zo aan je hangt!

Is zijn eetlust al wat terug?

Jobje, wacht je altijd met eten als vriendlief zo laat thuis is? Wat goed van je zeg; dat lukt mij nooit hoor!

Enne.. als je goede argumenten hebt waarom je in een hogere schaal past voor dat project, zou ik het zeker niet nalaten onder de aandacht te brengen!! Wat is het ergste dat je zou kunnen gebeuren, dat het afgewezen wordt? Even van tevoren oefenen wat je wilt zeggen en dan gewoon doen! Succes!

Zo, heb mijn meisje weer naar het kdv gebracht. Ze was helemaal niet zo in d'r hum en keek me aan met van die waterige oogjes toen ik wegging Jeetje, ik herken mezelf gewoon niet meer, zo'n emo-muts ben ik geworden!

Net lekker naar de kapper geweest en nu ga ik flink poetsen hier en dan t dorp in.

Fijne dag allemaal meiden en dank voor jullie harten onder de riem voor wat betreft mini en kdv.. doet me goed!
Wauw, gaaf zeg OGG!! Blijft bijzonder toch, ook al is het voor de 2e keer.. Lekker genieten hiervan!
Haha Missc, ja, je verweekt echt he, als je zo'n lief kleintje hebt!

Floor, ik heb ook nog even gereageerd op de mail.

Oh ja Teddy, voor de tabel: 23 juni uitgerekend, 14 december vk en ook 14 december de nekplooimeting.

Ik ga maar eens proberen ene cadeautje voor sinterklaas te vinden. Heb echt weer iemand die een onmogelijk cadeau wil. Die snapt de gedachte achter Sinterklaas niet echt zo geloof ik...
OGG wat gaaf zeg! wauw!

zeg missc, wil je mij niet tegenkomen op vakantie?

zal het zo op de mail zetten

ook voor jobje, ik voel weer een meeting aankomen
Haha, een meeting in Italie. Lijkt me gezellig!

Nou, ik ga weer verder werken. Tot later!
Oh ja, en OGG natuurlijk van harte met jullie mooie echo van kruimel! Dat op en neer springen van de kleine herinner ik me ook nog van de eerste echo. Het leek wel een stuiterbal.
Haha, ik had de camping van Teddy naar Jobman doorgestuurd vanuit de Vivamail en toen reageerde hij naar mij terug, dacht hij, maar dat was naar de vivamail.

Toen zei ik dat tegen hem en zei hij: shit, moet ik nou mee naar de volgende meeting?

Haha.
jaa jobman komt ook naar de meeting! gezellig hoor

slaapupdate: mini heeft de hele nacht doorgeslapen. geen kik gegeven. hoera!
OGG, gefeliciteerd met je mooie echo!!!!!!!!!!! Heerlijk nieuws dit.

Teddy, lekker vooruitzicht hoor, burgerlijk op de camping in Italie . Het is echt ideaal met die kleintjes. Mocht dat de volgende meetingsplek worden dan ga ik ook mee hoor!

Jobje, wat goed dat je dat project erbij krijgt. Hopen dat je nog een schaal hoger kunt. Dat scheelt in ieder geval al iets qua inkomen. Nu hopen dat Jobman ook weer snel aan de slag kan.

Missc, jij muts . Geloof dat we daar allemaal wel last van hebben. Ik hoop dat mini het vandaag fijn heeft op het kdv (of ben je al gebeld?). Het is vaak een kwestie van wennen. Voor zowel mini als mama. Niet meteen uit het veld laten slaan, het komt vast goed! Als ik nu zie hoe uk het naar zijn zin heeft op het KDV. 1 kindje geeft hij altijd direct een kus en een grote omhelzing als we binnen komen lopen. En ik maar denken: hoe komt hij nu weer aan die snotneus ?

Rossia, hoe was het gisteravond? Een aanrader?

Mimpje, hoe is het met de kleine man?
Haha, Jobman op de volgende meeting. Laat maar komen zeg ik. Of durft hij niet ? Al die kwekkende dames met huilende kids
Haha, hij zei ook MOET ik nou naar de volgende meeting, dus ik weet niet of hij vrijwillig gaat...
hmmm....een meeting in Italie.... ik stem voor!!!

Ellein, wat schattig dat mini steeds een ander kindje een kusje geeft! En fijn dat hij het zo naar z'n zin heeft op het kdv.

Net even wat inkopen gedaan. Ook meteen een paar linten gekocht voor een positiejurkje/shirtje. Zit nu een grijs lint bij, maar leek me voor de kerst ofzo wel leuk om er eens een vrolijker kleurtje bij aan te trekken. Heb me bij de Ici Paris weer flink laten afzetten, mooie verkooppraatjes hebben ze daar altijd hoor! Beetje jammer alleen voor mijn portemonnee...
Even snel een updat, voordat ik weg moet.

Nou meiden, vandaag was mijn laatste werkdag. Mijn verlof is ingegaan. Dat is best een gek idee. Vanaf nu kan ik rustig elke dag even wat doen in het kamertje. De grote dingen zijn gedaan. Nu moet alles worden schoongemaakt, gewassen en ingericht. Dat is best leuk. Deze week zal ik mijn koffertje klaarzetten.

Vandaag had ik controle en alles was goed. De kleine is nu ongeveer 2600 gram. Ze schatten dat de kleine rond 3400 gram wordt. Het is een kind met een klein/plat hoofd en wat lange benen. Ik zou niet weten van wie hij/zij die benen heeft, want we zijn alletwee klein...Over twee weken mag ik weer terugkomen. Morgen ben ik dan 36 weken.

Als alles klaar is, zal ik foto's maken.

O ja, vorige week een fotoshoot gehad...mooie foto's hoor. Ik zal die ook op de e-mail zetten.

Nou, ik ga nu nog naar een borrel. En binnenkort even bijlezen.

Groetjes,

Gorgi
O ja, Teddy: mijn volgende afspraak is op 16 dec.

Zou je het schema voor mij willen aanpassen? Dank je wel.

Gr,

Gorgi
Gorgi, gefeliciteerd met je verlof! Lekker gevoel hè?
Allereerst OGG, gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Wow!! Geweldig zeg! Geniet ervan!

Mimpje, moest wel even lachen om je tandjesverhaal. Slechte moeder hoor , hihi!

Over dat eten... wij maken er ook geen strijd van. Wil ze niet, dan niet. Wil ze wel, dan wel. Moet natuurlijk geen extreme vormen aannemen, maar ze hebben wel eens van die dagen dat ze gewoon niet veel trek hebben. En dat is het nadeel van een weegschaal in huis hebben, dan neig je naar vaak wegen. Gewicht schommelt heel erg, dus ik zou me vooralsnog geen zorgen maken.

We zijn ook best flexibel met de eettijden, alleen ’s ochtends nog niet erg. Ik ga het dit weekend eens proberen. Maar ik denk dat ze toch wel vroeg wakker is want ze heeft meestal enorm veel zin in de papfles.

Heeeel herkenbaar, zo’n mama-aanhanger. Hier nog zo eentje. Zodra ik 1 stap uit haar richting doe komt ze achter mij aan. Hangt huilend aan mijn broekspijpen. En inderdaad, strekt altijd haar armpjes naar mama uit.... arme papa. Ik vind het ook heel vermoeiend. Maar ach, het is een fase he?

Rossia, wij gaan waarschijnlijk een paar dagen naar de sneeuw in Duitsland. Moeten alleen even de sneeuwcondities afwachten.

Die man op de foto is inderdaad Filemon. Ik vind het echt een prachtige foto! Technisch gezien dan. En vooruit, Filemon komt er niet slecht af op de foto.

Waar ben je geweest? Ik mis wel wat zonder hyves!

OGG, ook al doorwaakte nachten lees ik. Niet fijn! En al helemaal niet in jouw situatie. Nog even volhouden en dan is de misselijkheid voorbij. Kun je weer lekker genieten.

Gefeliciteerd met mini’szwemdiploma. Zijn eerste diploma! Goed hoor.

Tjonge, bij Teddy ook al!! Ben ik even blij dat ik niet op het forum geweest ben de afgelopen dagen, konden jullie onze mini niet virtueel aansteken.

Die nijntje is hier ook favoriet. Nijntje op alles eigenlijk. Ik vind de shirtjes met het grote nijntje-hoofd erop wel schattig. Hier doen ze op het kdv niks met sinterklaas. Waarschijnlijk omdat ze in de babygroep zit. Bij de andere groepen zag ik wel het 1 en ander aan sinterklaas-artikelen.

Hier heeft mini ook een paar dagen last van de prik gehad. Ze werd ’s nachts soms wakker, huilde vaak en was 1 ochtend al om 6 uur klaarwakker. Nu er 2 kinderen overleden zijn na de prik ga ik me ook weer beraden over de 2e prik.

Jobje, gaat Jobman op zoek naar een nieuwe baan of houdt hij het bij de freelance klusjes? Succes met je zoektocht naar een nieuwe auto. Voormalige leaseauto’s zijn inderdaad erg voordelig nu.

Wat goed van je nieuwe baan-aanbod! Geweldig! En brutalen hebben de halve wereld, dus gewoon aankaarten dat salaris!

En zo laat nog eten voor mini? Hier zou ze de boel bij elkaar gekrijst hebben. Om 18 uur begint ze al te smakken, maar dan is ze meestal nog niet thuis. Als ze binnenkomt moet het eten klaarstaan want anders zwaait er wat. Maar onze mini wil meestal geen koekje tussendoor dus vanaf de boterham eet ze weinig. Ze vindt groenten veeeeel lekkerder.

Ellein, haha, nu heb je twee mannen die je wakker houden met hun gesnurk. Hier slaap manlief ook heerlijk door als mini ligt te huilen.

Missc, hoeveel dagen gaat mini naar het kdv? Is heel normaal hoor, dat ze even moeten wennen (en jij ook, hihi), gaat vast beter na een tijdje.

O nee, ik hoop dat jullie goed verzekerd zijn!!! Komt even niet uit in deze maand he?

Floor, heb op de mail gereageerd. voor jou!

Gorgi, lekker met verlof! Nu gaat het genieten beginnen. Heerlijk vooruitzicht! Mooi geschat gewicht hoor. En over een week gaat je meldplicht in he? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van je fotoshoot. Kom maar op met de foto’s!

Zo, ik ben weer bij geloof ik. Vanavond ga ik languit op de bank en (weer) op tijd naar bed. Morgen een lange dag voor de boeg. Van mijn werk hebben we een soort teambuilding-dag en eigenlijk duurt het tot ’s avonds laat. Gelukkig had ik al een prive-afspraak staan dus ik “mag” om 18 uur weg. Ik vertel later wel op de mail wat het was en hoe het was.
Rossiaman staat te koken, dus mooi even de tijd om met jullie bij te kletsen...

Oh Missc, wat een kdv drama. Daar wordt je ook heel erg verdrietig van. Kennelijk moet ze echt nog even flink wennen. Hoop straks te lezen dat het vandaag heel goed is gegaan. En anders vraag ik het zo even ! Je laatste les alweer. En dan?? Balen van de auto! Zijn altijd van die klunsige ongelukjes die een hoop geld kosten. Kan de verzekering hierin niet helpen?

JObje, wow, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht. Klinkt als een uitdaging.

Teddy, wat een goede regeling zo met je vrije dagen. Vind het uitbetalen altijd wel zonde, want het kost je dan vaak iets meer, maar als je er genoeg hebt voel je het ook niet zo. Grote Nijn die je voor mini hebt gekocht staat bij ons ook in de babykamer. OOit gekocht voor nichtje, maar die had hem al. We hebben het zelf maar gehouden. Ik heb nog geen to-do lijstje. Geen idee nog wat ik erop moet zetten. Kennelijk de vriezer ontdooien dus. Tips voor mijn to do lijstje? Heftige nachten lees ik bij jou. Vervelend zeg. Volgens mij weet ik nog niet half wat me te wachten staat. Super dat je baas zo blij is. En weer mooie foto shoots met mooie mannen???

En je zomervakantie lekker al geboekt. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken. Echt super hoor!!

Mimpje, bij jou ook in een sprongetje beland dus. Zo te horen mag je niet bij hem uit de buurt of het is brullen. Heb van de week begrepen dat zoiets gelukkig maar 2 weken duurt

Floortje, wat lees ik nu. Wat verschrikkelijk dat je plannen misschien nu niet doorgaan. Je grote mooie droom in duigen. Ik hoop zo dat alles nog goed komt en je wel kan gaan en heel gelukkig gaat worden daar.

OGG, van harte gefeliciteerd met een prachtig kruimeltje en een mooi kloppend hartje!!! Wat een feest. Nu hopen dat de misselijkheid snel over is en het echte genieten kan beginnen.

Ellein, wanneer worden jou sint knutselwerkjes uitgedeeld op de kdv? Jij had daar toch aan meegeholpen? Moet wel lachen om uk zeg. Hij is lekker vrijgevig....Gisteravond was erg leuk. Was voor mij de tweede keer, want mijn moeder wilde er graag heen, maar mijn vader niet. Vandaar dat ik nog een keer met haar mee gegaan ben.

Vera, ik ben naar Joseph the musical geweest. De eerste keer met Freek en gisteravond hadden we Roy. Ik ben geen fan van Roy en vond het daardoor al gelijk minder dan de eerste keer. Het is een leuke musical, maar geen topper. Wat heerlijk dat jullie richting de sneeuw gaan. Komt vast goed. Het wordt al kouder dus de eerste sneeuwvlokjes moeten toch in aantocht zijn....

Gorgi, hoera verlof!! Wat gaat het snel zeg. Heerlijk gewoon. Lekker de tijd voor allemaal leuke dingetjes. Ben benieuwd naar je foto's.

Oh en last but not least. De mooie man hiernaast Filemon Dat had ik echt even niet gezien....
Rossia, nu kun je meteen dat MOOIE weglaten. Ik vind het een engerd! Haha. Voor in je verlof: vriezer ontdooien, wassen, wassen, wassen, drogen, drogen, strijken, strijken, strijken. En dan na 3 weken weer van voor af aan beginnen.

Vera, wat je omschrijft over mini heeft uk ook gehad. Steeds aan mijn been jengelen, ging ik op de bank zitten, stond meneer alweer bij mij te zeuren. Gelukkig deed hij hetzelfde als vriendlief er ook was dus het lag niet alleen aan mij. De laatste weken kan hij ineens zo goed alleen spelen en komt hij eens wat brengen en gaat dan weer weg.

Gorgi, verlof! Geniet ervan. Het wordt echt spannend nu zeg. De laatste weekjes. Nog een weekje en dan heb je meldplicht.

OGG, groeit je buik al zo hard? Wel leuk dat je met kerst helemaal gepast gekleed gaat. Kerstballen aan je oren enzo
Ellein, inderdaad dat mooie kan eraf. Ik vind hem ook totaal niet aantrekkelijk en ook een beetje irritant. Wat een beetje fotograaf niet kan doen he. Bedankt voor mijn to do lijstje. Kijk er nu al naar uit. Joepie, wassen en strijken!

Missc, hoe was je laatste lesje. Gezellig dat ik je gister weer even gezien heb!

Voor de rest, goedemorgen allemaal. Lekker geslapen??
Nog even een advies verzoekje op de mail.
Goedemorgen!!

Even snel een zeer positief bericht (want ben op mijn werk ).

Het ging gister erg goed op het kdv! Ze heeft er goed geslapen en gegeten en was dus ook veel relaxter en huilde vrijwel niet. Erg fijn om te horen!!

Gorgi, geniet lekker van je verlof, t vliegt voorbij!

Enne Teddy.. t lijkt me juist wel leuk hoor om je tegen te komen in Italie! Maar wil niet de indruk wekken dat ik op dezelfde camping ga zitten in jouw vakantie

Laatste lesje gister was pittig en lekker!! Weer iets afgesloten, vanaf volgende week weer mijn eigen sport oppakken.

Ok, nu aan de slag.

Fijne dag allemaal!
Oh, en nog even een snelle vraag: wie heeft de meegroei-kindestoel van de Prenatal? Deze is mooi afgeprijst nu.. en (hoewel t wel erg vroeg is) we overwegen deze aan te schaffen.

Of raden jullie een ander merk aan?
Hoera Missc, wat een goede berichten!!
Goed Missc, wat fijn dat mini het zo goed heeft gedaan!

Zit hele dag in strakke planning saaie mondelingen. Fijn altijd, als studenten dan niet of te laat komen opdagen! Grrrr! Nu ook weer eentje dus... Voordeel: minder nakijken
Hee missc, wat fijn dat mini het zo goed deed! Waarschijnlijk was het dus gewoon even wennen en voelt ze zich nu meer op haar gemak. Laten we hopen dat het zich doorzet!

Mimpje, wat heftig dat mini jou zo hard nodig heeft. Nu lijkt het mij stiekem wel leuk. Jobman en ik zitten al te discussieren over aan wie ze straks het meest zal hangen. Meestal aan de mamma's geloof ik, maar dat hoeft natuurlijk niet perse. Maar als het eenmaal zover is denk ik dat ik er ook snel genoeg van krijg. Dus sterkte Mimp!

Om 14 uur komt de fysio voor mini en daarna hoop ik nog even de stad in te gaan, voor wat kleine sintcadeautjes voor de familie ook al doen we niet echt aan Sinterklaas. Hoop wel dat het niet meer regent dan.

OGG, geef je nu op een middelbare school les? En welk vak? Stom he, dat ik dat nog steeds niet weet. Als je het hier niet wil zeggen kun je het ook op de mail zetten.

Ellein, wat goed dat je Rossia zo hebt kunnen helpen via het kadaster! Sneaky hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven