April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Hey hallo,

Ik ben ook net zwanger en zoals het nu lijkt (eigenberekening) 4 april uitgerekend.

Ik schrijf ook nog mee op hetzelfde topic waar Leeuw ook meeschrijft.

Groetjes
En uiteraard allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
@Tiaraatje en Leeuw...welkom en van harte gefeliciteerd. Ik ben ook een duo topicer...dus lekker doorschrijven!!

@ Leeuw...plan de campagne?? Rond 6 a 7 weken de verloskundige bellen voor een afspraak. En verder gewoon hier alles met ons delen wat je maar wil
welkom Tiaraatje en Leeuw! en natuurlijk gefeliciteerd!

het plan de campagne is inderdaad even bellen met de plaatselijke verloskundigen pratijk en een afspraak maken en je kan het ook even melden aan je huisarts voor het idee (dan schrikken ze niet zo als ze ineens die geboortekaart in de bus hebben liggen )

Zoon heeft net z'n 3e prikje gekregen (drama wat een gekrijs ben er bijna doof van haha) en ligt nu helemaal in diepe coma te slapen gelukkig hoeven we de komende 7 maanden geen prikken meer
Tiaraatje ik heb de rest van je info even gestolen van je andere topic!
Prima hoor!

Ik kreeg net een brief van het ziekenhuis, de eerste afspraak staat op 1 september.

Hebben jullie ook nog een onwerkelijk gevoel? Een gevoel van is dit wel echt allemaal????
@Tiaraatje...nou...echt voelt het wel. Mijn broeken kunnen al bijna niet meer dicht.

Vind het vooral nog heel eng. Of ie ''het wel doet'' met de eerste echo....
Dat heb ik idd ook.

Broeken voelen idd wat strakker, vast door de darmen.

Moet je ook al spugen? heb je gevoelige borsten? Andere ontslasting?
Vooral nu het de derde is, heb ik het gevoel steeds sneller dikker te worden. Gelukkig wel alleen op mn buik Maar voorover zitten met mijn broek dicht is gewoon niet comfortabel meer. Ik heb af en toe hele pijnlijke borsten. Soms dus ook bijna niet. Ik heb nog niet hoeven te spugen, maar ik heb wel regelmatig zo'n hoge misselijkheid. Heel hoog in mijn buik dus...Geen andere ontlasting...wel wat meer afscheiding.
O ik had helemaal niet gezien dat het voor jou ook de derde is. Voor mij is het al wel een tijdje geleden.

Ja die hoe misselijkheid heb ik ook af en toe. En de borsten zijn gevoelig als ik er even in knijp (als test hahaha).

Ja dat van de afscheiding heb ik ook.
Hoi, welkom KarenB, Leeuw en Tiaraatje. En gefeliciteerd natuurlijk. En de eerdere april moeders, bedankt voor de felicitaties!

Karen, ook al zo snel na elkaar, leuk hoor.

Hier wil de boodschap ook nog niet zo landen hoor, vind het toch wel erg onwerkelijk en ontken het voor mezelf nog een beetje. Verder weet ook nog niemand het. Het is dus maar goed dat ik hier nu schrijf, dan gaat het echt leven voor me.

Die misselijkheid vind ik ook erg zwaar moet ik zeggen, vooral ook dat ik geen koffie meer lust, zo jammer, hoe moet ik nu smorgens op gang komen.

Tammie en Tia, nu al strakkere broeken, zal inderdaad meer door de darmen komen toch? Weet eigenlijk niet of dat nu echt al kan. Ik zie zelf nog niets in ieder geval, maar volgens mij ben ik ook aan het afvallen door de misselijkheid, en misschien heft dat de buik weer op, ofzo.

En de moeheid is ook toegeslagen. Was eigenlijk bij de vorige zwangerschappen ook mijn meest constante kwaal, duurde zeg maar 9 maanden. Hoop dit keer meer energie te hebben, mag ook wel, met die andere drie.

Ga dus maar eens lekker slapen, welterusten!
Goeiemorgen,

Die verdikking komt ook vast van de darmen denk ik.

Doen jullie mee aan moeders voor moeders?

Ik had me opgegeven vorige week en ik werd gebeld dat ze het bij ons niet meer ophalen maar dat je eens per week zelf met 8 flessen die kant op moet zeulen.

Ik heb het daarom niet gedaan.Mijn man werkt aan de andere kant van het land en is er weinig en ik heb zelf geen rijbewijs, dan moet ik dus op de fiets met 8 volle flessen.

Ik vind het heel jammer want ik had graag mee willen doen. Ik begrijp het ook niet goed, ze hebben het nodig, waarom dan niet even die moeite doen om het op te halen.
@Tiaraatje...ik heb bij de vorige zwangerschap meegedaan. Maar ik ging over mn nek van de geur van het conserveringsmiddel in die flessen. Dus daarom nu maar niet meer. Bovendien is de moeders voor moeders contactpersoon de nicht van mijn vader en ik ken haar goed. En ondanks dat ze het echt niet verder verteld, wil ik het haar toch niet vertellen...
Ja die geur was echt verschrikkelijk he ieeeeeeeeeeee.
Ik heb vandaag wat minder gevoelige borsten. Ben gelijk ongerust. Balen is dat.
hoi allemaal,

ik doe niet mee aan moeders voor moeders ik ben bijna nooit thuis dus die 2 druppels hebben dan ook geen nut. maar respect voor degenen die de stank gaan trotseren!

hier alles nog steeds prima! Geen klachten en waggel dus vrolijk verder. vanavond sporten (ben benieuwd hoe lang ik dat vol kan houden deze keer) en dan lekker naar huis.

Ik heb wel last van enorme afscheiding echt irritant! En heb me nog steeds een partij honger!!
Ik heb ook best veel trek. (nou heb ik dat altijd wel ) maar ok.

Ik zit maar in mn borsten te knijpen of ik wat voel. Een klein beetje gelukkig wel.

Soms maakt het je wel ongerust als je al die verhalen van anderen leest. Dan besef je pas dat het echt een geschenk is als alles goed is en goed blijft gaan. Dat besef ik me ook echt wel.
Ik sluit me ook bij jullie aan. Zaterdag positief getest (waarna we nog 3 testen hebben gedaan). Erg onwerkelijk nog, want we waren er totaal niet mee bezig.

Maar nu toch wel erg blij ermee hoor! Symptomen zijn volop aanwezig, dus ontkennen kan niet meer.

Ik ben uitgerekend op 13 april. (Mijn vriend is een dag later jarig, het zal toch niet......)
Gefeliciteerd Duplex! Ik zal je in het schema zetten. Hoe oud ben je en is het jullie eerste?

Ik ben me gruwelijk aan het vervelen op het werk! Maar ga om 5 uur sporten met een collega dus moet blijven boehoe
Van harte Duplex!

Ik ben gelukkig vrij, morgen weerwerken.

Ga zo een pizza maken met de kids.
@ Duplex...van harte gefeliciteerd!!

@Tiaraatje...ik heb vandaag ook veel minder kwaaltjes. Minder gevoelige borsten, minder druk op mn buik,minder afscheiding...ga je inderdaad direct iets van denken. Proberen niet te veel zorgen te maken. We hebben al twee gezonde kids, dan komt die derde ook vast wel goed!!!
Bedankt!

Ik ben 28 en het wordt onze eerste.

Over een week of twee ga ik vast eens kijken naar een VK (dan ben ik in mijn 7e week). Dat is toch vroeg genoeg?
Dat is inderdaad vroeg genoeg Duplex!! Ik ga ook met7 weken de VK bellen. Maar ik weet niet zeker of ik eerst naar de VK moet, of direct naar de Gyn. Ivm hypertentie verleden en twee keer een keizersnede
Even een domme vraag misschien: is het nodig om nog naar de huisarts te gaan of hoeft dat niet.

Ik heb 4 thuistesten gedaan (waarvan twee digitale) en die waren allemaal positief.
Ik heb ook 2 maal zwsch.vergiftiging gehad dus ik heb vorige week gelijk de huisarts gebeld.

Die heeft het ziekenhuis een briefje gestuurd en ik kreeg gisteren al een brief dat ik 22 aug mag komen. Dan ben ik waarschijnlijk 7,5 week.

Je hoeft niet perse naar de huisarts Duplex. Je mag nu al wel een verloskundige bellen. De huisarts gebruikt trouwens ook de goedkope testen die je via internet kunt krijgen. Positief is positief zegt mijn huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven