2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Teddy, wat zal mini omkomen in nieuwe kleertjes . Ik heb nog geen een beest bij elkaar gespaard Mocht je ze voor Floor ook allemaal binnen hebben dan mag je ook voor mij gaan sparen

Mamadeb, dat is ook een idee, maar dan moet ik er wel op de knieen bij. Vind het op hoogte nog wel makkelijk. Maar ik zal eens kijken. Fijn dat manlief weer terug is! Maakt het een stukje makkelijker.

Jobje, wat een supernieuws zeg! Lijkt me voor jou een hele opluchting. Laat nu die uk maar komen zeg ik

Floor, wanneer moet je weer met clomid beginnen? Of ben je alweer begonnen? Ik hoop zo dat het deze keer lukt. Kop op en gaan met die banaan!

Rossia, lekker op de bank?

Mimpje, veel plezier op de babymeeting!
Floortje, fijn dat je zo goed hebt gesproken met Floorman. Nu blijven praten is het aller aller belangrijkste. Als julliem achter de stappen staan, dan kan het niet anders dan positief uitpakken. Geeft de clomid even een kans en zo niet kun je altijd weer een stop verder nemen, maar ik ga ervan uit dat het met je kruidentuintje en de clomid echt heel snel gaat lukken. Dikke dikke Het is ook allemaal echt niet makkelijk.

Teddy, hahaha, heb je ze allemaal al bij elkaar. Wat goed. Als ik het lees dat kun je voor het hele forum doorsparen. Succes !!

Mamadeb, wat heerlijk dat je man weer terug is. Is toch echt een stuk prettiger he.

Ellein, de tips vliegen om je oren. Je hebt nog genoeg dingen uit te proberen. Ik lig heerlijk op de bank met Rossiaman een filmpje te kijken. Bijna weer een dag voorbij....

Michigan, hoe is je dag geweest vandaag?

Mimpje, veel plezier!!!
Zo, daar ben ik ook weer even. Kom er gewoon niet aan toe even lekker te lezen en bij te kletsen en t kind is nog niet eens geboren hahahaha...

Jobje, wat een goed nieuws las ik weer zeg: wat fijn dat de echo weer zo goed was. Heeft dat nog positieve voordelen ten aanzien van de bevalling, of ben je nu nog steeds 'medisch'?

Ook fijn dat Jobman niet geopereerd hoeft te worden en dat zijn gsm terug is. Nu nog even ontspannen genieten van de laatste daagjes als zwangere vrouw en dan heel binnenkort een voorspoedige bevalling en een prachtig mooi en gezond kindje!

Floor, kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig wordt en stappen wilt ondernemen. Je bent steeds zo positief en doet er alles aan om de juiste omstandigheden te creeren.. wat kun je verder dan nog he, behalve inderdaad weer met de gyn gaan praten. Sterkte meid!!

Mimpje, hoe was de terugkomavond? Jouw kind was zeker de mooiste en de liefste? Heeft ie zich wel voorbeeldig gedragen?

Rossia, ook jij had wat verjaardagen en feestjes las ik? Dat leidt wel lekker af, of niet? Of heb je nog niet zo de zenuwen?

ok, dit post ik vast even voordat t weer weg is...
Zo meiden! De eerste werkdag deze week zit er weer op. Morgen nog een dagje cursus en dan weer een mamadagje. Lekker hoor, 4 dagen werken.

Hier gaat alles z’n gangetje. Uk haar hoestje wordt al minder maar is nog niet helemaal weg. Vooral vlak na de voeding moet ze soms erg hoesten. Ze heeft vandaag bij opa en oma de hele dag liggen praten (of wat daarvoor door moet gaan) en toen ze thuis kwam moest ze natuurlijk het hele verhaal ook aan de beestjes in de box vertellen . En net was ook zooo leuk. Manlief kwam met een voetbal aanzetten en uk zat bij mij op schoot op de grond. Ik schopte met haar beentjes de bal weg. Toen hebben we haar voor het eerst hardop horen proesten. Ze vond het geweldig! En wij ook!!

Morgen gaat ze met papa naar het cb en krijgt ze haar prikjes. Ben zo benieuwd of ze is gegroeid en aangekomen. Ze drinkt de laatste dagen al iets meer overdag, dus ik ben heel benieuwd. Ze ziet er iig gezond uit.

Even een tip tegen de foutmeldingen: Mozilla firefox downloaden en die als browser gebruiken. Heb je nergens last van!

Michigan, je klinkt superpositief en gelukkig! Goed te horen! Over dat omhoog kruipen... Toen uk daarmee begon heb ik haar in een slaapzakje gelegd. Sindsdien blijft ze lekker liggen hoe ik haar in bed gestopt heb, ideaal. Of krijgt jullie meisje het voor elkaar met slaapzak en al? O, mosterd! Ik lees net dat jullie acrobaatje het zelfs in een slaapzak voor elkaar krijgt!

Hoe is je eerste dag bevallen? Gelukkig begin je met halve dagen, die zijn zo om zeker? Hoe is het kolven gegaan? Ik leg ook ’s avonds alles klaar zodat ik niks vergeet. Lijkt me zo vreselijk om op je werk aan te komen en de adapter van de kolf te zijn vergeten... Gaat mij geheid nog een keer overkomen.

Ik kan helemaal niet meer op de viva site. Dus ook niet bij de favorieten. Alleen tijdens de lunchpauze kan ik erop, maar ik ben nu een beetje voorzichtig met sites bezoeken. Als het maar een uurtje vrijgegeven is kunnen ze natuurlijk makkelijk checken wat je hebt gedaan. En ze kunnen schijnbaar ook lezen wat je hebt gepost. En meestal ben ik dat uurtje bezig met kolven en lunchen... Dus als er schokkende berichten zijn hoop ik het te kunnen lezen op de mail!

Dan je andere vraag, de anticonceptie... Ik ben dus pas weer ongesteld geworden en ik ben er niet erg blij mee. Het is enorm heftig, maar dat was het altijd toen ik de pil niet slikte. Ik ben daarom van plan weer aan de pil te gaan zodra ik stop met bv geven. Een spiraaltje lijkt me eng.

Haha, moest erg lachen om je zin aan Jobje: andere lustopwekkende middelen werden niet geschuwd. Ik heb een idee waar je het over hebt, maar daar had ik geen zin meer in hoor! De laatste maanden zelfs al niet meer. Ik heb niet het idee dat al die tips helpen. Ik had ook 4 cm ontsluiting na een paar uur heel heftige krampen, maar het was zeker te doen. En dat zonder ananas, pittig eten en.... ja dat...

Onze uk is beide keren niet ziek geweest van de prikken. De eerste keer was ze een heel klein beetje huilerig, maar dat mocht geen naam hebben. Onze uk woog 2 weken geleden nog net geen 6 kilo, dus ik hoop wel dat ze er nu overheen zit.

Tot zover mijn monoloog aan Michigan. Tja, je hebt ook zoveel geschreven!

OGG, wat jammer dat uk de kv net zo lekker lijkt te vinden als jouw bv.... dat is een domper. Nee, wel lekker dat hij dat ook zo goed pakt. Wel een geruststelling.

Ook hierachter een aso-gezin die midden in de nacht de bbq aanzet en F. Bauer meelalt. De politie is al meerdere malen gewaarschuwd (niet door mij), maar het lijkt alleen maar erger te worden. Heel irritant! Maar Jobje, kleintjes slapen door het meest vreselijke lawaai heen. Onze uk heeft aan beide kanten verbouwingen meegemaakt en ze sliep heerlijk.

Floor, gelukkig voel je je weer beter. Heeft de tandarts je niet al te hard aangepakt?

En zwanger zijn samen met Rossia gaat je vast lukken, daar heb je nog een maand of 8 voor. Het is makkelijk gezegd inderdaad, maar ik kan niet anders dan je op deze manier een beetje moed inpraten. Al denk jij er waarschijnlijk heel anders over op dit moment... Goed dat jullie er samen over kunnen praten. En clomid een kans geven lijkt me een goede keuze.

Toch Rossia? Nog een weekje he? Wat goed dat je de zenuwen onder controle hebt. Ben je niet al op zoek naar kwaaltjes?

Ellein, ook al een verkouden uk dus? Hopelijk knapt hij snel weer op en kun je in de nacht weer doorslapen!

Wij hebben dezelfde emmer als OGG en daar zit uk heerlijk in. Ik hou dan 1 hand achter haar ruggetje en dan hou ik haar armpje vast. Met de andere hand gooi ik water over haar hoofdje.

Jobje, wat een geweldig nieuws!! Kun je nu eindelijk onbekommerd aan de laatste dagen van je zwangerschap beginnen. Ongelooflijk dat jullie zo een geluk hebben, als ik de reactie van de dokter zo lees. Het is jullie gegund!

Mimpje, leuk zo een babyshow! Ik vond het heel apart om iedereen ineens met een baby te zien in plaats van een dikke buik.

Teddy, ik heb jouw truc met de hema zegeld toegepast. Ik had een beha gekocht maar die was te klein (tja....) en dus teruggebracht. Geen probleem, weer een zegeltje rijker. Ik heb nog 2 zegeltjes nodig voor het eerste beestje. Wat koop jij allemaal daar??

Mamdeb, je bent weer met zijn viertjes dus?

Ha Missc, druk druk druk?

Ik ga even boven kijken want uk ligt ineens enorm te hoesten. En sorry voor het epistel... moeten jullie maar niet zoveel schrijven op mijn werkdag !
2x is overbodig
Hoi vera en missc. Nog geen michigan? Hoe was je eerste werkdag?
Ziggie, wat fijn weer even weer wat van je te horen! Maar wat verschrikkelijk vervelend dat je nog klachten hebt, en mede daardoor zo moe bent. Ik hoop echt dat t snel nog beter met je gaat. Wel fijn dat je dochter het zo goed doet en dat je ervan kunt genieten!

Teddy, wat n lief berichtje las ik over je grote kleine meid.. Kletst ze nog steeds zoveel in bed?

Vera, lekkere dagen gehad? Is de kleine nog steeds zo verkouden? Hoe was t om vandaag weer aan het werk te gaan?

MIchigan, je eerste werkdag alweer achter de rug! Wat is dat snel gegaan zeg, je verlofperiode. Viel t mee? Enne.. ik geloof inderdaad dat ik nog moet wennen aan t feit dat ik zwanger ben en dat nu ook echt fysiek ondervind zeg maar... Ik kom gewoon structureel tijd te kort en wil zo veel doen, maar heb ook de afgelopen dagen lekker even op de bank liggen tukken hoor tussen de bedrijven door, heb dat ook echt even nodig.

OGG, lekker genoten van het mooie weer? Fijn dat de kv ook bevalt, maar je wilt stiekem toch dat niets boven jouw voeding gaat, toch?

Ellein, valt tegen he, na 4 van zulke fijne dagen weer aan het werk te gaan.. Hoe is het met uk inmiddels, was alles goed gegaan op het kdv? Voor het badje heb ik helaas geen suggesties voor je..

Mamadeb, t weekend zonder man overleefd? Pfff.. lijkt me inderdaad pittig met 2 ukkies. Wanneer ga jij een weekendje alleen weg?

Ann, Gorgi, Angel, Maki en Bep met jullie ook alles goed??

Zoals ik al schreef waren het heerlijke maar drukke dagen. Aan de ene kant wil ik heel veel doen en wil ik ook lekker uitrusten en relaxen in de tuin. Maar goed, beide is redelijk gelukt. Ben geslaagd voor stof voor t wiegje, nu nog de gordijntjes.

Vraagje: sinds ruim n week heb ik regelmatig harde buiken, met name bij bewegingen als opstaan, gaan zitten, lachen enzo. De vk die ik erover vertelde gaf aan dat t helemaal geen kwaad kan en dat mijn baarmoeder als t ware aan t oefenen is voor de bevalling (nu al???!!!!). Maar goed, t voelt wel ongemakkelijk. En tegelijkertijd ben ik blij met hoe ik me nu voel: ik slaap door, heb geen klachten als maagzuur, krampen, rusteloze benen enzo en voel me bovenal erg happy.

Omdat t thuis nog niet echt op orde is en op mijn werk best druk is, merk ik dat ik uitkijk naar mijn verlof.. nog 7 weken!

En nu ga ik afsluiten en lekker slapen, tot morgen!
Hi Ellein en Vera!

Ellein, ik ga effe terugzoeken welke fiets jij hebt gekocht.. heb er ook 1 op het oog.. (een van de vele dingen die we de afgelopen dagen gedaan hebben, fietswinkels bezocht, oef!!)
jeetje wat veel geschreven weer vanavond. Wij hebben de film van onze bruiloft gekeken. Erg leuk om terug te zien. Lijkt nu alweer zolang geleden. Voelt helemaal niet als vorige week.

Missc, die harde buiken had ik ook best al vroeg hoor. Je bent ook best druk geweest de afgelopen dagen. Gelukkig heb je verder geen klachten. En over 7 weken al verlof, meid wat gaat dat toch snel.

Michigan hoe is je eerste werkdag gegaan?

OGG, toch juist fijn dat je uk ook zo goed van kv drinkt. Zou niet fijn zijn als ie het niet zou lusten. Ben je nu al aan het afbouwen? En hoe gaat het met de fruithapjes?

vera, haaha de hema truc werkt dus? Mijn hemascore vandaag: paar slippers, 3 onderbroeken, 1 bh, watjes, een brood en plakjes kaas...weer 4 zegels. Verder heeft mini sinds begin van de actie wat nieuwe rompers en 2 nieuwe broeken.

Mijn moeder is ook hema fan, dus die heeft ook een flink aandeel. in de knuffels.

mini kletst weer iets minder en gaat nu eigenlijk zonder protest slapen. Ze had op de creche vandaag al een vaderdag cadeautje gemaakt. Ze hadden zich vergist in de datum, vandaar dat ze zo vroeg waren, Voetafdrukjes op canvas. Die gaan mee naar het werk van Teddyman, voor op het bureau.

Ann hoe is het met jou?
Ha meiden! Alleen even een zwaai vanaf hier en een dikke hiephoi voor Jobje. Meid, wat een geruststelling!!!! Last van je schouders?? Heerlijk dat het nu zo'n mooi ritme was!

Mijn dagje was prima. Er stonden bloemen op mijn bureau en alle collega's waren heel hartelijk wat een enorm welkom gevoel gaf. Meisje heeft het ook prima gehad op het kdv. Alleen de rest van de dag is omgevlogen en heb vanavond geclusterkolft omdat 1 borst achter blijft. Wil nog van alles bij kletsen maar ben gewoon te moe.... hopelijk morgen weer! Ochtendje werken en dan 1,5e dag vrij, hoera!! Dus dan lezen jullie mij vast weer uitgebreider

Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen!

Iedereen goed geslapen ondanks het heftige weer? Ik lag, klaarwakker van het onweer, zo'n 2 uur naar het plafond te staren. Vanavond er maar vroeg in...

Michigan, klinkt echt superleuk je eerste dag! Wat een warm welkom zeg. Lekker vandaag een half dagje en dan 1,5 dag vrij om bij te komen en lekker te knuffelen met je meisje.

Teddy, op die manier gaat t inderdaad hard met de beestjes ja hahaha.. En wat leuk zeg, al n vaderdagkadootje!

En de film was dus ook goed gelukt?

Ik kijk eerlijk gezegd enorm uit naar mijn verlof, heerlijk elke dag thuis om daar lekker aan de slag te gaan en goed uit te rusten.

Vera, succes met de cursusdag.. ik hoop dat mini geen last van de prikjes heeft vanavond.
Hey meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Mijn cyclus is bijna 40 dagen, dat betekend dat ik me een week vergist heb en dus aankomend weekend pas ongesteld moet worden. Dit wordt ik ook, aangezien we de vruchtbare dagen niet benut hebben. Vriend en ik zien elkaar nu zo weinig en met zo'n lange cyclus is het ook moeilijk schatten wanneer de eisprong precies is. Ik baal wel, merk ook dat ik het deze maand erg moeilijk heb. Vorig jaar rond deze tijd was ik ongeveer zwanger en wist ik het nog niet, het idee een jaar verder te zijn zonder resultaat is soms best verdrietig. Maar goed, we gaan er maar weer voor komende ronde.

Floortje, voor jou ook een dikke knuffel. Tis gewoon klote allemaal en elke ronde wens ik je weer een zwangerschap toe, maar het gebeurt maar niet. Kan me voorstellen dat het je soms best wanhopig maakt. Sterkte weer deze maand en ja ook deze maand hoop ik dat het raak mag zijn!

Rossia, voor jou ook spannende tijden! 3 juni mag je testen, das nog een weekje........heb je er een goed gevoel over, of kan je er op dit moment nog niks van zeggen?

Teddy, ik moet je natuurlijk nog even feliciteren als getrouwde vrouw! Bij deze!

Michigan, fijn dat het je meegevallen is op je werk en dat alles zo goed is gegaan met je meisje!

Missc, voor jou gaat de tijd ook snel! Kan me voorstellen dat je zin hebt in je verlof, heerlijk niks hoeven en lekker voorbereidingen treffen voor de komst van de kleine!

Voor alle andere meiden een lieve groet en een fijne dag vandaag!
Hi Ann, da's inderdaad zuur meid, niet je vruchtbare dagen kunnen benutten, zeker als je zo'n lange cyclus hebt. Wil je geen ovutesten gaan gebruiken, of gaan tempen? Heeft mij goed geholpen. Die ovutesten zijn wel duur, zeker met zo'n lange/onregelmatige cyclus.

Succes meid, ik hoop zo dat jij ook binnen niet al te lange tijd naar de middelste tabel kan!

Teddy, wil jij de tabel aanpassen: 11 juni vk, en 8 juli start verlof!
jeetje ann wat een lange cyclus. Is dat een uitzondering of was ie de vorige keer ook zo lang. Misschien zijn die ovulatietesten zoals missc, zegt best een idee. Zeker als het nog onregelmatig is.

En het lijkt me inderdaad moeilijk om nu te beseffen dat je een jaar verder bent.

missc, zal de tabel aanpassen

Wat een weer he vanacht? Mini heeft gelukkig overal doorheen geslapen, maar ik lag klaarwakker. Ik vind onweer maar niets.

Michigan wat een warm welkom op je werk zeg. En fijn dat het zo goed verlopen is, ook met uk op het kdv. Is toch altijd een prettig gevoel.

zo snel weer aan het werk...
Hey meiden,

Bedankt voor de lieve reacties. Ik had nooit zo'n lange cyclus, na de tweede miskraam is hij zo lang geworden. Ik heb ovulatietesten gebruikt, maar deze zijn zo duur en daar is niks uitgekomen toen, hoewel ik volgens mij wel een eisprong heb, gezien ik al 2x zwanger ben geweest en wel ongesteld wordt. Temperaturen lijkt me lastig, omdat je dit elke ochtend op hetzelfde moment moet doen en omstandigheden kunnen de temperatuur beïnvloeden. Ik ben daar niet zo'n held in denk ik. Het zullen ook wel de hormonen zijn die me zo klote doen voelen. Heb ik meestal last van als ik ongesteld moet worden. Volgende week voel ik me vast weer beter en kan ik er weer helemaal tegenaan. Werkse iedereen!
Hey meiden,

Bedankt voor de lieve reacties. Ik had nooit zo'n lange cyclus, na de tweede miskraam is hij zo lang geworden. Ik heb ovulatietesten gebruikt, maar deze zijn zo duur en daar is niks uitgekomen toen, hoewel ik volgens mij wel een eisprong heb, gezien ik al 2x zwanger ben geweest en wel ongesteld wordt. Temperaturen lijkt me lastig, omdat je dit elke ochtend op hetzelfde moment moet doen en omstandigheden kunnen de temperatuur beïnvloeden. Ik ben daar niet zo'n held in denk ik. Het zullen ook wel de hormonen zijn die me zo klote doen voelen. Heb ik meestal last van als ik ongesteld moet worden. Volgende week voel ik me vast weer beter en kan ik er weer helemaal tegenaan. Werkse iedereen!
Meiden,

Ik heb nu toch iets raars! Ik had nog een testje liggen thuis dus die heb ik voor de grap gedaan....hij gaf een heeeeeeel vaag licht streepje aan. Ik kon het niet geloven en ben snel naar de winkel gefietst en heb nog een test gedaan. Deze geeft ook een licht streepje aan, ik kan het niet geloven! Ik moet nog 5 dagen voor mijn NOD dus het zal toch niet.........Nu baal ik dat ik te vroeg getest heb, ook omdat het nog vaak misgaat voordat je ongesteld moet worden. Heeft iemand ervaring met vroeg testen?

Liefs,

Een beduusde, zenuwachtige ann
Ooooh Ann, wat spannend! Misschien dus toch wel benut, je ei.

Hier ook spannend, want ik heb sinds vanmorgen wat ongesteldheidsbuikpijn die af en toe wat erger wordt en dan weer minder. Zouden dat voorweeen kunnen zijn? Het doet nog niet heel erg pijn. En hoe snel zou het kunnen gaan? Duurt dit nog 2 dagen of kan het ook sneller gaan?

Ik hou het in ieder geval hier even bij, ga even wat dingen opruimen voor het geval dat...
jobje het zou kunnen hoor. En je kan er geen pijl op trekken of het voorweeen zijn en hoe lang het gaat duren. kan een dag zijn of nog 2 weken. Succes en als we je niet meer horen, weten we wat je aan het doen bent
Teddy 2 weken? maar ik neem aan dat de buikpijn dan op een gegeven moment wel weer wegtrekt toch?

nou ja, we wachten het af. ik hoop eigenlijk dat het door gaat zetten...

Ann, hoe weet je eigenlijk dat je cyclus 40 dagen duurt? Misschien ben je gewoon al een paar dagen over tijd.
Hoi Jobje,

Dat weet ik omdat ik dat vorige 2 maanden ook had, nou ja zeker weten doe ik natuurlijk niet, maar ik ga ervan uit. Vrijdag test ik weer en dan kijken of de streep duidelijker is.

Succes met de buikpijn.....erg spannend! Ik hou de bovenste tabel in de gaten!
als het voorweeen zijn dan zakt het waarschijnlijk snel af en kan het zijn dat het morgen of overmorgen weer terug komt. Als het echt weeen zijn dan wordt het alleen maar heftiger.
Jeetje, wat een ontwikkelingen hier!

Jobje, spannend! Het kan echt alle kanten op, ik hoop op een bevalling voor je

Ann, jij maakt het ook weer spannend zeg. Testen voor je NOD heeft bij een aantal van ons gewerkt. Vrijdag nog maar een keertje, het zou toch super zijn als je zwanger blijkt, en dat het deze keer dan een mooie afloop heeft .

Iedereen even een snelle . Ga weer aan het werk.
jeee ann zie nu je bericht pas. Streepje is een streepje hoor!

zal ik je vast feliciteren?
Ann!! Kippevel!! Wat krijgen we nou zeg? Heb je mail net gezien, dat is toch echt wel een streep hoor. De mijne was nog stukken vager de eerste keer.... natuurlijk snap ik enorm goed dat dit je heel zenuwachtig maakt en dat je nog nergens in durft te geloven. Wat er gebeurt kunnen we niet voorspellen maar dat is hoe dan ook een positieve test, daar kun je niet omheen. Wat spannend!!

En ook spannend voor Jobje. Als je een lekker warme douche neemt of een bad, zakt het dan af of neemt het toe? Er zijn theorieën dat het, wanneer het bij een bad (ontspanning) afneemt, het 'slechts' voorweeen zijn en wanneer het dan juist erger wordt, kunnen dat wel duidelijke voortekenen zijn ofzo. Misschien het proberen waard....?

Later meer, ga nu een zeurende kat de regen in sturen en een zeurend meisje naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven