Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.
Ik heb vandaag veel aan jullie gedacht en hoop en bid en duim dat hij morgen goed wakker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Jee, LV, lees het nu pas. Wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en hopelijk morgen positief nieuws als hij wakker wordt!
Wat heftig, heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Jeetje jeetje, heel erg veel sterkte toegewenst. Wat ongelooflijk schrikken zeg :(
Heel veel sterkte!
En nog een . Komt jullie zo toe nu.

Wens jullie een goede nacht en zal morgen voor jullie duimen!
Verschrikkelijk, wat een nieuws.

Sterkte!
Een bosje blommen voor de fam.Voldemod

Ik ben net wakker en ik kan het niet laten.

Meteen zijn jullie in mijn gedachten, dus even kijken of er weer iets veranderd is...

Hoe is jullie zoon de nacht doorgekomen?

Het wordt weer een spannende dag nu jullie zoon misschien wakker gaat worden.

Hopelijk vandaag weer een paar stapjes vooruit, ik denk aan jullie!
Heel veel sterkte zeg! Wat zullen jullie geschrokken zijn!

Ik hoop voor jullie dat hij snel herstelt en dat jullie er allemaal zonder al teveel kleerscheuren uitkomen.
Ozo.
Heel veel sterkte, wat een nachtmerrie voor het gezin.
Hoe gaat-ie, LV? Hebben jullie een beetje kunnen slapen?
Lieve LadyV, wat afgrijselijk om dit mee te moeten maken voor jullie hele gezin.

Dikke knuffel, ik hoop dat je zoon voorspoedig mag herstellen.

🌹🌻🌷🌸💐🍀
Wat een spannende tijd voor jullie en wat goed dat jullie in het RMD huis kunnen blijven.

In gedachten ben ik bij je.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 maart 2015 @ 21:57:

En bedankt weer voor alle lieve berichtjes!

Zoon is vandaag tussen de bedrijven door 'even' geopereerd aan zijn been, om er platen in te zetten. Het ziet er nu een stuk netter uit dan vanmiddag, toen zat er nog een soort van steiger omheen en nu gewoon verband. De operatie is prima verlopen. Zijn hand zou ook worden geopereerd, maar dat bleek bij nader inzien gelukkig niet nodig. Dus vannacht mag hij even lekker bijkomen van de operatie en dan is het morgen de bedoeling dat hij een beetje wakker gaat worden. Dat wordt heel spannend, want we hebben natuurlijk geen idee hoe hij hier mentaal uit gaat komen. De voortekenen zijn gunstig, want zijn hersenen zien er goed uit, de druk is aldoor laag gebleven en hij heeft al een paar keer gereageerd op prikkels. En nu gaan we even koffie drinken. Dat RMD huis is echt de uitvinding van de eeuw.Klinkt positief. Ik blijf duimen en hoop dat alles snel weer goed komt. Sterkte lieverd XXX.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh jeetje zeg, je kind!!! Gelukkig ziet het er positief uit, ik duim voor jullie dat hij weer de oude wordt. Heel sterkte lv!
Ik denk aan jullie LV, hopelijk vandaag een beetje een positieve dag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh wat vreselijk :-'(

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij goed gaat bijkomen vandaag.
DTEEZ!
heftig! veel sterkte!
Lieve LV en een voorspoedig herstel voor jullie zoon.

Sterkte.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Ik hoop voor jullie dat jullie stoere zoon vandaag rustig wakker wordt en daarna echt kan gaan herstellen. Wat een rollercoaster van emoties moeten er nu door je heen gaan, dit is toch 1 van je ergste nachtmerries, dat je kind wat overkomt. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Dikke (virtuele) knuffel.
Ik hoop dat jullie zoon vandaag rustig wakker gaat worden. Sterkte vandaag.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Jezus, LV ik lees het nu pas... Heel veel sterkte de komende tijd. En je weet het, ik woon in de buurt dus als ik iets voor je kan doen, hoor ik het graag! Stuur maar een berichtje via FB indien nodig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik duim voor jullie vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven