2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
hoi meiden

hihiihihi ik heb zo'n bak hier. We gaan morgen helemaal nog niet op vakantie! ik heb al die tijd donderdag in mijn hoofd gehad. Maar zag vanmiddag op de kalender dat het morgen de 6e is en helemaal nog niet 7 augustus. Dus morgen hebben we nog een dagje tuin. Wel vreemd hoor als je er helemaal op ingesteld bent. naja, het wordt mooi weer dus wij vermaken ons wel.

floortje gelukkig daar ben je. ga zo je mail lezen,

michigan tnx voor het leesvoer! hoe ging het vandaag? helemaal vergeten je succes te wensen.

ellein, heerlijk zo'n badje in de tuin, goed idee voor morgen
Teddy, goed bezig. Gelukkig hebben we hier morgen ook tropische temperaturen, dus pomp dat zwembad vast maar op!
Oh wat erg!!!!!!!!!! Ben michigan helemaal vergeten en geloof ik al 30x overheen gelezen. Hoop dat het mee is gevallen. Dikke !
Oh ja, het is de 5e vandaag! Michigan ik hoop dat het goed is gegaan en is meegevallen.

Teddy, zullen we het maar wijten aan hormonen ? Gelukkig heb je morgen hier ook mooi weer.

Floor, daar ben je wel! Fijn dat het goed met je gaat, ik ga vanavond even naar de mail.

Oh, Michigan!! Was dat vandaag?? Kan ik je nog met terugwerkende kracht sterkte wensen? Hierbij! Is alles goed gegaan?

Teddy, hahaha! Dat is een goeie zeg! Nou ja, niet heel erg lijkt me. Beter dan andersom. Ga je gewoon weg als het slechte weer deze kant op komt!

Missc, gelukkig geen dikke enkels. Ik kreeg pas op het laatst opgezwollen kuiten enzo. Niet prettig.

Ik heb het gisteren droog kunnen houden. Snel wat tissues in mijn beha gepropt.

Mimpje, lekker gevoel toch, als de kleine man het zo naar zijn zin heeft op het kdv. Hij zal wel veel aandacht trekken, dat mooie mannetje van jullie!

Wij hebben hier ook het speelkleed van de Zweedse vrienden. Ze vindt het geweldig. Uren kan ze zich vermaken.

Ellein, dan is het helemaal leuk, als uk zelf kan zitten enzo. Hier was het tussendoor wel brullen want op haar rug wil ze niet, zittend moet ik haar vasthouden... alleen op haar buik heeft ze het een tijdje volgehouden. Alleen dan moeten we wel opletten dat ze het zwembad niet leegdrinkt, hihi.

Floor, gelukkig kan je ook weer op het forum. Hoeven we je niet meer te missen! Volgende keer stuur ik je gewoon een sms als je een tijdje weg bent!

Rossia, ik voelde haar met 16 weken ongeveer. Maar hier ook de placenta aan de voorkant. En ik had al langer het idee dat ik wat voelde kriebelen, dus wie weet!

Ik heb net even op de valreep wat bbq spullen ingeslagen. Ben benieuwd of Veraman het een lekkere verrassing vindt. Hij moet natuurlijk wel zelf aan de slag, haha. Mijn moeder vond de foto's erg mooi. Ik had er 1 in een lijstje met paspartout gedaan en de rest in een mapje. Ze was er erg blij mee. Ze geloofde het zelfs toen ik zei dat de foto in het lijstje van de fotograaf was!!
hmmm lekker vera zo'n bbq! wij hadden ook nog wat over van gisteren, maar toch maar in de vriezer gedaan. 2x achter elkaar is wel wat veel. eet smakelijk!

michigan, jouw briefje bij de post viel goed in de smaak bij mini. Ze heeft hem helemaal verfrommeld en wel een half uur mee zoet geweest.
Hmm lekker Vera, eetsmakelijk!

Teddy was je al druk aan het inpakken geslagen? Ik ben even kwijt waar jullie naar toe gaan.

Heb je mini nog laten slapen in de travelcot?

Mijn niet snoepen dieet gaat nog steeds goed. Wel een liga gesmokkeld vandaag, maar dat valt nog mee!
Dames,

topics gaan bij 3000 posts gesloten worden.

Jullie zitten daar over heen.

Willen jullie een nieuw topic openen?
Teddy, doe jij het nog een keer, of wil je dat iemand anders het overneemt?
We kletsen teveel dames.

Geen probleem voor mij om de tabel over te nemen ook (denk ik). Zeg het maar Teddy!

En wat doen we voor titel? Zelfde? Kan dat?
nieuwe topic is inmiddels aangemaakt
nieuw topic klikkerdeklik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven