2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

...Marloes leest in de reactie van Juffertje over sensitest en bedenkt zich ineens dat ze vandaag mag beginnen met ovulatietesten hahaha. Gaat even naar boven om te kijken naar de score :-)..
Hmm nee, nog geen eisprong in aantocht volgens vriend ovulatietest.

Nel ik zat net nog even in de gebruiksaanwijzing van mijn zwangerschapstest te lezen (lag bij de ovulatietest vandaar) dat als je na een week overtijd nog negatief test je het beste contact op kunt nemen met je huisarts. Heb t zelf ook niet gedaan, maar wil dus maar zeggen, dat dat helemaal niet gek is.. Doen hoor wanneer je t niet meer uithoudt!
Succes Marloes!!! ;)
Een zoon!
ik heb het warm!

Joda-man is schijnzwanger. Voelt zich opgeblazen en heeft trek in koekjes en toetjes. hahahaha mannen zijn raar!
@juffertje: hoe lang is je miskraam nu geleden? Ze zeggen dat er 4 tot 6 weken voor staat dat je weer ongesteld zal worden, zo ver ben je nog niet toch?
Zwanger ben je toch ook samen Joda ?

Haha hij ook aan de eetbuien, prachtig..
@troela: ik zou nu in week 10 zijn geweest en heb in week 5 of 6 een miskraam gehad... Dus het mag komen ;) ....

Stiekem doen we ons best dus wie weet niet ongesteld en over 2 weken een positieve test ...
Een zoon!
@juffertje: dat zou echt super zijn!

Ik ben na m'n miskraam 1x ongesteld geweest en wij zijn nu dus ook goed ons best aan het doen. Hoop ook positief te testen over een week of 2.....duim voor ons allebei!
@ troela: dat zou fijn zijn :)! Na hoeveel weken na je miskraam ben jij ongesteld geworden?

Mijn meneer is naast me in slaap gevallen!
Een zoon!
@juffertje: ik was 5 weken na m'n curettage weer ongesteld. Had ook wat verschijnselen waardoor ik hoopte zwanger te zijn, maar helaas...

Enne, slapen kan niet hè, er moet nog gewerkt worden
Ik heb nu al 2 keer mensen in mijn omgeving gehoord die door de pil heen door antibiotica voor blaasontsteking zwanger zijn geworden..

Wel apart hoor.. Iedereen doet hier zo z'n best en sommige krijgen het zo in de schoot geworpen..

Ik zie steeds meer dikke buiken en ik wil dat ook! Bah wat ben ik ongeduldig..

Hmm ben vandaag niet zo positief.. Ach nog 1 dagje werken en dan is het weekend, heb vandaag ook gewerkt en vanavond nog gesport dus ben ook best wel moe...
het is echt warm he? vandaag wordt het nog warmer... ik verheug me er niet op. Gisteren was het op mijn werk al 26 graden binnen.....

Gelukkig is het daarna wel weekeinde. We mogen oefenen, want mijn neefje van bijna 2 komt logeren.

Oja, nog even voor de tabel: mijn uitgerekende datum is nu 17 januari, en op 26 juli heb ik weer een afspraak bij de VK
Voor de mensen die geen zin hebben in een klaagzang, hou hier op met lezen! De rest mag doorlezen...;-)

Wat gisterochtend op een innestelingsbloeding leek (ik zou volgende week vrijdag op z'n vroegst ongesteld moeten worden en zat nog middenin een seks-schema), is gisteravond een ongesteldheid geworden!! Op dag 21!!!!!!!!

Godverdegodverdegodver (sorry aan de gelovigen onder ons)

35-37-30-21

Vorige menstruatie was ook verdacht kort, maar ja...wil niet zeggen dat ik zit te wachten op drie weken!! Ik baal echt enorm, want m'n lijf is helemaal van 't padje af volgens mij.

Die stomme streep op de ovutesten kan ik nu ook beter plaatsen...tssskkk...
@mayala: wat gek!?! Ben je dan ook minder ongesteld?

Zijn we er niet allemaal te veel mee bezig?

...
Een zoon!
@Mayala; wat ontzettend verrot zeg! Zo kom je natuurlijk geen steek verder. Maar je had wel een streep op je ovu?

@juffertje; tja, er teveel mee bezig zijn? Ik denk dat het voor iedereen verschilt. Ik heb altijd gedacht 'dit gebeurt mij maar 1 keer (ik wil denk ik maar 1 kind), dus ga ik me er helemaal in storten. Het is tenslotte ook leuk en spannend.
@Mayala; ik heb precies hetzelfde gehad vorige cyclus. (cyclus duur: 38,33,32,32,24,32)

Ik dacht ook aan een innesteling maar werd toch echt ongesteld, cyclus daarna was weer normale lengte, mijn eigen verklaring is dat het misschien een 'mislukte' innesteling is geweest...??
Juffertje: ja, wel iets minder ongesteld inderdaad. Maar vooral de vorige menstruatie was hooguit 3 dagen een beetje bloed. Erg kort voor mijn doen. Had jij dat ook Maedl? Dat jouw menstruatie vóór die 24-daagse cyclus heel kort was?

Ben pas sinds gister ongesteld, dus het is nog even afwachten hoe deze menstruatie eruit gaat zien.

Teveel mee bezig..ja, zou kunnen Maar aangezien ik normaal gesproken echt niet 4x per week seks heb, moet ik er nu wel mee bezig zijn. Anders komt er nooit een kind haha. En die stomme rothuid motiveert nog meer om er extra mee bezig te zijn. Maar het werkt vaak averechts hè.

@ Joda: ik had inderdaad gedurende meer dan 1 week een lichte streep. Die had ik de vorige keer ook, maar dan 3 dagen en precies op het moment van ovulatie (zoals later bleek). De rest van de tijd niks te zien.

Meike, ik hoop dat je gelijk hebt!! Van zulke verklaringen hou ik!
Ik ben het met Meike eens. Ik zou die hele lichte streep dan maar in de gaten houden. Ik had ook alleen maar een hele lichte streep en pats zwanger.

Kom net bij mijn ouders vandaan. Ik had mijn moeder mijn oude mobiel gegeven. Zegt ze 'kan je even je foto's wissen, ik weet niet wat erop staat maar......blablabla'. Dus ik denk, nou prima en kijk snel door de foto's. Staat er een foto van een positieve ovulatie-test! aaahhhh, nu is mijn moeder niet heel handig met mobieltjes, maar ook niet helemaal debiel. Ik heb maar niets gezegd.
Blunder! Mijn vriendinnetje had ook haar oude mobiel aan d'r moeder gegeven incl een mns met de lul van haar scharrel die hij eens gestuurd had. In stijve toestand!

Altijd leuk om terug te halen tijdens ladiesnights :)!

Gisteren geen actie in huize juffertje... Was er ook ff klaar mee. Misschien vanavond weer :)!
Een zoon!
Hoi meiden!

@Juffertje;

Pfff het is weer lekker warm vandaag! Net een heerlijk zwembad gekocht, alleen dat pompen, vriendlief nu op pad gestuurd om een elektrische pomp te halen, kunnen we straks languit chillen

Ik ben nog steeds niet ongesteld, dag 44 inmiddels. Had net een vraag op babybytes geplaatst met de vraag of mensen negatief getest hadden en toch zwanger bleken te zijn, er kwamen aardig wat verhalen uitrollen. Dus ik neem het zekere voor het onzekere en bel maandag de beste man (HA) en hopelijk kan ik even langs komen. Van het weekend nog een testje doen.

Morgen ben ik jarig en het weer schijnt weer zo lekker te worden, hmmm dat wordt BBQ-en. Fijne dag allemaal!
@nelleke; erg verstandig dat je naar de HA gaat. Ben benieuwd. Alvast fijne verjaardag. Ik moet morgen ook naar een verjaardag + bbq. Moet eerlijk zeggen.......het zweet breekt me nu al uit.
Dank je Joda! Zal vast een lekkere b-day worden! Het is indd echt te vies weer... Ben benieuwd wat de HA gaat zeggen, maar dat horen jullie natuurlijk ook!
Fijne verjaardag morgen Nelleke. Lekker hoor, wel warm maar je kunt wel lekker buitenzitten en eten met z'n allen! Goed hoor dat je je HA gaat bellen maandag! Ben benieuwd!

Haha Joda waarschijnlijk heeft ze die foto vast niet gezien

Valt me trouwens op dat mijn temp steeds laag in de 36 zit. Dacht dat je normaal altijd 37 graden had.. ik zit steeds op 36.2 enz.. Fluctueert nog steeds als een gek dus geloof nooit dat ik er iets uit kan halen deze maand. Maar we meten, plassen en sexen stug door, ik de hoop dat er dan toch maar eens een bevrucht ei uit mag komen

Ondanks negatieve ovu test blijf ik sexen om de dag tot ik een positieve ovu test heb gehad en daarna doe ik het nog een paar dagen. Zo.

Zegt Marloesman gisteren..euh.. stel dat t nou nog een jaar duurt he.. moet ik dan nog een jaar lang om de dag?

Heb maar gezegd als ik ongesteld ben hij dan minimaal een week rust heeft hahahaha, moet er zelf ook niet aan denken hoor, dat houden we nooit vol :-) Soms moeten we er zelf ook wel om lachen hoor, wat een geklooi allemaal
@Marloes; toch grappig he die mannen. Eerst van de daken schreeuwen dat ze wel elke dag sex kunnen hebben en als puntje bij paaltjes komt druipen ze toch weer af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven