Al vroeg eerste symptomen van zwangerschap?

14-04-2009 16:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ben erg benieuwd wanneer jullie al iets voelde van je zwangerschap. Wat was dat, en hoe snel al na je eisprong/bevruchting/NOD? Ik lees veel bekende zwangerschapskwalen, maar heb het idee dat die pas optreden na een week of 4 a 5, gemiddeld dan. Maar zijn er ook vrouwen die ergens last van hebben (ruim) voor de NOD?



Hoop dat jullie ervaringen willen delen!



Sabine
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen voor ik ongesteld had moeten worden smaakte de koffie me niet meer (bij beide zwangerschappen). Verder heb ik geen last gehad van kwaaltjes, muv zuuroprispingen en vermoeidheid in de laatste 10 weken of zo.
Ik wist steeds voor ik ongesteld moest worden dat ik zwanger was. Geen echte zwangerschapskwaaltjes, maar het wel 'weten'. Beetje 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik. Na de test zere borsten, moe.. etc.
Alle reacties Link kopieren
Bij zwangerschap 2 en 3 vanaf week voor NOD vaak plassen, misselijk, aderen duidelijk zichtbaar op mijn borsten, had het heel koud, darmen van slag en opgeblazen buik, drukkend gevoel onderbuik, de hele tijd vieze smaak in mijn mond, af en toe maagzuur, emotioneel... Geen twijfel mogelijk, test overbodig...!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Sabine_ schreef op 14 april 2009 @ 19:51:

Heel erg wisselend dus. Ik dacht de de innesteling binnen 6 dagen na de eisprong plaatsvond?Nee het kan zelfs nog 10 dagen na de eisprong plaatsvinden.
Alle reacties Link kopieren
'Leuk' al die kwaaltjes te lezen. Het is zo verschillend per persoon! Jullie raden vast al dat ik volgende week mijn NOD heb en nu wat denk te voelen. Ik zeg al duidelijk denk, want ben me er bewust van dat ik het mezelf aan kan praten omdat ik het zo graag wil. Ben desondanks toch benieuwd naar jullie ervaringen...



@ Ih1974, leuk dat jullie 2 EB's hebben! Hoe reageerden ze toen je een kindje kreeg?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



De bullen (Max en Lola) reageerden eerst heel nieuwsgierig. Toen ik met dochtertje uit het ziekenhuis kwam, hebben we hun aan haar laten snuffelen. Ze vonden het wel gek, maar ook weer leuk. En heel snel vonden ze het de normaalste zaak van de wereld dat zij er was.



Lola is wel in karakter zelfverzekerder geworden. Ze was altijd bangig, maar sinds ze een "zusje" heeft, komt ze meteen naar de visite toe, om haar te beschermen. Dus zij is er alleen maar op vooruit gegaan.



Hopelijk ga je snel zwanger worden. Ik zal voor je duimen meid.
Alle reacties Link kopieren
Hey, ben je een 'bekende'? Woon je in het zuiden van het land en bezocht je vroeger vaak het bulldogforum? Dan ben ik zelfs wel eens bij je thuis geweest!
Alle reacties Link kopieren
yep, ik dacht het al wel, daarom noemde ik hun namen, maar ik dacht; misschien wil je anoniem blijven.



Je bent inderdaad met Bunky bij ons geweest voor een bullenwandeling.



Hoe gaat het verder met je? Ik heb je al een tijdje niet meer gezien/gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt! Grappig je hier te treffen. Schrijf idd minder op het BDforum, maar ben hier vrij actief al een hele poos. Met mij gaat alles goed. Woon ondertussen erg ver bij je vandaan, in N-H met mijn vriend! En zoals je leest gaan we dus voor een kindje. Is nog wel een groot geheim voor onze omgeving hoor , we willen ze verrassen!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer ervaringen/symptoompjes?
Alle reacties Link kopieren
Op deze website kan je meer informatie over de symptomen van een zwangerschap terugvinden:

Baby en Kind Informatie
Alle reacties Link kopieren
Bij alledrie mijn zwangerschappen voelde ik me een dag of 2 voor mijn NOD een beetje "brak" terwijl ik niets had gedronken. Bij de eerste (die eindigde in een miskraam) had ik daar ook nog zere borsten bij, maar mijn dochter en bij de huidige zwangerschap niet. Kortom, niet echt overtuigend, ik moest echt een test doen om het zeker te weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven