***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Buitenmeisje,wij hebben ook zo'n tentje nog van grote pop en het is echt superhandig! Echt een aanrader, kleine en licht om mee te nemen en makkelijk ergens te plaatsen, je kan hem bijv. ook gewoon bij iemand op bed zetten.... Wij hebben hem echt veel vaker gebruikt dan het campingbedje (die hadden we al gekocht, dat tentje heb ik gewonnen op de jonge gezinnebeurs toen grote pop een paar maandjes was).
Klinkt handig hoor, dat ding!

Xaloy: fijn dat alles zo goed ging! Welja...ik duim gewoon sulutaan voor jou en Framboos.

Mich: gelukt in de stad?

Ik snap vanavond even niks van Max, terwijl we zo op een lijn zaten...

Hij had om 18:00 een fles gehad (250 cc weggeklokt), en om 20:00 had hij alweer honger (weer 170cc). Daarna werd hij weer om 20:45 wakker (speen). Gek, normaal slaapt hij altijd in een keer door en die tweede fles is ook gek. Hij heeft overdag als ene blok geslapen. Holle bolle Gijs. Ik hou mijn hart vast voor vannacht... (gelukkig is het de beurt van mijn vriend )
Buitenmeisje.. ik wilde ook zo'n tentje kopen, maar heb uiteindelijk een campingbedje gekocht en daar heb ik echt spijt van. Die tentjes zijn veel makkelijker om mee te nemen en nemen ook veeeeel mnder plaats in als zo'n enorm bouwpakket plus losse matras.

Lara.. vreemd inderdaad, misschien is ie al bezig een extra voorraadje aan te leggen voor de winter? Zonder gekheid, ik hoop dat je nacht een beetje kunt doorslapen!
Over slapen gesproken: *werpt ALLE vibes naar Ruben*: Robbie slaapt alleen nog maar! Vannacht 14 uur (!!), en overdag alles bij elkaar ook nog 5 uur. Dat joch vindt slapen prachtig!
Jeetje Framboos, dus eigenlijk nog steeds geen echte duidelijkheid, vervelend hoor! En nu nog 3 weken wachten! Rust idd maar lekker even uit! Ik duim voor je!

Bij Ole had ik trouwens in het begin ook helemaal nergens last van terwijl dit bij Kaj wel zo was!

Leen, ben je nu aan het afstuderen? Wat doe je voor onderzoek?

Ik heb zelf CMV gedaan!

Xaloy, goed hoor zulke goede gesprekken, ik dacht eigenlijk dat je 4 (?) gesprekken had...

Buitenmeisje, slaapt hij dan op een matrasje in dat tentje? Is het iets verhoogd of ligt hij op de grond?

Ik had voor mijn werk, voor de speelotheek een baby-projector gekocht en heb hem nu mee naar huis om hem uit te proberen. Ik vind hem echt geweldig, Ole ligt er ademloos naar te kijken, hij vindt het prachtig!
Fachat..ik zoek ook zo'n ding! waar he je hem gekocht? Hier kan ik hem nergens vinden, maar misschien dat ik zaterdag gelijk even in de stad kan kijken ofzo.
Bij de prenatal heb ik ze gezien (van Philips) en anders in de speelgoedwinkel.

Baby's wil is wet kijken! Ciao!
Lievelust ik had hem besteld, via de Wehkamp, ook van philips, hij kostte 49,95!
ik heb er trouwens ook 1 op marktplaats zien staan!
probeerde een link te kopieren, maar het lukt niet...
Mogguh!

Framboos, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat je zwanger bent, aan de andere kant kan ik me indenken als je nog onzeker bent omdat er nog niets is te zien. Meis, het komt helemaal goed! Wel lijkt het me een prettig idee om te weten waar die bloedingen door veroorzaakt worden! Heb je daar trouwens nog last van? Je moet toch terug over drie weken? Ik hoop voor je dat het kloppende hartje dan te zien is en dat Tommy grote broer wordt!

Xaloy, wat ben je goed bezig! Hiep hiep voor alle gesprekken!

Icke, hoe was je nacht? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Mijn auto is stuk (grmbl) en nu heb ik moeite om morgen naar de meet te komen! Bah! Het enige was Muisman en ik kunnen verzinnen is om met zijn auto te gaan, maar daar durf ik niet in te rijden. Iemand bezwaar als mijn o zo lieve mannetje morgen mee komt?

Wij zitten na te denken over het zoeken naar een ander huis voor Pim. Het schiet gewoon niet op met haar. Ze zeikt alles onder (pispoes) en mijn huis is veranderd in een grote kattenbak. Jesses! Ik denk dat het voor Pim beter is om bij een stel oude mensen te gaan wonen waar ze alle aandacht krijgt en waar geen andere katten (en baby's) zijn. Het is wel moeilijk voor me, want ik was altijd dol op haar!
Nu alle vibes bij Ruben zijn slaapt Robbie normaal weer 12 uur. Prima dus. Ruben mag ze houden! :-)

Framboos, even doorbijten. Ik weet nog goed dat ik de eerste 2/3 maanden van de zwangerschap erg zenuwachtig was! Dat is gewoon een klotetijd. Ben erg benieuwd naar de echo over 3 weken..

Spitsmuis, jammer, dat je kat wegmoet. Maar weet je zeker dat ze bij een ander niet de boel onderpist? Heb je de dierenarts al es gebeld? Geen bezwaar trouwens, als Spitsman meekomt. Is misschien zelfs leuk voor Michaman!

Fachat, ik had zelfs 5 gesprekken, maar 2 ervan waren gewoon niet echt interessant, dus dat heb ik zelf afgeketst. Het moet wel leuk blijven!

Ben erg blij om weer thuis te zijn, maar hoop tegelijkertijd volgende week ergens weer op tweede gesprek te mogen. Kan gewoon niet wachten tot alles rond is!

Robbie alarm.
Xaloy, ik heb de dierenarts al meerdere malen gebeld, maar hij blijft maar kijken of ze een blaasprobleempje heeft! Dit is dus niet het geval...Volgens een kattenpsycholoog is ze boos en heeft ze moeite met alles wat veranderd is, zoals ruzie met de andere poes, baby's, minder aandacht etc. Wij weten het echt niet meer met haar en het wordt alleen maar erger! Eerste piste ze incidenteel, maar nu is het meerdere malen op een dag en dan bij voorkeur op bed (jegh) of de bank (bah). Naar beneden durft ze bijna niet meer, want de andere poes is daar en ze zijn sinds de verhuizing niet bepaald vriendjes. Eten doet ze snel en stiekem, naar buiten durft ze niet en zo kan ik nog heel lang doorgaan. Het is zo zielig en ik denk echt dat ze beter af is in een huis waar ze geen stressprikkels krijgt. (lees: andere beesten en baby's)
Framboosje, vervelend die onzekerheid. Wel fijn om te weten dat de bloedingen niet met het vruchtje te maken hebben en dat het waarschijnlijk wel goed zit. Nog even geduld. Probeer lekker te genieten van je liefste Tommy, probeer je gedachten te verzetten. Waarschijnlijk is alles goed en zit je over een maand of 8 met een klein nieuw baby'tje (en heb je in ieder geval helemaal geen tijd meer om je druk te maken!). Succes liefie!

Spitsmuis, zielig voor je poes hoor. Een ander huis is misschien beter voor haar. Wij worden ook gek van onze katten, de ene is redelijk ok maar de ander is vaak verschrikkelijk! Hij voelt altijd precies aan wanneer hij ongewenst is en gaat dan op schoot zitten/kotsen/heel hard miauwen etc.

Xaloy, goed bezig jij!

Druk hier!
Lara, wat leuk dat je tweelingbroer gaat trouwen! Wordt het een grote bruiloft? Is hij de oudste van jullie twee?

Mijn moeder gaat nog niet zo goed. De operatie was goed gegaan maar ze heeft de dag erna een paar zakken bloed gekregen en kreeg ook extra zuurstof door een slangetje in haar neus. Waarom zou dat zijn? Het was maar een heupoperatie. Ik hoop dat ze snel weer een beetje bijtrekt...

O, alarm hier!
Micha: bah, bah, bah! Heb je de dokter gesproken? En wanneer ga je daarheen? Heb je je moeder gesproken? Hoe klonk ze?

Spitsmuisje: vrienden van me hadden een kat gekregen van iemand en die kat was schuchter en at alleen als er niemand was. De hele dag verstopte ze zich (ik weet niet of ze ook de boel onderpiste). Nu is de kat verhuisd en bij haar nieuwe baasje die liefste kat die je kunt wensen...

Ik denk dat als je een ander huisje kunt vinden dat het wel moeilijk is voor jou, maar uiteindelijk beter voor de kat en het scheelt je veel gedoe. (maar ik heb makkelijk praten hoor, het is tenslotte niet mijn kat.

Natuurlijk kan je Muisman meenemen! Als hij het niet al te vervelend vindt is het toch prima? De vriend van Mich komt ook mee, dus zitten ze allebei niet met al die vrouwen...

Mijn broer gaat het heel klein houden, met een paar vrienden en familie. Het is de hele dag en 's avonds hebben ze een heel goed restaurant (er komt zelfs en sterrenkok!!) met hotel gehuurd. Superleuk allemaal!

*klaag* ik ben niet blij met papadagen... Mijn vriend had een afspraak en ik had mijn werk naar vanmiddag verzet. Nu is die afspraak verzet en die kan niet op een ander tijdstip want het gaat om een megaklus. Maarja...ik moet nu vanmiddag werken. Ben dus heel bang dat mijn schoonouders komen oppassen en Max vanavond en morgen weer uit zijn doen is omdat hij te weinig slaap heeft gehad... Goedemorgen zonder zorgen.
Icke, hoe heeft Ruben geslapen vannacht?
Prima als muisman meekomt toch. Heeft buitenman ook wat te kletsen. Hij zal blij zijn dat er niet alleen kwekkende dames komen
Lara, breng Max naar mij toe vanmiddag! Ik ben gewoon thuis en zit vlak bij je werk! Bel me even als je het wil, ik ben nu naar buiten.
Micha is de aller- aller- allerliefste! Ze gaat van vanmiddag op Max passen. Zo, ik ga even bijkomen.
Oh, dat is fijn geregeld!!

Top hoor!

*heeft zin in morgen!*
Misschien moeten we allemaal maar hier wonen, kunnen we een oppasnetwerk starten

Hoe laat hebben we nou afgesproken morgen? Ik ben het even kwijt.
Uurtje of twaalf toch? Ik zal zo de ingredienten gaan halen van een lekkere hartige taart!
Iemand zin in fruitsalade morgen? ...in het kader van mijn dieetpogingen....
Ik denk dat ik morgen niet ga redden, hadden vannacht weer een gruwelijke nacht: 22.30 voeding, 1.00 wakker huilen, 2.00 wakker huilen, 3.00 uur wakker huilen enz. Dit is de derde nacht op rij, dus wij gaan morgen ff bijslapen om-en-om.......

Vind het wel heul jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven