***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fachat ik ga ook trouwens het eten overdag opschroeven vanaf vandaag. Kijken of dat invloed heeft op de nacht....idee?
Ow wat spannend framboosje, nog maar een maandje en je trouwt !! Wij willen natuurlijk een paar foto's zijn . En natuurlijk wil ik ook nog je buikje eens aanschouwen. Knap trouwens dat je nog niet zoveel bent aangekomen. Bespaart je straks minder geduld met het lijnen. Je begint te korten he meis met je zwangerschap. Bedenk me net dat juni naar dichtbij komt. (dan word ik zelf ook 30)

Straks ga ik nog naar een uitzendbureel, hopelijk kunnen ze me aan een baan helpen.
Witch nou knap van mijzelf dat ik nog niet veel ben aangekomen wil ik het niet noemen hoor! Weet ook niet hoe het komt...Denk dat ik veel in beweging ben met Tommy en dat scheelt! Dus meiden, er is hoop bij de 2de ZS!

witch jij wordt 30! Dat is ook een mijlpaal! gaan jullie nog iets speciaals doen?

Succes bij het uitzendbureel! (?) belgies voor bureau?
Hoe groot maak je die flessen dan 's nachts Framboos? Misschien heeft hij wel gewoon dorst en geen honger?

Toen Max gisteren aan het begin van de avond wakker werd klokte hij een halve fles water weg! Ik was even benieuwd of dat ook goed was namelijk (en dat was dus zo).

Mijn moeder komt zo. Nog gauw even het huis opruimen
Lara ik geloof dat die flesjes iets van 200 en 150 cc was..Maar moeten we de volgende keer dan een beetje sap of water geven?
Ik kan me voorstellen dat hij misschien dorst heeft ipv honger (is hij ook verkouden?) en dan kun je bijvoorbeeld eerst een flesje water geven, kijken of het dan ook goed is. Twee nachtflessen lijkt me zo veel namelijk.

Max is heel erg verkouden en nu spuit ik 's avonds Otrivin en aan het begin van de avond krijgt hij water als hij wakker wordt. Hij kan dan namelijk eigenlijk geen honger hebben en als hij het wel zou hebben dan meldt hij zich vanzelf wel. Is het proberen waard toch?
tommy is niet verkouden...Ik vind 2flessen ook teveel hoor! Maar vriend doet dit heel snel, en verteld het mij de volgende ochtend. (soms lig ik in coma)

Zal het eens in de groep gooien.. iig de 2de fles wat anders..

Was net aan het kokkerellen voor Tommy! macaroni brocoli (macaroni,borcoli,tomaat in stukjes uit een pakje,1 sjalot,italiaanse kruiden,en een beetje tofu gehakt,beetje kaas.) Ik vond het al lekker! Nu tommy nog...

Nou ja, er zit pasta in en daar is tommy dol op, en brocoli zijn lievelings groente dus dat moet goedkomen!Mooi weer 5prakjes op voorraad.
Framboos, Finn heeft de laatste tijd ook echt honger hoor. Finn drinkt trouwens wel vakar ineens 350 ml. Ik vind hem niet dik (wel stuk zwaarder dan Tommy), dus vind ik het best.

Tommy is neem ik aan nog steeds zo'n slanke den? Als hij overdag erg actief is, zou ik maar gewoon eten geven als hij het nodig heeft. Ik merk dat Finn echt een sprongetje maakt momenteel. Als hij 's avonds laat wakker wordt en een fles krijgt, gaat die er met zo'n sneltreinvaart in, dat hij echt gewoon honger moet hebben.

Hm die pasta van jou klinkt goed. Ik ga morgen weer eens kokkerellen. We hebben lekkere struisvogelbiefstuk, dan nog wat aardappels en verschillende groentetjes. Voorraad prakjes zijn erg handig!
Swissie Tommy is inderdaad nog steeds een spriet..Dus voor zijn gewicht hoef ik het niet te laten...Ik heb vanmiddag zijn middag eten al opgeschroefd en dat ging er zonder moeite in. Zijn fles zonet weer niet..Maar soepstengels en rijstewafels zit ie dan wel weer stiekum te smikkelen in zijn box! (hij verstopt ze overal!) Kortom allemaal nieuwe ontwikkelingen...Een sprong zou heel goed kunnen! Finn en Tom zijn aan de sprong!

Struisvogel biefstuk??toe maar! Maak je dat voor Finn??of voor jullie zelf??
jow! 350ml!! das ook niet mis Swissie! Krijg er hier maar maximaal 250in!
Trouwens die smurfen van de AH zijn stom! van die goedkope plastic verassingsei pruldingen! Pak net zo'n smurf uit het zakje, liet dat ding vallen meteen arm eraf! Rommel!

*einde van deze nuttige boodschap*
haha, dank je framboos, dan hoef ik geen smurfen te vragen

die handpoppen van de fabeltjeskrant doen het hier nog steeds supergoed, we hebben ze allemaal

Ja ik geef normaal ook 250, maar soms kijkt hij zo hongerig dat ik nog wat meer maak. Zolang hij zo actief is, mag hij van mij hoor.

Hier zeggen ze op het cb dat het het best is je kind een paar keer per dag (5 a 6) veel eten te geven in plaats van vaker een tussendoortje. Tja, dan poberen we dat maar weer.
Swissie ben ik het er helemaal mee eens. Gewoon inspelen op de behoeftes van je kind. En dat is gewoon in bepaalde periodes wat meer. Wij gaan daar ook relaxed mee om hier thuis..

Nee die smurfen hoef je niet te vragen! haha die knuffels zijn wel leuk, maar ik vind 4euro pst een beetje duur voor wat je er voor krijgt. Ze zijn klein!

(haha en toen was de hele AH actie voor ons van de baan!)

fabeltjeskrant poppen waren wel super ja! Dat was echt het geld waard!
Ik denk ook wel dat Tommy (en Max) het kan hebben, maar ik ben altijd heel snel bang voor de gewoonte van een nachtvoeding. Max is daar heel gevoelig voor en ik snap dat ook wel. Als ik elke nacht een boterham met chocopasta (mmm!) eet, word ik een nacht later ook met trek wakker. Vandaar.

Daarom probeer ik eerst of hij niet gewoon dorst heeft.

Swissie: maak je biefstuk voor Finn (lekker!)? De ka had tegen Xaloy gezegd dat rood vlees mocht toch? Ik dacht dat je daar nu nog voorzichtig mee moest zijn?

Ik vind die smurfen sowieso stom. Ze zijn veel te klein...!
icke /rest Heb een buik update geplaatst op de msn...
Rood vlees schijnt zelfsd goed te zijn voor een iets oudere baby. Ze hebben vanaf 6 maanden een enorm ijzertekort door snelle groei en dat valt door groenten niet goed aan te vullen.

Wel doorbakken!

Robbie heeft 3 weken lang om de dag rood vlees gekregen, en nu is zijn ijzertekort helemaal weg. Nu krijgt hij het nog 1 a 2 keer in de week.
Framboos, leuk die foto's, vooral die ene met Tommy stiekem op de achtergrond! Wat heb je trouwens voor spijkerbroek aan, ik zoek ook nog een goede donkere, wel met een brede band. Keurige buik zeg, hij ziet er anders uit dan de eerste keer of niet?

Ik moet ook maar wat meer rood vlees gaan geven als ik het zo lees. Ik geef wel vaak vleesvervangers en die hebben toegevoegd ijzer, of zou dat ook niet goed opgenomen worden? Morris eet trouwens echt veul de laatste tijd. Hij ziet er ook echt blakend uit, met van die bolle rode wangetjes. Maar hij is ook heel actief dus ik vind het wel prima. En de nachten gaan ook beter nu hij overdag veel eet.

Framboos, Lara etc., ik doe niet meer moeilijk over 's nachts bijvoeden. Als Morris honger heeft geef ik een borst. Het gaat echt wel een keer voorbij, op een dag bedenken ze dat doorslapen veel interessanter is dan eten 's nachts. Zeker op de manier van Framboos zou ik er geen moeite mee hebben, zelf doorslapen en vriend eruit, goed geregeld!
Mich ik heb een prenatal spijkerrok aan. Via MP gekocht...Mijn zwangere vriendin had gister een hele mooie mama Licious aan! 40euro, en hij stond haar geweldig...Zij heeft bredere heupen en het kleedde heel goed af!

Zelf heb ik een spijkerbroek van de hennes...Maar die zitten wel strak om de benen.

hihihi ja tommy stond op de achtergrond! grappig!

Hoe gaar het met jouw buik?? daar moet nu ook wel iets van te zien zijn niet?

(fotoooooooooow!!nou ja, of binnenkort dan..mag ook!)
O een spijkerrok, leuk! Die wil ik ook nog. Ik heb nu een Hennesbroek die ik elke dag draag (behalve als hij in de was zit natuurlijk). Was vandaag nog bij Hennes maar daar hingen alleen nog maar broeken in 36 en 44. Mamalicious dus, ik ga meteen even op zoek!

Mijn buik is al behoorlijk, alsof het model er nog helemaal in zat zeg maar. Moet dus ook echt al zw.broeken aan. Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen.
Ik ga een hele domme vraag stellen geloof ik: rood vlees maar wel goed doorbakken? Maar dan is het toch niet meer rood?

Ik ga op de bank hangen, want ik ben bang dat dit een onrustige nacht wordt. Max vond het leuker om vreselijk te keten tijdens het eten dan om daadwerkelijk te eten. God, wat kan dat joch ondeugend kijken zeg, gevolgd door een giechel. Hij zat zich duidelijk uit te sloven omdat mijn moeder er was, maar heeft dus uiteindelijk weinig binnen gehad.
Framboos, mooi buikje vrouw! Moet er wel aan wennen hoor, gek he?.....

Krijg echt een dejavu gevoel.......

En dan gaan we weer denken; vorig jaar rond deze tijd .........
[quote]lara1978 schreef op 20 februari 2008 @ 19:40:

Ik ga een hele domme vraag stellen geloof ik: rood vlees maar wel goed doorbakken? Maar dan is het toch niet meer rood?

Al het vlees is toch rood???snap het ook niet!

Mich, dat geloof ik wel dat jouw buik weer aanwezig is! Gaat snel hè als die spieren nog een beetje slap zijn. Ben heel nieuwsgierig. Binnenkort maar ff een foto maken!

Wel leuk ff nieuwe ZS kleren shoppen toch? nieuwe zwangerschap, nieuwe garderobe is mijn motto! doe je mee?
quote:Icke schreef op 20 februari 2008 @ 19:44:

Framboos, mooi buikje vrouw! Moet er wel aan wennen hoor, gek he?.....

Krijg echt een dejavu gevoel.......

En dan gaan we weer denken; vorig jaar rond deze tijd .........Ik doe niet anders! Vind het ook nog steeds een beetje gek. Keek net nog even in mijn "zwanger 06/07" mapje in de pc, en zie mijzelf dan weer met 25 week maar dan een jaar terug...Rare gewaarwording! Denk dat Mich dit gevoel ook zal herkennen....
Lara, gniffel gniffel, zie het helemaal voor me die Max......sorry......

Ik duim echt voor je dat je een rustige avond hebt hoor! Anders misschien een beetje gepureerd fruit mengen door zijn fles melk als hij die nog krijgt vanavond? Net even wat extra, misschien helpt het jullie de nacht door?

Heb zelf ook al de hele dag een druk manneke om me heen gehad en een beetje hoofdpijn. Denk dat ik weer eens vroeg mijn bedje ga opzoeken.

Mich, ben trouwens ook reuze benieuwd naar je tummy!

En eh, Lievelust, die van jou, is er al wat te zien?
moet je je voorstellen dat ik al plaatvservangend zo'n gevoel heb:)

en jij hebt net als muisje ook altijd een goede smoes klaar voor je shopwoede he? boefje! (look who's talking:)....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven