***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos, het ziet er voor mij echt uit als dunne afscheiding en het loopt er echt uit. (ik kan het niet minder ranzig omschrijven) Het is best veel, maar ik dacht dat een slijmprop er heel anders uit meost zien!!

Ik ben trouwens 38 plus 3 (woeeehoeee!), dus bijna 39 weken. Vruchtwater is het volgens mij ook niet, want het is geen water.

*voelt zich met de minuut dommer worden!*
hmm muisje dat klinkt dan toch wel als afscheiding vrees ik..Een slijmprop is taai, en glazig het heeft immers je baarmoedermond afgesloten.

Ik dacht destijds bij liv dat het vruchtwater was. Na een inwendig onderzoek bleek het toch afscheiding te zijn

(lekker genant) maar goed, dit was dus wel tegen het eind van de zwangerschap....

Wauw muis 38wk plus 3! verder dan 38wk+5 ben ik nooit gekomen! misschien ga je mij nog inhalen! Maaruh, ik duim dat het binnen nu en een paar dagen komt...Tis een mooie tijd om te bevallen!
Oe spannend muis!!! Ik help snel even mee met die tribune en spring er ook op met mijn dikke winterjas en fleecedeken (brrrrrr koud hoor!)

Swiss: Jippie, fijn dat het er allemaal goed uitzag!

Lievelust: ben ook benieuwd naar je baan, maar het zal idd wel hectisch zijn de eerste week. Heb je tijd om in het weekend verslag te doen?
Muis muis wat spannend. De bevalling komt echt dichtbij als ik je verhalen zo hoor. Hier ook last van veel afscheiding de laatste weken. Ik meen het mij te herinneren maar heb het geloof ik ook weer verbannen.... selectief geheugen voor niet leuke dingen.

En framboos... ik herken nu ook jouw gevoelens over zwanger willen zijn, een derde enzo. En dat terwijl ik het helemaal niet leuk vond om zwanger te zijn. Maar al het niet-leuke is al verbannen. Men.. wat gaat dat snel. Eerst maar eens heel rustig van Gijs en Koen genieten.
quote:Buitenmeisje schreef op 25 november 2008 @ 21:45:

Muis muis wat spannend. De bevalling komt echt dichtbij als ik je verhalen zo hoor. Hier ook last van veel afscheiding de laatste weken. Ik meen het mij te herinneren maar heb het geloof ik ook weer verbannen.... selectief geheugen voor niet leuke dingen.

En framboos... ik herken nu ook jouw gevoelens over zwanger willen zijn, een derde enzo. En dat terwijl ik het helemaal niet leuk vond om zwanger te zijn. Maar al het niet-leuke is al verbannen. Men.. wat gaat dat snel. Eerst maar eens heel rustig van Gijs en Koen genieten.

Fijn een lotgenoot!! bij mij kan je hier je gevoelens kwijt hoor!

gaan we samen weer voor een 3de straks o.k?

Nee maar serieus, het zal wel een hormonen kwestie zijn...Op dit moment heb ik nog steeds 'jaloerse' gevoelens bij zwangeren, maar ook ben ik steeds meer gelukkiger met mijn oude lijf.

Dus er is vooruitgang!

Ik probeer iig nog even netjes een paar jaar te wachten!
oh oh, pas maar op framboosje, jullie zijn zo vruchtbaar, alleen er over denken geeft al een kans op zwangerschap, hahaha

Swiss, fijn dat alles ok was en dat je zekerheid krijgt door die petscan!

Muisje, klinkt niet als slijmprop, je hebt verder geen geirriteerd gevoel of jeuk? Lekker praatje! Dan zal hopelijk met het begin van de bevalling te maken hebben.

Ben benieuwd naar het verhaal van je baan, LL.

Hoe zou t met Layla zijn?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN en hoe voel jij je ten opzichte van je ZS? Heb je ook pijntjes?en trek je het nog wel een beetje?
Swiss, wat een fijn nieuws. Goed dat ze het zo serieus oppakken!

Muisje, ik weet het niet. Bij mij is het ook niet natuurlijk op gang gekomen, want ik ben gestript. Ik dacht 's avonds wel een slijmprop te zijn verloren, maar vond het zo ranzig dat ik het heb doorgespoeld (heel dom volgens de vk...). Zonder al teveel details: het zag eruit als snot. Wat het geweest is? Geen idee.

God zeg, een terror-tweeling... Nou, ik weet zeker dat Hugo en Steijn niet zo worden hoor! Daar voed je ze veel te goed voor op en dat zit denk ik ook niet in hun aard. Ken je die tweeling al langer? Zijn ze altijd zo geweest?

LL: fijn dat het leuk was op je werk! Hoe zijn je collega's? En hoe is de inhoud van je werk?

Herman van Veen was leuk! Prachtige liedjes. Er waren wel een aantal tekststukjes bij die de zaal (bejaard) hilarisch vond en ik ronduit flauw, maar dat mocht de pret niet drukken.

Vandaag zijn Puk en ik naar een binnenspeeltuin in de buurt geweest. Erg leuk; het is een gymzaaltje met enorm veel speelgoed voor kinderen tot 4 jaar. Ik kende alleen even mijn eigen kind niet terug, want Puk heeft een half uur (we waren wat laat) alleen maar op schoot gezeten en naar de kinderen zitten kijken. Misschien volgende keer?

Ik vind het zo gek. Hij is op de creche toch ook kinderen gewend en met Finn, Koen, Steijn en Hugo deed hij toch ook niet moeilijk. Nu was hij sowieso een beetje van slag denk ik, want hij heeft maar 4 happen gegeten en zo ken ik mijn Holle Bolle Gijsje niet.

Wel heeft hij vandaag heel lief meegedaan met een kinderliedje van zwemmen die ik thuis zong (dit is je neusje en dit is je kin -niet zo bekend geloof ik)

En nu ga ik snel slapen *op de stretcher naast de tribune, onder een heel dik dekbed*. Muis, voor het geval je gaat bevallen: heel veel succes! Je kunt het!
Oei! Geen muis om 3 uur 's ochtends?!

Kom straks weer kijken, heb zo mijn laatste gesprek bij PWC (hoop ik althans) :-)
Xaal, heel veel succes met je gesprek!

Lara, zielig da Puk niet helemaal zichzelf is. Ik ken dat ook wel hoor, af en toe alleen maar willen kijken.

Idd nog geen nieuws van Muis, jammer.

Ik ga ff douchen. Moet vanmorgen thuis blijven vanwege een levering. Als Finn morgen ook naar de creche kan, ga ik morgen naar kantoor, anders vanmidag nog.
Hoihoi... Fleur is vandaag toch weer ziek, arm meisje. vanochtend 39,6, dus papa blijft vandaag een dagje thuis met haar. Ik moet zo aan het werk, maar heb uiteraard geen zin om ons zieke hummeltje achter te laten. Hoop dat de dag snel voorbij gaat.

Spannend dat muis er vannacht niet was. Wie weet!!!
Nog steeds geen Muis...???

Xaloy, succes met je (hopelijk) laatste gespek!
muischeck! hmmm zou het dan toch??

Laar fijn dat je wel naar herman bent geweest! En wat hebben oude mensen soms flauwe humor he??

Dropneus, waar heeft floor verder nog last van?

Hier een jongetje met 38graden....verder geen klachten...Mag hij dan eigenlijk wel naar de creche?
Framboos, volgens mij ligt het een beetje aan de creche. Als hij verder niet vervelend is en geen besmettelijke ziekte heeft (en de koorts niet al te hoog is) mag het bij ons wel.

Ik bedenk altijd wanneer ik het zelf gewoon zielig vind, dan hou ik Finn liever thuis.

Zullen we idd maar langzaam richting tribune gaan? 38 weken + 4 dagen is een mooie tijd voor Ernie, toch?

Ik neem een grote thermoskan thee mee, en wat zwitserse chololaatjes, wel goed aankleden want het is koud.

Dames, heb weer eens jullie hulp nodig (het houdt nooit op). Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Heeft iemand een leuk idee wat we kunnen doen? Mijn zus en ik en onze mannen kunnen niet echt zingen, dus dat is niet echt een goed idee (behalve misschien een rap). Zelf dachten we aan speech, ABC van papa en mama, kerstact (het is op 20 Dec) oid.

Misschien heeft een van jullie een leuk idee!
hmmm 39,1 inmiddels....Verder suf, maar niet heel ziek.

Wel greep hij daarstraks naar zijn oortje, en zei zijn nieuw geleerde woordje ''auw'' ,

Heb hem een para gegeven, en nu speelt hij met de garage.

Nu heb ik van die zoutoplossings druppels, hoe krijg ik die nou in de neus??gewoon druppen? Ze zitten in een capsule...

Swiss, ik ga nadenken voor je ouders! een abc is trouwens wel heel fout, maar juist daarom hylarisch!

Ik heb ook ooit een heel fout abc gedaan op het huwelijks feest van mijn ouders....(ik vond het iig grappig en de rest...ehh)

muisje zet um op!!!!! En baar je niet, meldt je dan onmiddelijk!!!
overgens, tommy gaat niet naar de creche hoor...Laat hem straks lekker lang slapen.
Je hebt groot gelijk om hem niet naar de creche te brengen.

Met zo'n hoge koorts moet hij gewoon lekker veel slapen en bij mama zijn.

Geen idee hoe je die druppels erin krijgt, aan de neus zitten is hier altijd een ramp.
Ik zou hem idd niet naar de creche sturen Framboos. Bij die capsule zit toch zo'n neusjes-schoonmaakding? Daar moet je dat mee doen (maar ik gebruik altijd zoutoplossing van de drogist of Otrivin, veel makkelijker).

Arme Fleur ook al ziek... Beterschap!

God ja, zou het met Muis? Swiss, ik zit gezellig naast je op de tribune! Ik heb mijn Nespresso-apparaatje mee en ook pepernoten. Iemand cappuchino?

Pfoe Swiss, dat is een moeilijke. Wat wordt het cadeau? Misschien is daar op een of andere manier op in te haken?

Of misschien een powerpointpresentatie met kernpunten uit hun leven (huwelijk, huizen, de komst van hun werkelijk geweldige dochters etc). Je gebruikt daar dan hun foto's, maar ook afbeeldingen van internet voor en zo kun je er een flauwe/ grappige/ serieuze draai aan geven. Is dat wat?

Witchke: een paar tips voor je concentratieproblemen:

- Probeer korte periodes achtereen te leren, neem dan een pauze en doe dat weer een korte periode

- wissel leren en oefenen (sommen?) met elkaar af

- leer steeds een kort stukje en herhaal het dan

- maak een uittreksel

- begin de leerdag met herhaling van hetgeen je de dag ervoor hebt geleerd

- herhaal de tekst voor jezelf nadat je het hebt doorgenomen.

- vertel een ander (je vriend) wat je hebt geleerd.

Succes!
Oh ja, die neusspray gaat trouwens tegenwoordig heel goed bij Puk. Ik tel eerst tot 3, spuit het erin en prijs hem uitbundig. Is hij erg gevoelig voor, dus werkt het tweede neusgat ook
Nog geen muis... t wordt toch wel spannend. Meid.. als je bezig bent heel veel succes. Je kunt het hardstikke goed.

Hier ook nog een ziek mannetje. Heb hem maar thuis gehouden van de creche, want hij heeft de hele nacht liggen blaffen en huilen. Op zich is hij nu aardig te spreken, maar ik ga hem zo weer in zijn bed leggen. We moeten namelijk aan het eind van de ochtend naar de gehoortest voor Gijs (nee ze komen hier helaas niet langs). En ik denk dat hij het zolang niet wakker houdt.

Tis dus vandaag mijn eerste dagje alleen met twee jongens en dan ook nog een ziek jongetje. Niet heel handig, maar het zal wel goed komen.

Swis: Ik ben ook heel slecht ik zulke dingen, dus van mijn kant geen tips voor stukjes ofzo.

Framboos: Hier ook verstand erbij en nog maar ff wachten.

Ga ff posten wat er komt zo een buuv op visite.
Waar is Muis???
[quote]lara1978 schreef op 26 november 2008 @ 09:24:

Ik zou hem idd niet naar de creche sturen Framboos. Bij die capsule zit toch zo'n neusjes-schoonmaakding? Daar moet je dat mee doen (maar ik gebruik altijd zoutoplossing van de drogist of Otrivin, veel makkelijker).

dit is toch om snot te zuigen??? Vorig jaar heb ik hier eens water in gedaan weten jullie nog?
Laar, wil je me alsjeblieft een sms sturen als er bevalnieuws is van Muis?? Ik kom de rest van de dag niet meer op de pc.

Icke, heel veel sterkte, kutterdekut dat je bekkeninstabiliteit hebt. Moeilijk hoor, dikke knuffel! Als ik dichterbij had gewoond was ik je komen helpen.
Doe ik Micha.

Oh, ik dacht dat je dat niet alleen voor snot opzuigen, maar ook voor zoutoplossing spuiten kon gebruiken...
BM, succes met je eerste dagje alleen, en dan ook nog een ziek kindje. Ik hoop dat het toch een beetje makkelijk gaat.

Jeetje wat een studieboeken heb ik gekregen zeg. Pff, wordt al moe als ik ernaar kijk.

Het zijn zo'n 700 pag uittreksel, en dan een hele stapel flashcards (kaartje met vraag voorkant en antwoord op achterkant; heel US volgens mij). Er staat zo'n 120 uur voor, waar ga ik dat vandaan halen naast werk en kind?

Heb net besloten dat we na feestje van mijn ouders tot na oud en nieuw in NL blijven. Dan heb ik tenminsten een oppas en kan ik zelf ff fanatiek studeren.

Minstens 40 uur in de 2 weken doen, dan hoef ik verder nog maar 80 uur te vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven