8 weken zwanger en geen gespannen borsten

10-01-2009 20:13 10 berichten
Hoi!

Inmiddels ben ik 8 weken zwanger. bij mijn eerste zwangerschap had ik na 4 weken al last van gespannen borsten. nu TOTAAL niet.

wel ben ik best moe en 's morgens iets misselijk. Maar ik me nu best zorgen, zit het wel goed?

Ik ga over 2 weken voor de termijn echo.
Tja, elke zwangerschap is verschillend. Ik heb nooit last gehad van mijn borsten tijdens mijn zwangerschappen.

Veel succes de komende weken!!!!
Alle reacties Link kopieren
Elke zwangerschap is anders, dus het zegt niets.

Succes!
Maak je geen zorgen, kwaaltjes komen en gaan.

Ik heb nooit last gehad van m'n borsten tijdens mijn zwangerschap. Wel had ik stemmingswisselingen die opeens na week 10 over waren.

Je lichaam past zich met horten en stoten aan, dus waar je eerst last van hebt kan straks weer weg zijn.

Een goede zwangerschap toegewenst!
Zoals de dames hieronder inderdaad ook zeggen. Ieder zwangerschap is anders, en zo ook de kwaaltjes. (Wees blij dat je boezem geen pijn doet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb ook geen last gehad van gespannen borsten. Heb wel 9 maanden lang met megatepels rondgelopen. Je zag eerst de tepels, dan mijn borsten en daarna kwam ik eens in beeld.
Ik had bij de eerste er ook veel last van. Bij de tweede pas veel later. Ik denk omdat mijn borsten al wel wat gewend waren ofzo? Zegt dus niks, maak je geen zorgen!
Bij mij juist het omgekeerde wel gespannen borsten, maar test is negatief

Gefeliciteerd met je zwangerschap..elke zwangerschap is anders!!

Geniet ervan.
Hier ook bij de eerste zwangerschap erg gespannen borsten en nu bij de tweede helemaal niet. Don't worry!
Home is where your wifi connects automatically.
ik wacht dan maar de echo af, vond het best raar maar ga er nu vanuit dat het goed is, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven