***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Relaxte ochtend. Vriend heeft kleintjes aangekleed en eten gegeven vanochtend en Lars naar de psz gebracht, zodat ik rustig kon opstaan. Morris zit lekker te rommelen. Ziek zijn toch nog ergens goed voor!

Framboos, ik neem eigenlijk liever helemaal geen paracetamol, zeker niet in de eerste maanden. Denk jij dat dat wel gewoon kan?

Fachat, leuk om even naar Londen te gaan! Ik ga van de lente ook even naar Engeland met een vriendin, zonder de kleintjes dan. Ik wil echt even in m'n eentje weg voordat de derde er is en Engeland is leuk!

Handig dat je ouders er zijn Swissie, scheelt veel werk in zo'n drukke tijd. Jij hebt meer aan je ouders en schoonouders dan veel van ons, terwijl jullie een stuk verder weg wonen.

Lara, ik heb helemaal geen onweer gehoord vannacht!?

Ik ga even met Morris spelen, hij kan zichzelf zo goed vermaken dat ik hem net zo goed de hele ochtend z'n gang kan laten gaan maar dat vind ik ook wat sneu. Vind het wel leuk om even samen iets met hem te doen zonder die lieve grote druktemaker erbij.
O ja, vraagje voor Framboos. Heb jij een inwendige of een uitwendige 12-wekenecho gehad? Volgens de vk doen de die echo tegenwoordig inwendig, tenzij je zegt dat je dat niet wil. Bij Lars er Morris heb ik uitwendige echo's gehad en die waren prima. Heb eigenlijk geen zin om nu al allerlei gewroet te krijgen.
Swissie: anders moet je eens kijken naar Opperdepop. Daar staan veel dingen in die je hebt gemaakt en Finn kan inderdaad zo mee-eten.

Micha: ik lag om 21:30 in bed en om 23:00 was het enorm aan het onweren, niet normaal! Ik slaap normaal altijd door onwere heen, maar nu werd ik er wakker van.

Micha: wat heerlijk dat je vanmorgen rustig aan kon doen! Fijn ook, om naar Londen te gaan. Hoe lang ga je?

Ik heb bij Max met 8,5e week (dooor een vriendin) en met 12 weken (door de vk) gewoon ene uitwendige echo gehad hoor. Lijkt me niet nodig, een inwendige.

Fachat: handig toch, dat je speeltjes kunt meenemen van je werk! Wat een gedoe trouwens met dat paspoort... Hier zijn ze ook op donderdagavond open geloof ik. Als het echt niet anders kan mag Kaj toch wel iets later beginnen? Hij heeft toch nog geen leerplicht (is toch met 6 jaar?)?
Leen ontzettend veel sterkte vandaag! Het lijkt mij niet niks zo'n levensbepalende uitslag te krijgen...Het komt vast allemaal goed, maar de spanning is er natuurlijk altijd!

Dropneus Wat ben jij toch culinair met je receptjes voorfleur! vissoep! Ik ben dus heel makkelijk in de hapjes Tommy vind macaroni,brocoli,en witlof met aardappel lekker dus daar blijft het meestal wel bij...Varieer wel met de volgorde hoor!

jaja ik kom veel leuke sites tegen... en wie weet komt er ooit een framboze site....

Swissie Een loopwagen is fun! Wij hebben het al een paar maand in huis. Tommy heeft er ook veel plezier in om er in te zitten! Dan duwen wij hem de kamer door. Dus een loopwagen kan echt makkelijk al voor Finn hoor!

Bij de IKEA hebben ze wel een aardig wagentje met een in hoogte verstelbare beugel. Ik heb er 1 op MP gekocht. Een lieveheersbeestje van hout. Echt super mooi, voor een tientje!

Fachat leuk hè zo'n wagentje!!kan kaj het ole niet een beetje leren?

Zal binnenkort eens een foto plaatsen van een 'lopende' tommy achter de wagen!!

Lara ja wat een noodweer hè? De onweer viel hier trouwens wel mee, maar we hadden een lekkend dak! En precies boven ons bed, dus dat was iets minder....Vriend is om 23:00 nog het dak op geweest (levensgevaarlijk!) om te kijken. Het waren takjes die het 1 en ander verstopten...

Witch Wauw! xander als fotomodel!!Wat leuk!!:heart:
Oh ja, volgens mij heb ik de oplossing gevonden voor het om 20:00 even wakker worden van max. Hij moet gewoon meer eten!

Hij kreeg gisteren twee stuks fruit en 2 boterhammen ipv een en nu had hij om 23:00 wel honger, maar daarvoor niet. Ik heb hem ook al om 16:30 eten gegeven, zodat hij om 18:15 nog een fles lustte (tsja, het is even zoeken..).

Nu nog even bedenken hoe ik dat op kdv-dagen ga doen, want dan is hij pas om 17:15 thuis.
mich, UITWENDIG!! bij 12week is dit meer dan normaal! echt van de zotte dat ze het inwendig willen doen! Ik zou het niet laten gebeuren! nergens voor nodig!

Ik had bij 6wk wel een inwendige op mijn verzoek. Dit is logisch er zit tenslotte niet meer dan een klompje cellen...

overal staat wel dat 1 paracetamol gerust genomen kan worden tijdens de ZS.Ik heb dit wel gedaan...Maar als jij je er niet lekker bij voelt moet je het niet doen!
Wat eng Framboos; het dak op met dat noodweer!! Hebben jullie geen schade?
leuke houten speelgoed site

wij hebben en de janbibejan lieveheersbeestje loopwagen! ontzettend leuk merk!en mooie site! (om het af te leren...)

Op MP staat ook een leuk hobbelpaard van dat merk..en misschien ook wel loopwagentjes..
het water kwam door eens oude scheur in het plafond. Dus op zich geen schade..Vriend wil wel graag zowiezo een nieuw platdak plaatsen...of hoe zeg je dat?
Wat een leuke site Framboos, daar kan ik met mijn werk ook nog wat mee!!

Leuke loopwagen hoor!

Lara, Kaj heeft wel al leerplicht, dat is (tegenwoordig?) met 5 jaar!
Leuke site weer Framboos!

Pfff, wat een stress met dat dak. Maargoed dat hij thuis was!

Vijf jaar al? Stom dat ze dan al zo streng zijn. Het is een kleutertje...!
Leen, heel veel sterkte vandaag!!

Lara, ik lag om 21 uur ook al voor pampus, dus ik ben er gewoon doorheen geslapen! Ik ga trouwens niet naar Londen maar waarschijnlijk naar Oxford, lang weekendje.

Welk macaronirecept maken jullie voor de kleintjes? En pureren jullie dat dan fijn? Ik geef hem nu wel eens een vlindertje of spiraaltje van onze pasta en dat vindt hij heerlijk maar ik heb nog nooit een babymacaroni voor hem gemaakt.

Framboos, ik ga ook gewoon vragen om een uitwendige hoor! Ik was gewoon benieuwd of een inwendige nu overal de 'regel' is.

Morris slaapt, Lars zit tot 12 uur op de psz, dus ik heb een uur vrij! Ik ga niet stofzuigen, afwassen of koken (want dat heb ik allemaal al gedaan) maar lekker even liggen, wat een luxe!
Lekker Mich, geniet ervan!!

Wat ik me afvroeg: hoeven jullie er nooit meer uit voor spenen enzo 's nachts?
mich, mijn recept macaroni uit een potje AH merk,Kruitvat,Olvarit en dan vanaf 12mnd. Er zitten grote stukjes pasta in maar pasta is zo zacht dat het slikken geen moeite is.

Als je het toch zelf wilt maken, kan je misschien goed spagetthi gebruiken, en dan in kleine stukjes.

Ik ga dus niet speciaal pasta maken vind dat teveel gedoe. En de pasta die wij zelf eten is te volwassen (mozzerella,olijven etc.)

Pasta is hier echt een groots succes!
lara ik/wij moet er 3X per nacht uit voor een speen...Ook moet ik hem weer opnieuw instoppen omdat hij altijd in een vreemde positie ligt...

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest?
Ik moet er ook minstens twee keer per nacht uit. Ga dan even met hem zitten, maar daar ga ik mee stoppen (proberen). Hij wordt wakker omdat hij in een rare hoek ligt, niet omdat hij honger heeft.

Framboos, dan ga ik ook eens zo'n potje pasta proberen, wat een heerlijke tip voor de zwanger ziek en misselijke moeder! Dank je wel!
Ik heb op de msn 2 foto's geplaatst! Tommy's 4 stapjes achter de loopwagen

(na de 4stapjes storte hij weer in!) en Tommy in de loopwagen!
quote:[message=981926,noline]michasha schreef op 01

Framboos, dan ga ik ook eens zo'n potje pasta proberen, wat een heerlijke tip voor de zwanger ziek en misselijke moeder! Dank je wel!

Inderdaad mich! We moeten het ons niet te moeilijk maken toch?

We hebben het druk genoeg!
Ik hoef er gelukkig niet meer vaak uit voor een speen, ze slaapt de hele nacht door, met of zonder speen in haar mond. Als ze wel wakker wordt stop ik hem terug, geef haar een aai over haar bolletje, dek haar nog even toe en dan slaapt ze weer verder. Als ze erg overstuur is omdat ze bijv. verkouden is haal ik haar er wel even uit en knuffel haar dan even tot ze weer rustig is, maar dan stop ik haar weer in haar bedje.

Ik heb van de week het macaronirecept uit Opperdepop gegeven, ik weet niet meer precies wat er inging, maar weet dat het met een romig sausje was. Ik zal het recept vanavond wel opzoeken als je dat wil Mich. Zahra vond het in ieder geval heerlijk.
Mich, vergat ik jou gisteren helemaal beterschap te wensen! Dus hierbij alsnog! Fijn dat je man vanmorgen de mannetjes lekker te eten heeft gegeven enzo.
Hoe ga je dat doen Mich? Wat is je plan van aanpak?

Ole krijgt 's nachts ook nog voeding, heb ook wel geprobeerd hem niets te geven, maar dan valt hij echt niet meer in slaap! Hij drinkt ook best behoorlijk wat! Zal wsl wel gewenning zijn,maar ik weet het niet zeker, het zou ook gewoon honger kunnen zijn! Maar de flessebaby's slapen wel door! Buitenmeisje, jij voedt 's nachts toch ook nog?

Maar hoe leer je hem dat nou af? Cold turkey? Ben erg benieuwd wat je gaat doen!

Wie gebruikt er trouwens andere flessen dan advent? (difrax ofzo). Volgens mijn gastouder heeft Ole een groter speentje nodig (zo'n 1,2 3 geval), maar volgens mij heeft Kaj altijd met een gewoon speentje gedronken. Wat voor speentje gebruiken jullie? (ik dacht altijd dat zo'n 1,2,3 geval voor pap was)
quote:framboos81 schreef op 01 februari 2008 @ 12:44:

[...]

Inderdaad mich! We moeten het ons niet te moeilijk maken toch?

We hebben het druk genoeg! Haha, bij Kaj maakte ik het me wel een stuk moeilijker, Kaj kreeg nooit potjes! Nu eet Ole eigenlijk alleen "culinair" als hij met ons mee-eet. Voor de rest krijgt hij potjes. Lekker makkelijk! (ik doe trouwens 2 dagen met 1 potje, hoe gaat dat bij jullie?)
Fachat, wat heerlijk dat je naar Londen gaat over een paar weken. Ben er zelf nog niet geweest , en zou er erg graag naartoe gaan, enkel ziet vriend dit niet zitten. Verder wilde ik allang naar Disney Parijs, en over een paar jaartjes heb ik een mooi excuus dat Xander noemt, om daar naartoe te gaan.

Framboos , ik wil ook wel eens de wandelende Tommy zien, met zijn wagen.

Vandaag heerlijk positief hier. Ben naar een uitzendbureel geweest en ze gaan me voorstellen bij 4 bedrijven en bij bestaande klanten die geen vacature hebben openstaan.

Dus ik hoop dat ik binnenkort nog eens mag gaan solliciteren.
fachat ik geef T ook altijd een half potje...En dan meestal die van 12mnd.

Daarnaast geef ik hem dan vaak nog een brocoli stronk, of een mandarijn, met een toetje na.

Ik vind het niet nodig om hem vol te proppen met warm eten, daarom geef ik maar de helft.
witch de foto's staan op de msn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven