***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:fachat schreef op 04 maart 2009 @ 13:36:

Hier ook een snelle zwaai, druk druk, misschien vanavond wat meer!

Micha, toevallig heb ik diezelfde vraag ook van iemand anders gehad, ga er dit weekend even mee aan de slag, moet eerst wat andere dingen afmaken!

Als je nog een voorkeur voor een bepaald zeil hebt.. ik ga morgen nl langs de kitsch kitchen supermercado!Misschien is een kussentje voor de trip trap en voor fietsstoeltjes ook een idee voor je webshop?
Fachat: je krijgt het goed druk zo te zien! En mond op mond reclame doet natuurlijk veel goed voor je webshopje!

Layla: vervelend dat je nu nog niet weet wat er aan de hand is met Yasemin. Blijft moeilijk met die kleintjes omdat ze zelf niks kunnen vertellen.
haha, staan idd ook op mijn lijstje Layla! Ik heb zelf ook zo'n triptrapkussentje gehad en vind het zo vervelend dat die van stof is en niet van zeil. Ga ik dus maken!

Wat schatig Layla, een sesamstraatfeestje! Leuk hoor!

En wat naar dat je nu niet weet wat er met yasemin aan de hand is (dat ze opeens veel beter zijn als je bij de ha bent, herken ik wel)

Hoe is het met Puk gegaan vandaag? Is hij koortsvrij gebleven?
Laar, hoe is het met Puk?

Layla, wat vervelend dat je niet weet wat er met Yasemin aan de hand is! Baby's zijn leuk en lief, maar het grote nadeel is dat ze niet kunnen zeggen wat ze willen! Althans, niet dat ik het begrijp.

Hiero is alles okee. Steijn was vandaag wat hangerig, maar heeft goed gegeten en wilde alleen maar knuffelen. Huug was in opperbeste stemming en Mees deed gezellig mee!

Ben nu moe en ga op de bank hangen.
Wat vervelend dat je niet weet waar Yasemin last van heeft Layla.

Met Puk gaat het goed; goed gegeten, goed geslapen, blij. Alleen wat verhoging, maar daar merk je verder niets van.

Op naar de oudercommissie. Tot later!
*** klaagmodus aan***

ik ben zenuwachtig. Kan niet rustig zitten, ben emotioneel en zit gewoon met mezelf in de knoop.

Man is niet thuis en niet bereikbaar, zoon is ook niet thuis en niet bereikbaar, ouders zijn niet thuis en niet bereikbaar, zus heb ik al tegenaan geklaagd en schoonouders moeten zich bezighouden met zoon.

***klaagmodus weer uit***

Lara, fijn dat het weer beter gaat met Puk. Succes bij je commissie.

Muis, fijn dat jullie weer een rustig dagje hadden.

Layla, vervelend dat je niet weet wat het is, inderdaad erg onhandig bij baby's. Slaapt ze verder wel goed?

Drop, succes met je namen, je hebt gelukkig nog even (heel even).

Fachat, goed idee van die kussentjes van zeil, leuk.

Ik ga denk ik nog maar even op de bank hangen en vroeg naar bed, morgen om 8.30 in het ziekenhuis zijn.
Zwaai, zwaai

Lievelust heel veel sterkte met meisje morgen in het ziekenhuis.

Swiss, jij ook veel succes morgen!
Goed punt Esan, ben ik weer eens zo ego dat ik LL vergeet. k wist wel dat er nog iemand een belangrijke ziekenhuis-afspraak had morgen.

Meisje, heel veel succes morgen. Hoe laat ga je naar het ziekenhuis? Ik zal heel hard voor jullie duimen.
Lieve Swiss en lieve Lievelust, heel heel heel veel succes en sterkte morgen. Ik denk aan jullie.
Pff, hier ff niet ok, heb al 2 dagen een soort migraine ac htige hoofdpijn en koorts. Daardoor loopt de borstvoeding ook niet en dus een huilerig/ ontevreden ventje. En die arme Noah krijgt al helemaal weinig aandacht, bah!

Swiss, succes morgen, vervelend dat je niemand kan bereiken.

LL, sterkte met meisje morgen! Hopelijk komen ze erachter wat en of er wat aan scheelt. Ik dum voor jullie dat t meevalt!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Swissie & Lievelust, heel veel sterkte morgen! Ik duim voor goed nieuws voor jullie beiden!

Muis, fijn dat het vandaag wat rustiger was, meid toen ik jouw verhaal las van gisteren werd ik plaatsvervangend hysterisch! Ik zou denk ik heel hard mee gaan huilen, petje af hoor. Ik vind het met 2 kleintjes soms behoorlijk zwaar, laat staan hoe het met 3 is (waarvan 2 dezelfde leeftijd).

Yasemin & Zahra slapen nu eindelijk! Yasemin viel pas in slaap toen ik haar in mijn armen hield en die heb ik zo haar bedje in geschoven, vanmiddag heeft ze misschien een uurtje geslapen en dat was het. Normaal slaapt ze dus wel heel goed, hopelijk gaat het morgen wat beter. Zahra was ook niet in slaap te krijgen, werd op een gegeven moment hysterisch en huilde dat ze pijn had aan haar teen? (dat begreep ik tenminste) ze had een loszittend randje nagel wat ik eraf heb geknipt, maar toen was ze nog steeds niet stil. uiteindelijk heb ik haar maar even naar beneden genomen en na 5 minuten op de bank te hebben gezeten zei ze zelf: 'lapen' dus heb ik haar weer in bed gelegd en toen is ze gelijk gaan slapen.

Vanavond hebben we bij de buuv gegeten, want haar man had ook late dienst. ?Ze had nasi gemaakt en Zahra heeft voor haar doen echt zitten bunkeren, was zo leuk om te zien. Dus ik ga dat ook maar weer eens maken volgende week ofzo. We gaan volgende week maandag een midweek naar Centerparcs, ben heel benieuwd hoe Zahra het vindt (en man ook want die kent dat niet). Heb van de buuv een zak met kleding gehad en er zat ook een schattig badpakje bij dus die hoef ik niet te kopen. Heb vandaag wel een paar zwemarmbandjes gekocht.

Fachat, ik heb zelf wel een kussentje van Kitch Kitsche zeil gekocht bij de triptrap via een vrouwtje wat op Marktplaats adverteerde en dat is ideaal. Het triptrapkussentje gebruik ik nooit (kan ik ook wel op MP zetten bedenk ik net).

Je labeldoekje is inmiddels helemaal ingeburgerd, van de week eens kijken of ik hem kan wassen zonder dat ze hem mist, anders bestel ik er nog eentje bij.

Lara, fijn dat Puk weet is opgeknapt. Over die overdracht op het kdv, toen Zahra jonger was schreven ze iedere dag in het schriftje, maar nu niet meer, meestal 1 x per week. Ik neem zelf ook niet altijd de tijd om met de leidsters te praten, ik ben er toch wel tevreden over hoor. Als er iets bijzonders is komen ze vanzelf naar me toe.
LL en Swiss, veel sterkte morgen meisjes! Ik denk aan jullie!

DraakjeNoah, wat naar nu! Heb je niet een borst- of baarmoederontsteking (gezien die koorts?). Is je man nog even thuis?
Lievelust en Swissie, heel veel sterkte morgen, ik denk aan jullie en ga heel hard voor jullie duimen!

Layla, wat leuk dat Yasemin het doekje zo leuk vindt! Dat doet me goed!

He Draakje, het zit jou ook niet mee he! Heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op!

Fijn dat Puk weer is opgeknapt Lara!

Hoe was de oudercommissie? Heb je het idee dat je invloed hebt op bepaalde dingen, zo ja hoe dan?

Ohja Swissie, je xl slabbers zijn af, ik zet ze morgenavond op de site en dan kan je ze daar bestellen (is handig voor mijn administratie).

Zo en nu is het (alweer) hartstikke laat en ik moet morgen weer werken, dus welterusten!
Swis en LL, sterkte vandaag! Laten jullie nog weten hoe het is gegaan?

Wij hebben een drukke dag vandaag! Steijn en Hugo gaan spelen bij een vriendje straks, zodat wij samen met Mees twee huizen gaan bezichtigen.

Vanmiddag komt de oppas, zodat wij weer twee bezichtigingen gaan doen! Meesje slaapt dan toch, als het goed is, en Steijn en Huugje zullen het dan met de oppas moeten doen.

Yep, we gaan dus naar vier huizen kijken vandaag. Ik hoop maar dat het de moeite waard is, want Steijn en Huug zullen ons de hele dag amper zien. Ik zie er best tegenop, want morgen heb ik ook een drukke dag en hoop ik maar dat ik genoeg tijd voor ze zal hebben. Morgenochtend komt namelijk het zoontje van een vriendin van mij HEEL de dag (van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat dus) en ik vraag me eerlijk gezegd af hoe ik het ga doen met twee peuters, een jongetje dat over een paar dagen 1 wordt en een baby.

Maar goed, eerst even huizen bezichtigen! Ik heb onze criteria maar iets verruimd, want er was eigenlijk niets in het centrum te vinden in de prijscategorie die we hebben. Ha! Nu gaan we voor de gezinswoningen buiten het centrum! (maar nog steeds heel dichtbij...)
Lievelust: Ik denk aan jullie vandaag! Heel veel succes en sterkte toegeenst.

Swiss: jij vandaag heel veel succes met je examen! (huhm, ben ik zwanger of niet... je had natuurlijk vandaag onderzoeken...)

Muis: jij veel succes met de zoektocht naar een nieuw 'muizenholletje'!

Hier vandaag een kappersbezoekje met fleur gepland. eerste keer alles knippen, ben benieuwd hoe het zal gaan. En ik wil een camera gaan kopen als verrassing voor mijn man. Mijn vader komt vandaag en die heeft er verstand van, dus ik hoop vandaag iets te kunnen kopen of bestellen. Moeders gaat de ramen wassen (jippie a jee!!) Dus het moet wel een topdagje worden.

Fleur is helemaal happy bij de peuters, maar het naar huis gaan is nu een groot drama na een dag spelen. ik ben stiekum wel blij dat man haar nu steeds ophaalt.
(f) succes Swiss en LL! Ik denk aan jullie....
Goed nieuws van Swiss: alles ging goed, het was gewoon lymfe-vocht. Ze is nu onderweg naar de bergen en Finn. Fijn!!!

Succes met de huizen vandaag Muis!

(ik ga gauw aan het werk. Extra crechedag geregeld zodat ik naar kantoor kon)
Hoera voor Swiss, geniet lekker van je ventje en de bergen!!

Mijn hoofdpijn is gelukkig aardig gezakt vandaag. Nu nog kijken of ik de borstvoeding nog wat op kan krikken.

Muis, jeetje 4 huizen bekijken. Hoop dat er iets bij zit.

Wij hebben ik weet niet hoeveel huizen bekeken en eigenlijk had iki overal iets op aan te merken. Kwamen steeds weer terug op 1 huis.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wat fijn voor Swis!

Muis, succes vandaag!

Toevallig zit de baby van onze cb arts in dezelfde groep als Yasemin en hoorde mijn gesprek met de leidsters. Ze bood aan om me even te bellen dus dat heeft ze gedaan. Ze zei dat het misschien wel goed was om over te stappen op Nutrilon Omneo ook omdat haar ontlasting wat vaster is. Dus ik ga vanmiddag eens even kijken bij het Kruidvat, misschien hebben ze ook soortgelijke voeding van hun eigen merk in het assortiment.
Ah gelukkig, goed nieuws voor Swissie! Fijn om te horen!

Veel plezier in de bergen met Finn en je man!

Dat is handig zo'n cb-arts als kennis! Hopelijk heeft de nieuwe voeding effect!

Leuk Muis, huizen kijken! Allemaal in D. dus?

Ik hoop voor je dat er deze keer iets fantastisch tussen zit! Heeft A. een vrije dag?

Oh en alvast veel sterkte morgen! Je zal het nodig hebben

Fijn dat hetr alweer wat beter gaat Draakje! Wanneer weten jullienof het huis definitief voor jullie is?

Dropneus,,, camera kopen... voor je man.... heb je weer tijd over? Heb je weer iets kunnen bedenken om je geld aan te verkwisten
Oh Fach, het doekje is door Zahra gebruikt hahaha, Yasemin is nog een beetje te klein om zich echt aan knuffeltjes te hechten, ze heeft een ander knuffeltje wat ik vaak bij haar leg, maar is er nog niet zo mee bezig geloof ik.

Zahra noemt haar doekjes altijd 'Kai' (vraag me niet hoe ze eraan komt) en nu wil ze dus altijd 'twee Kai'.

Vanmorgen vroeg man aan haar: 'En wat zegt mama?' zegt ze: 'nee'
Alweer aan het zwaaien. Stappen zo weer in de auto voor colloquium broertje

Swiss: Wat een heel fijn nieuws. Geniet van de bergen!

Lievelust: Hele dikke knuffel voor jou. We denken aan je.

Draakje: Zet m op! Houd je mannetje maar lekker aan de borst dan is het zo weer ok met de productie. Of wat ik tijdens mijn griep deed.... ik gaf wel wat nutrilon met bv aan gijs maar bleef zelf kolven. Heeft Thomas niet zo'n leeg buikje maar blijf je de productie wel stimuleren.

nou doeg
Swiss: Hum, ben weer lekker wakker hoor, dacht dat je examen had, maar je had natuurlijk een onderzoek, geneer me ontzettend.... gelukkig was alles goed!

Ja, de camera is geregeld. Nu zouden we die zowiezo al gaan kopen, maar vanwege de kapotte droger hadden we hem maar even op de lange baan geschoven. Maar ik heb nog een hele dikke spaarrekening, en een hele lieve vent. Dus dan maar als verrassing! Mijn pa gaat er vandaag nog een voor me halen (bij een winkel bij mijn ouders in de buurt met een gunstige prijs) en dan komt mijn moeder hem morgenochtend brengen. Super he!!! Ik ben nl. als de dood dat ik het ding anders pas na de bevalling heb. Geen idee wanneer de kleine komt, maar het begint wel al een beetje te rommelen. Ik heb de afgelopen weken nergens last van gehad maar vandaag al een paar flinke krampen/ weeen. Kan natuurlijk nog weken duren, maar je weer maar nooit...
niet bijgelezen, wel hyves even snel gechecked. Eindelijk nieuwe foto's van Liselot geplaatst.....

Ickeman is een beetje ingestort, helaas. Alle spanningen van de afgelopen twee jaren komen er nu uit, lijkt het. Hij is steeds sterk geweest en nu trekt ie het niet meer. De moeilijke tijd met Ruben, een vrouw die niet lekker in haar vel zit, onverwachte tweede zwangerschap, moeder met kanker, zijn eigen huidziekte, onzekerheid over zijn baan(ivm crisis) ga zo maar door. Ik heb dus echt moeite om het op te brengen hier vaak te komen. Had gehoopt dat het nu allemaal wat rustiger zou zijn maar dat valt een beetje tegen.

Ruben is heel prikkelbaar, huilt en schreeuwt om het minste of geringste. Het grote opvoeden krijgt een extra dimensie hier. Pfff wat kost dat veel energie zeg! Hij is echt niet voor rede vatbaar soms. Vooral als hij moe is. En hij vind veel dingen opeens eng. Voordeel; ik word doodgeknuffeld. Het is helemaal geen knuffelaar, maar sinds hij ziek is geweest kan het niet op. Ein-de-lijk!

Er is hier een vliegbasis om de hoek en als er weer een straaljager overraast dan roept hij ENG, peentje in mond en mama schoot. Ook zoiets; die speen is opeens heilig. Als hij boos is, huilen moet of iets eng vind moet dat ding erbij zijn. Terwijl voorheen de speen alleen in bed gebruikt werd. Leuke uitdaging om dat ding weer uit de gratie te krijgen:)

Nou, ik ben weer klaar met klagen hoor.Of toch niet....

Kan iemand me vertellen wanneer ik weer de -ik heb alle tijd en rust- gezellige, onbezorgde Icke terugvind? Sinds mijn eerste zwangerschap ben ik veranderd in een saaie muts die overal te weinig tijd en rust voor heeft, die moeite heeft vriendschappen te onderhouden, die niet lekker in haar vel zit en alleen maar lijkt te kunnen klagen.

Vorige week zegde een "vriendin" notabene haar vriendschap met mij op via een brief. Voor mij was het meer als een kennis, maar toch. Het drukte me even met mijn neus op de feiten.

Ik maak heus wel leuke dingen mee met mijn kindjes maar ik merk dat ik daar weinig over te melden heb. Nouja, aan Ickeman wel, maar hier vertellen enzo dat komt er gewoon niet van.

Oh, een straaljager, ik ga Ruben troosten.

Dag dag
Icke...... Oh jeetje, je krijgt het wel echt voor je kiezen meid...... Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar ik zit dan ook niet in een vergelijkbare situatie. Je hebt zoveel te verwerken gekregen de afgelopen twee jaar!

Helpt het om af en toe bewust een dagje voor jezelf (zonder kinderen) of een dagje met zijn tweetjes in te plannen? Zijn er dingen die je in het verleden heel graag deed maar waar je nu niet meer aan toe komt? Heb je uberhaupt nog iets wat echt van jezelf is? Van alles wat je mee hebt gemaakt raak je gewoonweg uit balans, lijkt me. Kun je op een rijtje krijgen wat echt belangrijk is in je leven en waar je voldoening uit haalt? Misschien kunje proberen daar dan bewust tijd voor te maken. Je batterijen moeten zogezegd toch bijgeladen worden.

Tsjaaa.... ik ben niet zo'n goede met het opschrijven en onder wooden brengen van dingen, dus hoop dat al je digidinnetjes je hier nog een hart onder de riem kunnen steken...

Nogmaals een dikke

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik maar heel weinig 'echte' vriendinnen heb en dat het krijgen van een kind daar ook niet heel veel goed aan heeft gedaan. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen vriendinnetjes waar ik gezellig mee kan bellen en mee kan kletsen over van alles en nog wat, dat mis ik soms wel. Juist ook omdat man wel vrienden heeft waarmee hij dat doet.

Ik zie mijn beste vriendinnen misschien maar 4 keer per jaar..... Heb dan nog wel een paar andere vriendinnen hier in de stad die ik iets vaker zie, maar die vriendschappen zijn gewoon minder diep. Maar eigenlijk ben ik best tevreden zo.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven