April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Gefeliciteerd Noerie! Yeah, het is begonnen! Ben zo benieuwd hoe je het vond om voor het eerst in haar ogen te mogen kijken.

Ik moet vandaag ook naar de vk (37w, 2d. Vorige week twee keer geweest vanwege hoge onderdruk (nog net 94). Net even klossen en een po gehaald; van mij mag het 1 april komen, aangezien we al een maart-baby hebben gehad een paar jaar geleden. :-)

Zangeres van Krezip is ook al bevallen van een zoon: Billie.
Even snel, baby lag gewoon nog goed, ik beeld het me in, ben denk ik gewoon te nerveus aan het worden. Komt toch omdat ie niet ingedaald is en dus altijd nog draaien kan, geeft niet zo'n lekker gevoel in combinatie met het snelle bevallen.

Flodder, jij mag nog even, inderdaad zeg!

Elma, fijn toch als ie ingedaald is!

Louise, hopelijk blijft je bloeddruk acceptabel!

Noerie hopelijk lekker aan het genieten.

Ik ga nog steeds voor het weekend hoor....
Gefeliciteerd Noerie!!!

IK WIL OOHOOKKK!!

HOERA de eerste is geboren.

Noerie en Noerieman gefeliciteerd!!! En geniet er maar lekker van.

Mag ik heel eerlijk toegeven dat ik best een beetje jaloers ben...ik wil ook zo graag
Noerie: van harte gefeliciteerd met Sofia Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en dat het je is meegevallen. Geniet lekker van je roze wolk!

Gelukkig dat de baby niet gedraaid is Beer! Scheelt een hoop stress iig.

Pam hopen dat de tweede ronde wel een leuke shopdag tot resultaat heeft :-)

Floddertje: heb je een lekkere dikke beeb of draag je je buik naar voren? Heeft de vk al een indicatie gegeven hoe zwaar je beeb is?

Louise: hopen dat je onderdruk gezakt is. Succes bij de vk.

Hier hele slechte nacht gehad. Eigenlijk geen nacht. Kleine heeft de hele nacht liggen schoppen en draaien, dus ik kon echt mn lig niet vinden. Tegen 6 uur toch nog even in slaap gevallen, maar ik ben echt gebroken. Heb ook het gevoel dat ik 7689 buikspieroefeningen heb gedaan vannacht (opstaan om te plassen, wat te drinken, spugen, rondje lopen, huilen etc)

Vanmiddag naar de vk om te kijken of mijn bloeddruk sinds gisteren inmiddels al iets is gezakt, maar ik vrees van niet na zo'n nacht.

Dus weer een klaagzang van mijn kant, sorry dames
Hier dus nog steeds BIB.

Gisteren naar de VK geweest, beeb lag nu echt klem maar dat heb ik van het weekend ook wel gevoeld dat het daarmee bezig was. Nog even over de hoeveelheid harde buiken gehad, bijna continu namelijk...is alleen maar goed en dus erg veel voorwerk. Bloedruk was nog steeds goed en de rest ook.

Ook nog even over de inwendige spatader gesproken, zie allemaal enge dingen voor me nl, maar dat ding levert dus ook echt geen problemen op. Nu dus gewoon weer wachten, was gisteravond wel erg druk met harde buiken en krampen maar niets.

Wat een heerlijk geshop hier allemaal, ik kan echt niet ver meer lopen. Gisteren even naar de bloemenboer en dan heb ik alweer tig betonbuiken en krampen. Hebben jullie die ook als je gewoon aan het ontspannen bent, dus bij zitten, douchen of liggen?

Ik heb dit bij Thijmen nooit echt gehad.

Beer, fijn zeg dat de baby nog gewoon goed ligt. Lucht toch op als je dat weer weet.

Louise, dus jij mag nu ook officieel thuis bevallen. Veel plezier zo bij de VK.

Even teruglezen
zo net de laatste dingen in huis gehaald die nog moesten gebeuren dus nu mag het echt komen!

Enka: ik heb alleen af en toe kramp als ik te snel loop of opsta oid verder niet. Heb bij Fynn ook nooit voorwerk gehad dus geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Gelukkig geen ontploffende spataders bij jou lijkt me idd minder fijn......

Assevas: ach meid het was zo te lezen niet een geweldige nacht. Gaat het vandaag een beetje of ben je nu weer meer misselijk omdat je zo slecht geslapen hebt?

Louise: succes bij de VK, hopelijk bij jou ook een mooie bloeddruk straks......

Beer: gelukkig een lieve baby die nog goed ligt. Ik kan me wel voorstellen dat je er zelf nerveus van wordt omdat het nog niet ingedaald is. En ik duim mee voor dit weekend!

nu nog even wat werk doen voor mijn bazin, ze heeft een congres volgende week en wil mijn data daar laten zien maar mist dus een paar plaatjes. Of ik die even bij elkaar kan zoeken, zucht ja hoor alleen kan ik geen uur achter elkaar achter de pc zittten dus hoe ik dat precies moet gaan doen weet ik ook niet (dat worden etappes denk ik haha)
Jippie Noerie,

Van harte gefeliciteerd met jullie meissie!!!!! Wiehoe het startsein is gegeven! Heel veel geluk en ben heel benieuwd naar je verhaal!

Nou hier nog niet gestort in plaats daarvan ligt er een brief van UWV in de bus dat ik binnekort het geld moet verwachten via mijn werkgever en laat die nou vandaag pas terug komen van vakantie dus zal wel na het weekend zijn dat het op mijn rekening staat dus straks maar ff vriendlief aankijken want het prijzencircus gaat in om 18.00 uur bij de V&D en die heeft me toch van die leuke nijntje dingen in de aanbieding en andere dingen die ik nog nodig heb zoals een nachthemd (slaap altijd naturel en kan straks niet echt in mijn kraamweek hahahaha)

En raar maar een paar nieuwe flitsende onderbroeken om die dikke maandverbanden in te doen straks zijn ook wel handig aangezien ze niet in mijn strings passen hihihihi

Jeetje de eerst april baby! Nou laat het een startsein zijn voor ons allen want ik ben het behoorlijk ff zat die harde buiken en rommelende hormonen hahahaha

Elmanita Je heb verlof he hahahahahahahahahaha ik snap het wel ik stond wederom weer de krijtborden te versieren van de week op mijn werk hahahaha

Beer die klein de opdonder van jou.......Dit weekend is het jouw beurt hoor! Ik duim voor je.

Louise sterkte met je bloeddruk ik begrijp je heel goed kamp met hetzelfde probleem

Nou dames kom op he!!!

Fijne avond iedereen!
Goedenavond,

Ik zie dat Noerie bevallen is: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ook ik heb nieuws, gisteren om kwart over 1 in de nacht is onze Philip geboren via de natuurlijke weg. Het ging zo snel dat ik besloot geen keizersnede te doen en het is dus gelukt.

Philip ligt nog in het ziekenhuis om bij te komen van zijn blauwe plekken, dat gebeurt nu eenmaal bij een stuitbevalling en hij mag hopelijk dit weekend naar huis.

Ik ben super trots op mijn kleine man en zal snel een foto op Hyves plaatsen.

Succes dames die nog moeten.

Groetjes,

Puck
anoniem_56820 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 17:44
Reden: typo
% gewijzigd
Woehoe en daar is nummer 2 al!

Knap hoor Puck dat je het helemaal zelf hebt gedaan! We zijn trots op je!!

Toch nog actie met de volle maan dan he?

Ik wil ook!
Wow, nummer 2! Gefeliciteerd Puck, met je jochie Philip. Hoe doet ie het? En heb ook veel bewondering voor je dat je hebt aangedurfd, heldin!
Noerie, gefeliciteerd met jullie dochter!!

groetjes van vrolijke vrouw en vrolijke man.
Ik geloof in leven voor de dood
@ Puck: Wow!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Mooie naam! En wat goed en fijn dat je toch natuurlijk bent bevallen. Hoe is het met jou?

Ik hoop dat de trend nu is gezet en er heeeel snel velen volgen!

Even mijn verhaal:

Ik was moe en lag om 10 uur in bed. Om half uur werd ik wakker van de buikkrampen. Om 1 uur lag ik deze beneden weg te zuchten. Ik dacht serieus dat dit gerommel/voorweeen waren. Ik had natuurlijk nog helemaal niks gehad, in tegenstelling tot velen van jullie hier. En ik had zo enorm het gevoel dat het nog wel even zou duren allemaal.

Na een paar uur werden de (voor)weeen wel heftiger. Alleen duurden ze maar een halve minuut en kwamen ze wel snel (elke 2 minuten ongeveer). Rond 6 uur werd het ineens anders. Auw! Ik liet weten dat zoonlief weg moest. Oma gebeld, Die kwam hemom half 7 halen. Om kwart over 7 de verloskundige gebeld omdat de weeen nu wel echt langer duurden. De weeen ook zwaarder. Ik raakte toen lichtelijk in paniek omdat ik echt dacht dat de eerste uren een soort gerommel was geweest. Nu was het toch echt doorgezet en werd het serieus maar ik was ervan overtuigd dat het nu pas echt begonnen was. De verloskundige kwam om half 9. Ze vroeg namelijk of ze meteen moest komen of dat ze omhalf 9 haar kinderen nog naar school kon brengen. Dat kon wel dacht ik. Ze kwam, zag dat ik al 9,5 cm ontsluiting had en dat ik persweeen kreeg. 50 minuten geperst en om kwart voor 10 was ze er. Ik zou naar het ziekenhuis gaan maar ben dus gewoon thuisbevallen. Niet ingeknipt en niet ingescheurd. Pijn doet het zeker, en ik heb het ook echt wel even zwaar en slecht gehad, maar bovenal vond ik het wel te doen en is een groot deel me dus ook gewoon wel meegevallen. In totaal heb ik er dus 10,5 uur over gedaan.

En nu dus een dochter. BV is wel een gehannes met aanleggen enzo maar het gaat wel. Wel een hele rare gewaarwording. Dan heb je toch ineens zomaar zo;n minimensje in je armen…. En ik vind haar prachtig en ze doet het goed! Ik zal snel foto’s op de hyves plaatsen.

Ik meld me snel weer, en jullie succes! Hou jullie taai. Ik hoop dat er snel velen zullen volgen.

En o ja, Sofia is precies 3000 gram,. En zse is geboren op de verjaardag van haar vader. Bizar toch?
Puck en Noerie, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!

Nou de rest nog...
Puck: gefeliciteerd met Philip en wat fijn dat je het toch nog helemaal zelf hebt mogen doen!!! Ben benieuwd naar de foto's van hem en van Sofia natuurlijk ook!

Vanmiddag bij vk ging alles goed. Bloeddruk is weer gezakt gelukkig. Heb van haar ook twee slaappillen gekregen om het weekend door te kunnen komen. Het idee dat ik vannacht eindelijk weer eens lekker kan slapen geeft alweer zoveel moed. Vk heeft ook nog maar eens gevoeld hoe kleine boef het deed, ze ligt nu echt helemaal ingedaald met haar hoofdje heel diep in mn bekken, en ze schat haar op zo'n 6,5 pond. Als het vanavond op gang komt, mag ik van haar ook gewoon thuis bevallen want morgen ben ik officieel 37 wkn.

Manlief komt nu lekker thuis met patatjes (geen zin in koken vanavond) dus wij gaan nu lekker eten. Hopelijk staat morgen het volgende goede bericht (Beer????)
Puck: Van harte proficiat met jullie zoon, en wat fijn dat je toch nog natuurlijk bent gevallen!!!!Goed gedaan!!!!!

Noerie: wat een mooi bevallingsverhaal! Best snel ook.

Geniet allebei van jullie kleintjes!!!

Who' s next?
Is het misschien handig om de uitgerekende datum er wel bij te blijven vermelden als de baby geboren is? Vind het wel leuk om te weten wie eerder en later bevalt...
Joepie, Puck gefeliciteerd !!!!!

Ik wilde net vragen idd of de uitgerekende datum kon blijven staan, vind ik ook leuk om te zien. Zag dat iemand me al voor was.....
@Puck...GEFELICITEERD!!!

Dat van die uitgerekende datum vind ik ook leuk!!
Dames, van harte gefeliciteerd! Gaaf zeg om laat thuis te komen en dan opeens onverwacht nieuws! Ik had er nl helemaal niet over nagedacht...haha.

Deze dame is morgen pas 36 wkn dus nog geen stress.

Heb vandaag het wiegje gekregen van mijn schoonmoeder, hoera. Het wordt eindelijk een echte babykamer...

Slaap lekker.
Jippie PUCK van harte met jullie zoon! Geniet lekker van hem! Ben benieuwd hoe het je is vergaan.

Hier een meld met BIB en pijn in rug au au au verkeerd gelegen denk ik.

Noerie wat een verhaal zo snel!! Zouden we dan allemaal lekker een vlotte bevalling hebben?? Geniet lekker van je meissie!

Ik ga ff wakker worden en spiek zo wel weer ffies hier!

En BEER kom op jij stond als eerste niet iedereen laten passeren he!

ff een weeendansje voor jou :cheer2::jump::cheer2::jump:
Noerie gefeliciteerd met julie dochter en Puck gefeliciteerd met julie zoon
Meld met BIB. Verder even geen nieuws....Dadelijk nog maar eens ff op de fiets naar het dorp...haha Als dat nog een beetje wil...
Hier ook niets hoor! Gewoon nog Bib!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven