***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Pfff dilemma LL, ik zou ook niet weten wat je moet doen. Je weet natuurlijk wel hoe het daar is en nog niet hoe het bij je nieuwe baan zult zijn.

Pfff Zahra heeft maar een uur geslapen dus ik heb niet meer kunnen rusten.Ik kreeg ze met geen mogelijkheid meer in slaap dus ik heb ze er maar uitgehaald, maar ze volgens mij nu al weer moe. Dat wordt nog wat. Haar neus zit flink verstopt dus ik denk dat het daaraan ligt.

Ik heb trouwens ook weer striae gekregen sinds vorige week, of het is dezelfde als bij Zahra en is nu weer goed zichtbaar. Het zijn echt van die rode strepen op 4 plekken op mijn buik. Ik heb mijn buik niet echt ingesmeerd mijn ervaring is dat het toch niet helpt, vorige keer kreeg ik het ook rond deze tijd.
Ja, ik zou wel terug willen, het werk en de collea's zijn leuk, maar het is onzeker of ik dan ook op vaste basis terug kan komen of weer op uitzendbasis. Aan de andere kant kan ik bij het nieuwe bedrijf na een half jaar op uitzendbasis al meteen een contract onbepaalde tijd krijgen, ook best wel een behoorlijk pluspunt in deze tijden vind ik, maar ik moet nog maar afwachten hoe het werk en de collega's zijn natuurlijk.
Wat een dilemma LL, ik zou ook niet weten waarvoor ik zou kiezen hoor. Misschien helpt het om alle pluspunten en minpunten van je oude en de andere baan op zijn rijtje te zetten. Zo zie je welke de beste beslissing zou zijn.
LL ik zie nu pas je post over die post. Ik weet niet wat je nog meer kunt doen, ik neem aan dat jullie gewoon op dit adres staan ingeschreven bij de GBA, dus meer dan je nu doet kun je niet doen. Telefoon terugsturen in ieder geval, verzendbewijs van TNT post bewaren. misschien weet je schoonvader of je aangifte kunt doen? Het is wel een vorm van oplichting natuurlijk.
Lievelust: wat een ellende met die oude bewoners zeg... Het waren ook niet de meest nette mensen toch? Ik meen me zoiets te herinneren. Jeetje, moeilijk kiezen zo met die banen, maar wel fijn dat je zoveel aanbod hebt nu! Je ligt duidelijk goed in de markt!

Vandaag werd ik op mijn privemobieltje gebeld door een of andere kerel die ik niet kende. Was een heel vaag gesprek en hij hing ook niet op toen ik duidelijk maakte dat ik hem helemaal niet kende en geen tijd had voor onzin. Heb opgehangen en daarna heeft ie nog twee keer gebeld maar heb ik gewoon niet opgenomen. Ik vond het echt niet grappig...

Gisteren heb ik een peuterbedje gekocht voor Fleur. Met matras, dekbed en hoeslakens en dekbedovertrkken erbij. Matras ga ik wel vervangen,maar de rest kan gewoon in de was, dus dat vind ik eigenlijk wel best. Ben er helemaal happy mee! lang leve marktplaats. Gezllig thee zitten leuten daar met de verkoopster en ze komt het dekbed en een overtrek nog even brengen want die waren nog nat van de was. Wat een service he!!!
Oh wat leuk Dropneus, zo'n peuterbedje, denk je dat ze er nu al aan toe is? Ik laat Zahra zo lang mogelijk in haar ledikantje liggen hoor.

hebben jullie trouwens ook problemen met het naar bed brengen? Zahra wilde gisteravond en vanavond dus ècht niet naar bed, het was echt krìjsen en dat ben ik helemaal niet gewend van haar. Man had haar meegenomen naar onze slaapkamer om haar ff tv te laten kijken (de softie) maar daar was ik het niet mee eens, gisteren was ze echt niet moe, dus hebben we dat wel even gedaan, maar ik wil er geen gewoonte van maken. Ze heeft vandaag maar 1,5 uur geslapen, dus ik weet zeker dat ze moe was.Dus ik heb haar op bed gelegd, een minuut of 5 laten krijsen en ben toen naar haar toegegaan om haar te kalmeren, ze was echt hysterisch. Ik heb ze even vastgehouden en weer in bed gelegd en ben even bij haar blijven zitten tot ze in slaap viel (was heel snel). Nu is ze wel heel erg verkouden dus misschien speelt dat mee,maar ik hoop niet dat ik iedere avond van die toestanden krijg.
LL: wat een gedoe met die mensen. Meer dan terugsturen kun je denk ik niet doen. Irritant!

Jeetje, wat lig je goed in de markt! Dat moet een goed gevoel zijn zeg. Ik weet natuurlijk niet hoe leuk je je oude werk vindt, maar als je daar op uitzendbasis aan de slag moet, dan zou ik het toch niet doen denk ik. De uitzendkrachten zijn de eerste die eruit gaan als het minder goed gaat. Heb je zelf al een beetje een idee wat je wilt?

Drop: goede aankopen gescoord zeg!

Layla: hier geen problemen met naar bed brengen. Puk sputtert wel wat tegen als hij begrijpt dat hij moet slapen, maar daar blijft het ook bij. Misschien is het morgen weer beter?
Layla: wij hebben ook een tijdje problemen gehad met naar bed brengen met hysterisch krijsen enzo. het ging vanzelf weer over. Sinds Fleur loopt gaat ze weer lekker op tijd naar bed en slaapt ze als een Roosje

Geen idee of ze al toe is aan een ander bed, deze heeft wel hogere zijkanten met spijltjes, dus het moet wel kunnen. Voordeel is dat ik er dan ook makkelijker bij kan want die rand van het ledikantje is niet echt handig met een zwangere buik (nu al niet!!) maar ik ben ook maar een ukkie.
quote:dropneusje77 schreef op 19 november 2008 @ 21:21:

Sinds Fleur loopt gaat ze weer lekker op tijd naar bed en slaapt ze als een Roosje

Maar ben je niet bang dat ze eruit valt?
quote:dropneusje77 schreef op 19 november 2008 @ 21:21:

Layla: wij hebben ook een tijdje problemen gehad met naar bed brengen met hysterisch krijsen enzo. het ging vanzelf weer over. Sinds Fleur loopt gaat ze weer lekker op tijd naar bed en slaapt ze als een Roosje

Ik vind Zahra nog echt te jong voor zo'n peuterbedje, ben idd dat ze er uit valt en zou het ook eng vinden als ze bijv. 'snachts aan de wandel zou gaan. Ze klimt ook niet uit haar ledikantje ofzo, dus voorlopig blijft ze lekker in het ledikant.
LL, kan je niet bij het postkantoor aangeven dat die mensen er niet meer wonen?

Gaaf van de keuze uit 2 banen, wel moeilijk natuurlijk.

Maar was het niet heel erg druk bij je vorige baan (of ben ik in de war)? Bovendien is die baan natuurlijk iets onzekerder. Aan de andere kant wel makkelijk als je alles en iedereen al kent. Moeilijk!

Drop, wow een peuterbed. Daar ga ik echt zo lang mogelijk mee wachten hoor. Ik vind het wel makkelijk dat Finn zijn bed niet uit kan vallen, en volgens mij vind hij het heerlijk om tegen de rand van zijn bedje te liggen. Hij ligt het liefst overdwars.

Finn is trouwens net van zijn tripptrapp gevallen, maar dan achterover. Man stond ernaast (was aan het koken) en kreeg bijna een hartaanval. "Gelukkig" stond de vaatwasser open, hij viel met zijn hoofd op de deur van de vaatwasser, en daarna door op de grond. Na een huil (en knuffel)bui van een paar minuutjes was hij weer ok. Hij had zijn nek kunnen breken! Brrr

Hij had volgens mij alleen zijn voetje een beetje pijn gedaan, maar hij liep wel weer vrolijk door het huis heen.

Een paar weken geleden weigerde Finn trouwens continue te eten, en nu eet hij ineens alles! Hij heeft bijna nog liever groente dan pasta (is echt nieuw), ben helemaal blij.

Morgen en overmorgen weer 2 daagjes met z'n 2tjes, ik hoop dat het goed gaat, want mijn lies doet nog steeds een beetje pijn. Manlief zit weer eens in Nederland voor 2 dagen. Ik geloof dat hij tot kerst elke week minstens een dag in het buitenland zit. Lekker dan!
Jeetje wat eng!! Hoe kwam dat? Stond hij in de stoel? Misschien wel goed checken of hij geen hersenschudding heeft opgelopen?

He bah wat ongezellig zeg, dat je man steeds weg is. Denk je dat je het redt met je lies?

En nu duik ik mijn bed in. Ben hartstikke moe.
Hoe gaat het met jou been? Ng steeds spontaan genezen? En met Puk?

Ja, Finn stond inderdaad. We hebben al een tijdje de beugel eraf, en hij is ook al vaker van zijn stoel gevallen. Maar nu hadden we de stoel bij het aanrecht (man was aan het koken) en wou meneer ergens bij. Dus hij ging staan en viel.

Gelukkig heb ik niks gezien, brr.

Ik denk dat het wel goedkomt. Ik durf alleen nog niet op de grond te gaan zitten, zo wie zo is zitten het fijnst als het een beetje hoog is. Maar we vermaken ons wel hoor. Hopenlijk blijft het droog, dan kan ik Finn zelfs even op het balkon loslaten als het moet.

Welterusten allemaal, ik ga ook tukken.
Ja, het is alleen nog wat stijf, maar bijna over. Wonderlijk he?

Enge Finn!
Finn slaapt nog steeds! Gisteren om 19.30 in bed gedaan, vanmorgen om 6 uur schone luier en met flesje in bed (man ging weg, dus hij werd wakker) en nu slaapt hij nog!

Ik heb net zelf ff snel gedoucht en ben ook weer helemaal bijgeslapen. Heerlijk.

Hoe gaat het met de hoogzwangere?

Icke, hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje uit?

Fijn Lara, spontane genezing!
Met de hoogzwangere gaat het maar zozo. Zahra was weer aan het spoken vannacht. Ik bedacht opeens dat ze wel eens oorpijn zou kunnen hebben dus toen heb ik een kussen onder het hoofdeinde van het matras gelegd en toen heeft ze 4 uur achter elkaar geslapen ipv ieder uur wakker te worden. Om 6 uur was ze weer wakker en wilde niet meer slapen, dus toen heb ik ze maar bij mij in bed gelegd. Ze is nu naar het kdv dus ik ga ff douchen en aankleden en dan ff naar het stadskantoor, mijn rijbewijs moet verlengd worden. Bovendien hebben ze bij de Kids Factory magazijnopruiming vanaf vandaag dus ik ga daar ook ff kijken of ik nog iets leuks zie.

Swissie, wat eng dat Finn uit de TT is gevallen! wij hebben hem niet meer gebruikt omdat Zahra er niet lekker in zat, maar we zaten er juist over te denken om de beugel eraf te halen en het weer te proberen.

Lara, fijn dat je been weer een stuk beter is, dan zal het idd wel geen zweepslag geweest zijn, misschien een spier verrekt ofzo.
Layla wat irri, zo'n kindje die elk uur wakker wordt. En jij kan je slaap nu wel gebruiken.

Ik denk trouwens dat Finn (en ik) dankzij Icke zo goed geslapen heeft. Ik heb hem namelijk een extra pyama shirt aangedaan (en sokken). Bij ons in huis is het nooit echt koud, maar nu is het toch wel wat koeler. We hebben wel een hele dikke slaapzak, maar die gebruik ik eigenlijk alleen in NL. Dus nu had ik een romper met lange mouwen, een t-shirt met lange mouwen en sokken aangedaan.

Laten we hopen dat het daardoor kwam dat hij zo goed sliep.

Hij is nu net aan het wakker worden (beer!!! bla bla bla)

Het gaat hier het weekend trouwens sneeuwen! Leuk!
Zooo ik heb ff mijn slag geslagen bij Kidsfactory.

Een boxkleed van Maud Design (turquoise met een kiezelmotief in het midden), 2 mega grote kussens (1 van Blond Amsterdam) 1 dekbedovertrekje in wit met roze harten, 1 dekbedhoesje in een mooie geruite stof (ook met roze), 4 hoeslakens, alles bij elkaar 52 euri's.
Potverdikkeme, moest ik maar richting Breda vandaag of morgen, maar helaas..... Dat is een leuke score Layla...

Wat betreft dat peuterbedje. Het heeft dus een hogere rand zodat ze er niet uit kan rollen en als we het gaan gebruiken leggen we om te beginnen gewoon de oude matras ernaast. dan kan er weinig gebeuren. Ik geloof niet dat Fleur er snel uit zal klimmen. Ze wil uberhaupt nooit haar bed uit 's ochtends, dus het zou wel moeten kunnen. Het meisje waar het bedje vandaan kwam heeft er ook al vanaf 1,5 jaar in geslapen.

Swiss: ieks dat klinkt naar. Ik ben ook altijd als de dood dat Fleur uit haar stoel valt. Wij hebben er een tuigje op zitten zodat we haar toch nog vast kunnen zetten.
Tja, als je nog iets nodig hebt is het wel de moeite waard. Het is dat ik geen kinderwagen nodig heb, maar er stond bijv. een Maxicosi Mura compleet voor 299 euro en volgens mij is die nieuw dik 600 euro. Ze hebben best leuke dingen met hoge kortingen. Ik duik ff mijn bedje in, vanmiddag om half 4 weer naar de gyn voor controle.
Overigens, als je bijv. zo'n boxkleed zou willen, wil ik vanmiddag nog best even gaan kijken of ze er nog zijn. Dan kan ik hem opsturen naar je. Dit is het kleed wat ik heb gekocht:

Is natuurlijk heel leuk voor een jongetje :-)
Layla, lekker, weer zo goed geslaagd. Leuk boxkleed!

Drop, wij hebben ook een tuigje enzo, maar daar is Finn echt veel te onrustig voor. Hopenlijk heeft hij nu voor eens en altijd geleerd op te passen.

grr, het is toch niet te geloven, mijn longenfoto's zijn verdwenen.

Nou verwacht ik echt niet dat er iets te vinden is op die foto's maar toch. Ze doen ze niet voor niks lijkt me.

Heel vreemd.

Moet morgen weer even naar het ziekenhuis om de hechtingen eruit te laten halen (3e poging). Dinsdag wouden ze dat niet doen, omdat plastische chirgurgie daarvoor verantwoordelijk is!

Gelukkig kan ik Finn even naar een creche daar brengen.
Foto is gevonden. Nu wordt ie nog beoordeeld.

Ik kan morgen het ziekenhuis bellen voor de resultaten.

Werd even bang toen ik weer een telefoontje van het ziekenhuis kreeg, maar gelukkig geen slecht nieuws.
Nou ja zeg, wat een klucht! Idioot dat die foto's gewoon zoek waren. Hopelijk kunnen ze morgen de hechtingen eruit halen en is de uitslag van de foto's goed.
Belachelijk dat ze zomaar die foto's kwijt kunnen raken zeg!

Was er een reden dat je je longen ook wilde lateh nakijken of doen ze dat standaard daar?

Layla, leuk, dat boxkleed zeg! Tis dat we hier even een grote kredietcrisis hebben, maar anders was ik wel even naar Breda gereden denk ik, altijd fijn van die magazijnkortingen.

Ik heb voor mijn verjaardag van vriend alvast een servies van Blond Amsterdam gekregen, echt heel leuk!

Ik kende het eigenlijk niet echt, maar ze hebben echt hele leuke spullen zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven