Afgrijselijke kindernamen V

07-11-2020 20:11 2817 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 5 inmiddels... o_o en wat blijkt.. het KAN nog steeds erger :lol: :facepalm: :popcorn:

Hier gaan we gezellig verder!

de meest voorkomende/afgrijselijkste kindernamen tot nu toe

1. Priscilliano
2. X'jhaivion Jaymz J'miliano
3. Zus
4. Storm
5. Divaincheley
6. C.hicky-S.ola
7. Diyouvailey
8. Mensje
9. Frankdiamant
10.Nxt
11.Bloem
12. Samba-mamma
13. King
rouge__ wijzigde dit bericht op 10-09-2024 09:43
49.50% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lola.

Sorry maar dat zou ik niet aan mijn kind durven te geven.
Pergamon schreef:
12-12-2020 11:30
Ik vind die Ierse namen echt prachtig. Maar, there is a time and a place. Prachtig dus als je een Ier bent (en in Ierland woont) , waar mensen met de naam kunnen omgaan/uitspreken.

Overigens hebben wij een korte, Nederlandse naam gekozen en ik heb echt 100% onderschat hoe vaak ik de naam moet spellen. Dat het geen top 10 naam is was een bewuste keus, maar zo onbekend? Dat heb ik echt, echt niet zien aankomen.
Helemaal eens met dit.
Ierse namen lijken qua uitspraak in niets op de schrijfwijze, en geen hond die weet hoe je het uitspreekt. Sneu voor het kind.

Dat tweede...ja, hier ook. Korte Nederlandse jongensnaam, en toch spellen veel mensen het verkeerd. Dat hadden wij ook zo niet ingeschat.

Maar goed. Hier in de buurt is onlangs een Kes geboren.
Paupertrol schreef:
17-11-2020 09:05
Hier op school zit dus een Abbygayle. En dat terwijl ik Abigail helemaal niet zo stom vind maar deze schrijfwijze daar krijg ik de rillingen van.
Oh, dat kan op zoveel manieren, heel irritant. Ik werk op een school en ben daar bijvoorbeeld tegen gekomen:

Demi
Daimy
Daime
Demie
Demy
Daimey
Demey

Om gek van te worden. Nou hoef ik zelf alleen maar te onthouden hoe je het uitspreekt, dat scheelt.
SweetFirefly schreef:
08-11-2020 12:14
Doet me denken aan Boi, de hippe versie van Boy ;) Je hoort overigens nooit over meisjes die Girl heten.
Ik hoorde via via over twee zusjes: Vienna en Sienna.
Ik heb een paar maanden geleden een gepensioneerde man leren kennen die Boy heet. Ontzettend aardige man, maar ik kan me er niet toe zetten om zo iemand Boy te noemen.
Little_bird schreef:
12-12-2020 12:39
Lola.

Sorry maar dat zou ik niet aan mijn kind durven te geven.
L-O-L-A, Lola
La-la-la-la Lola :rofl: :muziek:
Pergamon schreef:
12-12-2020 11:30
Ik vind die Ierse namen echt prachtig. Maar, there is a time and a place. Prachtig dus als je een Ier bent (en in Ierland woont) , waar mensen met de naam kunnen omgaan/uitspreken.

Overigens hebben wij een korte, Nederlandse naam gekozen en ik heb echt 100% onderschat hoe vaak ik de naam moet spellen. Dat het geen top 10 naam is was een bewuste keus, maar zo onbekend? Dat heb ik echt, echt niet zien aankomen.
maar echt! sommige zijn echt prachtig maar de uitspraak :sigh:
ilse23 schreef:
12-12-2020 09:12
sl.evin , een jongetje
Ik denk dan oh steven maar dan met een L..
Ik denk dan weer aan die hit van Britney "I'm a slave for you".
Mislukte slavin dus.

Alleen ook nog een keer mislukte geslacht.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
1x was genoeg :whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 12-12-2020 22:58
Reden: dubbel
94.95% gewijzigd
Kwam vandaag Xer tegen....
:@@:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ik zie op FB drie pareltjes voorbij komen: L.ushana, L.uchenzo en L.angeley :bonk:
Wat mij het meeste nu even bijstaat is eerst het meisje wat op school kwam. Haar naam Mädchen, en later kwam haar broertje, Boyke. Niet gelogen.
redhead70 schreef:
18-12-2020 20:13
Wat mij het meeste nu even bijstaat is eerst het meisje wat op school kwam. Haar naam Mädchen, en later kwam haar broertje, Boyke. Niet gelogen.
Oeps, als die transgender blijken te zijn raken ze helemaal in een identiteitscrisis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
redhead70 schreef:
18-12-2020 20:13
er is een Amerikaanse actrice met dezelfde naam Mädchen Amick,
Boyke komt vooral voor in Surinaams-Hindoestaanse kringen
Jufjoke schreef:
12-12-2020 12:52
Helemaal eens met dit.
Ierse namen lijken qua uitspraak in niets op de schrijfwijze, en geen hond die weet hoe je het uitspreekt. Sneu voor het kind.

....
Daar weten Nederlanders wel raad mee hoor, die verzinnen dan zelf wat. Zo ken ik een:

-Ghislaine, spreek uit Gislèèèène in plaats van het correcte Gie-lan
-Joey, spreek uit Yoowie en niet Djoowie want dan wordt de moeder erg boos
-Maureen (Mauw-reen)
-Matthew (Mesjoe)
-Niamh, spreek uit Nie-yum in plaats van het correcte Niev
-Sean, spreek uit Seiyaan

Het ergste is veel van die mensen met kinderen met Ierse namen naar eigen zeggen "echt iets met Ierland hebben" en er vervolgens geen kont van af blijken te weten en er al helemaal niet geweest zijn. Ik ken ook een stel dat "echt iets met Schotland had" en per se met doedelzakken in een kilt moest trouwen. Één keertje op vakantie geweest nog geen tien dagen en dan al die opgeklopte heisa met een gegeneerde doedelzakkenband. Het stel kon drie woorden Engels, had nog nooit van Gaelic gehoord en dachten dat ze in de hoofdstad waren geweest. Glasgow (Gleskoo! Echt een stoere naam voor een jongen!). Eh nee, dat is Edinburgh. "Eddinborroo? Wasda?" Sta je daar in je traditionele kilt inclusief kwast voor je kruis met het hele gezelschap.

Glasgow is voorlopig nog niet geboren, dus Gggggleskooooo! Eeeeten! wordt de wereld voorlopig bespaard.
Deamon! Echt geweldig!
Ghislaine: ik wist niet dat dat ook Iers was. Ik ken het als Franse naam en dan spreek je het uit als Ghiel`ene (sorry krijg accent niet op de e)
Mugske schreef:
21-12-2020 08:39
Ghislaine: ik wist niet dat dat ook Iers was. Ik ken het als Franse naam en dan spreek je het uit als Ghiel`ene (sorry krijg accent niet op de e)
Ja klopt, is ook Frans! Maar de papa van Ghislaine zei trots dat het echt Iers was, want daar had hij zoveel mee. Gislèèeène, ééééten!
lotus77 schreef:
20-12-2020 18:58
Ik ken ook een stel dat "echt iets met Schotland had" en per se met doedelzakken in een kilt moest trouwen. Één keertje op vakantie geweest nog geen tien dagen en dan al die opgeklopte heisa met een gegeneerde doedelzakkenband. Het stel kon drie woorden Engels, had nog nooit van Gaelic gehoord en dachten dat ze in de hoofdstad waren geweest. Glasgow (Gleskoo! Echt een stoere naam voor een jongen!). Eh nee, dat is Edinburgh. "Eddinborroo? Wasda?" Sta je daar in je traditionele kilt inclusief kwast voor je kruis met het hele gezelschap.

Glasgow is voorlopig nog niet geboren, dus Gggggleskooooo! Eeeeten! wordt de wereld voorlopig bespaard.
Gênant gewoon dit.
lotus77 schreef:
20-12-2020 18:58
Daar weten Nederlanders wel raad mee hoor, die verzinnen dan zelf wat. Zo ken ik een:

-Ghislaine, spreek uit Gislèèèène in plaats van het correcte Gie-lan
-Joey, spreek uit Yoowie en niet Djoowie want dan wordt de moeder erg boos
-Maureen (Mauw-reen)
-Matthew (Mesjoe)
-Niamh, spreek uit Nie-yum in plaats van het correcte Niev
-Sean, spreek uit Seiyaan

Het ergste is veel van die mensen met kinderen met Ierse namen naar eigen zeggen "echt iets met Ierland hebben" en er vervolgens geen kont van af blijken te weten en er al helemaal niet geweest zijn. Ik ken ook een stel dat "echt iets met Schotland had" en per se met doedelzakken in een kilt moest trouwen. Één keertje op vakantie geweest nog geen tien dagen en dan al die opgeklopte heisa met een gegeneerde doedelzakkenband. Het stel kon drie woorden Engels, had nog nooit van Gaelic gehoord en dachten dat ze in de hoofdstad waren geweest. Glasgow (Gleskoo! Echt een stoere naam voor een jongen!). Eh nee, dat is Edinburgh. "Eddinborroo? Wasda?" Sta je daar in je traditionele kilt inclusief kwast voor je kruis met het hele gezelschap.

Hadden ze wel een Ceilidh, of dat ook niet?

(ik heb 0 interesse in een huwelijk, maar mocht het om welke reden dan ook toch eens gebeuren dan wil ik dus wel graag een Ceilidh op de bruiloft)
Lotus, ik heb gestrékt gelegen om je verhaal! Prachtig, ik zie het helemaal voor me.
Mugske schreef:
21-12-2020 08:39
Ik ken het ook als Franse naam, maar dan met de uitspraak Zjieslène (zo ongeveer). Dus de S in het midden wordt dan uitgesproken en de G wordt geen guh maar een soort Zjjj.
Daiwy. Dewi was denk ik te simpel?
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Pergamon schreef:
23-12-2020 11:22
Hadden ze wel een Ceilidh, of dat ook niet?

(ik heb 0 interesse in een huwelijk, maar mocht het om welke reden dan ook toch eens gebeuren dan wil ik dus wel graag een Ceilidh op de bruiloft)
Heel gaaf om te hebben én doen! (yep, been there, done that :flirting:)
Divaincheley. Pareltje op de prenatal Facebook pagina 😅
jomata schreef:
25-12-2020 00:35
Divaincheley. Pareltje op de prenatal Facebook pagina 😅
die komt in OP :lijstje: O_o
Bijna alle namen die eindigen op een A.
Ramona, anita, samantha, tanja, elisa. (Noia is niet mijn naam :whistle: )

En ook die met ey.
Lesley, shirley, ashley.

Brr.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven