Artipoppe draagzak

24-01-2022 16:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik overweeg een Artipoppe draagzak aan te schaffen voornamelijk omdat ik ze erg mooi vind.
In het verleden heb ik de Tula drager gebruikt voor mijn andere kinderen. Deze is reeds verkocht en ik wil weer een draagzak aanschaffen. Ik zou alleen graag wat ervaringen horen over de artipoppe qua draagcomfort en houding voor de baby. Iemand ervaring met de artipoppe ? Ben je tevreden en is hij zijn geld waard?
Alle reacties Link kopieren
Draagzakken zijn echt net zo persoonlijk als schoenen. Mijn ervaring zegt niks over hoe deze voor jou past. Ik zou een draagconsult boeken bij een draagconsulent die ook artipoppe in het assortiment heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ‘em en vond het fijn dragen. Soepele stof (heb die donker blauwe) en veel standen, riempjes en mogelijkheden. Man en ik verschillen veel in lengte en gewicht en we konden beiden goed dragen. Ergonomische zit. Of het z’n geld waard is… geen idee, want ik heb geen andere geprobeerd.

Een gratis tip: je kan 50€ korting krijgen van een ander lid dat een code geeft, die ontvangt dan ook weer 50 korting op volgende aankoop. Mensen willen graag dat je hun code gebruikt dus online kun je die codes wel vinden. Met de code vond ik het best te doen, de prijs, tenzij je die van 1500 ofzo neemt ;) Op marktplaats behouden ze ook echt waarde.
perzik1989 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 17:44
0.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1, ik gebruik m erg veel en vind m heel fijn.
Eerlijk is eerlijk, de ergobaby adapt is net wat comfortabeler (won ook een prijs daarvoor), maar de Artipoppe draagt echt prima en ik vond m zo mooi dat ik het dat verschil waard vond. Ik loop er dagelijks 5km mee.
-
Ik vind ze mooi, maar niet comfortabel zitten en ook niet goed dragen. Heb eerlijk gezegd nog nooit een baby of peuter echt mooi in de artipoppe zien zitten. Kijk maar eens goed op hun insta-kanaal bijvoorbeeld waar ze vaak foto’s delen van mensen met artipoppe. Er zit bijv ook geen borstbandje bij voor rugdragen. Voor die prijs kan je meerdere echt goede dragers kopen die ook mooi zijn. Er zit nog heel veel tussen tula en artipoppe ;)
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
24-01-2022 16:36
Draagzakken zijn echt net zo persoonlijk als schoenen. Mijn ervaring zegt niks over hoe deze voor jou past. Ik zou een draagconsult boeken bij een draagconsulent die ook artipoppe in het assortiment heeft.
Eens
Alle reacties Link kopieren
ik had bij de eerste de tula. nu de artipoppe. en dit is echt de beste aankoop ooit.
onze baby zit er heerlijk in, wij gebruiken hem dagelijks, gebruiken amper de wagen.
ook makkelijk te verstellen als een ander hem gebruikt. en makkelijk zwlf vast te maken en los te maken.

ik heb echt spijt dat ik het geld bij de eerste er niet voor wilde uitgeven
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook erg blij met mijn Artipoppe. Hij draagt erg prettig, is makkelijk aan te doen zonder hulp.
Wel belangrijk om te weten dat je hem eigenlijk niet vanaf geboorte kunt gebruiken omdat ze dan echt nog niet goed erin zitten.
is het zijn geld waard? Je kunt voor minder geld ook goede draagzakken kopen. Ik vond de looks het geld wel waard ;)
Alle reacties Link kopieren
Artipoppe is vooral ook voor de mooi. Ik ben bij een draagconsulent geweest om te kiezen en zij legde uit hoe een kindje echt goed zit. In een Artipoppe zie ik dat eigenlijk zelden of nooit. Ze zijn prachtig, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
24-01-2022 21:36
Artipoppe is vooral ook voor de mooi. Ik ben bij een draagconsulent geweest om te kiezen en zij legde uit hoe een kindje echt goed zit. In een Artipoppe zie ik dat eigenlijk zelden of nooit. Ze zijn prachtig, dat wel.
Wat is er niet goed aan? Ik verstel hem altijd op tijd voor juiste formaat bij groeiende dochter en let erop dat ze goed in kikkersprong zit. Wat mis ik? Ik wil niet dat ze last van dr heupjes krijgt.
-
Phloxx schreef:
24-01-2022 23:04
Wat is er niet goed aan? Ik verstel hem altijd op tijd voor juiste formaat bij groeiende dochter en let erop dat ze goed in kikkersprong zit. Wat mis ik? Ik wil niet dat ze last van dr heupjes krijgt.
Je ziet vaak dat kindjes niet goed in de kikkerhouding zitten, dat billen niet dieper zitten dan knieholte. Verder zie ik bij artipoppe vaak veel stof over op rug/ holle rug. Je ziet zeg maar dan het hoofd weer naar achteren gaan of als ze slapen juist te diep in de zak wegzakken. Normaal gesproken draag je de tailleband ook hoger en dan zie je dat de billen over de tailleband heen zitten zeg maar. Kijk maar eens naar foto’s van bijv isara baby carriers. Dan zie je denk ik wat ik bedoel.
Het is vast niet direct schadelijk, maar als je dan wilt kiezen op welke het beste is qua ergonomie zou ik niet voor artipoppe gaan, dat is echt meer voor de looks/ het design.
Alle reacties Link kopieren
Eens met veel reacties hierboven als het gaat om de houding.
Maar dat geldt met name voor pasgeboren baby’s. Vanaf een maat 68 kun je baby’s al een stuk mooier positioneren in een Artipoppe. Dus voor een kleine baby zou ik het niet doen, voor een grotere baby is het al een stuk beter (ik ben draagconsulente)
Alle reacties Link kopieren
Patronus schreef:
25-01-2022 03:17
Eens met veel reacties hierboven als het gaat om de houding.
Maar dat geldt met name voor pasgeboren baby’s. Vanaf een maat 68 kun je baby’s al een stuk mooier positioneren in een Artipoppe. Dus voor een kleine baby zou ik het niet doen, voor een grotere baby is het al een stuk beter (ik ben draagconsulente)
Nou precies dit.

Ben zelf erg blij met de Cairis and Nook van Oscha
Alle reacties Link kopieren
Patronus schreef:
25-01-2022 03:17
Eens met veel reacties hierboven als het gaat om de houding.
Maar dat geldt met name voor pasgeboren baby’s. Vanaf een maat 68 kun je baby’s al een stuk mooier positioneren in een Artipoppe. Dus voor een kleine baby zou ik het niet doen, voor een grotere baby is het al een stuk beter (ik ben draagconsulente)
Ah ja dat verklaart het dan wel, ik heb pas een artipoppe aangeschaft toen dochter al in 62-68 zat. Ze zit er nu namelijk heel netjes in, is nu 74. Ze was bij de geboorte al groot maar ik heb eerst een ergobaby gebruikt, wilde niet zo'n duur ding aanschaffen als ik hem mogelijk nauwelijks zou gebruiken.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven