2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

@raar->chocola helpt! Echt!

Hebben jullie ook pijnlijke borsten na ovulatie-voor menstruatie? Hopelijk betekent het een aankomende menstruatie, als dat zo is(vermoed dan over een week) dan trek ik een fles champagne los!
@johanna; grappig dat je het zegt... nog voor ik jouw berichtje las viel mijn oog op een stuk chocola en dat was heel snel binnen. hmm! ik heb niets aan den tiet, maar in die periode heb ik altijd (ok ok, voor de tweede keer ) last van darmen. had ik voor het stoppen met de pil ook nooit last van.
@johanna, kom je uit het oosten des lands? :-)

@raar ook darmproblematiek hier en verder geen tiet
ja haha net zoals 'ik heb mijn band plat'

ik twit trouwens niet juuls. maar ik lees wel met rare man mee.
Hahaha, klopt wel ongeveer ja. Twijfelde nog tussen los en open maar dus weer de verkeerde keuze gemaakt. Maar die kurk zit toch vast?! Hihihi
Vanmorgen nog even een ovutest er tegenaan gegooid en nog steeds positief! Vanmiddag nog een keer en toen was ie negatief, dus mijn eisprong moet tussen 8 en 14 geweest zijn... Ik heb niets gevoeld hoor! Gisteraaf wat bedspelletjes gedaan en hopelijk is mijn ei, bevrucht en al, gesprongen! Nog maar 11 dagen wachten tot NOD, uitgaande van mijn langste cyclus, spannend hoor!
hee nel, je moet nu niet stoppen hoor! als je streep donker is komt je ei binnen 24-48 uur. dus nog een keer extra kan helemaal geen kwaad!

ik zit nu op dag 27... vind het zo spannend!

(maar heb geen dikke streep gehad - 14 dagen een lichte... tsk)
Sheit daar had ik niet bij nagedacht raar! Nu is vriendlief op stap... Heb hem wel gevraagd mij wakker te kussen als hij thuis komt maar dan is zijn zaad vast niet goed *alcohol*, what the f*ck ben vast en zeker blond... Dan vannacht wanneer ik slaapdronken ben en vriend van wat anders toch nog even een wip maken. Tjee echt weer een actie voor mij.
@johanna, ik heb ook vaak last van pijnlijke borsten voor menstruatie. Zodra ik ongesteld ben verdwijnt dat weer.

Hier ook maar wachten, wachten, wachten.....
Ach Nelleke, kan de beste gebeuren. Mijn man is destijds met carnaval verwekt en is toch ok hoor !
Pff gelukkig, he nou 'moet' ik vanacht weer haha Vrienlief zei vanmiddag nog, "schat ik ben deze week echt moe, zou dat van de vele vrijpartijen komen?" Hij ziet me aankomen straks... Hihi

@raar; als ik jou toch niet had! Had ik misschien mijn ei laten schieten...
haha, ik probeer rare man ook steeds droog te zetten ten tijde van mogelijk conceptie. maar dat valt niet altijd mee!

en nee joh, dan had je nog een voorraadjes zaadjes over gehad van al die feestjes tot nu toe was ook vast geen probleem geweest, maar he, ik ben blij als het tot een extra leidt!
Hmm nou we zullen het zien
Ja, Nelleke, vannacht...doe het voor ons! Wij willen cheerleaders zien!
haha, zometeen staan we met zijn allen te naast nelle's bed haha!
Vooruit, vooruit, voor jullie ;) Heb echt geen zin... Ik ga nog even in een filmpje duiken en dan lekker mijn bedje in. Kan ik me nog even een paar uurtjes opladen voor vanacht. Fijne aaf meiden!

*thnx raar, nou zie ik strax tijdens de daad, zo'n 20 meiden met pompoenen naast mijn bed een doen haha*
Sterkte Nelle!

*raar: zullen wij even een cheerontbijtje gaan voorbereiden?*
Vraag even aan Nelleke hoe ze d'r ei wil... ;)
ja met een lekker gekookt of bevrucht eitje hehe!

och, ik ben ook nog een keer het bed ingehopt ergens laat op een avond vorige week toen ik thuis kwam van mijn werk om 24u en we echt geen zin meer hadden. maar als het dan net het goede moment blijkt te zijn geweest... dan zijn we maar wat blij
*ships.., dat is wel écht een inkoppertje*
Ja die baby mag ons straks op z'n blote knietjes bedanken voor al ons harde werk

Ok tijd om weg te gaan, slaap lekker allemaal! (Of niet wanneer je nog even aan de bak moet)
truste!

*gaat lekker slapen, want dan is het eerder morgen en dus eerder zondag en dus eerder testdag, jeuj!*
Truste! *zwaai*
@pink: hahah, ik heb zelfs nog verhuisdozen staan die nog leeg moeten.. en in augustus hebben we ons huisje alweer een jaar! Maar ik weet niet waar ik het moet laten.... en word ook al moe als ik ernaar kijk!!

@Johanna: ja, dit was mijn eerste keer na het stoppen van de pil. Hopelijk komt mijn volgende eisprong wel gewoon normaal en word mijn geduld niet nog een keer op de proef gesteld. Zo te horen heb jij al menstruatie klachten of zwangerschapsverschijnselen (zere borsten), dus bij jou komt er vast ook snel uitsluitsel!

@Nelleke: Zet hem op!!! Zijn zaad is vast al een paar dagen eerder (of vanmorgen?) aangemaakt, dus die alcohol zal er nog wel niet inzitten Alleen maar hopem dat het lukt vannacht haha.

@13: misschien heeft de pijn wel niets met zwangerschap/menstruatie te maken, dus als je pijn blijft houden, zou ik maar naar de HA gaan. Straks heb je een ontsteking ofzo...

Niet alles heeft natuurlijk met voortplanting te maken

Leuk idee van dat lijstje! Leuk om van iedereen wat meer te weten te komen. Hierbij mijn antwoorden:

1) waar ben je trots op?

Dat ik in 1 keer mijn school heb afgemaakt (havo en daarna HBO) en verantwoordelijkheidsgevoel heb. En dat we al heel veel aan de tuin hebben gedaan, zoals het plaatsen van de voortuin, van een vijver in de achtertuin en dat het tuinhuisje nu toch echt bijna af is! (dan moet er nog wel heeeel veeel aan de tuin gebeuren, maar het schiet toch al een beetje op nu!)

2) wat zou je eigenlijk moeten doen, maar kun je jezelf niet toe zetten?

zoals de meesten: Meer huishoudelijk werk… (het weekend is al zo kort... dus maak meestal maar vluchtig schoon). Mijn buurmeisje van 7 maakte zelfs een opmerking dat het een troep bij ons thuis is en vroeg waarom we niet opruimden... dus.....

3) hoe draag je je haar?

Meestal in een knotje of los (halflang stijl haar)

4) hoeveel paar schoenen heb je?

Stuk of 20! maar mijn vriend heeft er nog meer!

5) wat is je favoriete gerecht?

Griekse maaltijden en italiaanse maaltijden!

6) wat hoop je dat je kind van jou erft en wat liever niet?

Wel: verantwoordelijkheidsgevoel, mijn lange benen en mijn dikke haar.

Niet: mijn gevoeligheid, onzekerheid en mijn huid (maar die van mijn vriend was vroeger ook zo erg... dus hij/zij heeft waarschijnlijk pech)

7) wil je van te voren weten wat het gaat worden

Ja, lekker makkelijk met de voorbereidingen.

8) wat doe je voor werk?

Ik werk bij een bank en kan in ieder geval goed sparen en met geld omgaan

Zo, nu lekker naar bedje en morgen Nederland-Japan kijken!!!!

Dan komen er ook gezellig 3 stelletjes langs om te kijken. inclusief hun kinderen! Gezellig! (moet nog wel even goed schoonmaken dus hahaha).

Slaap lekker!
Hoi Meiden ohhhh wat lig ik dubbel hier op de vroege morgen (jaja ik ben al op want de tegelzetter is namelijk hier om de vloer in de hal te leggen en die arme man wil natuurlijk vanmiddag ook voetballen kijken hihihi) door jullie posts mijn dag begint helemaal goed hahaha,

En nelleke nog naast je bed gezien? hahaha

@ 7up wij mogen elkaar de hand schudden wij zijn anderhalf jaar geleden verhuist en ook nog steeds verhuisdozen die niet op te bergen zijn omdat ik niet weet waar ik het moet laten. En van het opruimen hier gaat het meestal ookw el een beetje vluchtig en nu met die verbouwing is het helemaal een puinzooi hahaha dus don't worry je bent neit alleen.

Vanmiddag lekker voetballen kijken ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven