autostoel

08-05-2012 14:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze kleine meid is bijna toe aan een autostoel mijn vraag is heeft iemand ervaring met de 123 stoel van lief!

Ik kan weining ervaringen op internet vinden vandaar dat ik dacht laat ik het hier eens vragen.
Geen ervaring, wij hebben de maxi cosi rodi of tobi, ik weet niet welke er net na de maxi cosi komt, maar die heb ik voor ¤ 99 bij baby dump gekocht en bevalt prima.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij hebben ook die Rodi. Of Toby. Of een soortgelijke. Gekocht bij Halfords in de aanbieding voor 159 euro.
Nee geen ervaring mee. Wij hebben onlangs een maxi cosi axis gekocht en die bevalt tot nu toe. Hij is wel ergonomisch vind ik.
Niet getest door ANWB en Consumentenbond, vage aanduiding 'goedgekeurd volgens Europese normen'. En alleen maar in roze of blauw (komt er misschien nog eens een nummer 2?).

Ik weet niet...
Wij hebben de Römer King Plus, superstoel! Ik vind het persoonlijk wel belangrijk of hij goed uit de test van de ANWB komt.
quote:Mundy schreef op 08 mei 2012 @ 15:35:

Wij hebben de Römer King Plus, superstoel! Ik vind het persoonlijk wel belangrijk of hij goed uit de test van de ANWB komt.Ja! Die dus!. En al dat Lief spul. Je betaalt je blauw (of roze) voor het merk, maar of het nou ook goed is...
Wij zijn ook alvast op zoek naar een geschikte autostoel, maxi-cosi ziet er idd goed uit. Heeft iemand toevallig ook een kinderwagen met autostoel als combinatie set? Dit lijkt me erg handig, ben benieuwd!
Kleinmeisje : ik heb een stokke xplory met de bijbehorende izisleep. Je klikt hem zo op het onderstel en ik vind het heel handig! Maar weet niet of je dit bedoeld, aangezien je het over een autostoel hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven