Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Misschien heet dat kind nino en riepen ff hem.zijn koosnaampje toe.
l'amour de soi...belle la vie...
quote:nlies schreef op 16 september 2016 @ 16:51:

Het zou me niet verbazen als de volgende generatie weer gewoon: Jan, Piet en Kees heet. Gewoon omdat de ouders van dan het zat zijn om hun eigen naam te spellenDat soort namen zijn hier al heel hip.
Ik heb eens gehoord van een jongetje van een jaar of 7 die Aad heet. Heb ik ook een oude-mannen-naam associatie mee.
quote:Mevrouw75 schreef op 18 september 2016 @ 05:17:

[...]

Dat soort namen zijn hier al heel hip.En bij de meiden dan Fien, Jet en Lies of moet ik meer denken aan Truus, Sjaan en Mien?
quote:Frizz schreef op 17 september 2016 @ 12:25:

[...]

Arie in het Thais? Ik ken een hoop Thais maar er zijn er maar weinig die de R kunnen uitspreken. Nooit gehoord ook, die naam in Thailand, of iets wat erop lijkt.volgens mij heet een van de skytrain stations in Bangkok Ari.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 september 2016 @ 08:49:

[...]

volgens mij heet een van de skytrain stations in Bangkok Ari.Je hebt gelijk. Het is een straatnaam. Ali zal (bijna) iedereen dan zeggen.
quote:LieveMona schreef op 16 september 2016 @ 18:55:

Ik hoorde vandaag een moeder haar (ik gok) zesjarige zoon Arie noemen.. Vind ik toch een beetje een oude mannennaam.

Kan ook weer Hebreeuws zijn.

Ari is de spelling dan.

En ik zie dat t idd ook een IJslandse naam is.

Ik vind Ari op zich wel oké.
668, the neighbour of the Beast
Gezien op school : Eemi. Wat is er mis met Amy? ???
quote:NYC schreef op 18 september 2016 @ 08:35:

[...]

En bij de meiden dan Fien, Jet en Lies of moet ik meer denken aan Truus, Sjaan en Mien?Maakt niet uit, als het maar duidelijk is hoe je het schrijft/ uitspreekt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
in ons dorp is een S.equoia geboren. Echt waar. Het geboortebord was een soort Hiawatha, een indiaantje in ieder geval. Ik snap niet wat je je kind aan doet.
quote:nlies schreef op 18 september 2016 @ 12:53:

[...]

Maakt niet uit, als het maar duidelijk is hoe je het schrijft/ uitspreektMaakt mij ook niet uit hoor maar ik heb al meer dan eens gehoord dat Fien en Sien "hip" zijn maar dat Mien dat niet is. Jaap en Cees zijn wel hip maar Cor en Hein weer niet.
Vanmiddag in de Apenheul gehoord: Pastel. Ik vond het best apart.
quote:ChloeFox schreef op 18 september 2016 @ 15:00:

Vanmiddag in de Apenheul gehoord: Pastel. Ik vond het best apart.Ik vind dat een hele leuke naam hoor voor een aap.

Vanmiddag in de Apenheul gehoord: Pastel. Ik vond het best apart.Haar zusjes heten zeker Rose en Orange? Of Bluebell?
quote:Tulpenbol_boterbloempje schreef op 16 september 2016 @ 18:37:

Zeb en Ranijah (tweeling)Dit vind ik nou juist mooie namen.
quote:watdachtjehiervan schreef op 18 september 2016 @ 15:07:

[...]

Ik vind dat een hele leuke naam hoor voor een aap.

Voor een aap prachtig. Voor dit minder harige exemplaar heeft het voor mij niet de voorkeur.
quote:Mietrot schreef op 18 september 2016 @ 15:09:

[...]

Haar zusjes heten zeker Rose en Orange? Of Bluebell?
Misschien is het al eens ter sprake gebracht, maar hier stond wel eens zo'n lijstje in de krant met namen die ouders hun kinderen wilden geven dat niet mocht.

7 bij voorbeeld. Seven mag dan wel.

Maar ook namen als Captain of Governor mag niet. Waarom zou je het in godsnaam willen?

De meest opvallende vind ik echter Anal.

Ik ga ervan uit dat het een heel normale naam is in India ofzo, maar ik woon in een engels talig land....

Hebben die ouders dat nou echt niet door?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Arme kinderen wiens ouders dat zouden willen en niet inzien wat ze hun kinderen zouden aandoen.

Gooi de naam dan achterstevoren en noem je kind Lana.

Perfect normale naam.
quote:-kuuk- schreef op 17 september 2016 @ 18:22:

Ik verstond net Rook.

Zoon van de Koffietijd-kok (zit nu in eigen huis en tuin)Roque

Vanmiddag in de Apenheul gehoord: Pastel. Ik vond het best apart.Ik ken wel een Lila, misschien familie
quote:ZonnigKleintje schreef op 31 augustus 2016 @ 07:01:

[...]

Ik aan die betweter van een vogel uit de leeuwenkoning.dat was toch zazoe?
Ik had buren en die kinderen heete : Fien .. Pleun ....en tijltje ...ik vond dit verschrikkelijk..

Mag ik een tijltje???
Dochtertje van een kennis van me heet Gigi. Voordeel is dat ze haar eigen naam waarschijnlijk heel snel kan uitspreken... Maar zou eerder mijn huisdier zo noemen dan mijn kind.

Ik vrees trouwens dat, nu Stranger Things zo'n hit is, een heleboel ouders hun dochters Eleven gaan noemen.
quote:MJ87 schreef op 18 september 2016 @ 12:56:

in ons dorp is een S.equoia geboren. Echt waar. Het geboortebord was een soort Hiawatha, een indiaantje in ieder geval. Ik snap niet wat je je kind aan doet.Dan wonen wij bij elkaar in de buurt, want dat bord heb ik volgens mij vandaag gezien! Ik moest ook gelijk aan dit topic denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven