***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ick, een vriendin van mij is ook bevallen met een doula. Ze had een zeer zware eerste bevalling en heft dus voor de tweede zo'n doula kunnen regelen. Is haar heel erg goed bevallen, ze kon er alles tegen zeggen, aangeven wat ze wilden en dan ging zij dat regelen, ze gaf haar steun waar nodig enz.

Mijn vriendin vond ook dat het voor haar man fijner was, hij kon de bevalling bewuster meemaken doordat hij er nu gewoon bij kon zijn zonder in het rond gecommandeerd te worden =)
Lara, broodjes zijn een strak plan!

Ehhh, ik weet het niet meer. Mijn geheugen is een vergiet en ik vind het vreselijk. Vanochtend wist ik niet meer wanneer ik uitgerekend was (heb maar wat gezegd tegen diegene) en ik kon ook niet meer op de namen van Steijn en Hugo komen. (werd even heel vreemd aangekeken)

Ik heb enorm veel last van harde buiken en een drukkend gevoel op mijn onderkantje. Vannacht heb ik amper geslapen door golvende krampen in mijn buik en ik denk dat het oefenweeen zijn. Jesses, ik ben er ineens helemaal klaar mee! Ik wil niet oefenen, ik wil het echte werk meteen doen! (heb nooit veel geduld gehad...)
ff ego, vandaag had ik de test, ik heb er geen flauw benul van hoe het ging. De docente ging mijn uitslag doormailen. En begin nu haast gek te worden van de stress. Het is erop of eronder. En als het eronder is sta ik weer aan af :( Ik ben zo bang ...
Witchke, succes. Je hebt het vast gehaald. Je hebt zulke mega goede resultaten behaald de laatste tijd.

Laatst was je toch ook niet zo positief en toen bleek alles ook goed te zijn gegaan.

Probeer even iets leuks te doen om je gedachten ergens anders op te focussen. Ik weet als geen ander hoe vreselijk moeilijk dat is, maar ik weet ook dat het wel lukt.

Heb je een lekker boek liggen? Lees die lekker in 2 dagen uit (heeft mij erg geholpen). Even alleen met een dom verhaal bezig zijn is heerlijk.

Lara, weet jij al of Micha ook komt morgen?

Ik ga ff boodschapjes doen. Appeltaart mix halen.
Witchke, het komt vast goed. Ga inderdaad lekker lezen of een wandeling maken (als het zulk lekker weer is als hier).

Swiss, succes met de taart!

Heb nog niks gehoord van Micha. Ik zal haar even sms-en.

Broodjes zijn gehaald (10 vloerkadetten van mijn lekkere bakkertje). Oh wacht. Moet ik ook nog even boterhammen voor alle jongens meenemen? Of doet iedereen dat zelf?

Oefenweeen zijn stom!! Schijnt wel een beetje bij een tweede te horen en Micha had er ook veel last van geloof ik (niet dat dat helpt ofzo).
Laar, ik haal morgen bij de bakker wel wat extra brood, zodat alle kindjes makkelijk kunnen blijven eten!

Sjorsje is geslachtsrijp...Bah! Heel het huis meurt naar het katertje, maar morgenochtend wordt geholpen!
Ah fijn. Goed geregeld Muis.

Hoe zit dat dan? Pist Sjors het hele huis onder?
Nog altijd geen nieuws ... heb een mailtje gestuurd naar de docente.
Laar, Sjorske sproeit heel het huis onder. Waar ik ook zit/sta/lig, ik ruik kattenpis. Goor!

Voor iedereen die hier morgen is: probeer alsjeblieft de geur te negeren! Mijn huis is echt niet vies, het stinkt momenteel alleen maar.
Ik lees net dat er een wet op falend ouderschap in de maak is Muis. Flauw. Krijg je die vlekker nog wel uit spullen? En is het morgen dan direct over als hij bij de dierenarts is geweest?
lara1978 wijzigde dit bericht op 29-10-2008 16:43
Reden: Was weer veel te snel met posten.
% gewijzigd
Muis, ff vraagje, klopt dat telefoonnummer wat op msn staat nog? Ik heb hier nog een mobiel nummer van je, maar het kan zijn dat die van A. is.

Ik heb mijn (tijdelijke) Nederlandse mobiele nummer ook even op msn gezet.

Trouwens, kunnen we niet op de een of andere manier wat belangrijke info overblazen naar Hyves? Aangezien die toch ook niet door niet-groepsleden gezien kan worden, vind ik dat wel makkelijk. Hebben we maar een lijst te updaten.
Oh en Muis, waar konden we parkeren?
Muis, ik mail je even met Swissie en BM in de cc. Als je daarin nu even de straatnaam zet, kunnen we het allemaal in de navigatie gooien.
ff melden dat ik GESLAAGD ben !!! Ik had 6 fouten op 52 zinnen. En je mocht er max 10 maken. Ikke so happy !!

Is weer een paar weken rust. Volgende eindtest wordt waarschijnlijk rekenen over een week of 3.
Witch, heb je al wat gehoord? Je gaat het vast halen meid!
Hm, even refreshen kan geen kwaad...

Gefelicteerd meid!
Witch: GEFELICITEERD! Zie je wel dat je het kan. Lekker voor je zelfvertrouwen.

Nu een jongetje in bad en bed stoppen.

Heb zin in morgen. Hoe laat hebben we nu ongeveer afgesproken?
Even snel.

Swis, het nummer op de msn klopt nog! De huistelefoon is alleen stuk, dus dat nummer hoef je niet te proberen.
Witch, gefeliciteerd, ik wist dat je het kon!

Meiden heel veel plezier bij de meet morgen!
Joepie, Witch, super hoor, gefeliciteerd!!

Veel plezier morgen, wel foto's maken hoor!
Meisjes veel plezier morgen!!!!!!

Witch, kanjer!

Ick, een sprong van een half jaar, daar worden wij hier niet blij van hoor.

Moe, moe, moe, druk, druk, druk vrijdag meer!!!
Goedemorgen!

Ik werd om 3:30 wakker gemauwd door een hongerlijdende Sjors en kon daarna net meer slapen. Sjorsieboy werkt enorm op mijn zenuwen: hij loopt als een hondje achter me aan en gaat klagelijk staan piepen bij zijn etensbakje. Sorry poes, je moet nuchter blijven!

Ik geloof dat ik last heb van nestdrang...Dit weekend ga ik de badkamer verven en kitten heb ik vanochtend besloten (heel het plafond zit ineens onder de schimmel ), ik heb drie wassen gedaan vanochtend, op A. gefoeterd vanwege de bovenverdieping die een puinhoop is, opgeruimd en ik ben nog lang niet klaar. Van nature ben ik aardslui en ruim ik niet zo vaak op (laat staan dat ik schoonmaak!), maar ik ben nu even mezelf niet meer!

BM, Laar en Swis, ik ga straks even boodschappen doen. Moet ik nog iets meenemen als beleg, lekkers, weet-ik-veel-wat? Ik ben om 9:30 de deur uit!

Zo, volgens mij worden twee mannetjes wakker. Ze waren gister hondsmoe na hun playdate en hebben twaalf uur achter elkaar geslapen, dus ik hoop dat ze het gaan redden vanochtend. Ik ga ze uit bed halen en dan Sjorske naar de dierenarts brengen!
Gefeliciteerd Witch!!!!

Retedruk hier, dus geen tijd om te reageren verder, maar probeer wel iedere keer weer even bij te lezen.

Fine dag iedereen!!
Ik kan ook nog wel een boodschapje doen hoor. Dus muis.. als er iets moet komen moet je het maar ff zeggen.

Tussen 10 en 10.30 uur bij jou?
Niks nodig geloof ik. Wij gaan over een klein uurtje weg en dan zijn we er tegen 10 uur half elf. Ik heb hier alleen een jochie met een ochtendhumeur. Hopelijk trekt het nog bij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven