April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Lilien, fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad afgelopen week en leuke foto en bericht op Hyves!

Fach,wat balen dat Ole je bril heeft stukgemaakt. Ik ben daar ook altijd bang voor, ik draag overdag lenzen,maar 's avonds draag ik een bril en dat vindt Zahra ook reuze interessant.
Draakje: Fijn dat het beter met T. gaat.

Gezellig feestje gehad?

Fachat: Jullie ook een leuk feestje gehad?

Lilien: Leuk! En een leuke foto van Kaj. Wat een grote knul.

Wat een leuke foto's ook van Robbie en Finn!

Hier ook druk met buitenspelen. En zelf heb ik ineens de spirit dat er ineens nog vanalles af moet voordat ik weer aan het werk ga in juni. Zo wil ik voor Koen boven een leuke jongensslaapkamer maken (hij slaapt nu nog beneden). Moeten er ineens foto's ingeplakt worden (lekker weer voor . En natuurlijk moet er ook van alles in de tuin gebeuren. Verder ook nog aan het nadenken over Koen zijn verjaardag. Ben er nog niet over uit of ik het op één dag vier (de zondag voor zijn verjaardag) of verspreid over twee dagen. Zogenaamd druk druk druk dus.
Zwembad was een ramp, X dierf niet in het water. In bad had hij destijds ook zo een problemen. Maar die zijn inmiddels opgelost. Wel ja, als het mooi weer is gaan we een zwembadje buitenzetten en zien hoe hij daar op reageert.

Lilien ik ga zo kijken op hyves !
Feestje was leuk. Je smelt van zo'n glunderend toetje bij een nieuw kadootje.

Wat een rare actie van schoonmoeder fach. En muis, ook al zo'n vreemde.

Witch, wat jammer dat X het water eng vond. Niet dwingen, maar spelenderwijs laten ontdekken. Gelukkig komt de zomer eraan met mooi weer.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ach ja, mijn schoonmoeder. Ik mag haar erg graag, maar ze is gewoon niet zo family-minded en dat kan ik soms gewoon niet zo goed begrijpen. Zo belt ze misschien maar 1 a 2 keer per maand en slaat onze verjaardagen ook bijna altijd over. Toen wij onze geregistreerd partnerschap aangingen hadden we allebei onze moeders als getuige gevraagd, maar haar kwam het niet zo goed uit want dan moest ze een dag vrij vragen van haar werk???? Ik kan daar gewoon met mijn pet niet bij!

Heerlijk dagje hier vandaag! Vanmorgen met zijn allen naar het zwembad en itt Xander vond Ole het echt geweldig! Hij lag echt met een big smile in het water, heerlijk vond hij het. En maar op de kant klimmen en het water weer in springen en oh nee ik mocht hem niet vasthouden, Ole wilde zelf zwemmen! Was echt heel leuk! Terug naar huis viel hij in slaap in de bakfiets. Toen hij later thuis weer wakker werd was hij heel verdrietig, "zwemmen, zwemmen" en dikke tranen!

Witchke, een badje in de tuin in de zomer lijkt me idd een heel goed idee! en er dan lekker ook zelf in gaan zitten en dan steeds een stukje groter. Ik weet niet of ze bij jou ook van die openbare pierenbadjes hebben in de zomer, dat is niet zo grootschalig, het is niet diep en dus misschien ook wat minder eng?

' s avonds dus gebbqt was erg gezellig! Feestje wil ik het niet noemen, dat komt dinsdag wel. Ole heeft vandaag zo'n politie-sirene met micropone voor op zijn nieuwe fiets gekregen.. hij vond het prachtig (Kaj trouwens ook)!

Lilien, fijn dat jullei vakantie zo leuk is geweest! Jullie hadden wat weer betreft ook wel een topweek uitgekozen zeg!
mogge

wat was je laat fachat...
Goedemorgen!!
goedenmorgen. Fachat is idd altijd van de late posts.

Wij zijn weer thuis. Gisteren een lange dag in de auto, maar alles is weer goedgegaan. Ik ben echt enorm trots op mijn mannetje, die zo goed kan auto-rijden.

We hadden onderweg hele leuke boekjes gekocht, van ravensburger, "wieso, weshalb, warum" bijvoorbeeld over auto's. Leuk boekje met allerlei wetenswaardigheden. Jammer genoeg hebben ze die niet in het nederlands. Wil er nu nog een over vliegtuigen. Dan kunnen we Finn mooi voor de vakantie al uitleggen wat we gaan doen.

Witchke, wat vervelend dat Xander niet van zwemmen houdt. Wij zijn al lang niet meer gaan zwemmen, maar Finn is zo gek op badderen dat ik het vermoeden heb dat wij geen problemen krijgen.

Fachat, vreemde actie, als je nou in het buitenland woont kan ik me zulke dingen voorstellen, maar anders?

Schattig dat Ole zo gek is op zwemmen. Wat een onderneming naar artis zeg! Pff, ik was gillend gek geworden.

Leuk DN, schattig die happy faces! En super dat het beter gaat met de kleine.

Ik vind het wel erg jammer dat ik zo ver bij mijn nichtje vandaan woon. Ze is echt enorm lief, slaapt heel goed. Dat is het enige, ze slaapt misschien een beetje te goed. Misschien moeten ze het huis iets donkerder maken, zodat het niet zo'n pijn aan de oogjes doet.

Maar jeetje, wat een mini-popje is zo'n kindje dan zeg. Haha, dan zien we Finn ernaast (die alleen de laatste 3 weken alweer 1.5 cm is gegroeid), enorm grapig.

Zal kijken of ik een leuke foto heb, Finn stond continue heel lief over het wiegje te gluren.

Ik heb vandaag lekker vrij! Finn is naar de creche (betaal me toch blauw, dus heb hem maar gebracht), kantoor laptop werkt momenteel niet (erg onhandig want ik wou echt even mails bijlezen), man zit op kantoor (die moet vanmorgen werken), dus ik ga maar weer eens aan mijn studie beginnen. En even een heleboel wassen draaien.

Tot later
Goedemorgen! Druk, maar gezellig weekend gehad.

Micha, wilde gisteren nog komen maar zwager zou bij hem thuis op Puk passen en hem 's middags weer terugbrengen. Was een goed plan, ware het niet dat vriend de autosleutels had meegenomen naar hockey en Puk dus niet kon worden vervoerd (handig).

Morgenmiddag wat leuks doen? het wordt 19C!
Bm, dat zijn voor mij niet eens zulke rare tijden hoor! Ik ga gemiddeld tussen 0.00 en 01.30 uur naar bed! Heb het altijd veel te druk met van alles! (en dan nog te weinig tijd!)

Kaj is ziek en dat komt erg slecht uit!

As woensdag heb ik inschrijfdag van het nieuwe cursusblok en dat is altijd een hele drukke dag die, om alles soepel te laten verlopen, goed voorbereid moet worden. Alles verzamelen en klaarzetten zou ik vandaag gaan doen omdat ik morgen vrij ben vanwege Ole's verjaardag. Nu proberen om alles via de mail te gaan regelen. woensdag kan ik ook niets meer doen want dan moet om 07.30 op de inschrijflocatie zijn!
Och wat vervelend Fachat! Zal je altijd hebben. Kan je man misschien een paar uur oppassen, zodat je vanmiddag even wat dingen op locatie kunt voorbereiden?

Wat heeft Kaj? Hij is volgens mij niet vaak ziek, of wel?

Leuk Lara, iets gezelligs doen met dit mooie weer. Ik had nog in mijn planning staan heel even bij je langs te komen afgelopen dagen, maar zoals je je kunt voorstellen was ik te druk.

Heb wel nog even tijd gehad om een hema leeg te kopen.

Heb nu "echt" ondergoed voor Finn gekocht. Hij heeft nu een paar keer op de wc geplast, dus ik hoop hem straks met mooi weer thuis in een hemd en een stoere boxer te kunnen laten rondlopen, heel misschien helpt het (vind het niet echt fijn hem helemaal naakt te laten rondlopen op de tegels hier).
Nee man kan helaas niet oppassen, hij zit nu in Utrecht (moest daar om 7 uur al zijn) en moet vanmiddag nog naar Rotterdam!

Kaj is niet heel ziek, hij heeft een beetje hoofdpijn, buikpijn en keelpijn, volgens mij van die kwaaltjes waarbij ik gewoon naar mijn werk zou gegaan zijn. Maar goed, hij zegt dat hij echt, echt niet lekker is, dus dat geloof ik dan maar. Als het me vanuit hier niet lukt rijd ik vanmiddag misschien toch even met Kaj naar mijn werk (wat eigenlijk niet mag met een afgekeurde auto), maar ik hoop dat het met de mail gaat lukken.
Snap ik best Swiss. Zijn vast hele drukke dagen geweest. hoe dan ook wel jammer, want het zou leuk zijn jullie weer even te zien.

Zo'n hemdje en broekje is wel een idee voor de zomer inderdaad. Wat heb je nog meer gekocht?

Ik heb Puk gisteren voor het eerst op de toiletverkleiner gezet voordat hij in bad ging. Hij vond het maar gek en zei dat hij niet hoefde te plassen. Na een tijdje heb ik hem er maar afgehaald en vervolgens plast hij voor het bad. Clown.

He wat een slechte timing! Maargoed, aan een wat ouder (niet heel erg) ziek kind heb je gelukkig niet je handen vol toch? En hoe was je anders gegaan? Met de trein?

Eb hoe hou jij zulke korte nachten vol?? En slaapt Ole nog steeds goed?
Goedemorgen,

Frambooske gaat alles goed daar in het hoge noorden? Ik mis je gezelligheid!!

Dadelijk met Vincent naar de KNO. Een hoortest ik ben benieuwd.

Tot later!
wat t-shirts, polo's, jip en janneke laarzen (makkelijk herkenbaar op de creche), tekenspulletjes, een petje, dat soort dingen. Gewoon van die dingen die je nodig hebt, niet echt super-gaaf (hoewel ik het petje wel erg leuk vindt), maar meer dat we kleren nodig hebben en ik weinig tijd had.

Bij de H&M hebben we trouwens wel leuke simpele polo's. Gelukkig is de opening voor het hoofd groot genoeg (is soms een beetje moeilijk bij Finn). Gisteren had hij een licht-blauw polo'tje aan, prima te doen.

Nu ga ik echt aan mijn studie beginnen.
Fach, wat vervelend! Ik zou denk ik hetzelfde doen als jij: je kind toch maar geloven, ook al was je eigenlijk naar je werk gegaan. (het doet me trouwens wel goed om te lezen dat je ook zo'n niet-familie-georienteerde schoonmoeder hebt! Die van mij is precies hetzelfde...)

Swis, heeft Finn ook al zo'n groot hoofd? Steijn en Mees ook! De pest is dat Steijn niet zo heel lang is, waardoor ik zijn blonde bolletje altijd in shirtjes aan het wurmen ben. (daarom draagt hij vaak overhempjes en polo's!)

Witch, zo'n opblaasbadje is een goed idee! Ik weet zeker dat Hugo het zwembad doodeng zou vinden (hij vindt namelijk bijna alles eng...), maar dat een opblaasbadje goed zou werken!

Poehee, ik weet het niet meer! Volgens mij heb ik last van voorjaarsmoeheid (heb ik eigenlijk altijd als de seizoenen wisselen), want ik ben niet vooruit te branden.
Zwaai!!! Lekker weertje weer. Ik zit de godganse dag in de achtertuin met Fleur en Luuk ligt in zijn wagen te tukken of in zijn bedje.Heerlijk hoor!

De laptop loopt nog steeds veelvuldig vast, dus weinig mogelijkheden om het forum een beetje bij te lezen (zit nu even op zolder omdat de kinders in bed liggen)

Ga nog even wat was strijken en dan snel weer de tuin in :-)
Heb je je werk af kunnen krijgen Fachat?

Hier ook een probleem met een te groot hoofd, hoewel ik stiekem denk dat shirtjes raar gemaakt zijn. Ik vind namelijk niet dat Puk een groot hoofd heeft, maar shirts zonder knoopsgaten bovenin passen toch vaak niet over zijn hoofdje heen.

Ik ben ook doodmoe! Al een paardagen. Misschien hangt het in de lucht?
Oh Laar, jij bent dus ook al zo moe? Ik wijt het aan het voorjaar!

Mees is snipverkouden met bijbehorende smurrie-oogjes. Wij hebben vandaag dus he-le-maal niets gedaan, aangezien MeesjeMees verre van fit was! Het arme mannetje heeft alleen maar geslapen en slecht gedronken.

Het gekke was dat Steijn en Huug ook graag thuis wilden blijven! Normaliter willen ze alleen maar naar buiten (behalve als het regent; dan smelten ze.), maar vandaag wilden ze thuis zijn en thuis spelen. Het kwam mij erg goed uit, kan ik je zeggen!

Steijn is trouwens zo'n moppie! Hij zegt netjes bij alles wat hij aan iemand geeft "alsjeblieft" en wenste iedereen aan tafel "smakelijk eten"! Hugo's repliek elke keer: "Oké."
haha, Oke is een prima antwoord. Finn zegt heel braaf danke, ook als wij elkaar iets geven en vergeten te bedanken. Dan kan hij je heel boos aankijken omdat je niet beleefd bent!

Groeien jullie kids ook zo snel? In lengte en ontwikkeling?

Ik heb het idee dat Finn ineens weer met sprongen vooruit gaat.

Vervelend dat jullie zo moe zijn, bij mij valt het eindelijk eens een keertje mee. Ik hoef zeg maar maar 2 weken bij te slapen in plaats van 3 of 4.

Ben ook benieuwd of je alles nog hebt kunnen regelen Fachat. Is Kaj weer een beetje beter?

Finn heeft trouwens echt een groot hoofd (heeft ie van zijn vader). Heb al een aantal polo's die ik dus niet over zijn hoofd krijg. Handig!
Heb mijn werk, dankzij mijn lieve collegae en vrijwilliger af kunnen krijgen en hoed er gelukkig morgen niet naartoe! Misschien nog wat telefoontjes plegen, maar da's niet zo erg!

Kaj is weer stukken beter, hij wilde 's middags eigenlijk weer naar school (hij begon zich een beetje vervelen).

Wat een nette jongetjes allemaal! Ole zei vandaag eigenlijk voor het eerst dank! Vond ik al heel bijzonder, zo uit het niets.

Kom net van naailes en ga nu nog ff het huis versieren samen met V.

Esan, hoe was het bij de KNO?

Ole slaapt nog steeds goed trouwens, is echt heerlijk, rond 7 uur begint hij te roepen dat hij uit zijn bedje wilt, echt een verademing!

Ik ga trouwens normaal gesproken altijd met de trein naar mijn werk, is maar 20 minuten. En parkeren bij mijn werk is gewoon veel te duur (25 euro p/d), bovendien sta ik toch alleen maar in de file heen en terug. Maar overdag, zeg maar tussen 10.30 en 15.00 uur gaat het wel sneller met de auto.
Goedemorgen!

Gefeliciteerd voor Ole en Luna!

Wat heerlijk dat Ole eindelijk zo goed slaapt Fach. Houden zo! Heel veel plezier met jullie feestje vandaag.

Laar, vanmiddag iets leuks doen is een goed idee! Probeer Puk er maar een beetje vroeg in te gooien voor z'n middagslaap.
goedemorgen. typ met 1 vinger, dus geen hoofdletters helaas. gefeliciteerd ole en luna, alweer zo'n mooie dag om jarig te zijn!

drop, helemaal vergeten te reageren op jou. Je wilde woensdag langskomen. Vind ik gezellig, noah is 's ochtends op de creche en mijn oma komt ook nog even langs voor zijn verjaardag, maar dat is geen probleem. Dus als je nog zin hebt, dan hoor ik het wel. Ben wel benieuwd naar jou en Luuk!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Gefeliciteerd Ole en Luna! Maak er een mooie dag van.

Micha: ik gooi Puk er op tijd in en dan zijn we rond ahlf 2 ready to go. Gezellig!
Ole en Luna gefeliciteerd! En de ouders natuurlijk ook.

Fijn dat je alles gisteren nog hebt kunnen regelen Fachat.

Veel plezier vanmiddag Lara en Micha, gezellig.

DN en Drop ook al een meet, gezelli.

Finn en ik zijn voor de verandering weer 2 dagen met z'n tweetjes. Vanavond mag hij lekker winnie de pooh kijken als ik aan het koken ben. Ik had een dvd gekocht over leren tellen. Het is een leuke dvd, dus die mag hij mooi zo'n 1 a 2 keer per week kijken.

Lara, Muis hoe is het met jullie vermoeidheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven