***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:Lievelust schreef op 18 november 2008 @ 16:06:

Nee, ze komen hem vanavond brengen gelukkig.

Ik had nog tegen hem gezegd dat die stoel niet moest vergeten...maargoed, ouderdomskwalen enzo, denk ikow dat is dan wel weer fijn....Tja, ouders vergeten inderdaad wel eens wat! Mijn schoonmoeder kan er ook wat van! Maar die heeft volgens mij Alzheimer, das weer een ander verhaal dus
Kwam even kijken hoe het met Swiss was. Nu weer terug naar een zielig huilend jongetje.
ff met een hand, ben ouders aan het bellen, uitslag is goed!

zo meer
Ook ik kwam even snel kijken of er al nieuws van Swiss was, niet dus.....Hopenlijk een goed teken en zit ze ergens een groot stuk gebak te eten!
Wat een opluchting Swiss! Fijn!!!
Oeh wat een opluchting Swiss! Ben benieuwd.

Ik ben nog niet aan het bevallen hoor! Spitsmuis, zal ik jou sms-en als het zover is? Jij bent denk ik het meest online momenteel?

Ik had vanmorgen ff snel een berichtje voor Swiss geschreven maar verder geen tijd gehad om te forummen. Vanmorgen even bij ouders op de koffie geweest en daarna wilde ik Zahra op bed leggen en die heeft een half uur liggen krijsen omdat ze niet wilde slapen (het was inmiddels al half 2) en is uiteindelijk in slaap gevallen en toen kon ik dus eindelijk een dutje doen. Mevrouw ligt nu nog te tukken, dus ik ga zo maar aan het eten beginnen.

Framboos, wat een leuk poppenhuis. Leuk hoor dat vintage spul.
Dan moet Muis niet ineens ook bevallen! Misschien kun je Framboos, Swiss of mij sms-en? Wij zijn ook wel veel online. (maar 's nachts moet je Muis hebben, want dan slapen wij )
Hihi ik zet jullie wel alle 3 in mijn mobiel, dan zal ik beslissen wie ik sms op het moment supreme, afhankelijk van het tijdstip.
Ik denk dat ik maar een klein meisje uit haar bedje ga vissen.
Zo, ben ik weer.

Ik zou bijna denken dat dit ziekenhuis in Nederland ligt. Ik ging er heen om het volgende te weten te komen:

1. hoe weten jullie zeker dat de cellen die in mijn klier gevonden waren goedaardig zijn, als de patholoog het niet met zekerheid kan zeggen.

2. Zijn nu alle kankercellen bij mijn knie weggehaald (schone snijraden),

3. was een andere moedervlek die ze bij mijn knie weg hebben gehaald ook kwaadaardig (zo ja, wil ik alle "gekke" moedervlekken weg laten halen),

4. hoe was mijn bloed en

5. hoe zijn mijn longen.

Ik heb de volgende antwoorden gekregen:

1. we denken dat het goedaardige cellen zijn

tja, dat heb ik met een moedervlek dus ook al een paar keer gehad, we denken goedaardig, oeps toch een melanoom

2. ja, ze hebben nog een kleine rest tumorcellen weggehaald

onderaan dit rapport staat dat er een beperkte beoordeling mogelijk is vanwege missende voorinformatie (HUH??, waarom heeft hij geen informatie?)

3. geen informatie in rappporten

4. goed

5. heb je dat laten doen dan?

Dus, ja ik ben blij, maar toch een beetje gereserveerd. Ik voel me een beetje belazerd, zo weggestuurd met halve informatie.

Ga morgen mijn dermatoloog even bellen, die krijgt ook alle informatie. Even kijken of ik een afspraak kan krijgen om alles even te bespreken en toch maar die andere moedervlekken ook te laten weghalen.
Swis, fijn dat de uitslag goed is. Balen dat het allemaal niet volledig is.

Hier ook veel aan jullie gedacht vandaag.

Maar tis ff druk met visite en alles. Later meer lieve meisjes...
Swiss : fijn dat je een goede uitslag had !!

Layla : het wordt nu wel echt spannend voor jou hé. Ben benieuwd wanneer de baby zich aanmeldt.

Ik had voor PCtest 21/30, dus mag nog verder met de cursus. Heb vandaag ook nog een test Frans gedaan. Ging wel. Morgen denk ik nog een test mondeling Frans te doen. Hopelijk valt die ook mee.

Heb ook nog een opstart handelsdocumenten gehad. Nu wordt het moeilijker, want daarvoor ga ik echt moeten studeren. Ze vragen op de testen theorievragen.

Morgen ga ik naar dat centrum, om te horen of Xander en ik er mogen verblijven tijdens de kerstvakantie.
He bah, wat frustrerend zeg. Heb je je goed voorbereid, zodat je de juiste vragen kunt stellen en dan hebben ze niet alle antwoorden. Echt beroerd! Toch maar wel bubbels?
Swis, ik kan me voorstellen dat je er een katerig gevoel aan overgehouden hebt. En dan heb je je nog wel zo goed voorbereid, jammer dat die oncoloog zo vaag antwoordt.

Zahra heeft haar vader zojuist verblijd met een enorm vieze poepluier volgens mij want ik hoor de badkraan lopen....

Toch wel een voordeel als je hoogzwanger bent en je van je man lekker op de bank mag uitbuiken.
Swiss: ooh jippie, goed nieuws!!!!!

Kwam allen even checken want moet zo de deur weer uit. Heb een date voor een peuterbedje. Grappig, had een bedje op het oog via marktplaats, bleek vandaag tijdens het werk dat dat bedje dus van een van mijn werkcontacten is (kwamen we achter door een sociaal gesprekje, dus ga meteen even kijken zo, hihi) wat is de wereld toch klein!!!
quote:layla1969 schreef op 18 november 2008 @ 16:50:

Hihi ik zet jullie wel alle 3 in mijn mobiel, dan zal ik beslissen wie ik sms op het moment supreme, afhankelijk van het tijdstip.

Goed plan!! Zit toch der heule dag achter de pc! maar snachts moet je muis hebben!

Fijn Swiss!! Kwam voor jou even loeren hier, gelukkig goed nieuws!

kom later terug, ff de boel naar bed brengen!
Swiss, wat fijn!!! Maar ik kan me voorstellen dat je nog wat gereserveerd bent. Ik hoop dat je dermatoloog je twijfels kan wegnemen!

Kwam ook alleen even Swiss-nieuws checken (en Layla nieuws )

Ga nu ook een jongetje naar bed brengen!
Swis, wat fijn! Ik kan me indenken dat je een katerig gevoel aan het gesprek over hebt gehouden, maar gelukkig is het goed nieuws!

Layla, ik denk niet dat Ernie zich binnen nu en twee weken meldt, dus je kan me inderdaad sms-en! De laptop staat toch altijd aan en ik ben veel thuis!

Het huis is een enorme zooi en ik heb geen zin om op te ruimen. De jongens hebben hun eigen boekenplank en ik denk dat daar zo'n honderd boeken op staan. De plank is nu leeg en alle boeken liggen op de grond! Helaas door heel de kamer, dus ik denk dat ik A. ga vragen om het op te ruimen. (yep, ik buit zwanger zijn graag uit!)

Hugo heeft trouwens zijn avondeten goed gegeten (heel goed zelfs), maar hij wilde voor het eerst in zijn leven geen bakje kwark! Ik was echt stomverbaasd... Nu heeft hij vanochtend en vanmiddag wel heel veel melk gedronken, dus misschien dat het daar aan ligt.

Steijn was zo'n moppie vanmiddag! Hij stond blijkbaar op het punt om zijn luier heel vies te maken, want hij maakte met zijn mond een wind-geluid, wees naar zijn billen en zei "Mamma, bah, viesj"! Ik denk dat ik maar eens een potje voor hem ga kopen, want misschien is hij er wel aan toe. Nu moet ik eerlijk zeggen dat Steijn het sowieso vreselijk vindt om vies te worden, dus het zou best kunnen.
wat lief Muis, een Steijn die aangeeft dat hij bah gaat krijgen. Hier tot nu toe alleen nadertijd, maar tegenwoordig gelukkig wel heel snel. Dan is het nog easy schoonmaken.

Gefeliciteerd Witchke, goed gedaan.

Layla, prima hoor, kom maar op. Ik ben morgen op kantoor, dus niet continue bij mijn mobiel, maar vanaf donderdag ben ik zeker continue erreichbar.

Denk dat mijn figuurlijke kater morgen wel voorbij is (wil eigenlijk alleen kijken of ik ook over niet al te lange tijd weer een echo voor lympfen kan hebben). Ha, alleen heb ik morgen misschien wel een letterlijke kater, want we gaan wel aan de bubbels zo.

Ff Finn naar bed brengen. Die is overduidelijk erg moe.
Swis, zuip ze! Je hebt het verdiend en je kan beter een kater van de alcohol hebben dan eentje van een slecht gesprek met de arts!
Fijn, goed nieuws Swissie, wat een opluchting! Wel naar dat ze geen volledige informatie voor je hadden en dat ze toch nog zo vaag waren over bepaalde info. Hopelijk morgen wat vollediger nieuws!
En ik sluit me aan bij Muis... zuip ze!!
Swiss, wat een goed nieuws, hartstikke fijn voor je zeg!

Muis, wat goed van Steijn! Daan is nog lang niet zo ver hoor, die loopt rustig een uur in zijn stinkbroek rond en gaat er het liefst nog lekker op zitten ook.
[quote]Lievelust schreef op 18 november 2008 @ 20:45:

Swiss, wat een goed nieuws, hartstikke fijn voor je zeg!

Muis, wat goed van Steijn! Daan is nog lang niet zo ver hoor, die loopt rustig een uur in zijn stinkbroek rond en gaat er het liefst nog lekker op zitten ook.[/quote]

quote:Lievelust schreef op 18 november 2008 @ 20:45:

Muis, wat goed van Steijn! Daan is nog lang niet zo ver hoor, die loopt rustig een uur in zijn stinkbroek rond en gaat er het liefst nog lekker op zitten ook.

Hahahaha Zahra zegt het wel, maar ze vindt verschonen niet echt leuk dus dat probeert ze wel uit te stellen. Ze is momenteel vies van alles, als ze vieze handjes heeft loopt ze ermee te wapperen tot ik haar handjes schoonmaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven