***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
hahahaha Lara wat doe jij dan ook met die spenen in de afwasmachine!

Witch rund stroganoff en pasta napoliana of zoiets...tja, en tommy is dol op pasta dus dat gaat zowiezo goedkomen!

Lara overgens moet tommy ook altijd erg wennen aan een nieuwe smaak/potje. Misschien dat max een volgende X ineens wel zit te smikkelen van dat groene groentes potje.
layla misschien heeft mijn AH die ala carte wel langer in de bonus gedaan?

ff onder voorbehoud dus of het ook bij andere AH's zo is....
Ze hadden het bij mijn AH ook in de bonus, dus ik denk dat het landelijk is.

Nou, ik kook de flessen niet uit, maar zet ze gewoon in de afwasmachine. Gaat altijd prima,...maar dus niet als we pasta gegeten hebben...
ja maar soms laat een AH iets langer doorlopen ivm voorraad overschot...en dat is dan weer niet landelijk. Nou ik denk ook dat het nog wel bij elke AH is in dit geval!
Gefeliciteerd Lars! twee jaar al, wat ben je een grote jongen!!
heeej alert lara!!! lars is jarig! even een plaatje zoeken....

Hoera Lars 2 jaar!! Lars, Mich en papa mich en kleine Morris gefelciteerd!
Mich & man & Morris, gefeliciteerd met Lars!

Zo ik heb de jurkjes opgehaald, ze zijn echt schattig. Die van Jottum is wit met zwarte figuurtjes, o.a. rendieren, elanden, paarden, konijntjes etc. en die van Oilily is roze met rood/oranje/groen bloemmotief met allerlei roezeltjes enzo. Wel grappig, want het meisje die ze gedragen had had vorig jaar rond deze tijd deze jurkjes aan en die is nu 2,5! was echt een kleintje voor haar leeftijd hihi.(of Zahra is een grote hahaha)
klinkt leuk layla! Vooral dat witte jurkje met elandjes enzo...
Gefeliciteerd Lars!
Zo wat een spelcomputers fanaten zijn jullie zeg! Heb er helemaal niks mee, wel speel ik zo af en toe patience als ik bezig ben voor school ( net wat buitenmeisje als zei; studieontwijkend gedrag!!!)

Mischa; wat vervelend zeg dat je moeder nu ziek is! Hoop dat het niet ernstig is? Ben je er al uit of je haar gaat bellen? In ieder geval sterkte!

Fachat; Luna heeft ook een hekel aan neusje schoonmaken, is hier elke keer een drama, heb geen tips… was het sleeen weer leuk vanmiddag?

Framboos; Tommy al boventandjes?! Wat een bink zeg! Luna heeft nu 1 tandje onderin.

En wat fijn dat hij vanmiddag weer zo goed gegeten heeft! Bruine bonen met appel vind Luna ook heerlijk!!

Witchke; je krijgt het wel te verduren zeg! Zal heeeeel hard voor je duimen 2 jan!!!

Wij doen niet echt aan cadeautjes met kerst, we hebben dit met sinterklaas gedaan. Neem voor mijn ouders en schoonouders een kleinigheidje mee (wijn en een kerstuk)

Xaloy; fijn dat je het naar je zin hebt op je werk!

Layla; voel je je al weer wat beter?

Dropneus; gefeliciteerd met je sol gesprek! Spannend! Zal voor je duimen 4 jan.

Lars gefeliciteerd met je verjaardag!

Spitsmuisje; gaat het alweer wat beter? Heb je je man uit bed getrokken en zelf nog even bijgeslapen?

Pffff ben druk druk druk en moeeeee! Maar verder gaat hier alles prima!

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik zal worden uitgenodigd voor een 2e gesprek voor mijn sollicitie ben ik echt super blij mee! Ik krijg nog te horen wanneer het gesprek zal plaatsvinden.

Alle kindjes krijgen hier dus olvarit a la carte met kerst? Heb vanochtend ook wat ingeslagen bij de AH.

Voor de jottum fanaten; de moeder van een goede vriendin van mij maakt zelf kleren na van Jottum en verkoopt deze. Als dit iemand iets lijkt zal ik haar email adres eens opzoeken/vragen. Volgens mij heeft ze ook hyves waar de kleertjes opstaan.

Blijven jullie allemaal thuis met kerst?

Oh later meer Luna alarm!
Hoi Leen, wat fijn dat je bent uitgenodigd voor een 2e gesprek, spannend!

Ik ben wel geinteresseerd in dat adres/hyves adres van de moeder van je vriendin. Man vond het belaaaaaaaaachelijk dat ik 2e hands kleertjes had gekocht! (niet dat je het er aan afziet, dus ik had beter niks kunnen zeggen) Hij zei: waar werk ik dan voor? (ja schat voor jurkjes van 100 euro duhhhh )
zal het voor je uitzoeken layla! De zus van die vriendin heeft 2 dochters, die koopt dan vaak voor 1 van de 2 een jurkje of zo en de maakt die moeder het voor de ander! Heb voor de geboorte van Luna ook van die mevrouw een jurkje en een rokje gekregen en vond ze erg leuk!

Ga Luna in bad doen, lekker tutten. Hoop dat mijn vriend zo een keer komt, ze is bekaf maar hij wil haar ook nog wel graag even zien......
Ik zit te wachten tot Zahra wakker wordt,ligt al vanaf 18 uur op bed voor een 'dutje'. We hadden afgesproken om even koffie te gaan drinken bij vrienden hier om de hoek, ik heb al gebeld dat het iets later wordt waarschijnlijk.
Nou Leen ik denk dat al deze shopverslaafde moeders (incl. mijzelf) hier wel interesse hebben in dat adres van je vriendin!!

Ik vind overgens die voortanden van Tommy ook wel een beetje rap...hij mag van mij nog wel even baby blijven!

Ik ga zo weer idols kijken want sandy zit er nog in...Mijn vriendin is er weer op dit moment..Ze zit achter de kandidaten met een glitter cowboy hoed op!

Ik zit er weer klaar voor! pfff normaal keek ik dus nooit naar idols, maar dit maakt het er wel leuker op! (vriend baalt....)
Nou het koffiedrinken is niet meer doorgegaan. We moesten mevrouw om 5 over 8 wakker maken voor haar fles en om kwart voor 9 heb ik haar even gewassen en op bed gelegd. Ik heb de mouwtjes van haar slaapzak er maar aangeritst want het is best wel koud op haar kamertje. Ze lag net even te mopperen omdat ze haar speentje kwijt was en toen ik haar hoofdje voelde was het een beetje klammig, dus ik heb haar dekentje maar van haar bed gehaald. Ze ligt nu in haar winterslaapzak onder haar lakentje vastgesnoerd.

Framboos, inderdaad snel die Tommy! Bij Zahra is nog geen tand te bekennen. Ik verwacht dat het niet meer lang duurt want ze heeft de afgelopen week regelmatig spuitluiers & rode koontjes gehad. Ze poept overigens wel veel sinds ze vaste voeding krijgt, gemiddeld wel 3 x per dag. Hoe is dat bij de andere baby's?

Bijna vergeten! Gefeliciteerd Lars (En julllie ook, Micha, Michaman en Morris met jullie zoontje en grote broer!)
Leen, gefeliciteerd met je 2e gesprek, hopelijk word je aangenomen!

Layla, Ole poept 1 a 2 keer per dag!

Trouwens helaas niet gesleed (?) vandaag, bij mij lag nog wel sneeuw, maar bij de heuvel lag niks meer

Nou waarscxhijnlijk meer winterpret morgen, dan gaan we schaatsen!

Ik heb ook maar even de olvarit a l carte uit de bonus gekocht (thanx voor de tip!) en met een bon die ik had gekregen, dius allebei bijna gratis. De couscous was vanavond nog geen heel groot succes trouwens.
layla tommy poept ook 3X p/d maar dat was voor de vaste hapjes ook al zo...Denk dat die darmpjes door al die nieuwe voedingsstoffen wel wat extra geprikkeld worden met meer poepluiers tot gevolg...
Ow die couscous had ik ook gekocht vorige week (was toen al in de bonus) en ik heb ook dat runderstoofpotje met tijm gekocht. Ik heb ze nog niet gebruikt, Zahra is nog nèt geen 8 maanden (net of die paar dagen wat uitmaakt hihihi) dus ik ben nu eerst alle 6 maanden potjes aan het opmaken. Ik ga morgen toch ook nog maar ff naar het Kruidvat nog wat gewone Olvarit potjes halen (8+2 gratis)
Ik kook nog steeds voor Robbie. Elk weekend, 7 potjes, heb nu al een aardige verzameling in de vriezer staan :-) Potjes vind hij ook niet zo lekker. Robbie poept trouwens wel 4 keer per dag!

Vanmorgen was hij helaas erg vroeg wakker. Kan ik ook eens uitslapen, word hij vroeg wakker! Is toch niet aardig? De hele week is het half negen ofzo, en op zondag doettie vrolijk kwart voor zeven. Piemel.

En kom nu pas aan ontbijt toe. Honger!
Xaloy, Robbie weet gewoon dat jij er vandaag de hele dag bent. Hij wil maximale aandacht van zijn mama als je thuis bent. Is eigenlijk juist heeeeeeel erg lief.

Micha, nog gefeliciteerd met Lars. Sorry voor de late reactie.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties op die a la carte maaltijden. Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat zij voor mij een bon had liggen. En een placemat van Olvarit voor de kerst. Op naam zelfs. Jammer dat we die niet zien.

Ik kan niet meer slapen. Lag alleen maar te dubben dat ik flesjes niet moet vergeten, en spenen nog even steraliseren etc. Dan kan ik er beter gewoon uitgaan. Ff koffie zetten (en magnetron aanzetten).
Hele fijne vakantie!! En we bellen als je terug bent, dan komt Robbie Les Twee 'hoe moet ik kruipen' bij Fin halen :-)
Mogge, ben ik even snel! Gisteren de verjaardag van Lars, dus drukke dag, dus geen tijd om even langs te komen hier. Was gezellig, hij heeft onwijs veel leuke cadeaus gehad. Ik had al een paar dingen gekocht voor hem, maar vriend had op de valreep nog zo'n houten treinenset voor hem gekocht, echt geweldig! Ik zag volgens mij op een foto dat Fachat er ook een heeft. Van het bezoek ook nog een heleboel spul, waaronder veel duplo en zo. En ik had voor Morris natuurlijk ook een klein dingetje. Verder een onwijze bende hier met veel te veel mensen en allemaal kinderen. Maar wel leuk.

M'n vader was alleen gekomen want m'n moeder is dus ziek. Iets aan haar longen, ze kan nauwelijks ademen, maar het is niet duidelijk wat. Tweede kerstdag gaan we toch maar gewoon langs. Het lijkt me nu niet het moment om elkaar voor de zoveelste keer een paar maanden lang niet te spreken.

Vriend zit nu zo lief te spelen met de jongens, het ziet er zo gezellig uit, ik ga even naar ze toe. Vanmiddag uitwaaien op het strand!

Sorry, was even ego, niet bijgelezen. Later lieverds!
O ja, dank voor de felicitaties en Swissie fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven