***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
he bah Lara wat vervelend met je schhonouders! ZOu er erg slecht tegen kunnen als dingen niet uitgesproken worden, helemaal als het om je kind gaat.....

Nee wij krijgen geen vervangende woonruimte of een onkostenvergoeding. DIt omdat wij wisten dat deze woningen gesloopt zouden worden (het plan was alleen 2011). Wij waren de laatste tijd al wel bezig met andere woningen. het plan was alleen om rustig te gaan kijken en ons te orienteren op hypotheken. Aangezien ik nu ook werk kunnen we nu ook lekker sparen......dus wij dachten ooi rustig aan te kunnen doen en het doel was om volgend jaar hier weg te zijn. Baal er flink van dat we nu dus niet rustig de tijd hebben om rond te kijken en te sparen!
Lara, ik kan me niet indenken dat Puk er zo veel zand ineens uitkiepert, dat de dakgoot verstopt raakt! Je zou wel elke keer even met een bezem het ergste weg kunnen vegen om een verstopping te voorkomen.

Ik weet trouwens ook niet wat Puk heeft, maar het klinkt wel heel erg hetzelfde als Hugo. Nu weet ik ook nog steeds niet wat Hugo bezielde vijf dagen lang, maar hij is sinds gister weer zijn lieve gezellige zelfje. Gek kindje.

Wat vervelend trouwens dat er niet met je schoonouders te praten valt! Het is ook zo moeilijk om je er voor af te sluiten...(ik heb hetzelfde met mijn ouders. Na dertig jaar lukt het me nog steeds niet!) Wel fijn dat vriends broertje het ook heeft! Altijd prettig om een klankbord te hebben!

Tja, ik heb een redelijk vrolijke natuur van mezelf. Nu moet ik wel zeggen dat therapie voor mij heel goed is geweest, met name omdat ik uiteindelijk inzag dat het niet mijn schuld was/is/ooit zal zijn. Dit had ik achteraf ook zelf kunnen bedenken, maar toch is het voor mij een eye-opener geweest waardoor ik me ineens een stuk beter kon voelen! Ik ben nu wel redelijk okee met mijn ouders, maar ik zal ze nooit vertellen wat me echt bezig houd. We gaan erg oppervlakkig met elkaar om en dat is eigenlijk de enige manier om het een beetje leefbaar te houden. (mijn god, ik hoop echt dat de mannetjes dit noooit over mij zullen schrijven/denken/zeggen!)

Leen, wat naar dat je zo'n haast moet zetten achter een nieuwe woning! Ik weet niet of je zit te wachten op een tip, maar je krijgt hem toch! Kijk eens op Marktplaats, dat is mijn tipje. Vrienden van ons moesten ook rapperdeklap een huis zoeken en zij hebben in Amsterdam Oud Zuid voor relatief weinig geld een mooie woning gevonden. Via Marktplaats! Zij hadden zich als woningzoekenden aangeboden en binnen een week of drie hadden ze dus echt een waanzinnige etage.

Zoooo, we zijn naar het plaatselijke vennetje geweest en het was gezellig! Ik moest eerst naar de kapper (ben tevreden) en ben daarna doorgefietst naar de ... Hout. De jongens hebben in het gras gespeeld, in het zand en in de modder. Ik had er niet aan gedacht om schone kleertjes voor ze mee te nemen (stom!) en ben even snel naar huis gefietst voor wat schoon goed. Dit bleek geen sine cure, want vooral Steijn was vies, vies! Het ventje had bij de kraan in het zand zitten spelen en zat onder de modder. Fijn!
Spitsmuis, wat goed dat je in therapie bent geweest, al kan ik me bij jou helemaal niet voorstellen dat je een laag zelfbeeld had ofzo, bij mij kom je juist heel zelfverzekerd en positief over! Jammer dat je nog steeds niet zo'n goede band met je ouders hebt. Ik heb op zich best een redelijke band met mijn ouders, al zijn het geen praters en dat vind ik wel jammer, ik heb dat dus zelf ook niet zo meegekregen van huis uit en in het verleden heeft me dat wel wat relaties gekost, maar goed, het gaat me nu een stuk beter af.

Leuk dat je naar het vennetje bent geweest met de jongens. Het is hier in de buurt nu zo gezellig met dit lekkere weer. Alle buren zitten buiten of bij het speeltuintje dus dan kunnen de kindjes lekker met elkaar spelen en de ouders lekker bijkletsen. Ik vind dit weer echt super!

Leen, wat balen dat jullie dit jaar al uit jullie huis moeten! Ik kan me voorstellen dat je liever op je gemak rond wilde kijken en sparen, maar wie weet vindt je wel een huis waar niet veel aan gedaan hoeft te worden.

Onze auto is verkocht! Niet aan die handelaar maar aan die andere jongen die had gebeld, voor 300 euro meer dan wat die handelaar had geboden. Die handelaar was flink pissig toen ik afbelde maar dat interesseerde me niet, hij begon flink te schelden en zei dat op het laatst dat ik die auto maar in mijn kont moest stoppen. Toen zei ik heel droog: Dat zal ik doen, daaaaaaag! Sukkel!! toen ie dat zei wist ik dat ik de goede beslissing had genomen en hem aan die andere jongen had verkocht. Het is een gast van een jaar of 25 die er vast veel plezier aan gaat beleven.
Wil ff een dikke knuffel aan fachat geven !!
Wel lastig hoor, als je niet zo'n diepgaande band met je ouders hebt. Mis je dat sterker nu de jongens zijn geboren?

Op het dakterras liggen vlonders en die zijn open. Alles wat er in valt is dus weg en gaat de dakgoot in. Misschien moet er een extra rand langs?

Ik hoop echt dat Puk hetzelfde heeft als Hugo had (nog 3 dagen te gaan...!). Vandaag zijn we naar de AH en de Intratuin geweest en daar zat meneertje als een koning in het karretje op z'n allercharmanst naar iedereen te lachen. Thuis was het weer Pukje lacht, pukje huilt. Pfoe, wat vermoeiend.

Hij heeft trouwens nu nog wel 38.0.

Bij Huug was het toch een keel- en oorontsteking?
Lara..Daan is ook nogal onbestemd de laatste dagen. Van mijn vriendin hoorde ik dat het ook kan komen omdat ze nu beginnen met lopen, maar gefrustreerd zijn omdat het nog niet lukt. Ze willen meer dan ze kunnen, zeg maar, en daar worden ze nogal chagerijnig van.

Vriend is vrijdag begonnen aan zijn nieuwe baan. Hij werkt in ploegen, dus zit ik de komende dagen in m'n up 's avonds. Vind ik niet zo heel erg hoor, ik vermaak me wel, maar aan de andere kant vraag ik wel af of hij het vol gaat houden.

De onregelmatigheid was 1 van de grote redenen waarom we het café verkocht hebben en nu werkt ie weer onregelmatig!

Zijn motivatie is de goede verdienste en daar heeft ie ook wel gelijk in, maar ik wil niet dat we straks weer langs elkaar heen gaan leven.

Muis..wat goed dat je in therapie geweest bent. Dit is mij vroeger ook aangeraden (moeder is vroeg overleden en vader kon.kan er niet mee omgaan), maar ik heb de stap nooit gezet omdat ik vond dat ik er zelf wel uit kwam. Ik heb er best wel eens spijt van gehad dat ik niet geweest ben, heb ook een behoorlijke tijd met mezelf in de knoop gelegen. Nu Daan er is en een tweede kindje op komst ben ik weer aan het twijfelen eigenlijk..wat als ik een soort van 'terugval' krijg (dat klinkt meteen weer zo heel heftig, de iets mindere variant bedoel ik).

Ik hoop dat dat niet gebeurd en ik moet zeggen dat ik sinds mijn zwangerschappen ook een stuk minder herinneringen ophaal eigenlijk, dus misschien valt het allemaal wel mee.

Xaloy..hoe is het met jullie?
Lara, de huisartsenpost had een beginnende keel- en oorontsteking vastgesteld, maar de huisarts kon een dag later niets daarvan zien. (Hugo is een beetje een raar jongetje, maar wel een lief raar jongetje!). Huug had trouwens ook dat hij op zijn allercharmantst was als er bezoek was of als we ergens naar toe gingen, maar thuis was hij niet te genieten! Echt, heel gezellig was het niet. Wat me wel de afgelopen dagen is opgevallen is dat Hugo veel meer kan. Vanochtend liep hij heel de keuken door terwijl hij zich vasthield aan de kastjes! Nu hebben we een klein keukentje, maar toch was het een hele prestatie. Vanmiddag schuifelde hij ook langs de bank en was hij ineens aan het overstappen! Ik gok er maar op dat hij zo'n sprongetje heeft gehad, anders weet ik het ook niet. Het is me wel opgevallen dat hij vaker van die moodswings (want dat zijn het!) heeft gehad en dat hij daarna altijd ineens weer wat kon.

Oh, A. is thuis met eten.
Muis, ik heb het hier ook wel veel met Fachatman over gehad en hij weet ook wel dat hij niet al teveel geduld heeft wat dat betreft. Ik vind dat zijn verwachtingen wat Kaj betreft vaak te hoog zijn. Hij vindt dat Kaj meteen tot actie over moet gaan als hij hem iets zegt (kleed je aan, zet de tv uit, ruim dat ding op, etc.) doet hij dat niet meteen, dan wordt hij gelijk geïrriteerd en zegt hij het nogmaals maar dan heel boos met een zwaar geïrriteerde, boze blik), ik daarentegen ben meer van het afspraken maken (na dit filmpje gaat de tv uit, ipv nu direct, nog 5 minuutjes spelen en dan ga je naar boven om je aan te kleden, na het filmpje, 5 minuutjes niet, laat ik hem de tv uitdoen, stuur ik hem naar boven om aan te kleden, en doet hij dit na 2 keer vragen niet, dan gaat hij de 3e keer wel als ik het met een ferme toon zeg. Fachatman vindt dat ik hem hiermee teveel verwen. Ik vind van niet.. lastig hoor. Dat geirriteerde is iets van de laatste 2 jaar, dat kende ik ook niet echt van hem. Het is wel lastig, met name om enerzijds Fachatman niet af te vallen tov Kaj, maar anderzijds om Kaj niet verdrietig / onzeker te maken door niets te zeggen als hij steun bij me zoekt. Als Fachatman iets beledigends zeg ("wat ben je toch een verwend, vervelend jongentje"), ontkracht ik dat wel meteen en Fachatman neemt het dan (gelukkig) ook gelijk terug.

Het lijkt nu wel heel erg zoals ik het allemaal opschrijf. Dat is het ook weer niet, het is niet zo extreem. Meestal is Fachatman juist heel vrolijk en doet leuke dingen met Kaj, hij gaat met hem voetballen, spelletjes spelen, boekjes voorlezen, naar zwemles, judo, etc. Maar soms....

Ik herken mijn vader er soms ook wel in, hij kon ook heel rg onredelijk zijn, mijn moeder kwam dan wel voor ons op, maar bij ons was mijn vader duidelijk de baas in huis. Heb nu heel opppervlakkig contact met mijn vader, zie hem een paar keer per jaar (moeder komt eigenlijk altijd alleen op bezeok, vader heeft nooit zin om mee te gaan) en verder dan over koetjes en kalfjes praten gaat het echt niet.

Vind het wel erg goed van je Muis, dat je in therapie bent geweest en Lievelust, als je nu spijt hebt dat je toen niet ion therapie bent geweest om de dood van je moeder te verwerken en je nu al twijfelt over het wel/niet krijgen van een terugval, is het misschien wel verstandig om eens serieus over therapie na te denken! Zwaar hoor om je moeder op jonge leeftijd te moeten verliezen

Anyway, vandaag leuke dag gehad, we zijn met zijn viertjes op de fiets naar de zwarte markt in Beverwijk geweest (is er vorig weekend niet van gekomen) om een nieuwe tajine te kopen. Onderweg gepicknickt. Was leuk, stoere Kaj heeft wel 20 km gefietst!

Was wsl de goede beslissing Layla om de auto aan die andere jongen te verkopen. Ik verkoop / koop ook veel liever iets aan iemand die leuk is en er duidelijk zelf veel plezier aan gaat beleven. Laat die garagist (?) maar in de stront zakken!

Lara, hoe groot is jullie dakterras eiegnlijk? En ja er gaat veel zand over de zandbak heen, misschien kan je een iets grotere bak eromheen zetten? Hoe is het nu met Pukje?

Micha, wat heerlijk dat Morris heeft doorgeslapen, en al 3 nachten! Dat klinkt goed! Kan hij niet aan Ole uitleggen hoe dat moet? Hoe was het in Amersfoort?
Muis, ben jij nou eigenlijk ooit op tv geweest met de huisartsenpost of zijn jullie eruit geknipt?

En ben je nog op zoek naar een kitten?

En Dropneus, wanneer mag je gratis winkelen?

Ook zo raar, er waren 2 incasso-bedragen van mijn rekening afgeschreven van in totaal 175 euro, door "best of shopping" even gegoogled en is een homeshoppingbedrijf (van de tv) waar ik dus echt nog nooit iets besteld hebt. Heb de postbank gebeld en ze gaan de incasso ongedaan maken, maar ik baal er wel van en vraag me af hoe dat nu kan..
Dames, ben weer terug. Ik lees morgen wel even bij.

Leuke foto's Micha!

Heb die Wii fit gezien Lievelust, heb man ook even gezegd dat jij die voor moederdag hebt gekregen, hint hint.

Weekend was erg leuk. Heerlijk weer eens bijpraten met vriendinnen, heerlijk gegeten en natuurlijk super wijn gedronken en gekocht. We kunnen er weer even tegen.

Vandaag weer lekker met mijn mannetje geknuffeld, wat is het een lieverd, elke keer als ik hem heb moeten missen ben ik zo blij als ik hem weer heb, heerlijk.

Ga nog even met schoonouders bijpraten en lekker naar bed. Welterusten!
Ja, ja terug van weggeweest. Wij zijn even heerlijk een week cultuur wezen snuiven in Denemarken. Dat cultuursnuiven bestond voornamelijk uit twee dagen in legoland rondrennen. Wat is dat leuk zeg!. Feline heeft zich super vermaakt (mama hing groen en geel in de achtbaan) en Vincent heeft duploland onveilig gemaakt.

Ga later even al jullie berichtjes lezen.

Zahra en Koen nog gefeliciteerd met jullie verjaardag. zijn jullie flink verwend?

Icke, zwanger wat gaaf!!!!! Gefelciteerd.
Esan, wat een goed idee zeg om naar denemarken te gaan, leuk! Dat ga ik aan de baas voorleggen, al denk ik eigenlijk niet dat we nog wegkunnen. Eind juni gaan we nog een week naar de Ardennen, en dan is het zomer en komt baby en huis.

Swissie, wat een heerlijk weekend! Dit soort dingen mis ik dus heel erg, lange avonden met lekker eten en veel drank...

Fachat, Morris heeft vannacht weer doorgeslapen, dus ik denk dat hij besloten heeft dat hij geen baby meer is! Hij ligt nu te slapen maar als hij wakker is zal ik vragen of hij even met Ole praat.

Amersfoort was inderdaad leuk zeg, wat een mooie dierentuin! Was met schoonfamilie, maar dan de leuke kant (gescheiden), die van m'n schoonvader. Schoonmoeder was er trouwens wel maar die heb ik genegeerd. Lars is echt dol op z'n opa's, zowel mijn vader als die van vriend, echt schattig.

Lara, even over die zandbak. Buiten de zandbak komt voor zover ik weet altijd een enorme hoop zand te liggen. (Mijn) kinderen scheppen het zand de namelijk het liefst uit de zandbak als ze klein zijn. Het lijkt mij dus geen goed idee om er een op jullie dakterras neer te zetten, want ik ben bang dat het een enorme bende wordt. Maar misschien is Puk wel heel netjes!

Klaag, laat ook maar. Grr, mannen.
Fachat..ik weet het diep van binnen ook wel dat het beter is om de stap naar therapie alsnog te nemen. Aan de andere kant gaat het nu heel goed en heb ik geen zin in een emotionele puinhoop met 2 kleine kindjes, want ik weet dat het heftig gaat zijn.

Jeetje, Kaj 20 km gefietst! Wat goed van hem, dat kan ik nu niet eens moet je nagaan!

Ik wil ook graag eens naar Beverwijk, ik heb gehoord dat het erg leuk is, maar helaas is het hier een pokke-eind vandaan en man houdt helemaal niet van dat soort dingen. Die krijg ik met veel pijn en moeite in de zomer een keer mee naar een braderietje hier.

Swissie..welcome back! Geen katers gehad daar?

Die Wii-fit is erg leuk hoor, ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Ik moet wel zeggen dat het voor de wat meer doorgewinterde sporter niet meer als een stevige warming-up zal zijn, maar voor mij is het een uitputtingsslag en ik voel mijn spieren elke keer weer!

Esan..Denemarken lijkt mij ook zo leuk! Was legoland ook leuk voor Vincent? Wij willen binnenkort met Daan naar Plopsaland (op aandringen van schoonvader), maar ik vraag me af of hij niet nog wat te klein is voor dat soort parken?

Zo, Daan heeft vandaag voor het eerst een stuk komkommer op. Hij vond het wat vremd volgens mij, maar heeft toch het grootste gedeelte naar binnen gewerkt.

Ik weet trouwens niet meer wie de tip gaf over de vegetarische tuinkruidenpaté van de AH (Fachat/Framboos?), maar dat is echt een hit hier hoor. Daan vindt het heerlijk!
Hm..de namendiscussie is hier alweer in volle gang. Wij zijn het echt nooit eens over de namen die we mooi vinden, erg vermoeiend!

Ik heb er nu een aantal die ik leuk vind...oa Meike, Renske, Marit, Juliet (te), Sophie, Yaelle, Iefke en Jet(te). Ik vind zelf Meike en Iefke erg erg erg leuk.

Erg van de -te en -ke bedenk ik me net...vriend vind ze dus allemaal niks!

Nu had ie dat bij Daan in het begin ook, en heb ik het gewoon heel vaak gezegd en daardoor begon ie het vanzelf mooi te vinden..misschien moet ik dat nu ook maar doen.
Heerlijk weertje zeg!

Lievelust, ik vind Meike ook leuk, past ook goed bij 'Daan'. Maar Marit vind ik trouwens ook erg erg leuk!! Enne, ach gut, naar Plopsaland, dat lijkt me zo erg! Wat een puin wat er uit die slurf van studio 100 komt zeg, heb je die programma's wel eens gezien? Hier wordt het dus echt geboycot. Is schoonpa Belgisch? Stel anders de Efteling voor, dat sprookjesbos is nu al leuk voor die kleintjes.
Sophie vind ik ook erg leuk.

Morris heeft vandaag voor het eerst spinaziegehakttaart op en vond het echt heerlijk. Ik heb hem de binnenkant gegeven, dus niet het deeg, in stukjes en hij had z'n eigen vork waarmee hij probeerde te eten (wat niet echt lukte) maar met z'n handjes heeft hij zo een hele punt naarbinnen gewerkt.

Lievelust, ik geef ook vaak rauwkost, hij vindt het vreemd maar lekker. Komkommer, kerstomaatje door de helft, reepjes paprika.

Ik ga nog even buiten zitten, virend zit lekker aan het witbier, grmbl.
Wauw Esan, Denemarken, helemaal te gek. Heel misschien gaan wij daar van de zomer naar toe om te kamperen! We hebben vorige zomer al zitten twijfelen maar vonden het toen te ver rijden met Ole.

Meike en Jette vind ik erg leuk. Als je toch op de fryske toer gaat, wat vind je van Nanke, Elke, Seeltje of Djoeke?

Persoonlijk vind ik een park als Plopsaland of de Edfteling voor alleen een kleintje van 1 nog te weinig aan. Vind ik zonde van het geld. Zou ik eerder naar het sprookjesbos in Enkhuizen gaan, is een stuk goedkoper (7,50 euro) en voor die kleintjes net zo leuk! Wij gaan volgende week wsl een keer naar de Efteling, maar als Kaj er niet was, zou ik dat niet gedaan hebben. Plopsaland zit er voor ons ook wsl ook niet in. Fachatman heeft kaj ervan overtuigd dat hij allergisch is voor kabouter Plop .

Ole eet trouwens ook veel rauwkost, vind hij heerlijk! We noemen Ole voortaan ons "kippetje", omdat hij net als een kip met zijn mond dingen van de tafel eet. Natuurlijk niet zo netjes, maar wel erg grappig!
Wat een leuke foto's van jullie vakantie Micha! Vooral die van Lars met dat paadje op de achtergrond, prachtig!. En Morris lijkt wel een kleine tijger
'Gaan jullie trouwens nog iets leuks doen morgen? Wij gaan wsl naar Bevrijdingspop in Haarlem...
Fachat, mooi land denemarken. Alles zo schoon en netjes. Wij hebben er jaren geleden ook gekampeerd. Voor een kind van net 1 is Legoland nog niet veel aan. Vincent had ook nog eens last van een doorkomende tand dus zat niet zo lekker in zijn velletje. Op de terugweg hebben wij er 6,5 uur over gedaan. Nu moet ik zeggen dat wij ons wel aan de max. snelheid houden maar weinig stoppen. Vincent hield het prima uit in zijn cosi. Af en toe werd hij van lekkers voorzien door zijn zus die hem ook nog voorlas of af en toe een speeltje aangaf.

Lievelust ik vind Meike wel een hele leuke naam. Ik denk dat daan wel zijn ogen uit zal kijken in Plopsaland. Als hij wat ouder is zal hij er meer aan hebben en ook wat actiever deel kunnen nemen.

Mich, lekker hoor spinazietaart. vincent vindt een vork of lepel heel interessant maar eet het liefst met zijn handen. Wat hij vooral leuk vind (en ik minder) is om een hap eten met zijn priegel vingertjes weer uit zijn mond te wippen. Als het dan nog in de buurt ligt stopt hij het in zijn mond. De rest ligt dan door de halve keuken heen.

Morgen even naar de Ah, ik ben benieuwd naar de vegapate. Waar ligt deze (verswaren, vegastelling?)
Zijn de winkels morgen gewoon open dan? Heb vriend voor twee dagen boodschappen laten doen vandaag.

Esan, die vegapaté ligt bij de verpakte vleeswaren.

Ik moet wat nieuwe kleren voor de kleintjes kopen. Lars heeft maar 1 t-shirt in maat 92, en Morris maar 1 zomerpyama in 74-80. En ook maar 1 grote slaapzak. Hij slaapt veel beter sinds hij in een 86-98 zak ligt, zou dat toeval zijn? Al met al tijd voor wat nieuwe spullen.

Fachat, hoe heb je je haar laten knippen?? En hoe gaan de nachten nu, nog steeds geen verbetering?
Ole als superheld

Hier een filmpje van het Amsterdamse Fantastische Filmfestival. Het filmpje begint met Ole, later zijn Kaj en Fachatman ook nog te zien!

Esan, bij de vleeswaren!

Klopt het trouwens dat je in Legoland helemaal niet met lego kan spelen?
Fachat, gaan jullie met Kaj en Ole naar Bevrijdingspop? Ik weet nog niet of wij iets bevrijdingsdaggerelateerds gaan doen, in ieder geval niet naar het Museumplein, maar Haarlem is leuk! Zal wel druk worden met het mooie weer.

Sprookjesbos in Enkhuizen?? Ik ga een googlen.
Mijn haar: donkerbruin/rood gekleurd met rode accenten erdoor. In laagjes geknipt en ik heb een pony.

Ja we gaan met Ole en Kaj naar bevrijdingspop. Kunnen we heen een weer tussen de podia, markt en het kinderfestival. Kleedje mee, hartstikke goed! Hoop niet dat het zo druk wordt dat je niet eens meer kan lopen. Dan zijn we wsl snel weer weg!

Sprookjesbos (eigenlijk sprookjeswonderland) is echt heel leuk. Ben er een paar keer met Kaj geweest en vooral voor kleine kinderen erg geschikt. Er zijn grote speeltuinen, een treintje, bootjes,paardjes,een sprookjeskasteel, etc. en daarnaast een sprookjesbos. (het is lang niet zo mooi als bij de Efteling, maar wel de moeite waard)
Ohja, nog geen verbetering in de nachten in zicht. Ole is nog steeds ongeveer 2 keer per nacht wakker. (vannacht pas om half 5 en dan ben ik al erg blij!). Heeft Morris nog even telepatisch met Ole gepraat over het slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven