***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jaahaa, het is vroeg! Dit weekend ben ik aan de beurt om vroeg op te staan, vandaar.

Lara, wat klinkt het als een goede dag! Wat fijn dat Max zich zo goed heeft gedragen!

De intocht gister was eigenlijk niet zo leuk. Het haalt echt het slechtste in mensen naar boven en ik werd er behoorlijk sjacherijnig van. Muisman, ik en de jongens zijn "aangereden" door een fietser, omdat hij een goed plekje wilde hebben! Kom op! Hugo vond het helemaal niet leuk meer toen hij Zwarte Piet (op waterski's) zag en het mannetje heeft liggen huilen. Huilen! We zijn maar weer naar huis gegaan met een gillende Hugo en een slapende Steijn.

Ah, jongetje redden!
Hey, nog een vroege vogel zie ik!

Vriend kwam net in bed liggen en ik kon niet meer slapen, dus ik loop nu even lekker met een maskertje op m'n hoofd een beetje op te ruimen.

Daan ligt ook al te pruttelen, dus die ga ik zo in bad doen en dan is het weer Bambix tijd!

Leuke foto's weer btw!
De katten gaan achterin een van de bussen Fachat, zodat je ze niet kan horen. Ze krijgen ook een rustgevend middel. En dan maar hopen dat ze niet gek worden. Anders kunnen we het niet doen! Veel krantenpapier, maar tussendoor niet verwisselen want dan gaan ze er vandoor, dat weet ik zeker!

Jeetje Muis, jullie hebben wat met aanrijden lately!
Ik kreeg gister trouwens een heel leuk pakketje bij de post :-))) Een heel lief mutsje voor Robbelepop! Hij heeft het gistermiddag al aangehad, en het staat hem schattig! Dankjewel Micha, je bent een lieverd.

Fachat, wij hadden ook begraven sleutels in de voortuin. Erg handig, toen Robbie in het ziekenhuis lag en Yasmijn een set sleutels had en Compli de andere. Heb toen wel de buurman met een schep erbij moeten halen omdat ik het met losse handen niet kon vinden, Compli had het errug goed begraven.
quote:fachat schreef op 24 november 2007 @ 22:28:

Die Sje is ook al lang trouwens!Ja dat klopt, maar is ook niet zo gek aangezien zijn papa bijna 2 meter lang is .
quote:Icke schreef op 24 november 2007 @ 22:13:

Jaimie,

Haai!!!Haai!! Ik had gister een roseetje te veel op dus ben snel naar mijn bedje gegaan!
Vriend zit te zeuren dat ik achter d epc zit dus ik ben weer weg
Mooie foto's van Zahra !!

Xander kan trouwens zitten !!
Goedenmorgen, ik ben gebroken.

Heb al weer een paar gebroken nachten gehad en ben nu helemaal stuk. Lekker gezellig voor mijn schoonouders.

Gisteren de hele dag lopen mopperen op manlief.

Finn is een beetje heel erg actief. Hij lijkt wel adhd te hebben zeg, het kan hem niet gek genoeg. Hopenlijk gaat het vandaag een stukje beter. Ben blij dat ik morgen weer kan werken, ff rust.

Haha moest lachen om die sleutel verhalen. Ik had woensdag mijn sleutel in de koffer gedaan, en vergeten eruit te halen. Mijn man had de koffer donderdag en vrijdag meegenomen, dus ik zonder. Niet handig. Gelukkig had ik een garagedeur opener in de auto liggen en kunnen we via de garage het huis in. Nu kon ik alleen de woning niet op slot doen, maar ok.

Gisteren weer iets gebeurt, we waren met z'n allen de stad in en zaten koffie te drinken. Finn hield weer de Finnshow en zat schattig te lachen tegen iemand naast ons. Op het moment dat zij wegging, gaf ze Finn gewoon een hele mooie teddybeer. Kerstkado. Nou ja zeg, da's toch niet normaal!

Ff het tegengestelde van jou fietser actie Spitsmuis.

Ga Finn maar eens troosten en aankleden.
Xaloytje, heb je het al over het laminaat gehad?? Succes met alle voorbereidingen...klinkt enorm druk maar wel erg leuk! Ben blij dat jullie je weer met dit soort dingen bezig kunnen houden! Back to 'normal'!
Ik ben mijn eigen bananenschil
moemoemoemoemoe!

We willen graag de 23uur fles weglaten omdat Tommy tegenwoordig na 23uur niet meer in slaap te krijgen is. Gevolg, Tommy wordt om 5uur wakker! (was te verwachten maar o.k je hoopt op een wonder....)

Voor ons al een beetje luxe, want de afgelopen diarree week werd hij 3x per nacht wakker met èn honger èn vies van top tot teen incl.slaapzak

Op zulke momenten denk ik echt mèn wat is een kind hebben toch zwaar, en 2 zal helemaal een ramp worden!!HELP

Ook denk ik dan weer, als ik nu al van die nare gedachtes heb wat moet onze Ickje dan soms wel niet denken???Hopelijk soms ook iets in die trans anders ben ik een schaamteloze moeder!

Maar goed, genoeg geklaag, heeft iemand de gouden tip om de laatste fles weg te kunnen laten????

Layla mooie foto's! En wat is Zahra al een grote baby! lekker bol snoetje Kopenhagen leek op een gegeven moment wel de droomvlucht in de Efteling of niet?

Spitsmuis Wat ontzettend jammer dat de Sint zo tegen viel!Toen ik gister las dat je heen zou gaan dacht ik wel ff shit! had ik ook moeten doen!Maar het was dus niet zoooooow leuk....

Aankomende zaterdag komt er een sinterklaas (collega) op mijn werk voor het personeel. Heel leuk!!Ik ga samen met mijn vriendin(die ook collega is) Tommy, en haar zoontje van 2 er naar toe.

Krijgen ze ook een kadootje enzo....heb er zin in!

Swissie dus Finn kreeg zomaar een beer kado van een vreemde???Dan heeft hij wel heeeeel erg lief gedaan zeg!!Was er kermis in de buurt ofzo??Of hebben mensen in Zwintserland altijd een kadootje op zak?

Xaloy sterkte met verhuizen! mèn is dat niet ontzettend zwaar na alles wat jullie de afgelopen maand hebben meegemaakt? Tja, je hebt ook geen keus hè?gewoon maar doorpakken, en straks in Zwitserland even tussen de bedrijven door proberen ergens? je rust te nemen...

Witch voor Xander!!
Nou ik heb een lekker avondje gehad, had niets met vriendinnen afgesproken, want vond het juist zo lekker om eens echt alleen thuis te zijn! Heb lekker wat aangerommeld! Heb ook de hele nacht geslapen en ben niet, zoalsik had verwacht, een paar keer wakker geworden. Wel moest ik vanmorgen om 7 uur echt mijn bed uit om te kolven want mijn borsten stonden op springen (dit terwijl ik om 24 uur voor het laatst had gekolfd, kan je nagaan hoeveel Ole 's nachts nog drinkt! Ben daarna wel weer mijn bed ingedoken!

Jammer spitsmuis dat de intocht zo tegenviel! Mensen kunnen zo hebberig worden op dat soort momenten, heel irritant!

Is die aanrijder van Spitsman ooit nog achterhaald eigenlijk?

Wat lief Swissie, een teddybeer voor Finn! Ik houd erg van rommelmarkten en op elke rommelmarkt krijgt Kaj wel een paar dingen gratis mee, vooral toen hij nog kleiner was!

Leuke foto's Layla! Leuk zo'n webalbum!
Iedereen de hort op vandaag?

Wij zitten nog uit te buiken van een heerlijke brunch, alleen Finn is lekker aan het eten.

Die beer was gisteren door die dame net nieuw gekocht, ik geloof dat die beren zo'n ¤ 16 zijn. Een hele lieve beer van Nici (als dat jullie iets zegt).

Geen idee waar Finn dat aan verdiend had, ik was even naar de toilet, toen kwam ik terug en had hij die beer. Swissman was te verbaasd om iets te zeggen (en dat gebeurt echt nooit).

Heerlijk Fachat, af en toe vind ik het ook heerlijk eens alleen te zijn. En ik heb nog nooit gehad dat manlief de kleine mee had.

Framboos, erg he, zo moe zijn. Kan je wel een beetje slapen? Begin je alweer last te hebben van je buikje? Voel je alweer wat?

Xaloy, heel veel suc6 met je hele voorbereiding op de verhuizing. Nemen jullie alles mee (inclusief meubels enzo)?

Als je eventueel nog IKEA wilt kopen, hebben we een naam voor je van iemand die de meubels voor je komt brengen en inelkaar kan zetten. Kost wel wat, maar gaat ook mega snel. En veel goedkoper dan IKEA service zelf. Je zegt het maar.
álles Swissie. Maar we gaan nog een heleboel eerst weggooien of geven. Of laten we achter voor de studenten die al aangegeven hebben er blij mee te zijn.

Olijf, lief, nee, dankjewel. We hebben een adresje dichtbij hier waar we laminaat kunnen krijgen voor 2,50 de meter. Aangezien het zo'n 20 vierkante meter is doen we dat, zijn we voor 50 Euro klaar. Naar jou op en neer rijden kost veel te veel tijd en ook zo'n 50 Euro aan benzine! Toch lief dat je het vroeg, ik kan je aanraden het spul om marktplaats te verkopen. Dat schijnt echt goed te lopen!

Framboos: geen tips om de 23 uur fkes te laten vallen. Probeer het eens gewoon zou ik zeggen, kijken wattie doet. Robbie wilde die voeding al nooit, dus heb dat probleem nooit gehad.

ICke, mijn moeder zou jou even bellen ondertussen. Heeft ze dat al gedaan? Lief dat je nog even dag wil zeggen maar liever niet. Ben precies één avond bij mijn ouders en vind het lullig om dan ook nog bezoek te krijgen. Maar ik kom heus vaker naar Friesland hoor! Sowieso, de eigenaar van de schommelstoel is nu weer zwanger (10 weken) en wil hem graag terug na de bevalling. Dus we zullen sowieso moeten afspreken tussen nu en mei 2008 :-)
Jemig Xaloy, wat een werk zeg! Verstand op nul en doorpakken zo te lezen. Maar wel voor een heel goed doel, straks zitten jullie lekker daar, en zonder al te veel uitloop! Morris en Lars hebben ook zo'n mutsje, vond ze zo schattig! Ik had 'm al weken geleden voor Robbie gekocht voor als hij thuiskwam, in het kader van geluk afdwingen. Had 'm trouwens woensdag al gepost, gaat de post daar nog met paard en wagen of zo?

Framboos, heb geen tip voor je want ik heb nooit een late voeding gegeven. Hoop echt voor je dat Tommy snel weer lekker slaapt zodat jij ook weer kan bijslapen.

Swissie, wat lief dat Finn zomaar een beer kreeg!

Wat een druk weekend hier zeg, vandaag naar broer van vriend in Utrecht, gisteren ook hele dag weg. Morris is onwijs jengelig, echt zielig aan het huilen ook, heel klaaglijk. Volgens mij krijgt hij tandjes en heeft hij een sprong tegelijk. Hij trekt zich nu de hele tijd op aan alles en gaat als een bezetene door het huis.

Weet niet meer wie het vroeg, maar Lars was nog sneller. Die liep met 9 maanden (aan het handje en langs randjes) en kroop met 7 (niet dat rupsen wat Morris nu nog doet). Hebben ze niet van mij hoor.

Oja, vriend voelt zich niet lekker dus die is nu heul zielig. Mannen kunnen zo kleinzerig doen. Pfff, ik ben ook niet lekker maar daar hoort niemand wat over (ja, jullie dan).
Lara, fijn dat het zo goed is gegaan bij je schoonmoeder! Volgende keer dan maar het voordeel van de twijfel of niet?

Icke, was jij vorige week ook tot zo laat uit? Goed zo!! Vriend wil trouwens een week naar Lauwersoog in januari, vlak bij jou toch? Is het daar eigenlijk wel leuk?

O, even weg.
Ok, Xaloy! Voor die prijs kan ik het je inderdaad niet bieden

Het staat al op MP maar de biedingen daar slaan nergens op. We slaan het nu maar op in de kelder, wie weet komt het nog eens van pas.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Toch bedankt voor het aanbod, altijd fijn als iemand meedenkt :-)

Robbie is ook (nog?) huileriger dan anders. Ik kan niet altijd nagaan waarom hij huilt, meestal lijkt het gewoon uit ballorigheid, maar dat zal wel niet. Hoop dat het snel overgaat!
Nou de jongens zijn weer thuis! Ole heeft veel geleerd bij oma! Hij kroop en hij zit! Hij houdt het aardig lang vol, maar heeft nog moeite om terug in balans te komen als hij uit balans raakt!. Kruipen deed hij vandaag ook voor het eerst, hij kwam niet ver, maar het was wel écht kruipen, vooruit! Was zo leuk om te zien! Ik heb foto's op msn geplaatst!
xaloy/mich Tommy is ook heel jammerig de laatste tijd.....Ik heb het idee dat hij het huilen en dan reactie van ons daarop aan het uittesten is...gewoon een beetje uitlokken, de boef!
Wauw Fachat, kan ik Zahra niet een keer bij Ole's oma brengen? Ze ligt wel op haar buik maar ze is niet vooruit te branden. Lekker dat je lekker uit kon slapen, wel balen dat je dan nog moet kolven. Jij hebt dan echt veel melk als je na 7 uur al moet kolven. Ik had dat nooit zo erg hoor, daarom ging het afbouwen waarschijnlijk ook zo makkelijk.

Xaloy, succes met het inpakken! Misschien krijgt Robbie ook tandjes dat hij daarom wat huileriger is?

Micha, jij hebt ook supersnelle kinderen zeg, Lars liep al met 9 maanden?! Dat is echt snel, zeker voor een jongen, die zijn toch meestal wat trager dan meisjes zeggen ze.

Framboos, ik heb ook geen tips voor je, Zahra liet die fles eigenlijk vrij snel vallen, ik liet ze gewoon lekker slapen en ze sliep gewoon door tot de volgende ochtend. Op welke tijden krijgt Tommy de fles? ik gaf Zahra om 7-11-15-19 uur de fles toen ze alleen nog melk kreeg en nu krijgt ze alleen om 7-12-20 uur nog melk. Wat naar dat je je zo moe voelt, ik hoop dat je snel wat meer energie krijgt, hoeveel weken ben je nu zwanger?

Spitsmuisje, wat jammer dat de intocht zo tegenviel, bij ons was het vorige week maar ik ben niet gegaan, ze heeft er echt nog geen benul van dus ik had geen zin om die mensenmenigte in te gaan.

Swissie, wat lief dat Finn die beer kreeg van die vrouw.

Lara, fijn dat Max zich zo goed gedragen heeft op de bruiloft en dat je schoonouders goed op hem gepast hebben.

Leen, al een beetje bijgekomen van het stappen?
Framboos, dat soort huiltjes heeft Zahra ook sinds een paar weken. Nu is ook echt de tijd aangebroken dat je ze gewoon even moet laten huilen als ze zo doet, anders wordt het echt een verwend krengetje later en dat hoop ik te voorkomen. In het begin had ik het nog niet door en toen lag ze me gewoon uit te lachen als ik haar kamertje binnenkwam.
jeetje Layla wat zit er een groot gat bij jou tussen 12en20:00! kan jij dat opvullen met alles behalve melk?jeetje...de tussendoor hapjes van Tommy zijn niet zo groot dat ze een fles kunnen vervangen helaas...tommy is een moeilijke eter..(paar hapjes koek en meneer is klaar)

T krijgt de fles om 9:00 13:00 17:00 19:00 en dan nog om 23:00 maar daar wil ik van af.

We zijn vandaag begonnen met flessen van 230cc en dan zonder de 23:00 fles. Kijken hoe dat gaat vannacht!

Klinkt alsof Tommy heel veel drinkt, dat is ook wel zo maar hij mocht iets dikker worden van het CB..tis echt een sprietje!
layla die huiltjes zijn dan vast een fase! wat een boefjes hè! Tommy doet de laatste tijd ook heel vervelend bij het aankleden...hij wil steeds (tijdens de luier wisseling) op zijn buik liggen en gaat dan heel vervelend jengelen!

Pfff soms net een meisje! ik negeer het maar, en leg hem geduldig 100x weer recht. Ik herken die (nep) huiltjes meteen. Als ik maar iets in zijn handjes druk is het meteen over!
Zahra eet al heel veel hoor, om 10 uur een potje fruit, om 12 uur een boterham en dan nog een fles melk, om half 4 een heel potje groente! Ze vindt alles even lekker en dan krijgt ze 's middags ook nog een halve liga tussendoor met een klein flesje diksap, thee of water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven