***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Agossie, ja tegen dit soort foto's kan ik dus niet meer hé, dan breekt je hart toch... ...., en dan is het nog niet eens mijn eigen kleine manneke...

Xaloy en Compli, wederom heel veel sterkte... Net de hele lieve woorden van compli gelezen, ( "maar internet", ja ja ) en dan aan het eind toch weer de minder gunstige berichten. Misschien een heel dom idee hoor, maar kan de reis van Groningen naar E'de niet ook te maken hebben met z'n verhoging nu? Zijn toch weer andere indrukken die hij te verwerken krijgt op zíjn nog niet 100% herstelde gestel. Ik weet dat het dan bij volwassenen weer omhoog kan schieten, bij baby's niet ook?

In ieder geval zijn de kaarsjes hier weer aan en hopen we dat het nu iets simpels is wat snel over gaat. We duimen door hoor, net zo lang tot jullie bikkel weer lekker in die box ligt te kirren en 's avonds in z'n eigen bedje kan.

Xaloy, kan me voorstellen dat je er totaal niet op zit te wachten, maar als je eens een ander gezicht wil zien waar tegen je van je af kan kleppen, ...ook ik woon nu weer stukken dichterbij..
Jeetje Xaloy en Compli, jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg. En die arme Robbietje, het breekt mijn hart om hem zo te zien. Wat zullen jullie je machteloos voelen op zo'n moment.
Xaloy en Compli, jullie uithoudingsvermogen wordt wel heel erg op de proef gesteld! Zo zijn er positieve berichten, zo is het weer omgeslagen. Men, ik hoop zo dat hij nu last heeft van doorkomende tandjes! Mijn hart breekt als ik hem zo op de foto zie.
Lieve Xaloy; wat krijgen jullie veel te verduren zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zo zat bent en gewoon naar huis wil!!!

Ook ik stel me graag beschikbaar als je een keer een ander wil zien! wil met alle liefde langskomen in het ziekenhuis, kop koffie met je drinken etc. Mocht je hier behoefte aan hebben, hoor ik het graag. Zo niet, heb ik daar ook al het begrip voor.

Heb de kaarsjes weer aangestoken en mijn duimen draaien volop!
Jeetje...... Heb geen woorden voor alles wat jullie kleine Robbie te verduren krijgt en jullie dus ook. Ook hier blijven de duimen draaien en branden de kaarsjes voor Robbie. voor jullie allemaal!
ach die foto...die arme schat...
Nou.. eerlijk gezegd lijkt het me wel een goed idee om de gedachten zo nu en dan een beetje te verzetten. Ik zit al te lang naar ziekenhuispersoneel te staren. Kopje koffie: graag dus. Mobieltje staat aan!
Xaloy; ik ga vanavond naar mijn oma (opa is precies 1 jaar geleden overleden) dus daar kan ik echt niet onderuit. Morgen wil ik graag komen, vind je het vervelend als luna mee komt? anders ga ik wat proberen te regelen hoor!
O nee toch, heeft Robbie alweer koorts. Houdt het nu nooit eens op voor jullie? Xaloy, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Dat je heel hard weg wil rennen en dat het dan ineens weer normaal is allemaal. Ik zou ook willen dat ik wat dichterbij woonde om jullie een beetje te helpen. Heel veel sterkte maar weer, X en C. En al mijn liefs voor Robbie, mijn hart breekt als ik die foto zie, die mooie lieve kleine Robbie, kom op vent!
Lieve Xaloy en Compli,

Potverdomme, wat een beroerde tegenvaller weer. Maar goed om te horen dat Robbie toch lekker lag te spelen. Hopelijk spelen doorkomende tandjes inderdaad mee en kan jullie stoere vent zonder paracetamol.

voor jullie en Robbie!

Compli, mosterd na de maaltijd maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Xaloy, natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je man.
Compli en Xaloy: Een dikke knuffel voor jullie.

En hier ook opwellende tranen van zo'n foto. Ik kijk ook liever niet naar kinderziekhuisprogramma's op tv.

En Compli: wat een mooie woorden.

Fijn dat we jullie zo tot steun hebben kunnen zijn.

En mijn digidinnetjes zijn ook heel belangrijk. Spreek ze op dit moment heeeeeeeel veeeeeel meer dan mijn 'gewone' vriendinnen.

Eerste werkdag was best ok. Moest vanmorgen wel heel erg wennen aan het weer moeten en de drukte in de trein e.d.. Ik heb zo'n hekel gekregen aan al dat gestress.

Koen heeft het ook redelijk gedaan. Eten doet hij alleen helemaal niet van harte. Een fruithap en 130 cc over de hele dag en dat voor zo'n grote jongen. Het maakt ook wel weer dat hij wel wat kan hebben.

Later meer. Ga nu ff sporten.

Icke hoe gaat het bij jullie? Ook een dikke knuffel voor jou.
Xaloy, ik heb weer de kaarsjes aan voor jullie, we duimen dat het iets onschuldigs is.

Heel veel succes maar weer.

Buitenmeisje, wow, na je eerste werkdag ook meteen weer sporten! Ik vind het altijd heerlijk om alleen maar te knuffelen en te spelen met Finn als ik de hele dag weg ben geweest.

Het eten wordt waarschijnlijk wel beter hoor. Finn moest ook even wennen, nu eet hij de creche leeg. Vandaag een volle portie groente en een volle portie fruit. En daarnaast nog 200 ml melk. Zuipschuit.

Ik heb het idee dat Finn een beetje glazig uit zijn ogen kijkt de laatste paar dagen. Volgens mij heeft hij ook erg veel last van zijn tandjes, hij huilt relatief veel en is gewoon niet helemaal zichzelf. Hij drinkt wel goed en kan ook heel hard lachen. Ik heb de creche al gezegd dat ze goed op moeten passen. Je ziet hoe snel het mis kan gaan.

Ik ga weer ff spelen.
quote:leen23 schreef op 05 november 2007 @ 18:29:

Xaloy; ik ga vanavond naar mijn oma (opa is precies 1 jaar geleden overleden) dus daar kan ik echt niet onderuit. Morgen wil ik graag komen, vind je het vervelend als luna mee komt? anders ga ik wat proberen te regelen hoor!Woon je ook in Enschede of omstreken dan?
Hé getverdemme nu kan ik dus niet even langskomen wippen ter afleiding, mooi ka u tee.

Ik kan het me ZO indenken dat je er he-le-maal klaar mee bent gewoon! Je wil door, je leventje weer oppakken, maar het is jullie gloeiende gloeiende niet gegunt!

Wat een klotezooi!

En die foto....precies zoals ik het lekkere bolliewollie ventje paar dagen terug nog heb mogen bewonderen. Met of zonder draden, het is wel een bijzonder lekker ventje!! Eg wel!

Hee lieverds, zet hem op weer he!

Heel erg veel liefs van mij!!
he gatver, Robbie koorts en weer alle toeters en bellen.

Laat die nachtmerrie nu maar eens stoppen. En wel NU!!!!!!

Lieve Xaloy en Compli ik hoop dat dit het laatste hobbeltje is en Robbie nu alleen nog maar stapjes voorwaarts doet en zeer binnenkort met zijn lieve papa en mama mee naar huis mag.
Morgen dus ws Leen23 als gedachtenverzetster, woensdag gaat me niet lukken maar evt. zou ik donderdag even langs kunnen wippen ( ben de hele dag beschikbaar ) ervan uitgaande dat jullie jochie er dan ook nog ligt. Ik heb alleen geen tel.nr. van je , wel nog je mail-adres. Ik mail je wel even en als je het leuk vind om donderdag koffie of thee te drinken dan laat maar weten...

Zo langzamerhand is dus nu de paracetamol uitgewerkt. Er gaan hier nu nieuwe kaarsjes aan en de afstand moet nu toch te overbruggen zijn dus ik hoop dat het helpt.
Xaloy, Compli, die foto!!

Arme, arme Robbie!

Ik hoop op en duim voor doorkomende tandjes!
Jeetje Robbie, ik verwachtte eigenlijk prachtig goede berichten. Nog even doorzetten kanjer, je bent er bijna!!!

Sterkte Xaloy en Compli.
O nee, het houdt ook gewoon niet op he, lijkt het! Ik hoop dat Robbie een goede nacht heeft en morgen koortsvrij wakker kan worden, want het heeft lang genoeg geduurd nu, tijd om beter te worden, vent!

Hier ook wat minder nieuws.. Daan heeft de vijfde of zesde ziekte; hij werd vanmorgen wakker met allemaal grote rode vlekken en rode bultjes, van top tot teen. Hij heeft geluukig geen koorts en ook geen jeuk of pijn, maar hij is wat hangerig en jammerig en dat kan nog een week duren zegt de dokter.
Hoe is de nacht van Robbie geweest? Ik hoop echt dat hij lekker rustig heeft geslapen zodat hij wat kracht heeft kunnen opdoen!

Lievelust: arme Daan! Hoe lang duurt zoiets?

Zucht. Max is al een uur wakker en wil niet meer slapen. Ik ben er vannacht al zo vaak uit geweest. Heb hem nu maar in de box gelegd om te spelen, want ik weet het ook even niet. Ik hoop dat hij zo moe wordt zodat ik eindelijk kan slapen...
Hier ook een slapeloze nacht, Daan heeft maar 2,5 uur geslapen vannacht. Hij heeft geen koorts, maar voelt zich blijkbaar toch niet lekker. De rode vlekken hebben zich nog wat uitgebreid en zijn rug zit nu ook onder, maar hij

heeft erg geen pijn of jeuk aan en hij eet ook goed gelukkig.

Ik kijk het nog even aan, als ie straks nog niet wil slapen ga ik even langs de ha, denk ik.

Lara..ha zei isteren dat het 2 dagen tot een week mocht duren. Als hij dan nog die uitslag heeft krijgt hij medicijnen.

Is Max een beetje ziek dan, omdat hij ook zo slecht heeft geslapen?
Zahra is ook niet lekker. Ze voelde gisteren warm aan dus ik ging haar even tempen, had ze dus 39.3! Ik heb de huisartsenpost gebeld en die vroegen gelijk allerlei dingen of ze bijv. huilde bij het verschonen etc. ik moest gelijk aan Robbie denken (luierpijn). Gelukkig heeft ze dat niet, maar ze is wel een beetje jammerig en jengelig. Misschien dat er tandjes doorkomen , hoewel ze geen last heeft van luieruitslag. Ik heb haar een paracetamol gegeven en ze is vannacht wel een paar x wakker geweest, ze sliep erg onrustig en ik moest dus steeds haar speen terugstoppen, maar volgens mij had ze toen geen koorts meer. Ik ga haar straks weer even tempen als ze wakker is. Door de meningitis van Robbie ben ik er niet gerust op. bij de huisartsenpost zeiden ze wel dat ik gelijk mocht bellen als ik het niet vertrouwde, liever een keer te veel dan te weinig.
Ach gossie, wat een boel zieke kleintjes!

Lievelust, wat is de vijfde of zesde ziekte? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord! Hoe komt hij er aan? (of beter, hoe komt hij er vanaf?) Nu maar hopen dat het twee dagen en geen week zal duren eer dat hij zich weer wat beter voelt.

Layla, ik hoop dat Zahra zich vandaag wat beter voelt! Fijn dat de huisartsenpost zei dat je beter een keer te veel dan een keer te weinig kan bellen!

Lara, hoe gaat het met Max? Is hij ook niet lekker of is hij gewoon erg vroeg wakker? Wat vervelend dat je zo weinig hebt kunnen slapen!

Compli en Xaloy, hoe gaat het met Robbie? Heeft hij een goede nacht gehad? Is de koorts weg? Hopelijk zijn het tandjes en is het niets anders!

Buitenmeisje, WOW! Sporten na je eerste dag werken! Hoe vind je het om weer aan de slag te zijn?

Snap weinig van Hugo op het moment. Hij was gister hardstikke gezellig en deed lekker mee, maar de laatste voeding was dus een ramp! Hij heeft vreselijk hard liggen huilen en werd pas rustig toen ik hem in badje deed en daarna nog een verhaaltje voorlas. Ik weet niet waarom hij zo huilerig was. Oh well, vandaag maar even aankijken, maar ik denk dat hij bezig is met het laten vallen van zijn laatste dutje.
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar naast de bekende kinderziekten (mazelen, rode hond enz) zijn er ook nog een zgn vijfe en zesde ziekte. Allebei een virale aandoening, maar ook allebei vrij onschuldig. waarschijnlijk heeft hij het van iemand opgelopen die drager is van het herpesvirus, maar aangezien dit nogal wat mensen zijn (volgens ha) kan het wel van iedereen komen. Een behandeling is niet nodig, tenzij hij pijn of jeuk krijgt aan die vlekken, het gaat anders vanzelf weer over.
Robbie, gaat het al beter met je, kereltje? Nu koortsvrij worden en blijven, vent, want het is veel te lekker herfstweer om in een ziekenhuis te liggen! Kom op ventje, zet door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven