***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
hej we chatten!
Ik zie een paar grijs/blauwe vlekjes...is dat jouw nieuwe avatar icke??
Ik lust gelukkig ook weer chocola!!! De eerste 11 weken kon ik het echt niet eten. Nu heb ik m'n normale smaak weer terug. Maar nu ga ik even wat eten halen hoor.
Wel goed op jezelf passen hoor Michje!

Framboos, pas maar op want als ik het woordje ER weglaat dan.......:)
Framboos, yep, maar moeten geen vlekjes zijn.....Hmmm nog maar even een andere doen dan.
quote:Icke schreef op 20 februari 2008 @ 20:21:

Framboos, yep, maar moeten geen vlekjes zijn.....Hmmm nog maar even een andere doen dan.ja zoek jij maar even wat anders! ga ik ff GTST kijken...
Ik zie geen vlekjes?

Icke, maak je geen zorgen, ik zal niet zo snel te weinig eten hoor!
Ik zie nog steeds je lucifer.
van borstvoeding.com:

Een baby van vier maanden oud heeft meer ijzer nodig dan waar door moedermelk in voorzien kan worden

Niet waar!

Een een voldragen baby die uitsluitend borstvoeding krijgt, ontvangt hiermee alle benodigde ijzer. Maar rond de leeftijd van ongeveer zes maanden is het verstandig om te zorgen dat de baby begint met meer ijzer te krijgen dan die alleen met de moedermelk geleverd wordt. De beste manier voor je baby om ijzer binnen te krijgen is via zijn eten, en de beste bron voor ijzer is vlees, niet kunstvoeding en ook niet pap.

En dan een stukje verder:

Voor een zes tot twaalf maanden oude baby is vlees de gemakkelijkste manier om extra ijzer te geven. Het ijzer dat in vlees aanwezig is wordt erg goed opgenomen.
Ik weet niet waar de fabel van rood vlees niet aan baby's geven vandaan komt. Maar aangezien Robbie de grootste is van allemaal hier... Heb ik gewoon gelijk :-) Daarnaast zeiden ze het in Groningen in het ziekenhuis al, net voordat Robbie een bloedtransfusie kreeg :-) Dus het is niet alleen een Zwitserse wijsheid.

Zo, ik ga even douchen.
Das duidelijk Xaloy! Ik denk dat ijzer uit groente en fruit niet goed wordt opgenomen omdat baby's nog zoveel zuivel eten en drinken. Plantaardig ijzer en zuivel gaan niet samen.

Nu zie ik wel je nieuwe plaatje Icke. Ik heb ook een nieuwe, maar misschien is ie wel wat pittig, zo met een blote tiet. Maar ik zie hem morgen pas want nu ga ik naar bed.

Welterusten!
Ik ga ook naar bed. Doewie!
Plantaardig ijzer????
Veel plezier met Linda!

Nu wil ik toch m'n nieuwe vrouwtje zien, maar ze verschijnt maar niet. Na ja, lekker belangrijk, ik ga naar bed, lekker verder lezen in m'n lesbisch-victoriaanse boek.
Nog één keer proberen, sorry voor de vervuiling.
Gezellig gechat hier...

Koen is vanmorgen weer goed 'goedgekeurd' op het cb. En hij is helemaal niet zo'n hele grote reus meer.

Lengte: 75 cm

Gewicht: 10500 gram

Ik geef ook nog heel weinig vlees. Denk er gewoon niet zo aan en ik ben zelf niet zo'n vleeseter. Daarnaast kook ik elke dag ff snel en aardappel, rijst, pasta en groenten heb ik altijd wel e.e.a. op voorraad maar vlees niet en dat is ook minder lang houdbaar. Toch maar eens wat tartaar en kip kopen.

Framboos: Helaas kan ik op deze pc geen msn checken. Morgen maar weer op mijn eigen laptop op mijn werk.

Ga ff bankhangen of naar bed ben ook heeel moe.

Welterusten meisjes
Wat een gezellig gekeuvel hier.

Hier is het nog een ziekenboeg. Vincent spuugt nog steeds en heeft ook diaree. Het enige wat hij wil is hangen bij mama of papa en dan lekker slapen. Zal wel weer een roerig nachtje worden.

Wij zijn zelf weer aan de beterende hand.

Ga nu lekker naar mijn mandje.

Slaap lekker allemaal!!!!
hehoi!!! dropneus heeft gesport!!!! Ben weer helemaal happy. Mijn sportvriendinnetje was twee maanden op vakantie en ik ben heel blij dat ze weer terug is. dat maakt de goede voornemens wat makkelijker. Ik ben van plan nog 2 kilootjes te verliezen en dan ga ik er weer lekker veel aankomen met een bolle buik
beterschap voor Vincent!!!!
Hoi hoi wat een gezellige boel was het hier vanavond!

Hier gaat alles goed! Ben alleen erg moe, heb afgelopen nacht slaapdienst gehad en moest vanochtend door naar Deventer met Luna aangezien haar helm WEER kapot was! Heb als troost maar ff lekker geshopt daarna. Morgen weer een slaapdienst dus zoek mijn bedje maar eens op!

Ik reageer vrijdag weer uitgebreider!
Mooie buik framboos !

pff belden ze me daarjuist weer om in mijn gemeente halftijds te gaan werken, maar dat lukt me financieel weer niet. Het is altijd wat he.:(
oh nu zie ik dat vincent nog altijd ziek is. Hoop dat ie snel beter wordt hoor. Kindjes horen niet ziek te zijn !!
lees zo bij

Niet goed, Finn heeft een verchrikkelijke nacht gehad en wij dus ook.

Vanaf 2.45 liggen huilen, hij kon alleen slapen als hij tegen ons aanlag.

Ik heb van 2.45 tot 4.30 rondgelopen en man daarna tot 6 uur ofzo. Daarna weer in slaap gevallen (heb Finn een para gegeven, pap gegeven en tandenspul op zijn speen gedaan) en worden nu net wakker.

Gelukkig hebben we allebei alleen maar een beetje te veel werk! Shoot! Dit komt nooit goed dus.

Nou ja, update komt later
Jeetje, gisterenavond was het zo druk en nu is er ineens niemand.

Ik heb Finn om 12 uur maar wakker gemaakt, hij lag nog steeds te slapen. Hij is een beetje verkouden maar heeft geen koorts ofzo. Nu staat hij in de box en is prima te spreken. Geen idee wat er vanacht met hem was, zoiets heeft hij nog nooit gehad.

Witchke, jammer dat je het financieel niet trekt om minder te werken. In het gemeentehuis zou toch best leuk zijn, of niet?

Werkt je vriend nu eigenlijk?

Leen, wat vervelend dat die helm elke keer kapot gaat, hoe komt dat? Stuitert ze ermee of gaat ie vanzelf kapot?

Heerlijk dropneus, ik moet dit weekend mijn crosstrainer halen, dan kan ik ook gaan beginnen.

Trouwens goed nieuws, het schijnt dat wij ons huis in Nederland hebben verhuurd. Het stond nog steeds ook vrij voor verhuur (en verkoop) en nu waren afgelopen week mensen die het voor 4 jaar willen huren. Voor een prijs waarmee we misschien een beetje winst maken (afhankelijk van onderhoudskosten). In ieder geval krijgen we er dan weer iets voor. Dat zijn goede ontwikkelingen!
he bah Swisiie wat een rotnacht! Vandaag ben je thuis aan het werk? zwaar hoor zo,n nacht!

De helm bestaat uit een aantal lagen en er gaat steeds 1 laagje uit. Dit keer had ik hem zelf weer vastgemaakt maar liet toch weer los. Ook plakte het op die plek zo dat er steeds een paar haren mee gingen met op en afdoen, echt zielig! Hij is nu weer heel en hoop dat ik er binnenkort niet weer extra heen moet!

Nog 2 maanden en dan mag hij helemaal af! Kan echt niet wachten, begin het stiekem wel zat te worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven