Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
zondag 18 september 2016 om 05:17

zondag 18 september 2016 om 08:49
quote:Frizz schreef op 17 september 2016 @ 12:25:
[...]
Arie in het Thais? Ik ken een hoop Thais maar er zijn er maar weinig die de R kunnen uitspreken. Nooit gehoord ook, die naam in Thailand, of iets wat erop lijkt.volgens mij heet een van de skytrain stations in Bangkok Ari.
[...]
Arie in het Thais? Ik ken een hoop Thais maar er zijn er maar weinig die de R kunnen uitspreken. Nooit gehoord ook, die naam in Thailand, of iets wat erop lijkt.volgens mij heet een van de skytrain stations in Bangkok Ari.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 18 september 2016 om 09:10
quote:LieveMona schreef op 16 september 2016 @ 18:55:
Ik hoorde vandaag een moeder haar (ik gok) zesjarige zoon Arie noemen.. Vind ik toch een beetje een oude mannennaam.
Kan ook weer Hebreeuws zijn.
Ari is de spelling dan.
En ik zie dat t idd ook een IJslandse naam is.
Ik vind Ari op zich wel oké.
Ik hoorde vandaag een moeder haar (ik gok) zesjarige zoon Arie noemen.. Vind ik toch een beetje een oude mannennaam.
Kan ook weer Hebreeuws zijn.
Ari is de spelling dan.
En ik zie dat t idd ook een IJslandse naam is.
Ik vind Ari op zich wel oké.
668, the neighbour of the Beast
zondag 18 september 2016 om 12:53

zondag 18 september 2016 om 14:59
quote:nlies schreef op 18 september 2016 @ 12:53:
[...]
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is hoe je het schrijft/ uitspreektMaakt mij ook niet uit hoor maar ik heb al meer dan eens gehoord dat Fien en Sien "hip" zijn maar dat Mien dat niet is. Jaap en Cees zijn wel hip maar Cor en Hein weer niet.
[...]
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is hoe je het schrijft/ uitspreektMaakt mij ook niet uit hoor maar ik heb al meer dan eens gehoord dat Fien en Sien "hip" zijn maar dat Mien dat niet is. Jaap en Cees zijn wel hip maar Cor en Hein weer niet.

zondag 18 september 2016 om 15:26
Misschien is het al eens ter sprake gebracht, maar hier stond wel eens zo'n lijstje in de krant met namen die ouders hun kinderen wilden geven dat niet mocht.
7 bij voorbeeld. Seven mag dan wel.
Maar ook namen als Captain of Governor mag niet. Waarom zou je het in godsnaam willen?
De meest opvallende vind ik echter Anal.
Ik ga ervan uit dat het een heel normale naam is in India ofzo, maar ik woon in een engels talig land....
Hebben die ouders dat nou echt niet door?
7 bij voorbeeld. Seven mag dan wel.
Maar ook namen als Captain of Governor mag niet. Waarom zou je het in godsnaam willen?
De meest opvallende vind ik echter Anal.
Ik ga ervan uit dat het een heel normale naam is in India ofzo, maar ik woon in een engels talig land....
Hebben die ouders dat nou echt niet door?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

zondag 18 september 2016 om 20:05
zondag 18 september 2016 om 20:07
quote:MJ87 schreef op 18 september 2016 @ 12:56:
in ons dorp is een S.equoia geboren. Echt waar. Het geboortebord was een soort Hiawatha, een indiaantje in ieder geval. Ik snap niet wat je je kind aan doet.Dan wonen wij bij elkaar in de buurt, want dat bord heb ik volgens mij vandaag gezien! Ik moest ook gelijk aan dit topic denken
in ons dorp is een S.equoia geboren. Echt waar. Het geboortebord was een soort Hiawatha, een indiaantje in ieder geval. Ik snap niet wat je je kind aan doet.Dan wonen wij bij elkaar in de buurt, want dat bord heb ik volgens mij vandaag gezien! Ik moest ook gelijk aan dit topic denken