Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
ik fietste vanmorgen lang een huis waar in grote letters voor het raam de naam Berkay hing. Er hing een plaatje van een olifantje onder, maar ik denk toch dat die huizen te klein zijn om een olifant te houden, dus ik vermoed echt dat het een kind is. Geen idee jongen of meisje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Sue-Heck schreef op 14 oktober 2016 @ 14:43:

Ja wederom een mooie gespot: popeentje

Hoe spreek je dat dan uit? Pop-eentje? Po-peentje?

Na wat teruglezen ontdek ik dat mijn naam gedateerd is. Maar gezien mijn voorkeur voor 80's fashion en muziek, klopt dat eigenlijk ook wel weer.
quote:Marquise schreef op 14 oktober 2016 @ 15:05:

[...]

Hoe spreek je dat dan uit? Pop-eentje? Po-peentje?

Na wat teruglezen ontdek ik dat mijn naam gedateerd is. Maar gezien mijn voorkeur voor 80's fashion en muziek, klopt dat eigenlijk ook wel weer.Geen idee, slechts gelezen en niet gehoord. Ik zat ook al met dat dilemma.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Faithlynn zag ik vandaag bij T&T
quote:Phopho schreef op 13 oktober 2016 @ 18:16:

Net in de winkel een Saffira.Ik ken wel een Saphira met een Ierse vader en Nederlandse moeder.
Kindje van kennissen van kennissen van kennissen: Laitley...
Bij de McD: reservering voor een kinderfeestje: Daksh
quote:nlies schreef op 14 oktober 2016 @ 14:59:

ik fietste vanmorgen lang een huis waar in grote letters voor het raam de naam Berkay hing. Er hing een plaatje van een olifantje onder, maar ik denk toch dat die huizen te klein zijn om een olifant te houden, dus ik vermoed echt dat het een kind is. Geen idee jongen of meisjeTurkse jongensnaam!
quote:Sue-Heck schreef op 14 oktober 2016 @ 14:43:

Ja wederom een mooie gespot: popeentje

Echt...

Wat doen mensen hun kind toch aan?!
Darvino.
Als ik ooit een fantasieverhaal à la Lord of the Rings ga schrijven kom ik hier namen voor personages halen.

Everlynn de naïeve boself.

Peiko de kabouter.

Daksh het vliegende paard.
quote:Zebroliraf schreef op 14 oktober 2016 @ 18:21:

[...]

Turkse jongensnaam!dank je
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Shadiënne, net gelezen in een mail van de Prénatal
quote:Aurora_Australis schreef op 13 oktober 2016 @ 15:07:

[...]

Fijn dat je Latijn schrijft zonder s.Gymnasium A gedaan in een ver verleden.
Faylinn zag ik in reacties op fb bij een topic over namen (spijt van namen) maar spijt Had natuurlijk geen van de ouders die reageerden..

Hoop niet dat Faylinn later bij een Engelstalig bedrijf gaat werken.
quote:jomi schreef op 14 oktober 2016 @ 21:57:

Faylinn zag ik in reacties op fb bij een topic over namen (spijt van namen) maar spijt Had natuurlijk geen van de ouders die reageerden..

Hoop niet dat Faylinn later bij een Engelstalig bedrijf gaat werken.Faylinn betekend toch niks raars in het Engels? (is volgens mij zelfbedacht?) Komt vaker voor dan ik dacht!
quote:rosings schreef op 14 oktober 2016 @ 22:01:

[...]

Faylinn betekend toch niks raars in het Engels? (is volgens mij zelfbedacht?)Klinkt echt best lullig in engels.
Kylana

Schulieke

De dochter van kennissen heeft ook een van deze 2 namen gekregen ..
Van het werkwoord to fail bedoelt Jomi denk ik?
quote:rosings schreef op 14 oktober 2016 @ 22:01:

[...]

Faylinn betekend toch niks raars in het Engels? (is volgens mij zelfbedacht?) Komt vaker voor dan ik dacht!Gaat neem ik aan om het feit dat de uitspraak op failing lijkt.
quote:Atia schreef op 14 oktober 2016 @ 22:04:

[...]

Klinkt echt best lullig in engels.

Faylinn versus Failing? Dat spreekt een native Engels wel met een duidelijk verschil uit, internationaal/accent Engels kan wel vreemd zijn idd.

Ik zag het er zelf niet in (ik ben native Engels)
quote:jomi schreef op 14 oktober 2016 @ 21:57:

Hoop niet dat Faylinn later bij een Engelstalig bedrijf gaat werken.

Daar stonden ook wel een paar mooie namen in voor dit topic, waarvan ik alleen Dillen (autocorrect maakt er Willem van ) onthouden heb.

En dan vind ik de uitspraak nog niet eens een 'probleem', maar ik vind de naam er met deze schrijfwijze gewoon niet mooi uit zien.
quote:rosings schreef op 14 oktober 2016 @ 22:07:

[...]

Faylinn versus Failing? Dat spreekt een native Engels wel met een duidelijk verschil uit, internationaal/accent Engels kan wel vreemd zijn idd.

Ik zag het er zelf niet in (ik ben native Engels)

Ik zou Faylinn ook echt wel anders uitspreken hoor. En ik ben geen native speaker.

Ik las het er ook niet in iig en moest even denken over wat er bedoeld werd.
Over Faylinn / failing.

Ik werkte ooit bij een Engelstalig bedrijf, waar een collega werkte met de achternaam Vukkink. Die werd vriendelijk verzocht om alleen op te nemen met de voornaam ipv voor- en achternaam.
quote:greetings schreef op 14 oktober 2016 @ 22:33:

Over Faylinn / failing.

Ik werkte ooit bij een Engelstalig bedrijf, waar een collega werkte met de achternaam Vukkink. Die werd vriendelijk verzocht om alleen op te nemen met de voornaam ipv voor- en achternaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven